Nissan GT-R (R35)

Μηνύματα
126
Reaction score
0
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Πολύ καλό και ικανό το GTR αν και έτσι τεράστιο και βαρύ που είναι μου φένεται ότι θα τα πάει καλά μόνο σε ανοιχτά κομμάτια όπως το 'ring και σε πιο σφιχτά θα χάνει από άλλα πιο "chuckable" (μαντζόβολα;) αυτοκίνητα.
Στο καινούριο EVO όμως γιατί "χάνει" απο την 911?
Το προτιμώ πάντως από οτιδήποτε 2κίνητο για το δρόμο όπου η διαφορά είναι χαώδης (μην μπερδεύεστε με τις πίστες)
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
4
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Ρε παιδιά αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί πρέπει συζητήσεις για αυτοκίνητα να καταλήγουν σε διαμάχες;
Προσωπικά δηλώνω λάτρης του αυτοκινήτου και δεν θα έλεγα όχι σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο και αν μου έδινες να οδηγήσω.
Δεν μαλώνουμε βρε. Κατά βάθος κλαίμε γιατί δεν είμαστε ιδιοκτήτες τους! :142:

Και με αυτήν την φώτο που έβαλες, μόλις έγινες κολλητός του Δημητρό! :137:
 

Μηνύματα
2.820
Reaction score
215
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Το θέμα είναι σε τι γουστάρει να βρίσκεται ο καθένας. Σε ένα γιαπωνέζικο σεντάν, επιπέδου playstation με τα αντίστοιχα πλαστικά, μαρσπιέδες και αεροτομές, ή ένα Γερμανοιταλικό, με πολυτέλεια, απαράμιλλο ήχο, υπόδειγμα μηχανολογίας και design;
.
Ακι το 2003 με εκανα βολτα ενα φιλος,ενος φιλου μου,που ειχε ενα μαυρο 911 τουρμπο με 420 αλογα και 4κινηση.Το ονομα του Ελιοτ,επιθετο δεν λεω.Τι με χαλασε αρκετα στο πανακριβο (τοτε) αμαξι αυτο.Ετριζε στο επανω μερος και στο κεντρο,κοντα στο παρπριζ,το ταμπλο του.Απαραδεκτο για ενα αμαξι αυτης της τιμη και του ονοματος του,την στιγμη που το αμαξι ειχε πολυ λιγα χλμ
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
4
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Τι σ'έφτιαξε πες μας...:142:

Για τα τριξίματα μάλλον έτυχε. Είναι συνήθως φτιαγμένα σαν τανκ. Απόδειξη ότι κυκλοφορούν Porsche 40 χρόνων άνετα στο δρόμο...
 

Μηνύματα
2.820
Reaction score
215
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Εχμ, έχοντας οδηγήσει 1-2 Porsche στην 'καριέρα' μου, καθώς και υποδεέστερα (είχα άλλωστε για χρόνια ένα Z3 M Coupe των 321 αλόγων), μπορώ να σου πω ότι μόνο φοβερά εξελιγμένη τετρακίνηση (Subaru WRX, EVO) βλέπει στα ίσια ένα στήσιμο Carrera S, Μ3, πόσο μάλλον GT3, F360, F430 κλπ). Δες π.χ. το NSX.
Μην ξεχνάς ότι και η Porsche βγάζει τετρακίνητα (Turbo), και πάλι μια GT2 στο 'Ring κάνει καλύτερο χρόνο. Μιλάμε για ωμή δύναμη για λίγους...
Και το στήσιμο έχει πολύ μεγάλη σημασία.

Το θέμα είναι σε τι γουστάρει να βρίσκεται ο καθένας. Σε ένα γιαπωνέζικο σεντάν, επιπέδου playstation με τα αντίστοιχα πλαστικά, μαρσπιέδες και αεροτομές, ή ένα Γερμανοιταλικό, με πολυτέλεια, απαράμιλλο ήχο, υπόδειγμα μηχανολογίας και design;

Ομολογώ ότι το 6 MPS δεν 'βροντοφωνάζει' ότι έχει επιδόσεις, και είναι όμορφο. Είναι πολύ καλή επιλογή.
Τι σ'έφτιαξε πες μας...:142:
ολα τα αλλα,και πιο πολυ οταν πηγαιναμε διπλωμενοι,στο χωρο σταθμευσης του παλιου ανατολικου αερολημενα και καποιοι κακομηροι ανθρωποι τρεχανε να βρουνε ενα ασφαλες μερος να φυλαχθουνε:143::143:
 

Μηνύματα
250
Reaction score
39
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Δεν υπάρχει κάποια διαμάχη, γιατί πιστεύω ότι δεν υπάρχουν συμφέροντα. Τώρα εάν πάρει και λίγο φωτιά η συζήτηση, μάλλον φταίει η αδρεναλίνη των ανήσυχων οδηγών που συνήθως ασχολούνται με τέτοια θέματα.
Φυσικά και την εχω την Integrale και θα προσπαθήσω να είναι το αυτ/το που θα έχω μέχρι τα βαθιά γεράματα. Το πάθος ,ομως και η αγάπη που έχω γι'αυτό το αυτοκίνητο, ποτέ δε θα με κάνουν παρωπιδικό και δεν θα παραβλέπω- καυτηριάζω τα σοβαρά προβλήματα κατασκευής που έχει. Φυσικά και οδηγώ καθημερινά ένα Cinquecento. Το οποίο παρά τα προβλήματα ποιότητας που έχει , παραμένει ένα εξυπηρετικότατο αυτ/το. (Ομως είναι γεγονός ότι παρότι Ιταλόφιλος δεν συγχωρώ το δρόμο των τελευταίων ετών της Ιταλικής αυτοβιομηχανίας.) Το ξέρω ότι μπερδευτήκατε. Θα αναρωτηθείτε πως είναι δυνατό ο μηχανολόγος που μιλά έντονα γιά ποιότητα, τα 2 από τα 3 του αυτ/τα να είναι Ιταλικά ( και το τρίτο να μην είναι το κορυφαίο σε ποιότητα,Mercedes). Και να παραδέχεται ότι ΟΛΑ μειονεκτούν σε αρκετά σημεία.

Μία ζωή μας έχουν μάθει να ήμαστε ΟΠΑΔΟΙ. Οπαδοί της συγκεκριμένης ομάδας, οπαδοί του συγκεκριμένου κόμματος.Ο οπαδός όμως δεν μπορεί να κρίνει αξιοκρατικά τα μειονεκτήματα της ομάδας, της μάρκας αυτ/του, του κόμματός του. Ο οπαδός χειροκροτά και επευφημεί σε όλες τις περιπτώσεις.
Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να ανοίξουμε ένα θέμα όπου ο καθένας μας θα περιγράφει τα μειονεκτήματα των αυτ/των που είχε και έχει.
Αραγε θα υπήρχε ο ίδιος ζήλος και ένταση στο διάλογο που υπάρχει και τώρα? Μάλλον όχι. (Κοιτάξτε πόση κίνηση έχει το παρόν θέμα . Ο,τι έχουμε, ό,τι θα πάρουμε και ό,τι φανταζόμαστε ότι θα πάρουμε είναι το καλύτερο. Οπως στις ταινίες ο θεατής παίρνει τη θέση του πρωταγωνιστή, έτσι κι εδώ από το βίντεο και τις φωτο πεισθήκαμε ότι το ''δικό μας'' GT-R ''σκίζει'' Πόρσε, χωρίς κανένα μειονέκτημα.

Θα ξαναεπαναλάβω ότι δεν υπάρχει τέλεια κατασκευή. Οτι κάθε κατασκευή έχει τα μειονεκτήματα και τη προσωπικότητα του κατασκευαστή που τη δημιούργησε. Είναι ιδανικό να γνωρίζουμε τα υπερ και τα κατά και να επιλέγουμε ανάλογα με τις ανάγκες μας.
Δεν θα διαφωνούσα με τον αγαπητό Γιάννη, εάν μπορούσε να δεί κάποια σημεία υπεροχής άλλων ανταγωνιστών αυτ/των απέναντι στο GT-R. Εστω και ένα, και να μην παρουσιάζει το GT-R, η οποιοδήποτε GT-R σαν το απόλυτο όχημα δρόμου.Το γεγομός ότι δεν μπορεί να δεί ΚΑΝΕΝΑ, παρά το ότι δεν έχει καν δει το αυτ/το από κοντά και δεν το έχει οδηγήσει, είναι ενδιαφέρον.

Ως αναφορά το θέμα της διάγνωσης βλάβης μέσω της σύνδεσης του αυτ/του με τον υπολογιστή διάγνωσης, το θέμα δεν είναι όσο απλό φαίνεται. Πρώτον, δεν φαίνονται όλες οι μηχανικές ζημιές. Δεύτερον, θα πρέπει να υπάρχει καλή επικοινωνία του μηχανικού με το μηχάνημα (ο νοών νοήτω). Τρίτο, άντε και την εντόπισε τη βλάβη. Εχει την εμπειρία να επέμβει σε τέτοιο μοτέρ? Κι από στοκ αντ/κών?
Οποιος έχει ανησυχίες- απορίες ας ανοίξει ένα άλλο θέμα να ειπωθούν περισσότερα γιά το σερβις και την εξυπηρέτηση διαφόρων αντιπροσώπων στη χώρα μας.
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Δεν υπάρχει κάποια διαμάχη, γιατί πιστεύω ότι δεν υπάρχουν συμφέροντα. Τώρα εάν πάρει και λίγο φωτιά η συζήτηση, μάλλον φταίει η αδρεναλίνη των ανήσυχων οδηγών που συνήθως ασχολούνται με τέτοια θέματα.
Σαφέστατα δεν υπάρχει διαμάχη!!
Σε τελική ανάλυση αν δεν ανέβουν λίγο οι θερμοκρασίες, τα μοτέρ δεν αποδίδουν σωστά!! :107:


Φυσικά και την εχω την Integrale και θα προσπαθήσω να είναι το αυτ/το που θα έχω μέχρι τα βαθιά γεράματα. Το πάθος ,ομως και η αγάπη που έχω γι'αυτό το αυτοκίνητο, ποτέ δε θα με κάνουν παρωπιδικό και δεν θα παραβλέπω- καυτηριάζω τα σοβαρά προβλήματα κατασκευής που έχει.
Η Integrale είναι από τις μεγαλύτερες αγάπες μου.
Και αν είχα μία EVOII σε λευκό πέρλα (με τις μαύρη μικρή ρίγα στο πλάι) θα την κρατούσα για πάντα στο γκαράζ μου εντελώς «μαμά». Απλά πανέμορφη και υπέροχη.


Φυσικά και οδηγώ καθημερινά ένα Cinquecento. Το οποίο παρά τα προβλήματα ποιότητας που έχει , παραμένει ένα εξυπηρετικότατο αυτ/το.
...και λογικά πολύ αξιόπιστο (πέρα από πολύ οικονομικό σε καύσιμα και συντήρηση).


(Ομως είναι γεγονός ότι παρότι Ιταλόφιλος δεν συγχωρώ το δρόμο των τελευταίων ετών της Ιταλικής αυτοβιομηχανίας.)
Είμαι ιταλόφιλος. Και μάλιστα τόσο που οι περισσότεροι εδώ μου ρίχνουν μπηχτές. Αλλά πχ αν κάποιος με ρωτήσει τι αυτοκίνητο να πάρει δεν θα του πω μόνο Ιταλικά, αλλά θα του πω και Ιταλικά αν καλύπτουν τις ανάγκες του.....
Και ναι, οι Ιταλοί τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει σειρά λαθών και ειλικρινά απορώ πολλές φορές πως δεν το έκλεισαν το μαγαζί!!
Ευτυχώς έχουν αρχίσει κάτι καλό τώρα τελευταία. Ελπίζω να συνεχίσουν ακόμα δυναμικότερα.....




Το ξέρω ότι μπερδευτήκατε. Θα αναρωτηθείτε πως είναι δυνατό ο μηχανολόγος που μιλά έντονα γιά ποιότητα, τα 2 από τα 3 του αυτ/τα να είναι Ιταλικά ( και το τρίτο να μην είναι το κορυφαίο σε ποιότητα,Mercedes). Και να παραδέχεται ότι ΟΛΑ μειονεκτούν σε αρκετά σημεία.
Βασικά θα έπρεπε να έχω μετοχές στην Alfa Romeo. Αλλά ακόμα δεν το έχω κάνει! Προλαβαίνω?:137:



Μία ζωή μας έχουν μάθει να ήμαστε ΟΠΑΔΟΙ. Οπαδοί της συγκεκριμένης ομάδας, οπαδοί του συγκεκριμένου κόμματος.Ο οπαδός όμως δεν μπορεί να κρίνει αξιοκρατικά τα μειονεκτήματα της ομάδας, της μάρκας αυτ/του, του κόμματός του. Ο οπαδός χειροκροτά και επευφημεί σε όλες τις περιπτώσεις.
Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να ανοίξουμε ένα θέμα όπου ο καθένας μας θα περιγράφει τα μειονεκτήματα των αυτ/των που είχε και έχει.
Αραγε θα υπήρχε ο ίδιος ζήλος και ένταση στο διάλογο που υπάρχει και τώρα? Μάλλον όχι.
Είμαι λάτρης της Alfa Romeo. Γιατί την έχω ζήσει στην οικογένειά μου στα καλά και στα κακά και ευτυχώς για μένα τα δύο AR στο γκαράζ μου, μου έχουν χαρίσει περισσότερα χαμόγελα από στεναχώριες και εξακολουθώ να λατρεύω το σηματάκι της AR με ό,τι αυτό εκφράζει. Δεν είμαι «οπαδός».
Απόδειξη πως εδώ μέσα έχω πολλές φορές αναφέρει πως η Α159 δεν είναι όσο αξιόλογο θα ήθελα για AR. Ακόμα και το φρέσκο MiTO δεν με ξετρελαίνει, αλλά τουλάχιστον δείχνει σωστή κατεύθυνση και είναι πολύ καλό για την κατηγορία του.
Φαντάσου πως στο alfisti.gr ψήφισα σε δημοψήφισμα Punto Abarth αντί για MiTO (με μόνο αυτές τις δύο επιλογές...)
Αν σήμερα ήθελα να αντικαταστήσω την κούκλα μου (Α156) ειλικρινά θα είχα πρόβλημα.......
Θα ήθελα να πάρω AR αλλά σήμερα, με τα δεδομένα του τώρα, δεν θα μπορούσα......
Παρ' όλο που αν ρωτήσεις οποιονδήποτε με ξέρει (προσωπικά ή στο net) θα με πει....Ιταλοπίθηκο :138:


Αν θες πάντως, Κώστα, άνοιξε νέο θέμα για τα προβλήματα. Θα είχε ενδιαφέρον!!


Κοιτάξτε πόση κίνηση έχει το παρόν θέμα . Ο,τι έχουμε, ό,τι θα πάρουμε και ό,τι φανταζόμαστε ότι θα πάρουμε είναι το καλύτερο. Οπως στις ταινίες ο θεατής παίρνει τη θέση του πρωταγωνιστή, έτσι κι εδώ από το βίντεο και τις φωτο πεισθήκαμε ότι το ''δικό μας'' GT-R ''σκίζει'' Πόρσε, χωρίς κανένα μειονέκτημα.
Θα θέλαμε να είναι το καλύτερο.
Γιαυτό οι ταινίες με ανατρεπτικό τέλος μας κάνουν τόσο μεγάλη εντύπωση!!
Γιαυτό και η αυτοκινητιστική κοινωνία έχει γουρλώσει τα μάτια μπροστά στα αποτελέσματα των δοκιμών του GT-R....
Το οποίο έχει μειονεκτήματα, αλλά ευτυχώς είναι σε τομείς που δεν με απασχολούν (ή δεν θα με απασχολούσαν.....Δεν μπορώ να το αγοράσω)




Θα ξαναεπαναλάβω ότι δεν υπάρχει τέλεια κατασκευή. Οτι κάθε κατασκευή έχει τα μειονεκτήματα και τη προσωπικότητα του κατασκευαστή που τη δημιούργησε. Είναι ιδανικό να γνωρίζουμε τα υπερ και τα κατά και να επιλέγουμε ανάλογα με τις ανάγκες μας.
Δεν θα διαφωνούσα με τον αγαπητό Γιάννη, εάν μπορούσε να δεί κάποια σημεία υπεροχής άλλων ανταγωνιστών αυτ/των απέναντι στο GT-R. Εστω και ένα, και να μην παρουσιάζει το GT-R, η οποιοδήποτε GT-R σαν το απόλυτο όχημα δρόμου.Το γεγομός ότι δεν μπορεί να δεί ΚΑΝΕΝΑ, παρά το ότι δεν έχει καν δει το αυτ/το από κοντά και δεν το έχει οδηγήσει, είναι ενδιαφέρον.

Μα το GT-R δεν είναι το απόλυτο όχημα δρόμου!!!!
Δεν μπορεί να κάνει τα πάντα και δεν μπορεί να βγαίνει νικητής πάντα!! Σε καμία περίπτωση.....
Αν είχα τη δυνατότητα να το αγοράσω θα μπορούσε να είναι το «είδος πολυτελείας» στο γκαράζ μου.....Δηλαδή θα έπρεπε να υπάρχουν τουλάχιστον άλλα δύο οχήματα ακόμα και αυτό θα ήταν το 3ο!!!
Θα ήταν το όχημα με το οποίο θα πήγαινα κάποιο μεγάλο ταξίδι (με την σύζυγό μου και την μικρή μου κόρη) ή τις καλές μου μοναχικές βόλτες σε αγαπημένες διαδρομές (πχ Ναύπακτος - Ιτέα ή 111 κοκ)
Και σίγουρα έχει μειονεκτήματα σε σχέση με αντιπάλους του....
Η 911 είναι πιο ελαφρυά και έχει πλεονέκτημα σε πιο σφικτές διαδρομές. Έχει και μια διαρκή εξέλιξη που την έχει ραφινάρει σε σημείο να είναι supercar καθημερινής χρήσης, σε υψηλότερο βαθμό σε σχέση με το GT-R. Από την άλλη, αν κάτι πάει στραβά στα οικονομικά του ιδιοκτήτη, την επόμενη μέρα θα μπορέσει να την πουλήσει ακόμα κι αν χάσει κάποια χρήματα. Το GT-R θα πουληθεί δύσκολα κοκ
Από την άλλη μια Μ3 έχει μεγαλύτερους χώρους (επιβατών και αποσκευών), σίγουρα λιγότερη κατανάλωση και επίσης εύκολη μεταπώληση. Κοκ.....

Απλά, για τα δικά μου μέτρα και σταθμά, το GT-R θα μου άρεσε περισσότερο....Το έχω ξαναγράψει...Δεν είναι το καλύτερο over all



Ως αναφορά το θέμα της διάγνωσης βλάβης μέσω της σύνδεσης του αυτ/του με τον υπολογιστή διάγνωσης, το θέμα δεν είναι όσο απλό φαίνεται. Πρώτον, δεν φαίνονται όλες οι μηχανικές ζημιές. Δεύτερον, θα πρέπει να υπάρχει καλή επικοινωνία του μηχανικού με το μηχάνημα (ο νοών νοήτω). Τρίτο, άντε και την εντόπισε τη βλάβη. Εχει την εμπειρία να επέμβει σε τέτοιο μοτέρ? Κι από στοκ αντ/κών?
Οποιος έχει ανησυχίες- απορίες ας ανοίξει ένα άλλο θέμα να ειπωθούν περισσότερα γιά το σερβις και την εξυπηρέτηση διαφόρων αντιπροσώπων στη χώρα μας.
Αν μπούμε στα μηχανικά προβλήματα, τότε Κώστα, κλάψτα....
Σε όλα αυτά.....
Δυστυχώς στην Ελλάδα είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί επιχείρηση να ξέρει και κυρίως να αγαπά τα οχήματα τόσο ώστε να είναι σε άριστη κατάσταση και στα 50 και στα 100 και στα 150 χιλιάδες χιλιόμετρα.....


Κατά βάσην δεν υπάρχει διαφωνία...
Το μόνο που ακόμα δεν έχουμε συμφωνήσει, είναι το πότε θα πάμε βόλτα με την Deltona σου!!! :107:
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

......... Το ξέρω ότι μπερδευτήκατε. Θα αναρωτηθείτε πως είναι δυνατό ο μηχανολόγος που μιλά έντονα γιά ποιότητα, τα 2 από τα 3 του αυτ/τα να είναι Ιταλικά ( και το τρίτο να μην είναι το κορυφαίο σε ποιότητα,Mercedes). Και να παραδέχεται ότι ΟΛΑ μειονεκτούν σε αρκετά σημεία.

...................
Γιατί δεν λες ποιο είναι το τρίτο σου αυτοκίνητο ; :114:
 

Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Εχμ, έχοντας οδηγήσει 1-2 Porsche στην 'καριέρα' μου, καθώς και υποδεέστερα (είχα άλλωστε για χρόνια ένα Z3 M Coupe των 321 αλόγων), μπορώ να σου πω ότι μόνο φοβερά εξελιγμένη τετρακίνηση (Subaru WRX, EVO) βλέπει στα ίσια ένα στήσιμο Carrera S, Μ3, πόσο μάλλον GT3, F360, F430 κλπ). Δες π.χ. το NSX.
Μην ξεχνάς ότι και η Porsche βγάζει τετρακίνητα (Turbo), και πάλι μια GT2 στο 'Ring κάνει καλύτερο χρόνο. Μιλάμε για ωμή δύναμη για λίγους...
Και το στήσιμο έχει πολύ μεγάλη σημασία.

Το θέμα είναι σε τι γουστάρει να βρίσκεται ο καθένας. Σε ένα γιαπωνέζικο σεντάν, επιπέδου playstation με τα αντίστοιχα πλαστικά, μαρσπιέδες και αεροτομές, ή ένα Γερμανοιταλικό, με πολυτέλεια, απαράμιλλο ήχο, υπόδειγμα μηχανολογίας και design;

Ομολογώ ότι το 6 MPS δεν 'βροντοφωνάζει' ότι έχει επιδόσεις, και είναι όμορφο. Είναι πολύ καλή επιλογή.
Ακη

Το θεμα δεν ειναι σε τι γουσταρει να βρισκεται ο καθενας.Το θεμα ειναι εως που βασταει το βαλαντιο του καθενα.

Πολυ θα ηθελα μια Μ6 (δεν βαριεσαι...ας ηταν και καμπριο), η ενα R8 ( κι ας ειναι παλιαυτοκινητα, Θα εκανα την καρδια μου πετρα και θα τα καβαλουσα)...Ελα ομως που το πορτοφωλι δεν αντεχει τοσο πολυ !!!!!!!!!!!!

Οσο για το 6αρακι ειναι αυτο ακριβως που ειπες.Δεν βροντοφωναζει αφ'ενος και για τα λεφτα του ειναι (νομιζω) πολυ καλη επιλογη.
 


Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Re: Nissan GT-R (R35)

Γιατι δεν μπαινουνε οι φατσουλες μου.............

Σε κάθε post μπορούν (αθροιστικά) να μπουν 4 emoticons.
Αν κάνεις και παράθεση (quote) άλλου στο οποίο υπάρχουν emoticons θα πρέπει στο συνολικό πλήθος των 4 να προσθέσεις και αυτά (αν πχ ο προηγούμενος έχει ήδη 3 emoticons εσύ μπορείς να βάλεις άλλο 1)....Γιαυτό όταν κάνω quote αφαιρώ τα emo του προηγουμένου :126:
 

Μηνύματα
2.820
Reaction score
215
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Σε τελική ανάλυση αν δεν ανέβουν λίγο οι θερμοκρασίες, τα μοτέρ δεν αποδίδουν σωστά!!
Εσυ να προσεχεις τις παλιοκαρουτες που εχεις,γιατι ειναι ιταλικες και δεν ειναι και για πολυ μεγαλες θερμοκρασιες


ΦΛΑΑΑΑΑΑΤΖΕΣ ΚΑΙΙΙΙΩΩΩΩΩ-ΚΑΠΑΑΑΑΑΑΚΙΑ ΡΑΓΙΖΩΩΩΩ
:143::143::137::136:
 

Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Nissan GT-R (R35)

Σε κάθε post μπορούν (αθροιστικά) να μπουν 4 emoticons.
Αν κάνεις και παράθεση (quote) άλλου στο οποίο υπάρχουν emoticons θα πρέπει στο συνολικό πλήθος των 4 να προσθέσεις και αυτά (αν πχ ο προηγούμενος έχει ήδη 3 emoticons εσύ μπορείς να βάλεις άλλο 1)....Γιαυτό όταν κάνω quote αφαιρώ τα emo του προηγουμένου :126:
Ευχαριστω πολυ
Β.Β
 

Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Ρε Gαμοτο

Kαθομαι και διαβαζω διεξoδικα τα μηνυματα σ'αυτο το ποστ και τελικα νομιζω οτι βρισκομαι σε λαθος site.

Μαλλον εδω ειναι site μαγιστανων και εκατομμυριουχων και δεν μπορω να καταλαβω τι διαολο κανω, σαν προλεταριος που ειμαι,εδω μεσα...

Μπααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :104:
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Σύντροφε, προφανώς και δεν είναι site εκατομμυριούχων, αφού περισσότερο κουβεντιάζουμε και λιγότερο αγοράζουμε.:126:
Εάν ήμασταν εκατομμυριούχοι τότε θα συναντιόμασταν σε διάφορα ring με τα υπεραυτοκίνητά μας και θα κουβεντιάζαμε και θα επαιρόμασταν για άλλα πράγματα που θα μας έλειπαν και όχι για τα αυτοκίνητά μας.:137:
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.977
Reaction score
12.736
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Καλημέρα σε όλους! Αλλάξατε τα ρολόγια σας?

Νά'τα και τα πρώτα μαντάτα.
http://www.autocar.co.uk/blogs/anythinggoes/archive/2008/10/15/nissan-s-gt-r-video-cuts-corners.aspx
Δείτε και το βίντεο, είναι εμφανές το λάθος.

Τελικά, την Φυσική δεν την νικάει κανένας...(1800 κιλά αυτοκίνητο είναι...)
Δεν είναι καθόλου έτσι. Η Nissan έχει χρονομετρήσει το "γύρο" σύμφωνα με την επίσημη τακτική της πίστας. Η ευθεία που αναφέρεται στο άρθρο είναι πολύ σπάνια "ελεύθερη" για να κάνεις πλήρη γύρο χωρίς να σταματήσεις. Κατά το μεγαλύτερο μέρος του έτους είναι κλειστή, με κώνους που σε αναγκάζουν να κόβεις ταχύτητα προτού μπεις στα pits ώστε να βγεις ξανά μετά από αυτά.

Μάλλον ο συντάκτης βιαζόταν να καταλογίσει foul στη Nissan... :109:

δεν ξέρω... μπορεί... βασικά δεν με ενδιαφέρουν τα αλόγατα καθόλου. μα καθόλου λέμε. 100 μου δώσεις; 150; Το ίδιο μου κάνει. Το θέμα είναι να έχει χώρο για ενισχυτικά
Αυτός δεν ήταν έτσι πάντα, τελευταία έγινε. :114:

Ναι, είναι μεγάλη ντροπή για την Porsche να χάνει μέσα στο ίδιο της το σπίτι (τη στιγμή που το ring είναι το 2ο σπίτι του Ρέρλ) και κυρίως από έναν αντίπαλο της αγοράς.
Αλλά μάλλον τους έχει πιάσει ένας πανικός.......

Τόσο καιρό ο Ρερλ έλεγε και ξαναέλεγε για την ανωτερότητα της Porsche, για το «σινιάλο» που έκανε στον Schumacher με μια 599 και άλλα πολλά....Μάλλον το καλάμι είναι μακρύ εκεί στην Γερμανία!!!
Ο Walter Rorhl έχει πολλές φορές κατηγορηθεί για αλαζονεία και ειρωνεία στις δηλώσεις του, αλλά επειδή είναι χεράς τον αγαπάμε όλοι. :116:

Αν ξεφύγουμε όμως από το "προσωπικό" επίπεδο, θεωρώ (και μαζί μου πολλοί ακόμη) πως είναι μεγάλη "κατινιά" από την πλευρά της Porsche να κάνει τέτοιες δηλώσεις. Προσωπικά θεωρώ το ντόρο γύρω από το Ring περιττό και ανούσιο (σίγουρα πάντως οι ιθύνοντες της κυβέρνησης της Γερμανίας, που εκμεταλλεύεται την πίστα, τρίβουν τα χέρια τους).

Ομως μην μου πεις οτι θα εμπαινε στη στροφη πιο γρηγορα απο την τετρακινηση του mazda, η οποιαδοιποτε τετρακινηση, γιατι κατι τετοιο νομιζω υπαινισεσαι.
Θα μπορούσε να το κάνει, αλλά δεν είναι εκεί το νόημα. Η 911 (σχεδόν όποια 911 υπάρχει διαθέσιμη προς πώληση) είναι το πιο φιλικό για καθημερινή χρήση οδηγοκεντρικό μηχάνημα αυτή τη στιγμή. Δε φτάνει το Impreza ή το EVO σε χώρους ή ίσως και αξιοπιστία (με επιφύλαξη), αλλά από την άλλη η αξία της είναι σαφώς πιο διαχρονική και η χρήση της σίγουρα περιέχει περισσότερα "thrills". Προσοχή, δε μειώνω την αξία των "φτερουγών", οι Ιάπωνες έχουν καταφέρει τα τελευταία χρόνια να παρουσιάσουν εκπληκτικά δείγματα μηχανολογικής αρτιότητας (τομέας στον οποίο παραδοσιακά αριστεύουν) και άπιαστης οδικής συμπεριφοράς. Και πού να δείτε κάποιες JDM εκδόσεις που κρατάνε για τους εαυτούς τους, οι μοναχοφάηδες (α ρε Civic sedan TypeR τι μας κάνεις). Προσωπικά πολύ θα ήθελα να έχω στην κατοχή μου πχ ένα EVO VI Tommi Makinen. Ομως πριν από αυτό, θα ήθελα μια 911 (993 Turbo S παρακαλώ - την τελευταία αερόψυκτη- ή αν ήμουν πραγματικά γενναίος, μια 964 RS EU-spec).

Εννοείται ότι στην προηγούμενη παράγραφο μίλησα για δυνατότητες αυτοκινούμενων, δεν έβαλα καθόλου στη συζήτηση τις ικανότητες των οδηγών, ή την τρέλα κάποιων που πάνε "τέζα" παντού, πολλές φορές χωρίς πλήρη συναίσθηση του περιβάλλοντος. Τουλάχιστον εγώ έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο γρήγορος - στο δρόμο - οδηγός δεν είναι απαραίτητα ο καλύτερος τεχνικά, αλλά ο πιο "ψυχωμένος" (άλλη λέξη θα έπρεπε να χρησιμοποιήσω αλλά δε μου βγαίνει στο γραπτό), αυτός που θα πάρει περισσότερα ρίσκα. Κι όταν είσαι στο τιμόνι μιας 911 (όποια κι αν είναι αυτή), ε τότε "ζυγίζεις" τα πράγματα διαφορετικά απ'ό,τι σε ένα 6 MPS ή ένα Impreza, γιατί η παραμικρή αναποδιά είναι πολύ πιο κοστοβόρα. Ετσι το βλέπω εγώ.

Ωχ, πάλι σεντόνι έγραψα? Και πάνω που θα έβριζα το Δημητρόπουλο γι'αυτό το λόγο... Να πάρει! :121:
 

Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Σύντροφε, προφανώς και δεν είναι site εκατομμυριούχων, αφού περισσότερο κουβεντιάζουμε και λιγότερο αγοράζουμε.
Εάν ήμασταν εκατομμυριούχοι τότε θα συναντιόμασταν σε διάφορα ring με τα υπεραυτοκίνητά μας και θα κουβεντιάζαμε και θα επαιρόμασταν για άλλα πράγματα που θα μας έλειπαν και όχι για τα αυτοκίνητά μας.
Οταν μιλαμε τοσο αναλυτικα για καποια αυτοκινητα μαλλον τα εχουμε στην κατοχη μας και τα εχουμε καβαλησει, για να μπορουμε να εχουμε αποψη, αλλοιως δουλευομαστε μεταξυ μας ακουγοντας η διαβαζοντας διαφορες κριτικες.


Για παραδειγμα οταν το ('91) αγορασα μια veloce 2000 με 4 διπλα delorto πανω,νομιζα οτι ειχα ενα σουπερ αμαξι,(ειμουν και ειμαι λατρης της alfa). Δυστυχως τα πραγματα δεν ηταν καθολου ετσι.
Ηταν φυσικα ενα πολυ γρηγορο αυτοκινητο αλλα μετα απο ενα ταξιδι Αθηνα - Θεσσαλονικη επρεπε να αλλαξω πιστονια.45 δρχ το χλμ και απο ποιοτητα υλικων...καλιτερα να μην το συζητησουμε.Σιγα μην το κρατουσα.Με ξεβρακωσε...


Αρα λοιπον η τα εχουμε, τα καβαλαμε, βλεπουμε τα υπερ και τα κατα με δικη μας γνωμη και αποψη, η λεμε διαφορα απλα για να εχουμε να λεμε.

Φιλικα
Β.Β
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Οταν μιλαμε τοσο αναλυτικα για καποια αυτοκινητα μαλλον τα εχουμε στην κατοχη μας και τα εχουμε καβαλησει, για να μπορουμε να εχουμε αποψη, αλλοιως δουλευομαστε μεταξυ μας ακουγοντας η διαβαζοντας διαφορες κριτικες.

...

Αρα λοιπον η τα εχουμε, τα καβαλαμε, βλεπουμε τα υπερ και τα κατα με δικη μας γνωμη και αποψη, η λεμε διαφορα απλα για να εχουμε να λεμε.

Φιλικα
Β.Β
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου :444:
 

Μηνύματα
629
Reaction score
0
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

veloce 2000 με 4 διπλα delorto
πω πω αυτα ειναι μηχανηματα...και τι ηχος..και τι βενζινη εκαιγε...περισσοτερη απο οτι το GT-R στους κοφτες..Αλλα ητανε αμαξι γρηγορο,πανέμορφο και με τρελό ζύγισμα
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Καλημέρα σε όλους! Αλλάξατε τα ρολόγια σας?
Έφθασε βράδυ......
Ναι, τα αλλάξαμε!




Δεν είναι καθόλου έτσι. Η Nissan έχει χρονομετρήσει το "γύρο" σύμφωνα με την επίσημη τακτική της πίστας. Η ευθεία που αναφέρεται στο άρθρο είναι πολύ σπάνια "ελεύθερη" για να κάνεις πλήρη γύρο χωρίς να σταματήσεις. Κατά το μεγαλύτερο μέρος του έτους είναι κλειστή, με κώνους που σε αναγκάζουν να κόβεις ταχύτητα προτού μπεις στα pits ώστε να βγεις ξανά μετά από αυτά.

Μάλλον ο συντάκτης βιαζόταν να καταλογίσει foul στη Nissan...


Σε πρόλαβα!!! :136:

Άκη δεν ξέρω αν είναι προπαγάνδα, αλλά......
Είδα το βίντεο με το GT-R στο Ring και είδα κανονικότατα να κάνει τον γύρο. Από όσο θυμάμαι σε αυτούς τους «γύρους θανάτου» η εκκίνηση από τον τερματισμό απέχουν γύρω στα 200m και για λόγους ασφαλείας η έναρξη είναι λίγο πριν την Κ1 ενώ ο τερματισμός λίγο μετά την έξοδο της τελευταίας στροφής...Δεν βλέπω κάπου κλέψιμο απο την μεριά της Nissan!










Ο Walter Rorhl έχει πολλές φορές κατηγορηθεί για αλαζονεία και ειρωνεία στις δηλώσεις του, αλλά επειδή είναι χεράς τον αγαπάμε όλοι.
Παραείναι είρωνας....
Ναι είναι χεράς, αλλά ας κόψει και λίγο......
Από κάτι τύπους του βορά αντιστοίχων χεριών και επιδόσεων προτιμώ κάποια παλικάρια τύπου Βάτανεν, Κάνκουνεν.....
Αν κατέβαινα λίγο πιο νότια θα σταματούσα στον Μιχαλάκη (ένας είναι ο Μιχαλάκης) και that's it....



Αν ξεφύγουμε όμως από το "προσωπικό" επίπεδο, θεωρώ (και μαζί μου πολλοί ακόμη) πως είναι μεγάλη "κατινιά" από την πλευρά της Porsche να κάνει τέτοιες δηλώσεις. Προσωπικά θεωρώ το ντόρο γύρω από το Ring περιττό και ανούσιο (σίγουρα πάντως οι ιθύνοντες της κυβέρνησης της Γερμανίας, που εκμεταλλεύεται την πίστα, τρίβουν τα χέρια τους).
Πάλι σε πρόλαβα.....:136:
Ρετάρει ο TFSi και αργείς?

Αλλά αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι η Porsche κοντράρεται με την Nissan (μάλλον φοβούνται το GT-R) για την.........3η θέση!!!!!! (ή μάλλον....4η )
Ναι, είναι μεγάλη ντροπή για την Porsche να χάνει μέσα στο ίδιο της το σπίτι (τη στιγμή που το ring είναι το 2ο σπίτι του Ρέρλ) και κυρίως από έναν αντίπαλο της αγοράς.
Αλλά μάλλον τους έχει πιάσει ένας πανικός.......

Τόσο καιρό ο Ρερλ έλεγε και ξαναέλεγε για την ανωτερότητα της Porsche, για το «σινιάλο» που έκανε στον Schumacher με μια 599 και άλλα πολλά....Μάλλον το καλάμι είναι μακρύ εκεί στην Γερμανία!!!











Εννοείται ότι στην προηγούμενη παράγραφο μίλησα για δυνατότητες αυτοκινούμενων, δεν έβαλα καθόλου στη συζήτηση τις ικανότητες των οδηγών, ή την τρέλα κάποιων που πάνε "τέζα" παντού, πολλές φορές χωρίς πλήρη συναίσθηση του περιβάλλοντος. Τουλάχιστον εγώ έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο γρήγορος - στο δρόμο - οδηγός δεν είναι απαραίτητα ο καλύτερος τεχνικά, αλλά ο πιο "ψυχωμένος" (άλλη λέξη θα έπρεπε να χρησιμοποιήσω αλλά δε μου βγαίνει στο γραπτό), αυτός που θα πάρει περισσότερα ρίσκα. Κι όταν είσαι στο τιμόνι μιας 911 (όποια κι αν είναι αυτή), ε τότε "ζυγίζεις" τα πράγματα διαφορετικά απ'ό,τι σε ένα 6 MPS ή ένα Impreza, γιατί η παραμικρή αναποδιά είναι πολύ πιο κοστοβόρα. Ετσι το βλέπω εγώ.
Καλά....Η κουβέντα περί ικανοτήτων και το τι Αφροδίτη έχουμε δει να κυκλοφορεί με «όπλα» θέλει πολλά σεντόνια για να αναλυθεί.......Και πολλά ζευγάρια τακάκια και δισκόπλακες για κάθε μια Αφροδίτη......













Ωχ, πάλι σεντόνι έγραψα? Και πάνω που θα έβριζα το Δημητρόπουλο γι'αυτό το λόγο... Να πάρει! :121:

Πσστττττ......
Κάτσε καλά....
Εντάξει? :116:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.450
Μηνύματα
2.904.604
Members
38.044
Νεότερο μέλος
πλιακος Αργύρης
Top