- Μηνύματα
- 250
- Reaction score
- 39
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)
Νομίζω ότι ο όρος ποιότητα κατασκευής είναι σαφέστατος. Ξεκινά από το πάχος και τη ποιότητα της λαμαρίνας, κυρίως σε κρίσιμα σημεία του σασσί και τελειώνει στη ποιότητα του χρώματος και την υφή των πλαστικών. Ο καταναλωτής που σαφώς και δε θα λύσει το αυτ/το του, ίσως αντιλαμβάνεται αυτό που λέμε '' ποιότητα κατασκευής'' από το θόρυβο κλεισίματος της πόρτας, από τους τριγμούς των πλαστικών, από τους αρμούς κλπ.
Καμμία εταιρία από όσες γνωρίζω δεν αλλάζει γραμμή παραγωγής, μεθοδολογία μονταρίσματος και προμηθευτές επι μέρους εξαρτημάτων. Αυτό τι σημαίνει?
Οτι μία Mercedes (δεν ανήκουν στα γούστα μου), είναι ομολογουμένως καλοκατασκευασμένη, με άριστα υλικά ανεξαρτήτως μοντέλου. Από τη μικρότερη έως τη μεγαλύτερη. Δεν μπορεί να κάνει διακρίσεις και δεν τη συμφέρει να διαφοροποιήσει πολιτική ποιότητας σε κάποιο μοντέλο.
Το ίδιο συμβαίνει και γιά οποιαδήποτε Nissan. Θα δουλέψει με τις ίδιες λαμαρίνες που χρησιμοποιεί και στο MICRA αλλά και στο PRIMERA, με τα ίδια πονταριστικά μηχανήματα, με τους ίδιους εργάτες. Μάλιστα πολλά εξαρτήματα, όπως διακόπτες φώτων, κλπ παραμένουν τα ίδια.
Χαρακτηριστικά,διακόπτες GRUPO FIAT υπάρχουν σε FERRARI και διακόπτες GRUPO VAG σε LABO! Θα μου πείτε τι μας νοιάζουν οι διακόπτες? Οταν δείτε λαμαρίνα PORSCHE (σε κομμένη κολώνα οροφής) κα λαμαρίνα NISSAN τότε θα καταλάβετε τι εννοώ. Γι αυτό είπα ρωτήστε κάποιο φανοποιό. Και φυσικά δεν στέκομαι μόνο στη λαμαρίνα.
Οσο γιά τη μεταπωλητική αξία έχω να πω τούτο. Οσοι είναι υπεράνω και δεν τους απασχολεί να μεταπουλήσουν το αυτοκίνητό τους όσο το δυνατό περισσότερα χρήματα και θεωρούν τον εαυτό τους αρκετά Large, τότε δεν έχουν παρά να επικοινωνήσουν μαζί μου, όταν θελήσουν να το δώσουν.
Οσο γιά το κύρος... Σαφώς το στέμμα δεν κάνει το βασιλιά. Ομως από τις επιλογές που κάνει κανείς φαίνεται και ο τύπος του. Αυτό ισχύει και δεν μπορούμε να το αλλάξουμε. Μη ξεχνάμε τη TOYOTA που γιά να αλλάξει κατηγορία δημιούργησε τη LEXUS. Οπως επίσης το GRUPO FIAT που ουσιαστικά πουλάει εκμεταλλευόμενο την αίγλη του ονόματος ALFA ROMEO και LANCIA αυτοκίνητα που βασικά είναι FIAT. Διαφορετικά ποιός ο λόγος να διατηρούσε τις άλλες δύο φίρμες?
Το όνομα δεν είναι απλά κάποια απρόσωπη επωνυμία. Μερικές φορές σέρνει βαριά ιστορία. Θα είμουν ευτυχισμένος να είχα μία FERRARI στο γκαράζ μου.Μία παλιά, ξεπερασμένη οδηγικά από παλλά σύγχρονα αυτοκίνητα, μόνο και μόνο γιά το θρύλο που κρύβεται πίσω από το όνομα. Ο κάθε κατασκευαστής δημιουργεί τη δική του προσωπικότητα μέσα από τη πορεία του. Ο κάθε αγοραστής κρίνει και αγοράζει σύμφωνα με τις απόψεις και τα γούστα του, που ευτυχώς δεν είναι ποτέ ίδια με του γείτονά του.
Νομίζω ότι ο όρος ποιότητα κατασκευής είναι σαφέστατος. Ξεκινά από το πάχος και τη ποιότητα της λαμαρίνας, κυρίως σε κρίσιμα σημεία του σασσί και τελειώνει στη ποιότητα του χρώματος και την υφή των πλαστικών. Ο καταναλωτής που σαφώς και δε θα λύσει το αυτ/το του, ίσως αντιλαμβάνεται αυτό που λέμε '' ποιότητα κατασκευής'' από το θόρυβο κλεισίματος της πόρτας, από τους τριγμούς των πλαστικών, από τους αρμούς κλπ.
Καμμία εταιρία από όσες γνωρίζω δεν αλλάζει γραμμή παραγωγής, μεθοδολογία μονταρίσματος και προμηθευτές επι μέρους εξαρτημάτων. Αυτό τι σημαίνει?
Οτι μία Mercedes (δεν ανήκουν στα γούστα μου), είναι ομολογουμένως καλοκατασκευασμένη, με άριστα υλικά ανεξαρτήτως μοντέλου. Από τη μικρότερη έως τη μεγαλύτερη. Δεν μπορεί να κάνει διακρίσεις και δεν τη συμφέρει να διαφοροποιήσει πολιτική ποιότητας σε κάποιο μοντέλο.
Το ίδιο συμβαίνει και γιά οποιαδήποτε Nissan. Θα δουλέψει με τις ίδιες λαμαρίνες που χρησιμοποιεί και στο MICRA αλλά και στο PRIMERA, με τα ίδια πονταριστικά μηχανήματα, με τους ίδιους εργάτες. Μάλιστα πολλά εξαρτήματα, όπως διακόπτες φώτων, κλπ παραμένουν τα ίδια.
Χαρακτηριστικά,διακόπτες GRUPO FIAT υπάρχουν σε FERRARI και διακόπτες GRUPO VAG σε LABO! Θα μου πείτε τι μας νοιάζουν οι διακόπτες? Οταν δείτε λαμαρίνα PORSCHE (σε κομμένη κολώνα οροφής) κα λαμαρίνα NISSAN τότε θα καταλάβετε τι εννοώ. Γι αυτό είπα ρωτήστε κάποιο φανοποιό. Και φυσικά δεν στέκομαι μόνο στη λαμαρίνα.
Οσο γιά τη μεταπωλητική αξία έχω να πω τούτο. Οσοι είναι υπεράνω και δεν τους απασχολεί να μεταπουλήσουν το αυτοκίνητό τους όσο το δυνατό περισσότερα χρήματα και θεωρούν τον εαυτό τους αρκετά Large, τότε δεν έχουν παρά να επικοινωνήσουν μαζί μου, όταν θελήσουν να το δώσουν.
Οσο γιά το κύρος... Σαφώς το στέμμα δεν κάνει το βασιλιά. Ομως από τις επιλογές που κάνει κανείς φαίνεται και ο τύπος του. Αυτό ισχύει και δεν μπορούμε να το αλλάξουμε. Μη ξεχνάμε τη TOYOTA που γιά να αλλάξει κατηγορία δημιούργησε τη LEXUS. Οπως επίσης το GRUPO FIAT που ουσιαστικά πουλάει εκμεταλλευόμενο την αίγλη του ονόματος ALFA ROMEO και LANCIA αυτοκίνητα που βασικά είναι FIAT. Διαφορετικά ποιός ο λόγος να διατηρούσε τις άλλες δύο φίρμες?
Το όνομα δεν είναι απλά κάποια απρόσωπη επωνυμία. Μερικές φορές σέρνει βαριά ιστορία. Θα είμουν ευτυχισμένος να είχα μία FERRARI στο γκαράζ μου.Μία παλιά, ξεπερασμένη οδηγικά από παλλά σύγχρονα αυτοκίνητα, μόνο και μόνο γιά το θρύλο που κρύβεται πίσω από το όνομα. Ο κάθε κατασκευαστής δημιουργεί τη δική του προσωπικότητα μέσα από τη πορεία του. Ο κάθε αγοραστής κρίνει και αγοράζει σύμφωνα με τις απόψεις και τα γούστα του, που ευτυχώς δεν είναι ποτέ ίδια με του γείτονά του.