Nissan GT-R (R35)

Μηνύματα
250
Reaction score
39
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Νομίζω ότι ο όρος ποιότητα κατασκευής είναι σαφέστατος. Ξεκινά από το πάχος και τη ποιότητα της λαμαρίνας, κυρίως σε κρίσιμα σημεία του σασσί και τελειώνει στη ποιότητα του χρώματος και την υφή των πλαστικών. Ο καταναλωτής που σαφώς και δε θα λύσει το αυτ/το του, ίσως αντιλαμβάνεται αυτό που λέμε '' ποιότητα κατασκευής'' από το θόρυβο κλεισίματος της πόρτας, από τους τριγμούς των πλαστικών, από τους αρμούς κλπ.
Καμμία εταιρία από όσες γνωρίζω δεν αλλάζει γραμμή παραγωγής, μεθοδολογία μονταρίσματος και προμηθευτές επι μέρους εξαρτημάτων. Αυτό τι σημαίνει?
Οτι μία Mercedes (δεν ανήκουν στα γούστα μου), είναι ομολογουμένως καλοκατασκευασμένη, με άριστα υλικά ανεξαρτήτως μοντέλου. Από τη μικρότερη έως τη μεγαλύτερη. Δεν μπορεί να κάνει διακρίσεις και δεν τη συμφέρει να διαφοροποιήσει πολιτική ποιότητας σε κάποιο μοντέλο.
Το ίδιο συμβαίνει και γιά οποιαδήποτε Nissan. Θα δουλέψει με τις ίδιες λαμαρίνες που χρησιμοποιεί και στο MICRA αλλά και στο PRIMERA, με τα ίδια πονταριστικά μηχανήματα, με τους ίδιους εργάτες. Μάλιστα πολλά εξαρτήματα, όπως διακόπτες φώτων, κλπ παραμένουν τα ίδια.
Χαρακτηριστικά,διακόπτες GRUPO FIAT υπάρχουν σε FERRARI και διακόπτες GRUPO VAG σε LABO! Θα μου πείτε τι μας νοιάζουν οι διακόπτες? Οταν δείτε λαμαρίνα PORSCHE (σε κομμένη κολώνα οροφής) κα λαμαρίνα NISSAN τότε θα καταλάβετε τι εννοώ. Γι αυτό είπα ρωτήστε κάποιο φανοποιό. Και φυσικά δεν στέκομαι μόνο στη λαμαρίνα.
Οσο γιά τη μεταπωλητική αξία έχω να πω τούτο. Οσοι είναι υπεράνω και δεν τους απασχολεί να μεταπουλήσουν το αυτοκίνητό τους όσο το δυνατό περισσότερα χρήματα και θεωρούν τον εαυτό τους αρκετά Large, τότε δεν έχουν παρά να επικοινωνήσουν μαζί μου, όταν θελήσουν να το δώσουν.

Οσο γιά το κύρος... Σαφώς το στέμμα δεν κάνει το βασιλιά. Ομως από τις επιλογές που κάνει κανείς φαίνεται και ο τύπος του. Αυτό ισχύει και δεν μπορούμε να το αλλάξουμε. Μη ξεχνάμε τη TOYOTA που γιά να αλλάξει κατηγορία δημιούργησε τη LEXUS. Οπως επίσης το GRUPO FIAT που ουσιαστικά πουλάει εκμεταλλευόμενο την αίγλη του ονόματος ALFA ROMEO και LANCIA αυτοκίνητα που βασικά είναι FIAT. Διαφορετικά ποιός ο λόγος να διατηρούσε τις άλλες δύο φίρμες?
Το όνομα δεν είναι απλά κάποια απρόσωπη επωνυμία. Μερικές φορές σέρνει βαριά ιστορία. Θα είμουν ευτυχισμένος να είχα μία FERRARI στο γκαράζ μου.Μία παλιά, ξεπερασμένη οδηγικά από παλλά σύγχρονα αυτοκίνητα, μόνο και μόνο γιά το θρύλο που κρύβεται πίσω από το όνομα. Ο κάθε κατασκευαστής δημιουργεί τη δική του προσωπικότητα μέσα από τη πορεία του. Ο κάθε αγοραστής κρίνει και αγοράζει σύμφωνα με τις απόψεις και τα γούστα του, που ευτυχώς δεν είναι ποτέ ίδια με του γείτονά του.
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Δυστυχώς Κώστα, ο ορισμός της έννοιας «ποιότητα κατασκευής» δεν είναι καθόλου σαφής. Γιατί αν υπήρχε θα είχαν οριοθετηθεί κάποια στεγανά και η βαθμολόγηση θα ήταν σαφής και ξεκάθαρη.

Και δεν υπάρχει ίδια κατασκευή και υλικά σε ολόκληρη την παραγωγή μιας εταιρίας. Και μπορούμε να δούμε πολλά διαφορετικά μοντέλα. Σε οποιαδήποτε εταιρία.....

Αν ψάξουμε σε διαφορετικά αυτοκίνητα θα δούμε πχ πως η λαμαρίνα του 107 δεν έχει καμία σχέση με τη λαμαρίνα ακόμα και του ταπεινού 309!! Το ίδιο και για την βαφή (όπου αν κοιτάξουμε στο πάτωμα δεν θα βρούμε ούτε καν αντισκωριακή προστασία, ούτε καν βαφή στα κουφώματα στο 107!!!). Μήπως θες να συγκρίνουμε τα πλαστικά και τους διακόπτες? Εκεί να δεις γέλιο.....
Εδώ θα βρεις διαφορετικά πλαστικά ανάμεσα σε πλούσιες εκδόσεις του ίδιου μοντέλου αναλόγως το επίπεδο εξοπλισμού. Παράδειγμα? Πήγαινε σε μια αντιπροσωπία Renault και πρόσεξε τα υλικά του ταμπλό (την πάνω επιφάνεια, δεν χρειάζεται να ψάχνεις χαμηλά) στο Clio σε δύο εκδόσεις. Σε μια πλούσια 1.4 και μια οικονομική 1.2 (ότι Turbo). Και αναφέρομαι σε οχήματα του ίδιου κατασκευαστή και μάλιστα του ίδιου μοντέλου!!!!!
Αν πάμε πιο ψηλά θα δούμε πχ πως μια Μ3 Ε92 έχει επιπλέον ενισχύσεις σε κάποια σημαία του πλαισίου σε σ΄χεση πχ με μια 320 coupe. Μια Α156 GTA έχει extra ενισχύσεις στα δεσίματα του πλαισίου στις βάσεις των υποπλαισίων των αναρτήσεων κοκ
Ούτε βεβαίως ένα smart έχει την ίδια νοοτροπία στρατζαρίσματος των λαμαρινών του πλαισίου του με μια SLK γιατί απλούστατα είναι στο δρόμο για να καλύψει άλλες ανάγκες και άλλες επιδόσεις....

Είναι σαφές ότι θα υπάρχουν και κοινά στοιχεία (όπως σωστά αναφέρεις διακόπτες και ρελέ πχ) αλλά αυτά περιορίζονται σε συγκεκριμένο αριθμό ανταλλακτικών. Αυτά στις περισσότερες εταιρίες αφού υπάρχουν και (λίγες ευτυχώς) που το παρακάνουν. Πρωτοπόρος σε αυτό το σύστημα η VW που πουλάει στους «έξυπνους» πελάτες της, τα ίδια ανταλλακτικά με άλλα σηματάκια και τιμές πολλαπλάσιες αν το ανταλλακτικό αναζητηθεί ως ρελέ φλας Α4 και όχι ως ρελέ φλας...Toledo. Βέβαια η VW έχει κάνει και πολλές άλλες χοντράδες (όπως πχ να βγάζει ολόφρεσκο SEAT που δεν είναι τίποτε άλλο από ένα Α4 προηγούμενης γενιάς με αλλαγή μόνο στο μπροστινό προφυλακτήρα και φώτα/μάσκα/καπό!!!!!!!!) αλλά δεν είναι το κατάλληλο θέμα για να το συζητάμε.....

Το ότι η ποιότητα κατασκευής δεν είναι δεδομένη πάντως φαίνεται και από κάτι τέτοια παραδείγματα σαν της VW. Που χρησιμοποιεί τεράστιο αριθμό κοινών ανταλλακτικών αλλά παρ' όλα αυτά προωθεί το ίδιο αυτοκίνητο σαν πολυτελές και σαν απλό και σαν σπορ και και και....
Που διαφοροποιεί τα μοντέλα?
Συνήθως στα πλαστικά του εσωτερικού......Εκεί που κάθε άπειρος πελάτης θα μπορέσει να δει διαφορά!
Αν δει κανείς κάτω από τα πλαστικά θα είναι η υπόθεση για γέλια!
Που αλλού? Στα σινεμπλόκ (για πιο μαλακή ή σπορτίφ αίσθηση στον πελάτη) και στα μονωτικά υλικά!
Αυτά που ακόμα και ένας εντελώς άπειρος πελάτης-χρήστης θα μπορέσει να μεταφράσει ως.....«ποιότητα»!!!!!

Κλείνω την μεγάλη παρένθεση της VW γιατί είναι (ίσως) η μόνη που έχει κάνει τέτοια σαλάτα με τα αυτοκίνητα που παράγει....

Ακόμα και η Mercedes που αναφέρεις κάνει σαφέστατες εκπτώσεις όσο κατεβαίνει τα σκαλοπάτια των κατηγοριών.
Εκτός και αν θεωρείς τα πλαστικά της Α class ή της B class το ίδιο καλά με της Ε ή ML class. Σε καμία περίπτωση....
Ούτε στις λαμαρίνες ούτε στην μηχανολογική μελέτη.....

Αντίστοιχα, για να επιστρέψω σιγά σιγά στην Nissan, το GT-R δεν βγαίνει από την ίδια γραμμή παραγωγής με τα υπόλοιπα.
Έχει δική του γραμμή παραγωγής και το μεγαλύτερο ποσοστό της κατασκευής του είναι χωρίς ρομπότ. Αν δεις τα βίντεο που έχω παραθέσει, θα δεις ξεκάθαρα και την διαφορετική γραμμή παραγωγής, και τους ξεχωριστούς ελέγχους κατά την παραγωγή κλπ. Όχι...Αυτό το επίπεδο δουλειάς δεν υπάρχει σε ένα Micra ή ένα Primera. Για να μην ξεχάσουμε και το γεγονός ότι το GT-R είναι made in Japan και όχι αμφιβόλου προελεύσεως....

Που θέλω να καταλήξω....
Ο κάθε κατασκευαστής έχει σίγουρα μια εικόνα, ένα image και εκείνο τονίζει συνήθως. Ως αναφορά της έννοια της ποιότητας κατασκευής, θα έλεγα πως είναι (ΙΜΗΟ πάντα) το σύνολο μελέτης και εξέλιξης και κατασκευής ενός οχήματος.
Είναι και η υφή των πλαστικών και οι αρμοί εντός και εκτός και ο ήχος του μοτέρ ως προς την τραχύτητα την ευστροφία κλπ.
Είναι και η ποιότητα βαφής αλλά είναι και οι μηχανολογικές λεπτομέρειες (πχ πόσες βίδες στηρίζουν το γόνατο στο πιατέλο, τι υλικό χρησιμοποιείται στα μπράτσα των αναρτήσεων, τι υλικό υπάρχει στις βαλβίδες ή τις μπιέλες κοκ).
Είναι το πόσο τρίζει το εσωτερικό αλλά είναι και η επαναληψιμότητα συγκεκριμένων βλαβών που το εργοστάσιο κάνει τον κινέζο παρόλο που ξέρει και το πρόβλημα και την λύση.
Για μένα ποιότητα κατασκευής είναι ακόμα και το «δέσιμο» οπτικά και σαν αφή των υλικών στα καθίσματα σε σχέση με τον εσωτερικό διάκοσμο. Είναι ακόμα και η χροιά των εξωτερικών ήχων όταν μπαίνουν στο εσωτερικό ακόμα και η αίσθηση στα χέρια των διακοπτών όταν ακούς το κλακ.....
Αν τα δέσουμε όλα αυτά, και το όχημα είναι πάνω από το 80% σε αυτά, τότε μιλάμε για ποιοτικό όχημα....

Στο θέμα της μεταπωλητικής αξίας έχω ήδη αναφερθεί.
Μπορεί πχ μια 316 πχ να έχει μικρότερη ποσοστιαία απώλεια στην πώληση από μια Α156 (πχ για μοντέλα 2002 και τα δύο) αλλά σε καθαρούς αριθμούς η διαφορά δεν υπάρχει.....
Γιατί το 50% της 316 είναι μικρότερο του 60% (ή και 65%) μιας Α156, αλλά σε χρήμα το 50% στα 35 χιλιάρικα είναι το ίδιο ή περισσότερο χρήμα χαμένο από το 65% στα 25 χιλιάρικα της Α156......

Από την άλλη, όταν κάποιος έχει την ικανότητα να δώσει 120 χιλιάρικα για ένα όχημα, αλλά έχει και το σωστό οικονομικό back round για να στηρίξει μια τέτοια επιλογή, δεν θα σκεφτεί πόσο ΘΑ πουληθεί σε 3 ή 5 χρόνια. Θα το δει, θα του αρέσει και το μόνο που θα τον προβληματίσει είναι το....χρώμα!!!

Το κύρος που αναφέρεις υπάρχει γιατί υπάρχει και διαφοροποίηση στον χαρακτήρα των οχημάτων.
Η Lexus δεν είναι απλά ένα ακριβό ΤΟΥΟΤΑ.
Η Alfa δεν είναι απλά ένα σπορτίφ Fiat μόνο στο όνομα.
Η Ferrari δεν πουλάει μόνο όνομα....
Απόδειξη γι αυτό?
Α159...Δεν πούλησε....Γιατί δεν ήταν τόσο Alfa με χαρακτήρα, στήσιμο και διαχρονικό design όσο ήταν η Α156.....
Η Ferrari αν δεν βελτίωνε δραματικά την ποιότητα κατασκευής της (οπτικά και μηχανολογικά) την τελευταία 10ετία, και αν δεν είχε πάρει και 5-6 πρωταθλήματα στην F1 θα είχε κλείσει ήδη.....
Στην σημερινή αγορά δεν αρκεί να έχεις όνομα. Πρέπει πρώτα απ' όλα να το σέβεσαι ο ίδιος και μετά να προσπαθείς να πουλήσεις στηριζόμενος σε αυτό!!!
 

Μηνύματα
302
Reaction score
26
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Αρχικά να γράψω οτι ούτε εμένα μ'αρέσει.
Για κάποιο λόγο δεν μου κολλάει ούτε εσωτερικά ούτε εξωτερικά.
Πάνω απ'όλα και πέρα από επιδόσεις και ποιότητα κατασκευής ένα αυτοκίνητο κρίνεται από την αίσθηση που δίνει στον υποψήφιο οδηγό.
Είναι καθαρά υποκειμενικό λοιπόν και οι δυο κύριοι που γράφουν απο πάνω δεν υπάρχει περίπτωση να συμφωνήσουν ποτέ.
Και καλύτερα έτσι γιατί τότε οι εταιρίες θα έκλειναν και θα αγοράζαμε όλοι golf που θα έβγαινε σε μια μόνο έκδοση και ένα χρώμα.
Καλό το GT-R, αλλά δεν θα μπορούσα να μείνω εκεί μέσα με τίποτα.
Περνάω πολύ ώρα στο αυτοκίνητο κάνοντας πολλά χιλιόμετρα. Ζω με αυτό και μ'αρέσει η συμβίωση. Το GT-R δεν έχει καν θήκη για να βάλεις τον καφέ σου και όλοι αυτοί οι διακόπτες και οι οθόνες νομίζω οτι θα μου κρατάνε μούτρα όταν θα με δουν να μπαίνω με τον καφέ μέσα.
 

Μηνύματα
629
Reaction score
0
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

:103::103::103: Συμφωνώ με τον Γιάννη...Ουτε και εγω τρελενομαι παντως...Θα προτιμουσα μια porshe,ferrari,M3 η εστω ενα Ford GT βρε αδερδε....Εστω μια Αlfa C8 και οχι το nissan,Και ας ειναι οτι καλυτερο πατησε στην ασφαλτο...Το συνολο εμφανιση,ποιοτητα ονομα,κυρος και φυσικα καποια περι ενεργητικης ασφαλειας που σε τετοια οχηματα βαρανε το 100% θα με εκανε να αγορασω καποιο απο τα παραπανω...Το θεμα ειναι να εχεις φραγκα.Να πας να κλεισεις ενα Zonda να τελειωνεις:107:
Θα συμφωνισω επισης για την πρωτοπορο WV...Kαι θα σχολιασω της 5 βιδες στης ζαντες ενος μικρου αμαξιου...Τους νικελ καθρεπτες(ακομα τους βλεπω σε S3 και μου ερχεται να ξερασω)
Αλλα Γιαννη,διαφωνω για την alfa...η οποια οχι εχασε την ουσια αλλα την μπαλα...Εμενα μου κανει σαν seat του γκρουπ WV...Εχει χασει την αιγλη της...Πρωσπαθει να μοιασει στην BMW...Ε δεν θα γινει ποτε...Πρωτα απο ολα πρεπει να βγαλει κανενα πισωκινητο,μετα να απενεργοποιει τα συστηματα ελεγχου προσφυσης κτλ και μετα να συμαζεψει τα ασυμαζευτα γιατι η 159 μαλλον λογω προβληματων δεν πουλαει...Αν βαλω την ταπεινη alfasud μου του 82(1,5κ.εκ)διπλα σε μια 147 θα νομιζεις οτι βλεπεις αυτοκινητο αλλης μαρκας..Συμφωνω να φτιαξει την ποιοτητα κτλ..Αλλα εχασα στις επιδοσεις,στο στησιμμο κ.α
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Το GT-R δεν έχει καν θήκη για να βάλεις τον καφέ σου και όλοι αυτοί οι διακόπτες και οι οθόνες νομίζω οτι θα μου κρατάνε μούτρα όταν θα με δουν να μπαίνω με τον καφέ μέσα.
Ηλία, δεν πίνω καφέ στο αυτοκίνητο.....
Ούτε τρώω.......
Άντε στην χειρότερη, σε κανένα ταξίδι, να πάρω ένα μπουκαλάκι νερό και....τέλος. :137:
Εμένα θα μου έκανε.....:138:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Συμφωνώ με τον Γιάννη...Ουτε και εγω τρελενομαι παντως...Θα προτιμουσα μια porshe,ferrari,M3 η εστω ενα Ford GT βρε αδερδε....Εστω μια Αlfa C8 και οχι το nissan,Και ας ειναι οτι καλυτερο πατησε στην ασφαλτο...Το συνολο εμφανιση,ποιοτητα ονομα,κυρος και φυσικα καποια περι ενεργητικης ασφαλειας που σε τετοια οχηματα βαρανε το 100% θα με εκανε να αγορασω καποιο απο τα παραπανω...Το θεμα ειναι να εχεις φραγκα.Να πας να κλεισεις ενα Zonda να τελειωνεις
Θα συμφωνισω επισης για την πρωτοπορο WV...Kαι θα σχολιασω της 5 βιδες στης ζαντες ενος μικρου αμαξιου...Τους νικελ καθρεπτες(ακομα τους βλεπω σε S3 και μου ερχεται να ξερασω)
Αλλα Γιαννη,διαφωνω για την alfa...η οποια οχι εχασε την ουσια αλλα την μπαλα...Εμενα μου κανει σαν seat του γκρουπ WV...Εχει χασει την αιγλη της...Πρωσπαθει να μοιασει στην BMW...Ε δεν θα γινει ποτε...Πρωτα απο ολα πρεπει να βγαλει κανενα πισωκινητο,μετα να απενεργοποιει τα συστηματα ελεγχου προσφυσης κτλ και μετα να συμαζεψει τα ασυμαζευτα γιατι η 159 μαλλον λογω προβληματων δεν πουλαει...Αν βαλω την ταπεινη alfasud μου του 82(1,5κ.εκ)διπλα σε μια 147 θα νομιζεις οτι βλεπεις αυτοκινητο αλλης μαρκας..Συμφωνω να φτιαξει την ποιοτητα κτλ..Αλλα εχασα στις επιδοσεις,στο στησιμμο κ.α
Η 8C ή μια GranTurismo είναι άριστες εναλλακτικές.
Και ίσως λίγο πριν το ταμείο να στραβοκοίταζα προς τα εκεί!!!

Η Α159 δεν πούλησε γιατί ήταν πολύ βαριά και με μέτρια μοτέρ....
Καμία σχέση με Alfa δηλαδή.
Δεν έχει βγάλει προβλήματα....
Έχει εντυπωσιακό σχεδιασμό αλλά όχι την διαχρονικότητα της Α156 (που ακόμα με μαγεύει στο μάτι και το δρόμο)
Έχασε ακόμα και το τιμόνι ξυράφι της Α156....Κρίμα!
Περιμένω πολύ καλύτερα αποτελέσματα από τον αντικαταστάτη της.......Ευτυχώς θα έχουν πολύ καλά μοτέρ (1.4Τ και 1.8Τ) και με λίγη προσπάθεια στο θέμα του βάρους και της εμφάνισης θα καταφέρουν πολλά......
Αα.....και με λίγο νερό στο κρασί τους στο θέμα τιμών......
 

Μηνύματα
2.885
Reaction score
50
Το να κρίνεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο χωρίς να το έχεις οδηγήσει (όχι μόνο αυτό αλλά και αρκετά της κατηγορίας του για να δεις πώς στέκεται σε σχέση μ' αυτά) είναι πολύ δύσκολο (μάλλον αδύνατο). Βασιζόμενος μόνο στις φωτογραφίες, τεχνικά χαρακτηριστικά και γενικά τις πληροφορίες που διαβάζω νομίζω ότι αν ήθελα κάτι τέτοιο στα χρήματα αυτά σίγουρα θα ήταν από τις πρώτες επιλογές μου. Στο εσωτερικό συμφωνώ απόλυτα με το Γιάννη... το μαύρο σε συνδυασμό με λίγο κόκκινο είναι όλα τα λεφτά! Στο εξωτερικό όμως θα διάλεγα επίσης κόκκινο...

Είναι γεγονός πάντως ότι από τα πράγματα που με "χαλάνε" (σε εισαγωγικά, έτσι;) είναι λίγο η σχεδίαση του εξωτερικού και κυρίως του πίσω μέρους. Θυμίζει πολύ "αμερικανιά" βρε παιδί μου...
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Μάνο μου να συμπληρώσω και κάτι ακόμα.....
Ακόμα και να τα οδηγούσαμε πολύ αμφιβάλλω αν καταφέρναμε σε μία ή 3 ή 5 βόλτες να καταφέρναμε κάτι περισσότερο από το να τα μετακινήσουμε (έστω και σβέλτα...)

Είναι μηχανήματα με τόσο υψηλά όρια και επιδόσεις που θέλουν χρόνο για να εκτιμηθούν....

Ναι, δεν μπορούμε να κρίνουμε μόνο μέσα από φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά.
Γιαυτό και προσπάθησα με τα videos να δώσω μια μικρή γεύση... :126:
 



Μηνύματα
8.256
Reaction score
4
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Είναι μηχανήματα με τόσο υψηλά όρια και επιδόσεις που θέλουν χρόνο για να εκτιμηθούν....
Ναι, με την ελληνική άσφαλτο θα έβρισκες τα όρια στο πιτς-φυτίλι! :136: Τα ηλεκτρονικά στο φουλ, ξεκίνημα με δευτέρα (μην πω με τρίτη) και το μισό ζαντολάστιχο στην άσφαλτο...
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Συγνώμη αν χαλάω το θέμα, πάντως από τα αυτοκίνητα εδώ πολύ μου άρεσε το παρακάτω...

Δεν ξέρω αν είναι καλό αλλά είναι εντυπωσιακό. :137:




 

Attachments


Μηνύματα
3.618
Reaction score
6
Με το συμπαθιο δηλαδη ...
Τεινω να συμφωνισω με τον Κο Δημητρακοπουλο ...
Εχετε καβαλησει ποτε ολα αυτα τα υπεραυτοκινητα για τα οποια εχετε τοσο αριστες αποψεις ?
Εχετε ελθει αντιμετοποι με μια πορσε?
Εχετε σκεφτει ποτε οτι πολλα απο αυτα μπορει να ειναι μυθος ? (χωρις να θελω να υποτιμισω κανενα αυτοκινητο)
Εχοντας στην κατοχη μου ενα αρκετα (νομιζω) καλο αυτοκινητο το (mazda 6 mps) βλεπω οτι τελικα δεν ειναι παντα ετσι τα πραγματα οπως μας τα παρουσιαζουν στα διαφορα μεσα ενημερωσης.Ειναι λιγακι διαφορετικα.Μην ξεχναμε την κοντρα Subaru - Porche οπου η δευτερη στην πιστα ακομα στριβει...η τουλαχιστον προσπαθει...
Συγκεκριμενα ομως χθες βραδυ γυριζα απο την Βουλα αργα το βραδυ και ανεβαινα το ποταμι,οταν πισω μου ερχοταν μια porche η οποια φυσικα και με πλησιαζε με πολυ γρυγορο ρυθμο και σαν κυριος εκανα δεξια για να περασει...πλησιαζοντας σε στροφη λιγο πριν απο το ALOY FAN PARK.
Συνεχισα με την ταχυτητα που πηγαινα (γυρο στα 180) εκεινος ομως εκοψε για να μπει στην στοφη.Οπως καταλαβενετε απο εκει και περα ο τυπος τσαντιστηκε και με κυνηγουσε και φυσικα στις ευθειες κοντεβε να ανεβει πανω μου ... στισ στροφες ομωωωωςςςςςς..........
Ετσι λοιπον ας μην υποτιμαμε η υπερτιμαμε καποιοα αυτοκινητα αν δεν εχουμε καθαρα δικη μας αποψη.
Οσο για τα υπολοιπα της κουβεντουλας δινω το χερι μου στο Κο Δημητρακοπουλο ο οποιος με καλυπτει απολυτα με τις αποψεις του.
Φιλικα
Β.Β
 

Μηνύματα
2.820
Reaction score
215
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Μια Α156 GTA έχει extra ενισχύσεις στα δεσίματα του πλαισίου,στις βάσεις των υποπλαισίων,των αναρτήσεων, κοκ
Φαντασου τι γερο' αμαξωμα παιρνει ο κακομηρος ο λαουτζικος στις απλες εκδωσεις,αν στην σπορ εκδωση,του βαζουνε τοσες ενισχυσεις στο σασι?????
Μακρια απο τις λακουβες δημητροπουλεεεεεεε....Μπορει να πετσικαρεις


Που ειναι οι φατσουλες μου???????
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Ρε τράγο......
Όλες οι κορυφαίες εκδόσεις μοντέλων παραγωγής αν έχουν διπλάσια ισχύ (πχ) από το βασικό μοντέλο έχουν extra ενισχύσεις....
'Η νομίζεις πως το σαράβαλό σου είναι το ίδιο σε σασί με την (κουπέ) Μ3 Ε36?? :116: :136:

Όταν πχ η Α156 ξεκινάει από τα 1600cc και 120 ίππους δεν χρειάζεται τις ενισχύσεις της GTA (3.2 lt, 250 ίπποι)
Γιατί ούτε το μοτέρ της 1.6 έχει τόσο μεγάλο βάρος (σε σχέση με την 3.2) αλλά κυρίως δεν υπάρχει περίπτωση το μοτέρ των 120 ίππων να ζορίσει το σασί σε στροφές με 240km/h ......
Αφού δεν φτάνει σε αυτά τα χιλιόμετρα......
Και άλλα τέτοια σενάρια.......


Πάρε άλλες δύο φατσούλες....
Παλιομπεμβεδάκια :138: :142:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
4
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

noizmaker, αυτό που έχει τεράστια σημασία και το υποτιμούμε, είναι ο οδηγός.
Φυσικά όλες οι κρίσεις μας περί υπεραυτοκινήτων γίνονται με το δεδομένο ότι ο καθένας από εμάς είναι κατευθείαν γονιδιακό αποτέλεσμα της συνένωσης Σένα και Σουμάχερ. Ο καθένας είναι οδηγάρα, και το μόνο που τον περιορίζει είναι το Fiat Punto/Ford Focus/Toyota Corolla του...
"Αν είχα κι εγώ 300 ίππους" και πάει λέγοντας...

Στο παράδειγμα που αναφέρεις, οι παράγοντες που παίζουν είναι πολλοί. Για παράδειγμα, τι Porsche ήταν. Επίσης, τι οδηγός ήταν ο άλλος. Οι συνήθεις οδηγοί Porsche είναι μεσήλικες με middle life crisis που πάνε Εκάλη-Κέντρο κάθε μέρα στη δουλειά. Πού να μάθεις να οδηγάς τέτοιο αυτοκίνητο έτσι;
Ελαστικά. Αναρτήσεις (αν το ένα αυτοκίνητο έχει 140.000 χλμ στο κοντέρ με τις ίδιες αναρτήσεις, έχει διαφορά). Και πολλά άλλα.
Τέλος, προφανώς ήσουν καλύτερος οδηγός.

Αλλά οι πραγματικές και ουσιαστικές 'κόντρες' γίνονται στην πίστα.

Την συζήτηση περί Subaru και Porsche, ας την αφήσουμε για μια άλλη φορά...
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
40
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

με το δεδομένο ότι ο καθένας από εμάς είναι κατευθείαν γονιδιακό αποτέλεσμα της συνένωσης Σένα και Σουμάχερ.
Εγώ πάντως τους αποκαλώ παππού και μπαμπά αντίστοιχα....
Μετράει?? :116: :138: :137:


Άσε που αν είχα στα χέρια μου ένα WRC θα έκλεγε το Γαλλάκι......
Για να μην αναφέρω τι κλάμα θα έριχνε ο μαυρούλης αν οδηγούσα την F2008 :137:
 

Μηνύματα
2.820
Reaction score
215
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

noizmaker, αυτό που έχει τεράστια σημασία και το υποτιμούμε, είναι ο οδηγός.
Φυσικά όλες οι κρίσεις μας περί υπεραυτοκινήτων γίνονται με το δεδομένο ότι ο καθένας από εμάς είναι κατευθείαν γονιδιακό αποτέλεσμα της συνένωσης Σένα και Σουμάχερ.
.
Δηλ θα πρεπει να αποκαλουμε τον ενα αδερφη και τον αλλον κ@λ@μπαρα?:139::139::139::139:
 

Μηνύματα
2.820
Reaction score
215
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Ρε τράγο......
Όλες οι κορυφαίες εκδόσεις μοντέλων παραγωγής αν έχουν διπλάσια ισχύ (πχ) από το βασικό μοντέλο έχουν extra ενισχύσεις....
'Η νομίζεις πως το σαράβαλό σου είναι το ίδιο σε σασί με την (κουπέ) Μ3 Ε36??

Όταν πχ η Α156 ξεκινάει από τα 1600cc και 120 ίππους δεν χρειάζεται τις ενισχύσεις της GTA (3.2 lt, 250 ίπποι)
Γιατί ούτε το μοτέρ της 1.6 έχει τόσο μεγάλο βάρος (σε σχέση με την 3.2) αλλά κυρίως δεν υπάρχει περίπτωση το μοτέρ των 120 ίππων να ζορίσει το σασί σε στροφές με 240km/h ......
Αφού δεν φτάνει σε αυτά τα χιλιόμετρα......
Και άλλα τέτοια σενάρια.......


Πάρε άλλες δύο φατσούλες....
Παλιομπεμβεδάκια
3.200 cc και μονο 250 αλογακια???????

Δηλ η Μ3 Ε 36 με το μοτερ 3.000cc και τα 286 αλογα(μοντελο1995) την ψ@λιαζει για πλακα την GTA ετσι η' κανω λαθος?
 

Μηνύματα
629
Reaction score
0
Απάντηση: Nissan GT-R (R35)

Χαλαρα..Αφου εκτος απο τα αλογα ειναι και το βαρος..Σε στροφες παλι δεν θα πλησιαζει την alfa..Ενταξει η alfa ειναι GT..Φυσικο ειναι να βγαζει πιο λιγα αλογα..Ουτε το μοτερ της φτανει εκει που στροφαρει η Ε36 ουτε εχει τοσο κλειστο κιβωτιο..Η Alfa λιγο ακομα θα εφτανε το βαρος του GT-R...Πρεπει να κανουνε κατι με το θεμα του βαρους..Απο τοτε που ψιλοκοιταξανε λιγο την ποιοτητα και την παθητικη ασφαλεια εχουνε γινει πολυ βαρια..Και ουτε την παθυτικη ασφαλεια ενος γερμανικου ειχανε ουτε την ποιοτητα..Για συναρμογη δεν το σχολιαζω και για ποιοτικο ελεγχο...
Το μονο σιγουρο ειναι οτι τον σημαντικοτερο λογο τον παιζει ο οδηγος και μετα η κατασταση του αυτοκινητου..Και φυσικα τα φυσικα φαινομαινα..Γιατι και το Focus RS ητανε ταχυτερο απο το αντιστοιχο impreza στν πιστα και σε πολυ καλη ασφαλτο αλλα αν γλιστρουσε η εβρεχε θα το εχανε μετα απο 2-3 στροφες...
Καλο το mps αλλα δεν νομιζω οτι μπορει να κοιταξει μια νεα porshe...Ουτε καν ενα evo..Αναφερομαι κυριως σε 911 για το τελευταιο
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.452
Μηνύματα
2.904.688
Members
38.044
Νεότερο μέλος
πλιακος Αργύρης
Top