- Μηνύματα
- 4.252
- Reaction score
- 11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS
Eυχαριστώ για τα χρόνια πολλά και τα λέμε!
:107:
Eυχαριστώ για τα χρόνια πολλά και τα λέμε!
:107:
Ας κάνω λοιπόν, μετά από όσα σας είπα, μιά πρώτη προσπάθεια να απαντήσω στα παραπάνω:Οι ερωτήσεις μου ήταν σαφείς και ακόμα δεν έλαβα απαντήσεις:
- Το επίσημο link/κείμενο (με link) της VW πως στην κατάρρευση του οχήματος έκαναν δοκιμές του χώρου δοκιμών, που είναι? :121:
- Για ποιες ζώνες θωράκισης μιλάς?
- Η κυριούλα κάθεται σωστά στην θέση οδήγησης?
- Όταν τα πόδια των επιβατών βρίσκονται στους 20 πόντους από τον προφυλακτήρα, τι προστασία λαμβάνει ο επιβάτης?
- Έχουν έγκριση τύπου για νόμιμη κυκλοφορία στο δρόμο όλα αυτά τα (υπερβολικά) υπερυψωμένα (όχι από το εργοστάσιο) οχήματα?
εγω τα ειδα τα βιντεο εσυ που τα βλεπεις να υπαρχουν;
ποση αποσταση εχει η μουρη του αυτοκινητου απο τις μπαρες
θωρακισης της καμπινας επιβατων;
εγω βλεπω μηδενικη.
την εποχη που βγηκε το μοντελο οπως ειπε ενα μελος δεν
απασχολουσαν τετοια θεματα.
σημερα δεν θα περνουσε κανενα crash test.
υ.γ.χρονια πολλα στη γυναικα σου.
Αλήθεια, μπορείς να μας δώσεις ένα link για να δούμε εν τέλει, τι είναι και ποια είναι η FOLKSAN? :121:
Φίλε μου στα post # 104, (video για ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης), και # 107, (crash test NCAP, σύγκρουση με άκαμπτο εμπόδιο), μπορείς να βρείς τις απαντήσεις στις απόψεις σου αυτές, με τον πλέον επίσημο και κατηγορηματικό τρόπο!θα σου γραψω κατι για τελευταια φορα.
το syncro δεν εχει ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης.
ζωνη ελεγχομενης παραμορφωσης ειναι η αρχη του αυτοκινητου μεχρι την
καμπινα επιβατων.
στο syncro δεν υπαρχη τετοιο πραγμα με αποτελεσμα αναγκαστικα
να το εχουν κανη πολυ σκληρο γιατι τα ποδια του οδηγου ειναι 20 εκ.
απο τον προφυλακτηρα.
σε συκρουση με ελαφρυτερο αυτοκινητο υπερτερη οπως και το μικροτερο
αυτοκινητο σε σχεση με ενα παπι π.χ.
ωστοσο σε μια συγκρουση με βαρυτερο οχημα η ακαμπτο εμποδιο υστερη
γιατι η αυξημενη σκληροτητα (αναγκαστικα λογω μη υπαρξης μουρης)
φορτιζη με περισοτερα G τους επιβατες.
το οτι αδιαφορη παντελως για την ασφαλεια των αλλων ειδικα τα ψηλωμενα
το αφηνω ασχολιαστο.
Φίλε μου τα g αυτά είναι μετρημένα από την NCAP και με τον τυποποιημένο τρόπο που ισχύει διεθνώς, δίνονται τα αποτελέσματα!το ξερω απο τοτε με τα ηχεια οτι δεν υπαρχη περιπτωση να δεχτης τι σου λενε ουτε
σε 100 χρονια.
αφου δεν υπαρχη χωρος λεμε μπορης να το καταλαβης η κινεζικα τα γραφω;
εχει μερικα εκατοστα να ακινητοποιηθη γιατι μετα θα σου λιωση τα ποδια τοσο δυσκολο
ειναι να το καταλαβης;
ποσα G θα φας αν απο τα 50χλμ σταματησεις σε 10 εκ και ποσα σε 1 μετρο;
αν θελης απαντησε μου ευθεως και ασε τις γενικοτητες και τις παραβολες σε
προηγουμενα ποστ σου που επαναλαμβανουν τα ιδια.
πριν ποσα χρονια τα μετρησαν;Φίλε μου τα g αυτά είναι μετρημένα από την NCAP και με τον τυποποιημένο τρόπο που ισχύει διεθνώς, δίνονται τα αποτελέσματα!
Αν πάντως σε ενδιαφέρει περισσότερο η δική μου άποψη, ευχαρίστως να σου την πω! Λίγη υπομονή μόνο μέχρι να αποκτήσω τις ανάλογες εγκαταστάσεις κάποιων εκατομμυρίων δολλαρίων που απαιτούνται!
Πάντως εγώ έχω τρακάρει οδηγώντας τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά η εμπειρία μου αυτή είναι βέβαιο πως σου είναι παγερά αδιάφορη! Τι άλλο να πούμε;
:111:
πριν ποσα χρονια τα μετρησαν;
γιατι απο ενα σημειο και μετα οι αυτοκινητοβιομηχανιες αρχισαν
να κανουν πιο μαλακες τις ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης
και πιο ενισχυμενους τους θαλαμους επιβατως για να μειωσουν
την επιβραδυνση.
αν δης crash test της bmw σειρα 3 e36 που ηταν κορυφη στην
εποχη της με σημερινα κρητηρια πηρε 2 αστερια.
εγω μιλησα για την e36 που ειναι 91-97 ωστοσο να σου ξαναπωΦίλε back θα σε μαλώσω! Μου έρχεσαι αδιάβαστος!
Λοιπόν! Ποστ # 53 στο παρόν νήμα, link αρ. 2:
BMW ΣΕΙΡΑ 3 (ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ SYNCRO/CARAVELLE):
1)83-91:
-20% ΑΠΟ ΤΟ AVERAGE
2)91-97: AVERAGE
OTAN TO CARAVELLE (T3) 80-91 EINAI +40%!!!
:107:
Χαιρετώ τον κ. Κοκολάκη, τον ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μας κάνει και δηλώνω πως κρέμομαι από τα χείλη του!καλη σπερα και απο μενα.
Ενα μπραβο για αυτο το νεο topic που μας δινει ευχαριστες αναμνησεις απο το αγαπημενο μας αυτοκινητο.
Ειμουν μεχρι προτεινος κατοχος ενος syncro 16 το οποιο απο καινουργιο το παρεδωσα στον επομενο ιδιοκτητη του με 250.000 χιλιομετρα.εχοντας κανει 188000 χιλιομ χωμα στα ελληνικα βουνα,εχοντας τρεξει 6 ραλλυ Ακροπολις και τερματιζωντας σε αυτα,αλλα και σε πολλους αγωνες enturo και rally και εχοντας παρει κυπελο Ελλαδος 1994
στο trial4x4 μονο καλες εντυπωσεις και θυμισες υπαρχουν.
πιστευω οτι απο το βημα αυτο εδω θα μπορουμε να πουμε πολλα για αυτα τα αυτοκινητα.
Κοκολακης Γιαννης
Καλησπέρα κύριε Κοκολάκη.καλη σπερα και απο μενα.
Ενα μπραβο για αυτο το νεο topic που μας δινει ευχαριστες αναμνησεις απο το αγαπημενο μας αυτοκινητο.
Ειμουν μεχρι προτεινος κατοχος ενος syncro 16 το οποιο απο καινουργιο το παρεδωσα στον επομενο ιδιοκτητη του με 250.000 χιλιομετρα.εχοντας κανει 188000 χιλιομ χωμα στα ελληνικα βουνα,εχοντας τρεξει 6 ραλλυ Ακροπολις και τερματιζωντας σε αυτα,αλλα και σε πολλους αγωνες enturo και rally και εχοντας παρει κυπελο Ελλαδος 1994
στο trial4x4 μονο καλες εντυπωσεις και θυμισες υπαρχουν.
πιστευω οτι απο το βημα αυτο εδω θα μπορουμε να πουμε πολλα για αυτα τα αυτοκινητα.
Κοκολακης Γιαννης
Πάμε στο «θέμα» μας.
Χωρίς να θέλω να προσπεράσω αναίμακτα τις ευγενείς προθέσεις του φίλου caravelle να υπερασπισθεί το Vanagon, θα εξηγήσω (για ακόμη μια φορά) που φέρνω τις αντιρρήσεις μου.
Υπόθεση 1η: Το όχημα είναι όντως «κάστρο» και σε περίπτωση ατυχήματος (με οποιοδήποτε άλλο όχημα - σχεδόν -) η καμπίνα διατηρεί τις διαστάσεις της, επιτρέποντας στους επιβάτες να διατηρήσουν τον απαραίτητο χώρο διαβίωσης. Αυτό σημαίνει πως το «κάστρο» είναι τόσο άκαμπτο που οι επιβάτες θα δεχθούν τεράστιες δυνάμεις από τις ζώνες ασφαλείας και συνεπώς θα έχουμε ως αποτέλεσμα μεγάλους τραυματισμούς. Είτε από τις ζώνες (στήθος - ώμοι - λεκάνη) είτε στον αυχένα (σχεδόν θανατηφόρο λόγω μεγάλων g επιβράδυνσης σε μικρό dt) είτε στο κεφάλι (κρούση στα πλαϊνά είτε στην A pillar).
Δυστυχώς για όλους μας, οι νόμοι της φυσικής είναι πολύ δεσμευτικοί.
Σε περίπτωση κρούσης, η ώθηση (συνεπώς δύναμη που δέχεται το σώμα) είναι ανάλογη της μεταβολής της ορμής και αντιστρόφως ανάλογη του χρόνου κρούσης. Αφού λοιπόν το ΔJ (μεταβολή της ορμής) είναι δεδομένο (δεδομένη μάζα επιβάτη, δεδομένη μεταβολή της ταχύτητας), το μόνο που μπορεί να αλλάξει είναι ο χρόνος κρούσης. Όσο μικρότερος, τόσο μεγαλύτερο το πηλίκο ΔJ/Δt και συνεπώς μεγαλύτερη η δύναμη που δέχεται το σώμα.
Στο «κάστρο», η μεγάλη ακαμψία του οχήματος, σημαίνει μικρή ζημιά οπτικά στο όχημα αλλά πολύ μικρό χρόνο κρούσης και συνεπώς τεράστια δύναμη στον επιβάτη. Άρα, θάνατος ή μεγάλος τραυματισμός. Συμπέρασμα? Μηδενικά αστεράκια στα crash tests του σήμερα. Τέλος......
Υπόθεση 2: Το όχημα δεν είναι «κάστρο». Δηλαδή είναι μαλακό για να μεγαλώσει τον χρόνο (και να μειώσει την πιθανότητα τραυματισμού από την μεταβολή της ορμής). Τότε όμως, η μαλακότητα του οχήματος, σε συνδυασμό τον πολύ μικρό πρόβολο εμπρός από τα πόδια των επιβατών, σημαίνει πως θα υπάρχει τέτοια υποχώρηση προς τα πίσω που θα έχουμε πολύ μεγάλους τραυματισμούς στα πόδια και λεκάνη με σαφείς τάσεις προς αναπηρία (μεταφορά των μεγάλων δυνάμεων από τα πόδια στη λεκάνη και στην σπονδυλική στήλη). Συμπέρασμα? Πάλι βαρβάτος τραυματισμός. Που με τα σημερινά δεδομένα θα ήταν μηδενικά αστεράκια στα crash tests.
Πάμε παρακάτω.....
Αν ένα Vanagon είχε τρακάρισμα με 60-70km/h με ένα σύγχρονο όχημα (ιδιαίτερα αν αυτό ήταν κανένα σύγχρονο suv ή πολυμορφικό) ο οδηγός του vanagon θα ήταν να τον κλαίνε οι ρέγγες....
Ναι, ιστορικά, το vanagon είναι ένα αξιόλογο όχημα, αλλά με τα δεδομένα του σήμερα αναγκαστικά γίνεται ένα όχημα καθαρά ειδικής χρήσης και όχι γενικής χρήσης. Και όχι μόνο στο θέμα τρακαρίσματος αλλά σε πάμπολλους τομείς (άνεση, ευχρηστία, αποτελεσματικότητα φρένων, οδική συμπεριφορά κοκ). Μέχρι και απλούστατα πράγματα δεν μπορεί να εκτελέσει αξιοπρεπώς (πχ σωστό σκούπισμα αλεξανέμιου αφού έχει μικρούς και αργούς υαλοκαθαριστήρες, σωστός ξεθάμπωμα τζαμιών λόγω αδύναμου ή ανύπαρκτου ac, κουραστικό στην οδήγηση κοκ).
Ως ιστορικό όχημα, για κυκλοφορία ελάχιστων ωρών το δέχομαι.
Όχι όμως για καθημερινή χρήση, αν δεν είμαστε διατεθημένοι να ρίξουμε πολύυυυυυυυυυυ νερό στο κρασί μας.
Αυτά τα λίγα.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός :126:
Πάμε στο «θέμα» μας.
Χωρίς να θέλω να προσπεράσω αναίμακτα τις ευγενείς προθέσεις του φίλου caravelle να υπερασπισθεί το Vanagon, θα εξηγήσω (για ακόμη μια φορά) που φέρνω τις αντιρρήσεις μου.
Υπόθεση 1η: Το όχημα είναι όντως «κάστρο» και σε περίπτωση ατυχήματος (με οποιοδήποτε άλλο όχημα - σχεδόν -) η καμπίνα διατηρεί τις διαστάσεις της, επιτρέποντας στους επιβάτες να διατηρήσουν τον απαραίτητο χώρο διαβίωσης. Αυτό σημαίνει πως το «κάστρο» είναι τόσο άκαμπτο που οι επιβάτες θα δεχθούν τεράστιες δυνάμεις από τις ζώνες ασφαλείας και συνεπώς θα έχουμε ως αποτέλεσμα μεγάλους τραυματισμούς. Είτε από τις ζώνες (στήθος - ώμοι - λεκάνη) είτε στον αυχένα (σχεδόν θανατηφόρο λόγω μεγάλων g επιβράδυνσης σε μικρό dt) είτε στο κεφάλι (κρούση στα πλαϊνά είτε στην A pillar).
Δυστυχώς για όλους μας, οι νόμοι της φυσικής είναι πολύ δεσμευτικοί.
Σε περίπτωση κρούσης, η ώθηση (συνεπώς δύναμη που δέχεται το σώμα) είναι ανάλογη της μεταβολής της ορμής και αντιστρόφως ανάλογη του χρόνου κρούσης. Αφού λοιπόν το ΔJ (μεταβολή της ορμής) είναι δεδομένο (δεδομένη μάζα επιβάτη, δεδομένη μεταβολή της ταχύτητας), το μόνο που μπορεί να αλλάξει είναι ο χρόνος κρούσης. Όσο μικρότερος, τόσο μεγαλύτερο το πηλίκο ΔJ/Δt και συνεπώς μεγαλύτερη η δύναμη που δέχεται το σώμα.
Στο «κάστρο», η μεγάλη ακαμψία του οχήματος, σημαίνει μικρή ζημιά οπτικά στο όχημα αλλά πολύ μικρό χρόνο κρούσης και συνεπώς τεράστια δύναμη στον επιβάτη. Άρα, θάνατος ή μεγάλος τραυματισμός. Συμπέρασμα? Μηδενικά αστεράκια στα crash tests του σήμερα. Τέλος......
Υπόθεση 2: Το όχημα δεν είναι «κάστρο». Δηλαδή είναι μαλακό για να μεγαλώσει τον χρόνο (και να μειώσει την πιθανότητα τραυματισμού από την μεταβολή της ορμής). Τότε όμως, η μαλακότητα του οχήματος, σε συνδυασμό τον πολύ μικρό πρόβολο εμπρός από τα πόδια των επιβατών, σημαίνει πως θα υπάρχει τέτοια υποχώρηση προς τα πίσω που θα έχουμε πολύ μεγάλους τραυματισμούς στα πόδια και λεκάνη με σαφείς τάσεις προς αναπηρία (μεταφορά των μεγάλων δυνάμεων από τα πόδια στη λεκάνη και στην σπονδυλική στήλη). Συμπέρασμα? Πάλι βαρβάτος τραυματισμός. Που με τα σημερινά δεδομένα θα ήταν μηδενικά αστεράκια στα crash tests.
Πάμε παρακάτω.....
Αν ένα Vanagon είχε τρακάρισμα με 60-70km/h με ένα σύγχρονο όχημα (ιδιαίτερα αν αυτό ήταν κανένα σύγχρονο suv ή πολυμορφικό) ο οδηγός του vanagon θα ήταν να τον κλαίνε οι ρέγγες....
Ναι, ιστορικά, το vanagon είναι ένα αξιόλογο όχημα, αλλά με τα δεδομένα του σήμερα αναγκαστικά γίνεται ένα όχημα καθαρά ειδικής χρήσης και όχι γενικής χρήσης. Και όχι μόνο στο θέμα τρακαρίσματος αλλά σε πάμπολλους τομείς (άνεση, ευχρηστία, αποτελεσματικότητα φρένων, οδική συμπεριφορά κοκ). Μέχρι και απλούστατα πράγματα δεν μπορεί να εκτελέσει αξιοπρεπώς (πχ σωστό σκούπισμα αλεξανέμιου αφού έχει μικρούς και αργούς υαλοκαθαριστήρες, σωστός ξεθάμπωμα τζαμιών λόγω αδύναμου ή ανύπαρκτου ac, κουραστικό στην οδήγηση κοκ).
Ως ιστορικό όχημα, για κυκλοφορία ελάχιστων ωρών το δέχομαι.
Όχι όμως για καθημερινή χρήση, αν δεν είμαστε διατεθημένοι να ρίξουμε πολύυυυυυυυυυυ νερό στο κρασί μας.
Αυτά τα λίγα.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός :126:
Όχι όμως για καθημερινή χρήση, αν δεν είμαστε διατεθημένοι να ρίξουμε πολύυυυυυυυυυυ νερό στο κρασί μας.