SYNCRO 25 YEARS

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Αλλά μιά και σου είναι τόσο ευχάριστο αυτό το θέαμα για δες και εδώ την συνέχεια:

http://www.dailytelegraph.com.au/news/gallery/gallery-e6frewxi-1225705749168?page=1

:108:

Διαβάζω κ γράφω από το κινητό. Κ δεν έχω την ευχρηστία του πληκτρολογίου κ της οθόνης. Θα σου απαντήσω αύριο, όταν θα έχω 5' χρόνο.
Το μόνο που οφείλω να πω είναι πως όλα σου αρέσει να τα φέρνεις κ να τα μεταφράζεις κατά το συμφέρον σου. Συνεχίζουμε αύριο...


ΥΓ.: Δεν ξέρω αν το πρόσεξες. Αλλά στο δυστύχημα της Α156 αναφέρει πάνω δεξιά ατυχήματα υψηλών ταχυτήτων.
Ατύχημα ουτοπικό για το βάναγκον (πως να δει "μαμά" τα 200)
Αν όμως το εκτόξευαν απο καταπέλτη για να τα φθάσει, το βάναγκον θα γινόταν ήχος κ φως.

Καλημέρα :107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Διαβάζω κ γράφω από το κινητό. Κ δεν έχω την ευχρηστία του πληκτρολογίου κ της οθόνης. Θα σου απαντήσω αύριο, όταν θα έχω 5' χρόνο.
Το μόνο που οφείλω να πω είναι πως όλα σου αρέσει να τα φέρνεις κ να τα μεταφράζεις κατά το συμφέρον σου. Συνεχίζουμε αύριο...


ΥΓ.: Δεν ξέρω αν το πρόσεξες. Αλλά στο δυστύχημα της Α156 αναφέρει πάνω δεξιά ατυχήματα υψηλών ταχυτήτων.
Ατύχημα ουτοπικό για το βάναγκον (πως να δει "μαμά" τα 200)
Αν όμως το εκτόξευαν απο καταπέλτη για να τα φθάσει, το βάναγκον θα γινόταν ήχος κ φως.

Καλημέρα :107:

νομίζεις ότι με υποθέσεις του τύπου ΑΝ και του άλλου του τύπου του ΘΑ είσαι έγκυρος....

Ενώ:

VW

NCAP

FOLKSAM

XΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΗΣΤΕΣ θα πρέπει να σταθούν με χαμηλωμένα μάτια απεναντί σου...


:410:

Αν και δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται αυτό, εγώ δεν είχα πρόθεση και διάθεση να αντιπαρατεθώ με κανένα, απλή αναφορά έκανα για την διεθνή γιορτή από τα 25 χρόνια παρουσίασης του SYNCRO προσφέροντας στο AVSITE στοιχεία από ένα τεράστιο αρχείο που διαθέτω και μάλιστα ορισμένα από αυτά παρουσιάζονται για πρώτη φορά, θα πω και την προσωπική μου εμπειρία στα 30 χρόνια συμβίωσης και έρωτα με το VW T25.

Aπό το 1980 το είχα σαν 2WD και από το 1993 σαν 4WD! Τα βιώματα και οι εμπειρίες πάρα πολλά από ένα αυτοκίνητο σύντροφο στην δουλειά αλλά και στην υπόλοιπη ζωή!

:107:



:107:
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Αν και δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται αυτό, εγώ δεν είχα πρόθεση και διάθεση να αντιπαρατεθώ με κανένα, απλή αναφορά έκανα για την διεθνή γιορτή από τα 25 χρόνια παρουσίασης του SYNCRO προσφέροντας στο AVSITE στοιχεία από ένα τεράστιο αρχείο που διαθέτω και μάλιστα ορισμένα από αυτά παρουσιάζονται για πρώτη φορά, θα πω και την προσωπική μου εμπειρία στα 30 χρόνια συμβίωσης και έρωτα με το VW T25.
.....
.....
:107:
:607: Πολύ καλή δουλειά έκανες και πλήρης !!! :607:

Τώρα αν κάποιοι θέλουν να βλέπουν μόνο τα αρνητικά, τρακαρίσματα, βλάβες και καταστροφές . . . τι να πω..., λες και υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν χαλάνε και δεν τρακάρουν.
.....Τώρα που το είπα όμως..., υπάρχει ένα....:137:

Όπως και νάχει όμως πέρα από την τεχνολογία την άνεση και τις προδιαγραφές, υπάρχουν 'παλιά' αυτοκίνητα που ελκύουν ακόμα κάποιους.
Έχουν χαρακτήρα και είναι ιδιότροπα..., δεν "πηγαίνουν", θέλουν extra συντήρηση και προσοχή ιδιαίτερη αλλά αυτή είναι η μαγεία....., γιαυτό και υπάρχουν ακόμα "αντίκες" που κάποιοι δεν αποχωρίζονται ούτε με το καλύτερο σημερινό αυτοκίνητο.
 

Μηνύματα
4.344
Reaction score
1.765
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

λοιπον επειδη ειναι καλη η πλακα αλλα ολα εχουν ενα οριο σεβομαι οτι εισαι ερωτευμενος

με το συγκεκριμενο αυτοκινητο.

με ενοχλη παντως το γεγονος οτι δεν δινης δεκαρα για την ασφαλεια των αλλων που

κινουνται στο δρομο και βαζης φωτο απο vw με ενισχυμενους προφυλακτηρες και

ψηλωμενα και μαλιστα με περηφανεια.

οσα στοιχεια και να μας παραθεσης απο crash τεστ αυτα εχουν γινη 25χρονια πριν.

ο μεγαλος ογκος του vw το κανη να υπερτερη σε συγκρουσεις με μικροτερα αυτοκινητα

αλλα μεχρι εκει.

εννοειται οτι ακομα και με ενα σημερινο μικροτερο αυτοκινητο θα τα παη καλα λογω

ογκου και βαρους αλλα σε σχεση με σημερινα suv αντιστοιχου μεγεθους η ακομα

και μικροτερα (αλλα οχι πολυ μικρα) αυτοκινητα δεν θα ειναι τοσο ασφαλες.

εν παση περιπτωση ακομα και αν παρεχη την ασφαλεια ενος σημερινο μικρομεσαιου η

μεσαιου δεν ειναι ασχημα.

απο εκει περα μονο ενα προτερημα μπορω να βρω στο συγκεκριμενο αυτοκινητο.

αυξημενες δυνατοτητες εκτος δρομου στην εκδοση 4χ4 πραγμα που δεν ηξερα αλλα

το εμαθα απο το thread σου.

κατα τα αλλα χωρις να θελω να σε προσβαλω ειναι ενα απο τα χειροτερα αυτοκινητα

που εχω μπη ποτε.

το πιο αστειο βεβαια απο οσα εχεις γραψη ειναι αυτο για το θορυβο του κινητηρα.

ενα πραγματικο παραδειγμα του πως διατρεβλωνης τα πραγματα οπως σε συμφερη.

ενω απο τα μεγαλυτερα μειονεκτηματα του το μετετρεψες σε πλεονεκτημα.

και για οσους δεν γνωριζουν το συγκεκριμενο αυτοκινητο αρκει μια διαδρομη 20χιλ

για να βγης με πονοκεφαλο απο το θορυβο.

μετα απο αυτο πως να παρη κανεις στα σοβαρα αυτα που γραφης;

υ.γ. το μονο χειροτερο αυτοκινητο απο αυτο τωρα που το ξανασκεφτομαι

ειναι ο σκαραβαιος.
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Οι ερωτήσεις μου ήταν σαφείς και ακόμα δεν έλαβα απαντήσεις:
  • Το επίσημο link/κείμενο (με link) της VW πως στην κατάρρευση του οχήματος έκαναν δοκιμές του χώρου δοκιμών, που είναι? :121:
  • Για ποιες ζώνες θωράκισης μιλάς?
  • Η κυριούλα κάθεται σωστά στην θέση οδήγησης?
  • Όταν τα πόδια των επιβατών βρίσκονται στους 20 πόντους από τον προφυλακτήρα, τι προστασία λαμβάνει ο επιβάτης?
  • Έχουν έγκριση τύπου για νόμιμη κυκλοφορία στο δρόμο όλα αυτά τα (υπερβολικά) υπερυψωμένα (όχι από το εργοστάσιο) οχήματα?
Δεν έχεις απαντήσει επί της ουσίας στα παραπάνω.
Η κυριούλα της φωτό ούτε κατά διάνοιαν δεν έχει το μέσο ύψος ανθρώπου και αποκλείεται να οδηγεί κανείς με τα πόδια μαζεμένα.
Ωραία τα τρικ αλλά δεν πιάνουν





Πάμε στο «θέμα» μας.
Χωρίς να θέλω να προσπεράσω αναίμακτα τις ευγενείς προθέσεις του φίλου caravelle να υπερασπισθεί το Vanagon, θα εξηγήσω (για ακόμη μια φορά) που φέρνω τις αντιρρήσεις μου.


Υπόθεση 1η: Το όχημα είναι όντως «κάστρο» και σε περίπτωση ατυχήματος (με οποιοδήποτε άλλο όχημα - σχεδόν -) η καμπίνα διατηρεί τις διαστάσεις της, επιτρέποντας στους επιβάτες να διατηρήσουν τον απαραίτητο χώρο διαβίωσης. Αυτό σημαίνει πως το «κάστρο» είναι τόσο άκαμπτο που οι επιβάτες θα δεχθούν τεράστιες δυνάμεις από τις ζώνες ασφαλείας και συνεπώς θα έχουμε ως αποτέλεσμα μεγάλους τραυματισμούς. Είτε από τις ζώνες (στήθος - ώμοι - λεκάνη) είτε στον αυχένα (σχεδόν θανατηφόρο λόγω μεγάλων g επιβράδυνσης σε μικρό dt) είτε στο κεφάλι (κρούση στα πλαϊνά είτε στην A pillar).
Δυστυχώς για όλους μας, οι νόμοι της φυσικής είναι πολύ δεσμευτικοί.
Σε περίπτωση κρούσης, η ώθηση (συνεπώς δύναμη που δέχεται το σώμα) είναι ανάλογη της μεταβολής της ορμής και αντιστρόφως ανάλογη του χρόνου κρούσης. Αφού λοιπόν το ΔJ (μεταβολή της ορμής) είναι δεδομένο (δεδομένη μάζα επιβάτη, δεδομένη μεταβολή της ταχύτητας), το μόνο που μπορεί να αλλάξει είναι ο χρόνος κρούσης. Όσο μικρότερος, τόσο μεγαλύτερο το πηλίκο ΔJ/Δt και συνεπώς μεγαλύτερη η δύναμη που δέχεται το σώμα.
Στο «κάστρο», η μεγάλη ακαμψία του οχήματος, σημαίνει μικρή ζημιά οπτικά στο όχημα αλλά πολύ μικρό χρόνο κρούσης και συνεπώς τεράστια δύναμη στον επιβάτη. Άρα, θάνατος ή μεγάλος τραυματισμός. Συμπέρασμα? Μηδενικά αστεράκια στα crash tests του σήμερα. Τέλος......


Υπόθεση 2: Το όχημα δεν είναι «κάστρο». Δηλαδή είναι μαλακό για να μεγαλώσει τον χρόνο (και να μειώσει την πιθανότητα τραυματισμού από την μεταβολή της ορμής). Τότε όμως, η μαλακότητα του οχήματος, σε συνδυασμό τον πολύ μικρό πρόβολο εμπρός από τα πόδια των επιβατών, σημαίνει πως θα υπάρχει τέτοια υποχώρηση προς τα πίσω που θα έχουμε πολύ μεγάλους τραυματισμούς στα πόδια και λεκάνη με σαφείς τάσεις προς αναπηρία (μεταφορά των μεγάλων δυνάμεων από τα πόδια στη λεκάνη και στην σπονδυλική στήλη). Συμπέρασμα? Πάλι βαρβάτος τραυματισμός. Που με τα σημερινά δεδομένα θα ήταν μηδενικά αστεράκια στα crash tests.



Πάμε παρακάτω.....
Αν ένα Vanagon είχε τρακάρισμα με 60-70km/h με ένα σύγχρονο όχημα (ιδιαίτερα αν αυτό ήταν κανένα σύγχρονο suv ή πολυμορφικό) ο οδηγός του vanagon θα ήταν να τον κλαίνε οι ρέγγες....
Ναι, ιστορικά, το vanagon είναι ένα αξιόλογο όχημα, αλλά με τα δεδομένα του σήμερα αναγκαστικά γίνεται ένα όχημα καθαρά ειδικής χρήσης και όχι γενικής χρήσης. Και όχι μόνο στο θέμα τρακαρίσματος αλλά σε πάμπολλους τομείς (άνεση, ευχρηστία, αποτελεσματικότητα φρένων, οδική συμπεριφορά κοκ). Μέχρι και απλούστατα πράγματα δεν μπορεί να εκτελέσει αξιοπρεπώς (πχ σωστό σκούπισμα αλεξανέμιου αφού έχει μικρούς και αργούς υαλοκαθαριστήρες, σωστός ξεθάμπωμα τζαμιών λόγω αδύναμου ή ανύπαρκτου ac, κουραστικό στην οδήγηση κοκ).
Ως ιστορικό όχημα, για κυκλοφορία ελάχιστων ωρών το δέχομαι.
Όχι όμως για καθημερινή χρήση, αν δεν είμαστε διατεθημένοι να ρίξουμε πολύυυυυυυυυυυ νερό στο κρασί μας.


Αυτά τα λίγα.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός :126:

Έχεις αποφασίσει?
Το Vanagon είναι «σκληρό» ή είναι «μαλακό»?
Όταν αποφασίσεις και μας δώσεις ξεκάθαρη απάντηση, χωρίς να κάνεις copy paste όλα τα prospect της VW (που λογικό είναι να μας τα παρουσιάζουν όλα άριστα και χρυσά) το συζητάμε.





νομίζεις ότι με υποθέσεις του τύπου ΑΝ και του άλλου του τύπου του ΘΑ είσαι έγκυρος....

Ενώ:

VW

NCAP

FOLKSAM

XΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΗΣΤΕΣ θα πρέπει να σταθούν με χαμηλωμένα μάτια απεναντί σου...


:410:
H VW μας οφείλει ακόμα ένα δελτίο τύπου για να εξηγήσει τα απλά πράγματα....

[YOUTUBE]Ukq-UUQAcZs[/YOUTUBE]




H NCAP σου έχει την απάντηση για το vanagon:

http://www.safecarguide.com/mak/volkswagen/idx.htm



Η Folksam επίσης:

http://www.folksam.se/testergodarad/krockfilmer/krocktest/statistik




Χαμηλωμένα μάτια? Γιατί?
Δεν κρίνω κανενός τις επιλογές.
Το ότι εγώ δεν θα το αγόραζα δεν σημαίνει πως θα κρίνω τους υπόλοιπους που το έχουν ή το θέλουν......
Καλές βόλτες να έχουν.

Αντίρρηση φέρνω σε αρκετά από τα γραφόμενά σου.
Και στον τρόπο που τα παρουσιάζεις.
Συζήτηση να γίνεται!

Καλή συνέχεια :126:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

λοιπον επειδη ειναι καλη η πλακα αλλα ολα εχουν ενα οριο σεβομαι οτι εισαι ερωτευμενος

με το συγκεκριμενο αυτοκινητο.

με ενοχλη παντως το γεγονος οτι δεν δινης δεκαρα για την ασφαλεια των αλλων που

κινουνται στο δρομο και βαζης φωτο απο vw με ενισχυμενους προφυλακτηρες και

ψηλωμενα και μαλιστα με περηφανεια.

οσα στοιχεια και να μας παραθεσης απο crash τεστ αυτα εχουν γινη 25χρονια πριν.

ο μεγαλος ογκος του vw το κανη να υπερτερη σε συγκρουσεις με μικροτερα αυτοκινητα

αλλα μεχρι εκει.

εννοειται οτι ακομα και με ενα σημερινο μικροτερο αυτοκινητο θα τα παη καλα λογω

ογκου και βαρους αλλα σε σχεση με σημερινα suv αντιστοιχου μεγεθους η ακομα

και μικροτερα (αλλα οχι πολυ μικρα) αυτοκινητα δεν θα ειναι τοσο ασφαλες.

εν παση περιπτωση ακομα και αν παρεχη την ασφαλεια ενος σημερινο μικρομεσαιου η

μεσαιου δεν ειναι ασχημα.

απο εκει περα μονο ενα προτερημα μπορω να βρω στο συγκεκριμενο αυτοκινητο.

αυξημενες δυνατοτητες εκτος δρομου στην εκδοση 4χ4 πραγμα που δεν ηξερα αλλα

το εμαθα απο το thread σου.

κατα τα αλλα χωρις να θελω να σε προσβαλω ειναι ενα απο τα χειροτερα αυτοκινητα

που εχω μπη ποτε.

το πιο αστειο βεβαια απο οσα εχεις γραψη ειναι αυτο για το θορυβο του κινητηρα.

ενα πραγματικο παραδειγμα του πως διατρεβλωνης τα πραγματα οπως σε συμφερη.

ενω απο τα μεγαλυτερα μειονεκτηματα του το μετετρεψες σε πλεονεκτημα.

και για οσους δεν γνωριζουν το συγκεκριμενο αυτοκινητο αρκει μια διαδρομη 20χιλ

για να βγης με πονοκεφαλο απο το θορυβο.

μετα απο αυτο πως να παρη κανεις στα σοβαρα αυτα που γραφης;

υ.γ. το μονο χειροτερο αυτοκινητο απο αυτο τωρα που το ξανασκεφτομαι

ειναι ο σκαραβαιος.

Φίλε back μου αρέσει που μιλάς καλοπροαίρετα!

Θα σου απαντήσω σε όσα λες και μάλιστα εξονυχιστικά και με ακλόνητα ντοκουμέντα και πάντα καλοπροαίρετα! Δεν πουλάω τίποτα ούτε είμαι δεμένος στο γαϊτανάκι κανενός! Απλά γιορτάζω όπως γιορτάζουν οι, (κουτόφραγκοι που δεν ξέρουν τι τους γίνεται), Ευρωπαίοι, Αμερικάνοι, Αυστραλοί, Αφρικανοί syncroναύτες!

Λίγη υπομονή μόνο γιατί χρειάζεται χρόνος για όλα αυτά!

:107:
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
343
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Η παρουσίαση του caravelle είναι κάτι παραπάνω από πλήρης και ενημερωτική. Μακάρι να υπήρχαν πολλοί οδηγοί-χομπίστες που να μεταδίδουν τόσο πολλή λεπτομερειακή γνώση πάνω στο όχημά τους. Στα στοιχεία ασφαλώς και μπορεί να υπάρχει αντιλογος, και προσωπικά παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ του Giovanni με τις τεράστιες γνώσεις στο θέμα αυτοκίνητο και Φυσική και του caravelle που είναι τρόπον τινά "ειδικός" στο συγκεκριμένο, ακόμα κι αν ο "έρωτάς" του τον καθιστά σε μερικά σημεία μεροληπτικό. Από κει και πέρα, από μερικές άλλες συμμετοχές, δεν καταλαβαίνω το νόημα των προσωπικών αντιπαραθέσεων, ιδιαίτερα όταν ο καθένας μπορεί να διαπιστώσει ότι απαντώνται με ευγένεια.

Σε μια συζήτηση προσπαθούμε μέσα από επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα να βρούμε την αλήθεια, δεν προσπαθούμε να βγάλουμε τον άλλο σκάρτο...
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Η παρουσίαση του caravelle είναι κάτι παραπάνω από πλήρης και ενημερωτική. Μακάρι να υπήρχαν πολλοί οδηγοί-χομπίστες που να μεταδίδουν τόσο πολλή λεπτομερειακή γνώση πάνω στο όχημά τους. Στα στοιχεία ασφαλώς και μπορεί να υπάρχει αντιλογος, και προσωπικά παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ του Giovanni με τις τεράστιες γνώσεις στο θέμα αυτοκίνητο και Φυσική και του caravelle που είναι τρόπον τινά "ειδικός" στο συγκεκριμένο, ακόμα κι αν ο "έρωτάς" του τον καθιστά σε μερικά σημεία μεροληπτικό. Από κει και πέρα, από μερικές άλλες συμμετοχές, δεν καταλαβαίνω το νόημα των προσωπικών αντιπαραθέσεων, ιδιαίτερα όταν ο καθένας μπορεί να διαπιστώσει ότι απαντώνται με ευγένεια.

Σε μια συζήτηση προσπαθούμε μέσα από επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα να βρούμε την αλήθεια, δεν προσπαθούμε να βγάλουμε τον άλλο σκάρτο...
:444:

Φίλε back μου αρέσει που μιλάς καλοπροαίρετα!

Θα σου απαντήσω σε όσα λες και μάλιστα εξονυχιστικά και με ακλόνητα ντοκουμέντα και πάντα καλοπροαίρετα! Δεν πουλάω τίποτα ούτε είμαι δεμένος στο γαϊτανάκι κανενός! Απλά γιορτάζω όπως γιορτάζουν οι, (κουτόφραγκοι που δεν ξέρουν τι τους γίνεται), Ευρωπαίοι, Αμερικάνοι, Αυστραλοί, Αφρικανοί syncroναύτες!

Λίγη υπομονή μόνο γιατί χρειάζεται χρόνος για όλα αυτά!

:107:

Γιορτάζω όπως αυτοί εδώ οι άσχετοι και ανίδεοι Άγγλοι syncronauts:

http://www.syncronauts.org.uk/


:107:
 


abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
79.739
Reaction score
100.781
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Η παρουσίαση του caravelle είναι κάτι παραπάνω από πλήρης και ενημερωτική. Μακάρι να υπήρχαν πολλοί οδηγοί-χομπίστες που να μεταδίδουν τόσο πολλή λεπτομερειακή γνώση πάνω στο όχημά τους. Στα στοιχεία ασφαλώς και μπορεί να υπάρχει αντιλογος, και προσωπικά παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ του Giovanni με τις τεράστιες γνώσεις στο θέμα αυτοκίνητο και Φυσική και του caravelle που είναι τρόπον τινά "ειδικός" στο συγκεκριμένο, ακόμα κι αν ο "έρωτάς" του τον καθιστά σε μερικά σημεία μεροληπτικό. Από κει και πέρα, από μερικές άλλες συμμετοχές, δεν καταλαβαίνω το νόημα των προσωπικών αντιπαραθέσεων, ιδιαίτερα όταν ο καθένας μπορεί να διαπιστώσει ότι απαντώνται με ευγένεια.

Σε μια συζήτηση προσπαθούμε μέσα από επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα να βρούμε την αλήθεια, δεν προσπαθούμε να βγάλουμε τον άλλο σκάρτο...
Πάντα σωστή η Μαριώ!:624:
 

Μηνύματα
4.344
Reaction score
1.765
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

εγω δεν ξαναγραφω εδω γιατι οπου ναναι θα κατηγορηθω οτι εχω προηγουμενα.

με τον caravelle.

οποιος εχει μπη εστω μια φορα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο μπορη να καταλαβη

αν ειναι μεροληπτικος η οχι.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Ωρα 16:05 και πιάνω πάλι .... μεροκάματο!

Βρε τι έπαθα με εσάς! Είπα να κάνω ένα μικρό αφιερωματάκι και εσείς με βάλατε να δουλεύω υπερωρίες!

Και δουλεύω υπερωρίες γιατί λατρεύω να μεταδίδω την γνώση για ένα αυτοκίνητο που είναι μιά γιά πάντα! Και έχω τις, απαντήσεις για τα πάντα!

Μόνο που με τις συνεχείς επιθέσεις:

1)νευριάζω και είμαι σε ηλικία επικίνδυνη! (Είθισται να λέγεται!) Προβλημά μου!
2)ξεχνάω να αναφέρω πολύ σημαντικά στοιχεία όπως είναι το test της ADAC! Κακκό για ελλείψεις στην ενημέρωσή σας! Μιά ενημέρωση που για σας = τίποτα, μιάς και δεν μπορεί να έχει κανένα πρακτικό αντίκρυσμα! Μήπως όμως αυτές οι ενημερώσεις τελικά αξίζουν περισσότερο μέσα στην τρέλλα που μας περιβάλλει όπου όλες οι ενέργειές μας πρέπει να έχουν ένα σκοπό;

Κρίνοντας από το αποτέλεσμα, 2.000 περίπου επισκέψεις έως τώρα και πρώτο νήμα στην κατηγορία, φαίνεται ότι αυτή η άχρηστη εκ' πρώτης όψεως γνώση, ενδιαφέρει πολλούς!

Πάμε λοιπόν!

:107:

Ανατριχιαστικό το βίντεο!:111:

Όντως! Πάντως δεν έχει καμμία σχέση με την πραγατικότητα! Τα είδες τα link τα σχετικά;

:111:

εγω δεν ξαναγραφω εδω γιατι οπου ναναι θα κατηγορηθω οτι εχω προηγουμενα.

με τον caravelle.

οποιος εχει μπη εστω μια φορα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο μπορη να καταλαβη

αν ειναι μεροληπτικος η οχι.

Φίλε back, επειδή από τα λεγόμενά σου και διαβάζοντας, (πίσω από τις λέξεις), θα ήθελες να μου πεις σε παρακαλώ σε ποιά έκδοση SYNCRO μπήκες; Και δεν σε ρωτάω κάτι δύσκολο. Απλά ήταν το κλειστό το φορτηγάκι, το διπλοκάμπινο η το πουλμανάκι; (Έχει μεγάλη σημασία όπως θα εξηγήσω!).

:111:
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
79.739
Reaction score
100.781
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Όντως! Πάντως δεν έχει καμμία σχέση με την πραγατικότητα! Τα είδες τα link τα σχετικά;

:111:
Δεν σχολίασα τίποτα για το αμάξι.

Όποια μάρκα και να ήταν, το ίδιο θα έλεγα.
 


Μηνύματα
4.344
Reaction score
1.765
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Φίλε back, επειδή από τα λεγόμενά σου και διαβάζοντας, (πίσω από τις λέξεις), θα ήθελες να μου πεις σε παρακαλώ σε ποιά έκδοση SYNCRO μπήκες; Και δεν σε ρωτάω κάτι δύσκολο. Απλά ήταν το κλειστό το φορτηγάκι, το διπλοκάμπινο η το πουλμανάκι; (Έχει μεγάλη σημασία όπως θα εξηγήσω!).

:111:
ειπα να μην ξαναγραψω αλλα αφου με ρωτας να σου απαντησω.

ηταν κλειστη κλουβα χωρις καθισματα πισω και οχι 4χ4.

κινητηρα δεν ξερω.
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
343
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Αυτό το απλό, μη-syncro, αλλά με καρότσα, το οδηγούσα κι εγώ στις αρχές της δεκαετίας του 90, ελλείψει Ι.Χ. Δεν νομίζω όμως ότι έχει καμιά σχέση με τη syncro έκδοση...

Ούτε κι εκείνο που πέρασε από τα χέρια μου βέβαια μπορώ να το αξιολογήσω, γιατί ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο που το οδηγεί ο ένας κι ο άλλος και συνήθως φορτωμένο μάλλον δεν είναι το καλύτερο για κρίσεις και συγκρίσεις... το συγκεκριμένο από την ταλαιπωρία που είχε υποστεί στο τέλος πετάχτηκε (όχι, δεν έφταιγα εγώ :116:)
 


Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
ειπα να μην ξαναγραψω αλλα αφου με ρωτας να σου απαντησω.

ηταν κλειστη κλουβα χωρις καθισματα πισω και οχι 4χ4.

κινητηρα δεν ξερω.
Έλεγα λοιπόν ότι, διαβάζοντας πίσω από τις λέξεις, κατάλαβα ότι δεν αναφερόσουν σε SYNCRO και πολύ περισσότερο δεν αναφερόσουν στην επιβατική έκδοση με την οποία ασχολούμαστε εδώ, δηλαδή το CARAVELLE για Ευρώπη, (made in Germany), το VANAGON για Αμερική, (made in Germany), η το BUS για Νότια Αφρική, (made in South Africa)!

Oι διαφορές στην άνεση; Τεράστιες! Άλλο αυτοκίνητο!

Και εξηγώ:

1)Διαφορές άνεσης ανάμεσα σε 2WD και 4WD:

Με 20 εκατοστά μεγαλύτερης διαδρομής, το SYNCRO είναι πολύ πιό άνετο και μαλακό στον δρόμο! (Riding on air feeling!).

2)Διαφορές άνεσης ανάμεσα σε επιβατικό και φορτηγό που ισχύουν και τις δύο εκδόσεις (2WD & 4WD):

α)Πιό μαλακά ελατήρια.
β)Μεγάλες ποσότητες μονωτικών υλικών παντού, πάτωμα πλαϊνά, ουρανό, τόσο για τον θόρυβο του κινητήρα όσο και για τον αέρα!
γ)Λάστιχα για επιβατική χρήση με λιγότερα λινά και πολύ πιό απορροφητικά.
δ)Υδραυλικό τιμόνι, (συνήθως), που στα φορτηγάκια έπρεπε να ζητηθεί έξτρα.
ε)Καθίσματα με μαλακότερη "γέμιση".
ζ)Κάποια ακόμα δεν θυμάμαι!

Αποτέλεσμα όλων αυτών; Ε! ένα άλλο αυτοκίνητο!

Και τα ξέρω πολύ καλά όλα αυτά και δεν χωράνε καμμία αμφισβήτηση, διότι και στα προσπέκτους αναφέρονται, αλλά και τα έζησα, εφ' όσον πρώτα είχα το TRANSPORTER 2WD, το κλειστό φορτηγάκι του ενός τόνου για 13 χρόνια (!), και μετά το επιβατικό VANAGON, (πουλμανάκι), 4WD γιά 17 χρόνια & ~!!!

:107:

Αυτό το απλό, μη-syncro, αλλά με καρότσα, το οδηγούσα κι εγώ στις αρχές της δεκαετίας του 90, ελλείψει Ι.Χ. Δεν νομίζω όμως ότι έχει καμιά σχέση με τη syncro έκδοση...

Ούτε κι εκείνο που πέρασε από τα χέρια μου βέβαια μπορώ να το αξιολογήσω, γιατί ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο που το οδηγεί ο ένας κι ο άλλος και συνήθως φορτωμένο μάλλον δεν είναι το καλύτερο για κρίσεις και συγκρίσεις... το συγκεκριμένο από την ταλαιπωρία που είχε υποστεί στο τέλος πετάχτηκε (όχι, δεν έφταιγα εγώ :116:)
Ισχύει ότι λέω και στον φίλο back στο προηγούμενο post!

Ωστόσο χαίρομαι που ακούω ότι μία κυρία οδηγούσε το ξαδερφάκι του SYNCRO!

Για δες εδώ μία άλλη που οδηγεί την Αμερικάνικη έκδοση του επιβατικού, δηλαδή το VANAGON:


[youtube]oicfKxttVSU[/youtube]

:107:

Kαι εδώ μία άλλη οδηγεί το Νοτιοαφρικάνικο επιβατικό, δηλαδή το BUS:

[youtube]He4SKepKdgE[/youtube]

:107:

Kαι μιας στο βιντεάκι με το VANAGON και την κυρία έγινε σύνδεση με το παρελθόν και τον προπάτορα, το Τ1, το περίφημο και λατρεμένο "SPLIT WAGEN", (από το χώρισμα στο παρ μπριζ), για πάρτε άλλη μία "σύνδεση" με τον προπάτορα:

ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ!!!

[youtube]6q0yr056daY[/youtube]

:107:
 

Μηνύματα
4.344
Reaction score
1.765
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Έλεγα λοιπόν ότι, διαβάζοντας πίσω από τις λέξεις, κατάλαβα ότι δεν αναφερόσουν σε SYNCRO και πολύ περισσότερο δεν αναφερόσουν στην επιβατική έκδοση με την οποία ασχολούμαστε εδώ, δηλαδή το CARAVELLE για Ευρώπη, (made in Germany), το VANAGON για Αμερική, (made in Germany), η το BUS για Νότια Αφρική, (made in South Africa)!

Oι διαφορές στην άνεση; Τεράστιες! Άλλο αυτοκίνητο!

Και εξηγώ:

1)Διαφορές άνεσης ανάμεσα σε 2WD και 4WD:

Με 20 εκατοστά μεγαλύτερης διαδρομής, το SYNCRO είναι πολύ πιό άνετο και μαλακό στον δρόμο! (Riding on air feeling!).

2)Διαφορές άνεσης ανάμεσα σε επιβατικό και φορτηγό που ισχύουν και τις δύο εκδόσεις (2WD & 4WD):

α)Πιό μαλακά ελατήρια.
β)Μεγάλες ποσότητες μονωτικών υλικών παντού, πάτωμα πλαϊνά, ουρανό, τόσο για τον θόρυβο του κινητήρα όσο και για τον αέρα!
γ)Λάστιχα για επιβατική χρήση με λιγότερα λινά και πολύ πιό απορροφητικά.
δ)Υδραυλικό τιμόνι, (συνήθως), που στα φορτηγάκια έπρεπε να ζητηθεί έξτρα.
ε)Καθίσματα με μαλακότερη "γέμιση".
ζ)Κάποια ακόμα δεν θυμάμαι!

Αποτέλεσμα όλων αυτών; Ε! ένα άλλο αυτοκίνητο!

Και τα ξέρω πολύ καλά όλα αυτά και δεν χωράνε καμμία αμφισβήτηση, διότι και στα προσπέκτους αναφέρονται, αλλά και τα έζησα, εφ' όσον πρώτα είχα το TRANSPORTER 2WD, το κλειστό φορτηγάκι του ενός τόνου για 13 χρόνια (!), και μετά το επιβατικό VANAGON, (πουλμανάκι), 4WD γιά 17 χρόνια & ~!!!

:107:
το να εχει ακομα πιο μαλακα ελατηρια αφου πηγαινη σε κακους

δρομους μου φαινεται παραξενο αφου ηδη το κλουβακι ηταν

βαρκα οποτε το αλλο που ειναι και πιο ψηλο αν ειναι

ακομα πιο μαλακο θα τρωη τουμπες.

οσο για τα μονωτικα δεν μπορω να εκφερω γνωμη αφου δεν εχω.

μπη.

υ.γ.μαρια το αυτοκινητο που αναφερομαι εγω δεν ηταν

ταλαιπωρημενο το θυμαμαι απο καινουργιο.
 

Μηνύματα
2.815
Reaction score
1.240
Λάτρης του παλιού αυτοκινήτου , πραγματικά βρήκα πολύ χρήσιμες πληροφορίες και στοιχεία για το VW Syncro που δεν είχα ψάξει ποτέ !
ΟΜΩΣ κανένας από τους υποστηρικτές - κατακριτές δεν μας μίλησε δεν μας έδωσε πληροφορίες για τα μηχανικά συστήματά του και τι καινοτομίες έφερε ΤΟΤΕ !
Δηλαδή ΤΙ μοτέρ φόραγε, και με ΤΙ υποδύναμη ??
ΤΙ ΦΡΕΝΑ φόραγε ???
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ το σύστημα τετρακίνησης Syncro ???
3 διαφορικά ? μπορούσαν να κλειδωθούν ???
κτλ κτλ κτλ ...

Πιστέυω ότι αυτά είναι πιό ενδιαφέροντα από κομμένα αμάξια και στραπατσαρισμένς λαμαρίνες !

ΥΓ: και εγώ οδηγώ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ αμάξι 26 χρονών και ξέρω πως είναι να Αγαπάς το αμάξι σου όμως ξέρω ότι αν γίνει κάτι στραβό ........στα κυπαρισσάκια ! ! !
 

Status
Not open for further replies.

Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.525
Μηνύματα
2.943.017
Members
38.194
Νεότερο μέλος
led106
Top