SYNCRO 25 YEARS

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
MMMM !

Πολύ ενδιαφέρον !

Οπότε μπορούσες να μπλοκάρεις και τα 3 διαφορικά και να έχεις ίση ποσότητα ροπής σε κάθε τροχό ????

Αλήθεια ο μηχανισμός αυτός που ακριβώς μπαίνει ??
Σε ποιο σημείο του συστήματος μετάδοσης ??
Ξέρουμε ΠΩΣ λέγεται ?? ( να το googlaro θέλω ο καψερός ! )
Μπες εδώ, (ΒRICKYARD, από ένα ακόμη nick name για το Τ3),

http://www.brick-yard.co.uk/forum/forums.html


:107:

Ανεξάρτητη σε κάθε τροχό ανάρτηση ????

Δεν μπορώ να διακρίνω και πολλά από αυτή την φώτο !

Πρόσεξε ότι τα κέντρα του πίσω ψαλιδιού δεν είναι ευθυγραμμισμένα! Εδώ κρύβεται ένα μεγάλο μυστικό!

:107:
 

Μηνύματα
2.815
Reaction score
1.240
Re: Απάντηση: Re: SYNCRO 25 YEARS

Πρόσεξε ότι τα κέντρα του πίσω ψαλιδιού δεν είναι ευθυγραμμισμένα! Εδώ κρύβεται ένα μεγάλο μυστικό!

:107:
Πίστεψέ με φίλε μου αυτό δεν μπορώ να το διακρίνω απο αυτή την φωτό !

Και γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά ????
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Στάσου να στο δείξω καλύτερα! Αλλά είναι μυστικό!

:432:



Αυτό δεν θα το βρεις πουθενά!


:107:

Με τέτοιο κατακλυσμό από βιντεάκια/post ο αναγνώστης βαριέται.
Μήπως να συνέχιζες επί της ουσίας?

Τα αποτελέσματα του US Ncap τα είδες?
Την σύγκριση γενιών ανά δεκαετία που κάνει η Folksam την είδες?
Υπάρχει στο συγκεκριμένο θέμα αναφορά πως ένα απλό yaris του 09 είναι πολύ καλύτερο ενός Volvo 15ετίας (παρόλο που το yaris χάνει κατά κράτος σε μέγεθος και μάζα)

Στο θέμα περί ανέσεως του caravelle, θα σου πρότεινα το εξής:
Δοκίμασε να κάνεις μια διαδρομή 50km με ένα σύγχρονο όχημα.
Την διαδρομή που γνωρίζεις από το Syncro.
Η δοκιμή θα σου δείξει πόσο βελτιωμένα είναι τα αυτοκίνητα σε:
ηχομόνωση
θερμομόνωση
εξαερισμό
άνεση αναρτήσεων
άνεση χειρισμού
φρένα
οδική και οδηγική απόδοση
επιρροή από πλευρικούς ανέμους
αντιβύθιση
ποιότητα υλικών
απόδοση κλιματιστικού
επιδόσεις
αίσθηση σασμάν
φωτισμός (εσωτερικού και εξωτερικά).

Ακόμα και σε πολύ απλά πράγματα.
Όπως το ξεθάμπωμα των τζαμιών, την απόδοσητων υαλοκαθαριστήρων, την εργονομία του εσωτερικού, την ευκολία χρήσης κοκ

Το Vanagon και γενικά κάθε όχημα 20+ ετών απαιτεί ιδιαίτερο τρόπο οδήγησης, ιδιαίτερη συμπεριφορά και πολλές υποχωρήσεις.
ΚΑΘΕ όχημα.
Και όχι μόνο το Vanagon.
Αυτό προσπαθώ να σου εξηγήσω και νομίζεις πως «στην πέφτω».

Μια χαρά οχήματα για πολύ συγκεκριμένες στιγμές ή απλά με υποχωρήσεις που απλά μας έχουν γίνει συνήθειες. Που αν απλά μας δωθεί η ευκαιρία να ζήσουμε μερικές μέρες με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, καταλαβαίνουμε.

Πολύ μεγάλη αντίρρηση φέρνω σε όλους όσους κάνουν ανύψωση στα οχήματά τους (+10cm πχ) που απλά για χρήση εντός κυκλοφορίας τους καθιστά δολοφόνους εκ προθέσεως.
Eσύ έχεις οδηγήσει ποτέ SYNCRO;

(Γιατί εγώ έχω οδηγήσει κάποια από αυτά που λες! Άλλωστε υπάρχουν παντού εύκολα!).

:107:
 

Μηνύματα
2.815
Reaction score
1.240
Φίλε μου αυτό το είχα δεί απο την πρώτη στιγμή !
Δεν μου έκανε εντύπωση μπορώ να πώ !
περίμενα κάποια άλλη διαφορά ανάμεσα σε δεξί - αριστερό ψαλίδι ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων !

Η διαφορά αυτή στην έδραση του ψαλιδιού στο αμάξωμα , η μή συμμετρική Κατασκευή του νομίζω ότι βοηθάει-επιτρέπει να έχει περισσότερη διαδρομή το ελατήριο και να μην χαλάει την γεωμετρία της ανάρτησης ....Αυτό νομίζω....

Δεν το έχω ψάξει αλλά θα χαρώ να μάθω το ΓΙΑΤΙ έγινε έτσι και ΠΟΙΟΝ σκοπό εξυπηρετεί , Τι σκέφτηκε ο σχεδιαστής για να το κάνει έτσι !!!
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
@ Giovanni

Mου γράφεις:

"Το επίσημο link/κείμενο (με link) της VW πως στην κατάρρευση του οχήματος έκαναν δοκιμές του χώρου δοκιμών, που είναι?
Για ποιες ζώνες θωράκισης μιλάς?
Η κυριούλα κάθεται σωστά στην θέση οδήγησης?
Όταν τα πόδια των επιβατών βρίσκονται στους 20 πόντους από τον προφυλακτήρα, τι προστασία λαμβάνει ο επιβάτης?
Έχουν έγκριση τύπου για νόμιμη κυκλοφορία στο δρόμο όλα αυτά τα (υπερβολικά) υπερυψωμένα (όχι από το εργοστάσιο) οχήματα?



Δεν έχεις απαντήσει επί της ουσίας στα παραπάνω.
Η κυριούλα της φωτό ούτε κατά διάνοιαν δεν έχει το μέσο ύψος ανθρώπου και αποκλείεται να οδηγεί κανείς με τα πόδια μαζεμένα.
Ωραία τα τρικ αλλά δεν πιάνουν"

φίλε Giovanni απαντήσεις:

1)To τεστ του εξοπλισμού για crash test δεν έγινε από την VW αλλά από κάποια εταιρεία στις νέες εγκαταστάσεις της για crash test! (Nομίζω Κίνα;) Επαναλαμβάνω την θέση ότι η VW έχει απαντήσει έμμεσα με τα crash test που έχει πραγματοποιήσει με βάση τις επίσημες τυποποιημένες διαδικασίες.

2)Ζώνες θωράκισης αποκαλώ, καθ' υπερβολή, τις ζώνες απορρόφησης ενέργειας που εξονυχιστικά έχω προβάλλει. Εαν δεις από κοντά θα καταλάβεις!

3)Η κυρία κάθεται πολύ σωστά, όχι για να οδηγήσει ένα ομοίωμα αυτοκινήτου που δεν κινείται, αλλά σωστά για να φανεί η όλη δομή πράγμα που είναι και ο σκοπός της φωτογράφισης αυτής!

4)Ξαναλέω πως οι 20 πόντοι είναι ελάχιστοι σε κάποιες περιπτώσεις, (π.χ. Ιταλικά αυτοκίνητα), και τεράστιος χώρος σε κάποιες άλλες, (π.χ. SYNCRO), όχι επειδή έτσι μου αρέσει, αλλά επειδή έτσι έχει δείξει η ζωή!

5)Τα ψηλά αυτοκίνητα χωρίζονται σε δύο τύπους:
α)εκείνα που έχουν έγκριση τύπου γιατί έτσι εισάγονται από την χώρα κατασκευής, και (β) εκείνα που δεν έχουν γιατί είναι προϊόντα μετατροπής! Στην δεύτερη περίπτωση θα μπορούσε να περικλείουν κινδύνους που δημιουργούνται από άλλα που ναι μεν έχουν έγκριση αλλά είναι εκ' κατασκευής επικίνδυνα, (και υπάρχουν πολλά), η και να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα αν όλα έχουν γίνει σωστά!

:107:

Φίλε μου αυτό το είχα δεί απο την πρώτη στιγμή !
Δεν μου έκανε εντύπωση μπορώ να πώ !
περίμενα κάποια άλλη διαφορά ανάμεσα σε δεξί - αριστερό ψαλίδι ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων !

Η διαφορά αυτή στην έδραση του ψαλιδιού στο αμάξωμα , η μή συμμετρική Κατασκευή του νομίζω ότι βοηθάει-επιτρέπει να έχει περισσότερη διαδρομή το ελατήριο και να μην χαλάει την γεωμετρία της ανάρτησης ....Αυτό νομίζω....

Δεν το έχω ψάξει αλλά θα χαρώ να μάθω το ΓΙΑΤΙ έγινε έτσι και ΠΟΙΟΝ σκοπό εξυπηρετεί , Τι σκέφτηκε ο σχεδιαστής για να το κάνει έτσι !!!
Σου προτείνω μία μικρή πολύ εύκολη κατασκευή για να δεις και μόνος σου:

πάρε δύο καρφίτσες και βάλτες στην θέση που φαίνονται οι άξονες του ψαλιδιού.

Πάρε ένα μικρό κομμάτι αλουμινόχαρτο και προσπάθησε να μιμηθείς το σχέδιο του ψαλιδιού ενσωματώνοντας τις καρφίτσες στην θέση των αξόνων.

Κρατώντας σταθερές τις δύο καρφίτσες προσπάθησε να ανεβοκατεβάσεις το μικρό αλουμινένιο ψαλίδι που έχεις κατασκευάσει και πες μου τι βλέπεις!

:107:

Ανατριχιαστικό το βίντεο!:111:

Το άλλο με την ALFA ROMEO πως σου φάνηκε;

:111:

@ φίλο Gionanni

μου γράφεις:

Έχεις αποφασίσει?
Το Vanagon είναι «σκληρό» ή είναι «μαλακό»?
Όταν αποφασίσεις και μας δώσεις ξεκάθαρη απάντηση, χωρίς να κάνεις copy paste όλα τα prospect της VW (που λογικό είναι να μας τα παρουσιάζουν όλα άριστα και χρυσά) το συζητάμε.

Απάντηση:

Φίλε μου σου παράθεσα επίσημα στοιχεία που δείχνουν ότι το VANAGON έχει σκληρότητα 7
βαθμών! Άρα το ερώτημά σου είναι άτοπο! Δεν πρόκειται για δική μου απόφαση!

:107:

@ Giovanni

μου γράφεις:

NCAP σου έχει την απάντηση για το vanagon:

http://www.safecarguide.com/mak/volkswagen/idx.htm

Aπάντηση:

Aυτό εδώ ξέρεις τι είναι;




:111:
 

Μηνύματα
2.815
Reaction score
1.240
χεχεεχε !
Τα νευρα στο ψαλίδι μαρτυρούν ότι τράβαγε μεγάλα ζόρια !

Οι διαφορετικοί και σε απόσταση άξονες λειτουργούν σαν φρένο στην κίνηση του ψαλιδιού !

Δεν το αφήνουν να εκτείνεται ούτε να συμπιέζεται πολύ !

Είναι κάτι σαν μια μπάρα στρέψης και για αυτό έχει τα νευρα σε σχήμα V πάνω του ....

Νομίζω , καλά τα πήγα !
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: SYNCRO 25 YEARS

χεχεεχε !
Τα νευρα στο ψαλίδι μαρτυρούν ότι τράβαγε μεγάλα ζόρια !

Οι διαφορετικοί και σε απόσταση άξονες λειτουργούν σαν φρένο στην κίνηση του ψαλιδιού !

Δεν το αφήνουν να εκτείνεται ούτε να συμπιέζεται πολύ !

Είναι κάτι σαν μια μπάρα στρέψης και για αυτό έχει τα νευρα σε σχήμα V πάνω του ....

Νομίζω , καλά τα πήγα !
ΜΕΓΑΛΕ!

Τα πήγες περίφημα! Ωστόσο υπάρχει κάτι ακόμα!

Μπορείς να μου πεις τι έκανες;

:111:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Eσύ έχεις οδηγήσει ποτέ SYNCRO;

(Γιατί εγώ έχω οδηγήσει κάποια από αυτά που λες! Άλλωστε υπάρχουν παντού εύκολα!).

:107:


Πριν από πολλά χρόνια.
Ήταν ένα Syncro, επιβατικό.
Το είχε πατέρας φίλου, από Γερμανία.
Ακόμα και με τα δεδομένα των αρχών της 10ετίας του 90, ήταν λίγο, σε πάρα πολλούς τομείς.
Όχι δεν δοκίμασα εκτός δρόμου διαδρομές.


Το ζητούμενο δεν είναι τι έκανα εγώ.
Το ζητούμενο είναι να μας πεις εσύ αν κατάλαβες/ είδες/ ένιωσες διαφορές ανάμεσα στο δικό σου όχημα και ένα όχημα κατασκευής 2000, 2005, 2009 (δεν έχει σημασία).
 

Μηνύματα
2.815
Reaction score
1.240
Re: Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS



Αυτό δεν θα το βρεις πουθενά!


:107:
Όπα κάτσε , ξαναβλέπω το σχήμα σου...
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΥΡΑ ΑΥΤΑ !
τα ψαλίδια έχουν ΤΡΥΠΕΣ- ΣΧΙΣΜΈΣ σε σχήμα ">" !
Η κάνω λάθος ???

Και στις δύο θέσεις- άξονες έχει σινεμπλοκ ???

Έχει αντιστρεπτική απο πάνω η κάπου αλλού ? Δεν βλέπω και πολλά απο μια φωτό !

Ελατήριο με αμορτισέρ δεν έχει ???
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Πριν από πολλά χρόνια.
Ήταν ένα Syncro, επιβατικό.
Το είχε πατέρας φίλου, από Γερμανία.
Ακόμα και με τα δεδομένα των αρχών της 10ετίας του 90, ήταν λίγο, σε πάρα πολλούς τομείς.
Όχι δεν δοκίμασα εκτός δρόμου διαδρομές.


Το ζητούμενο δεν είναι τι έκανα εγώ.
Το ζητούμενο είναι να μας πεις εσύ αν κατάλαβες/ είδες/ ένιωσες διαφορές ανάμεσα στο δικό σου όχημα και ένα όχημα κατασκευής 2000, 2005, 2009 (δεν έχει σημασία).
Κατ΄αρχήν να πω πως ο κινητήρας του SYNCRO o 2.1 L είναι επιεικώς απαράδεκτος! Άρα σε ότι λέω δεν συμπεριλαμβάνω τον κινητήρα!

Σχεδόν αμέσως τοποθέτησα ένα εξακύλινδρο AUDI 2.8 L με 174 ίππους.

Από κει και πέρα, τόσο εγώ όσο και όποιος φίλος οδηγεί αυτό το αυτοκίνητο, κατ΄αρχήν απορεί πως είναι δυνατόν! Το οτιδήποτε άλλο φαίνεται πολύ κατώτερο!

Χαραχτηριστικά θα σου αναφέρω πως στην Αμερική όπου το αυτοκίνητο δεν έχει κυκλοφορήσει καθόλου στην επαγγελματική του μορφή και έτσι δεν υπάρχει το κόμπλεξ που υπάρχει εδώ του αυτοκινήτου για ... τις ελιές, που έλεγε κάποιος στην αρχή του thread, περιλαμβάνεται στα γκαράζ ανθρώπων με οικονομική επιφάνεια, γιατί αφ΄ενός μεν ήταν και είναι σαν μεταχειρισμένο πολύ ακριβό, αφ' ετέρου έχει αποκτήσει την φήμη του "εξωτικού". Για τον λόγο αυτό άλλωστε έχει αποκληθεί και "PORSCHE OF VANS". Aπό την άλλη έχει και την ίδια αρχιτεκτονική αλλά και συμπεριφορά στον δρόμο, πλην πλαγίων ανέμων που είναι και ένα, (ακόμα), σημαντικό ελάττωμά του!

:107:

Όπα κάτσε , ξαναβλέπω το σχήμα σου...
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΥΡΑ ΑΥΤΑ !
τα ψαλίδια έχουν ΤΡΥΠΕΣ- ΣΧΙΣΜΈΣ σε σχήμα ">" !
Η κάνω λάθος ???

Και στις δύο θέσεις- άξονες έχει σινεμπλοκ ???

Έχει αντιστρεπτική απο πάνω η κάπου αλλού ? Δεν βλέπω και πολλά απο μια φωτό !

Ελατήριο με αμορτισέρ δεν έχει ???
Τα V στα ψαλίδια, σωστά είπες, είναι νεύρα!

Ελατήρια αμορτισέρ έχει από πάνω αλλά δεν φαίνονται εδώ!

Σάϊλεντ μπλοκ έχει πράγματι στα δύο άκρα! (Καλά πας!)

Θα μου πεις τι έκανες;

:107:
 

Μηνύματα
2.815
Reaction score
1.240
Δεν μπορώ να καταλάβω περισσότερα !

Πραγματικά δεν μπορώ να βγάλω άλλα συμπεράσματα !

Μαρτύρησε το το μυστικό !

ΥΓ:Πολύ καλή επιλογή να αλλάξεις το μοτέρ !
Ξέρω πώς είναι να οδηγάς παλιό αμάξι με σύγχρονο μοτέρ με ... αρκετά κυβικά και άλογα !
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: SYNCRO 25 YEARS

Δεν μπορώ να καταλάβω περισσότερα !

Πραγματικά δεν μπορώ να βγάλω άλλα συμπεράσματα !

Μαρτύρησε το το μυστικό !

ΥΓ:Πολύ καλή επιλογή να αλλάξεις το μοτέρ !
Ξέρω πώς είναι να οδηγάς παλιό αμάξι με σύγχρονο μοτέρ με ... αρκετά κυβικά και άλογα !

Πες πως έβγαλες το πρώτο συμπέρασμα; Έκανες την κατασκευούλα που σου πρότεινα; Είσαι μηχανικός/μηχανολόγος; Πως;

Και τι αμάξι έχεις;

:111:
 

Μηνύματα
2.815
Reaction score
1.240
ΠΛηροφορικάριος είμαι αλλά ασχολούμαι χρόνια με το αυτοκίνητο ( όχι μόνο το δικό μου ) !
Και περίπου 10 χρόνια επαγγελματίας φωτογράφος γάμου-βάπτισης κτλ..

Συντηρώ και οδηγάω ένα Opel Kadett D ( 1983 ) μαμά ήταν 1,3 75 άλογα
τώρα είναι 2.0 16v 150 άλογα ....
Και έχει πάνω του ΠΟΛΛΕΣ ώρες δουλειάς !

Το βασικό είναι οι μεταβολές να είναι σε λογικά πλαίσια για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου !

Το πειραματάκι έκανα αυτό που μου είπες ....

έχεις κανένα άλλο σχέδιο ???

Με βλέπω να πιάνω φίλο τον τύπο στην Πετρούπολη με το Syncro....
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: SYNCRO 25 YEARS

ΠΛηροφορικάριος είμαι αλλά ασχολούμαι χρόνια με το αυτοκίνητο ( όχι μόνο το δικό μου ) !
Και περίπου 10 χρόνια επαγγελματίας φωτογράφος γάμου-βάπτισης κτλ..

Συντηρώ και οδηγάω ένα Opel Kadett D ( 1983 ) μαμά ήταν 1,3 75 άλογα
τώρα είναι 2.0 16v 150 άλογα ....
Και έχει πάνω του ΠΟΛΛΕΣ ώρες δουλειάς !

Το βασικό είναι οι μεταβολές να είναι σε λογικά πλαίσια για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου !

Το πειραματάκι έκανα αυτό που μου είπες ....

έχεις κανένα άλλο σχέδιο ???

Με βλέπω να πιάνω φίλο τον τύπο στην Πετρούπολη με το Syncro....
Το Κadett αυτό το έχω και εγώ στην επαγγελματική του μορφή! Είναι πολύ σταθερό αν και δεν το πιάνει το μάτι σου!

Μην ξεχάσω να σου πω για το μπλοκέ του κεντρικού ότι το αναζητάς σαν "decoupler".

Όσο για το ψαλίδι σκέψου ότι με την κίνηση προς τα πάνω, δηλαδή στα φορτία, σφίγγει μέσα στις βάσεις του! Και αυτό για να μην αλλάζει στα ζόρια τις μοίρες του η να τις αλλάζει ελεγχόμενα!

Άρα τι έχουμε;

:111:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

φίλε Giovanni απαντήσεις:

1)To τεστ του εξοπλισμού για crash test δεν έγινε από την VW αλλά από κάποια εταιρεία στις νέες εγκαταστάσεις της για crash test! (Nομίζω Κίνα;) Επαναλαμβάνω την θέση ότι η VW έχει απαντήσει έμμεσα με τα crash test που έχει πραγματοποιήσει με βάση τις επίσημες τυποποιημένες διαδικασίες.
Άρχισε το παραμύθι για την Κίνα.....
Μάλιστα.....
Η VW κάνει την πάπια για κάτι που την δυσφημεί.....
Και αφήνει τους ιδιοκτήτες να προσπαθούν να μαζέψουν τα αμάζευτα....Μάλιστα......
Και 122 σελίδες να φθάσει το thread, αν δεν δω επίσημη ανακοίνωση της VW pου να λέει πως εκείνη τη μέρα έκαναν δοκιμές αντοχής για μπετόν αρμέ και αλυσίδες και είχαν φορτώσει 200 πεθερές στην καρότσα για καλύτερα αποτελέσματα, δεν υπάρχει περίπτωση να δεχθώ (και όχι μόνο εγώ) τα σχόλια περί «έμμεσης» απάντησης και crash test με 50 και 70 κλπ.......

Ξέρω....
Σας στοιχειώνει αυτή η σκηνή

[YOUTUBE]Ukq-UUQAcZs[/YOUTUBE]


Οι υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων της VW δεν ντρέπονται που υπάρχει αυτό το βίντεο και σας αφήνουν επί ξύλου κρεμάμενους?






2)Ζώνες θωράκισης αποκαλώ, καθ' υπερβολή, τις ζώνες απορρόφησης ενέργειας που εξονυχιστικά έχω προβάλλει. Εαν δεις από κοντά θα καταλάβεις!
Ξέρω πολύ καλά τι είναι και πως δουλεύουν οι ζώνες απορρόφησης ενέργειας.
Στην δομή του Τ3 οι ζώνες είναι για κλάμματα.
Και ναι. Τα Ιαπωνικά του τότε ήταν 3χειρότερα. Ε και?
Η τότε «υπεροχή» θα συνοδεύει το Τ3 μέχρι να σαπίσει και η τελευταία βίδα? Έχεις σκεφθεί πως ένα μεταχειρισμένο Τ3 15ετίας θα έχει χειρότερα αποτελέσματα σε ενδεχόμενη κρούση?

Από την άλλη σκέψου και κάτι ακόμη:
Ένα αυτοκίνητο που φέτος παίρνει 5 αστέρια στο EuroNCAP, σε 2 χρόνια θα παίρνει με το ζόρι 4 κοκ.....
Θες να αναλογιστείς πόσα αστέρια παίρνει σήμερα το Vanagon?





3)Η κυρία κάθεται πολύ σωστά, όχι για να οδηγήσει ένα ομοίωμα αυτοκινήτου που δεν κινείται, αλλά σωστά για να φανεί η όλη δομή πράγμα που είναι και ο σκοπός της φωτογράφισης αυτής!
Η δομή δεν χρειάζεται την κυριούλα για να φανεί.
Και αφού δεν οδηγεί, γιατί πιάνει το τιμόνι?
Τρικ είναι η φωτογράφιση. Για να ξεγελάσει τα μάτια που τρομάζουν στην ιδέα πως τα δάκτυλα των ποδιών θα είναι ελάχιστους πόντους πριν την καταστροφή.
Για να μην συζητήσουμε πως ολόκληρη Γερμανία, πρέπει να έψαχναν πολύ για να μην βρουν έναν Γερμανό στο 1.75 με 1.78 να μπει στην θέση του οδηγού και να φοράει 43-44 νούμερο παπούτσι αντί για 36 και να πατάει και τα πεντάλ......




4)Ξαναλέω πως οι 20 πόντοι είναι ελάχιστοι σε κάποιες περιπτώσεις, (π.χ. Ιταλικά αυτοκίνητα), και τεράστιος χώρος σε κάποιες άλλες, (π.χ. SYNCRO), όχι επειδή έτσι μου αρέσει, αλλά επειδή έτσι έχει δείξει η ζωή!
Μια και το έφερες εδώ ας το συνεχίσω.....
Αν πιστεύεις πως είμαι τόσο κάφρος, ανίδεος και άσχετος ώστε να υπερασπίζομαι τα Ιταλικά μόνο και μόνο για να το κάνω, είσαι γελασμένος.
Το έχω γράψει και άλλες φορές.
Μπορεί να μου αρέσουν οι Alfa Romeo, μπορεί να το δείχνω και στην υπογραφή μου, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα θυμώνω/τσαντίζομαι κλπ επειδή κάποιος είπε πως οι Alfa είναι μπορντέλα. Με γεια του με χαρά του. Θέλει να λέει έτσι? Μαζί του....Αν εμένα μου αρέσουν, θέστηκα για το αν συμφωνεί ή όχι.
Αποκλείεται όμως να κατεβάσω 34.000 διαφημιστικά της Alfa Romeo που θα λένε πόσο σούπερ-ντούπερ είναι κατασκευαστικά, πόσο θεϊκά είναι στο design και πόσο τυχεροί και άντρακλες είναι αυτοί που τα οδηγούν.......
Η φράση που θα πω (και λέω) σε τέτοιες περιπτώσεις είναι: «εμένα μου αρέσουν. Για τα δικά μου δεδομένα είναι πολύ καλά. Αλλά δεν θα πρότεινα αέρα πατέρα μια Alfa στο μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων που ρωτούν»

Και για να συνεχίσω την κουβέντα στην κατεύθυνση που εσύ χάραξες.....
Σε ενημερώνω αγαπητέ, πως ΠΟΤΕ, ΚΑΜΙΑ Alfa Romeo (ούτε καν Fiat & Autobianchi) δεν είχε τόσο αισχρό κράτημα στο δρόμο όσο ένα Caravelle/Vanagon/T3 ή ένας σκαραβαίος.
Ποτέ δεν υπήρξε μια AR με φρένα τόσο δραματικά αισχρά όσο στο C/V/T3.
Ποτέ δεν είχαν τιμόνι λαγουδέρα και σασμάν κουτάλα για να ανακατεύεις τον κιμά........
Α......Και εκεί στην Ιταλία ήξεραν τι σημαίνει υδρόψυξη και απόδοση μοτέρ.....
Και συνολικά, τα οχήματα εκ Ιταλίας, ήξεραν τι σημαίνει ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ για να προφυλάξουν ΠΡΙΝ τσακιστείς.
Πράγμα που σου έκαναν οι σκαραβαίοι και τα Τ3 (αγορές οικοπέδων με θέα) όταν απλά φυσούσε πλάγιος άνεμος
Και το ίδιο έκαναν και πολλές άλλες εταιρίες την εποχή που οι Γερμαναράδες έβγαζαν στην παραγωγή αυτοκίνητα με βασικό σχεδιασμό 30 ετών πίσω.
Μήπως οι Γάλλοι δεν έφτιαχναν αυτοκινητάρες τότε?
Ή οι υστερούντες βραχίονες κρατούσαν καλύτερα από τις υδροπνευματικές της CX και της Pallas?
Ή τα caravelle έστριβαν καλύτερα από τα Renault 5 & 9 & 11 & 14 & 18 (δεν τα έχω σωστά χρονολογικά)?
Τα 2CV & 4L στον δρόμο ήταν πολύ καλύτερα.....

Αν ξεπεράσεις την «αντιζηλία» αναφέροντας μου περί Ιταλικών (πίστεψέ με: θέστηκε η φοράδα στ' αλώνι κι ο παππούς στο παντελόνι), θα δεις πως υπήρξαν (και υπάρχουν) ένα κάρο μοντέλα (σχεδόν όλα) που έστριβαν καλύτερα, φρέναραν καλύτερα, βοηθούσαν τον οδηγό να στρίψει και να καταλάβει που πατάνε οι τροχοί του.
Τι να κάνουμε? Έτσι ήταν και είναι η ζωή......

Θα προτιμήσω το παλιάμαξό μου, το αισχρό μου Alfa Romeo που μπορεί να γίνει φύλλο και φτερό μετά από μια σύγκρουση.
Τουλάχιστον εγώ θα έχω και τιμόνι και φρένα και γκάζι και αίσθηση για να αποφύγω το ατύχημα.
Και αν συμβεί το «κακό» και πάλι μεγαλύτερες πιθανότητες θα έχω να σωθώ. Σε τελική ανάλυση αν μπορέσω να συγκρατήσω το πάθος μου για ΟΔΗΓΗΣΗ και δεν ξεπερνάω τα 130-140km/h (σα να πηγαίνω με Caravelle) είναι δεδομένο πως είτε δεν θα τρακάρω είτε απλά θα με προστατέψουν οι αερόσακοι και οι προεντατήρες και τα μαλακά πλαστικά που δεν έχει κανένα Caravelle.....





5)Τα ψηλά αυτοκίνητα χωρίζονται σε δύο τύπους:
α)εκείνα που έχουν έγκριση τύπου γιατί έτσι εισάγονται από την χώρα κατασκευής, και (β) εκείνα που δεν έχουν γιατί είναι προϊόντα μετατροπής! Στην δεύτερη περίπτωση θα μπορούσε να περικλείουν κινδύνους που δημιουργούνται από άλλα που ναι μεν έχουν έγκριση αλλά είναι εκ' κατασκευής επικίνδυνα, (και υπάρχουν πολλά), η και να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα αν όλα έχουν γίνει σωστά!

:107:

Όσα έχουν έγκριση τύπου καλά κάνουν και κυκλοφορούν.
Οι υπόλοιποι με τα bull bars, τις ποδιές, τα 50cm ανύψωση και τα «τσιμεντώματα» πίσω από τους προφυλακτήρες να κάτσουν σπιτάκι τους ή να πηγαίνουν σε πίστες χωμάτινες.
Δεν τους φταίει κανείς που προσπαθούν να καλύψουν τον μικροτσουτσουνισμό τους βάζοντας 50 κιλά σιδεριές μπροστά στο όχημά τους (ΠΑΡΑΝΟΜΑ) βάζοντας σε κίνδυνο κάθε παιδάκι ή ηλικιωμένο που κυκλοφορεί στους δρόμους με τα πόδια (ή με ποδηλατάκια τα μικρά). Και όχι μόνο.......
Και ακόμα χειρότερα που σηκώνουν και φωτογραφίες των υπερκατασκευών τους χαμογελώντας με το «άρμα» που έφτιαξαν.....

@ Caravelle: Ελπίζω να μην έχεις τέτοια στο αυτοκίνητό σου και να κυκλοφορείς καθημερινά στους δρόμους.....
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Άρχισε το παραμύθι για την Κίνα.....
Μάλιστα.....
Η VW κάνει την πάπια για κάτι που την δυσφημεί.....
Και αφήνει τους ιδιοκτήτες να προσπαθούν να μαζέψουν τα αμάζευτα....Μάλιστα......
Και 122 σελίδες να φθάσει το thread, αν δεν δω επίσημη ανακοίνωση της VW pου να λέει πως εκείνη τη μέρα έκαναν δοκιμές αντοχής για μπετόν αρμέ και αλυσίδες και είχαν φορτώσει 200 πεθερές στην καρότσα για καλύτερα αποτελέσματα, δεν υπάρχει περίπτωση να δεχθώ (και όχι μόνο εγώ) τα σχόλια περί «έμμεσης» απάντησης και crash test με 50 και 70 κλπ.......

Ξέρω....
Σας στοιχειώνει αυτή η σκηνή

[youtube]Ukq-UUQAcZs[/youtube]


Οι υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων της VW δεν ντρέπονται που υπάρχει αυτό το βίντεο και σας αφήνουν επί ξύλου κρεμάμενους?








Ξέρω πολύ καλά τι είναι και πως δουλεύουν οι ζώνες απορρόφησης ενέργειας.
Στην δομή του Τ3 οι ζώνες είναι για κλάμματα.
Και ναι. Τα Ιαπωνικά του τότε ήταν 3χειρότερα. Ε και?
Η τότε «υπεροχή» θα συνοδεύει το Τ3 μέχρι να σαπίσει και η τελευταία βίδα? Έχεις σκεφθεί πως ένα μεταχειρισμένο Τ3 15ετίας θα έχει χειρότερα αποτελέσματα σε ενδεχόμενη κρούση?

Από την άλλη σκέψου και κάτι ακόμη:
Ένα αυτοκίνητο που φέτος παίρνει 5 αστέρια στο EuroNCAP, σε 2 χρόνια θα παίρνει με το ζόρι 4 κοκ.....
Θες να αναλογιστείς πόσα αστέρια παίρνει σήμερα το Vanagon?







Η δομή δεν χρειάζεται την κυριούλα για να φανεί.
Και αφού δεν οδηγεί, γιατί πιάνει το τιμόνι?
Τρικ είναι η φωτογράφιση. Για να ξεγελάσει τα μάτια που τρομάζουν στην ιδέα πως τα δάκτυλα των ποδιών θα είναι ελάχιστους πόντους πριν την καταστροφή.
Για να μην συζητήσουμε πως ολόκληρη Γερμανία, πρέπει να έψαχναν πολύ για να μην βρουν έναν Γερμανό στο 1.75 με 1.78 να μπει στην θέση του οδηγού και να φοράει 43-44 νούμερο παπούτσι αντί για 36 και να πατάει και τα πεντάλ......






Μια και το έφερες εδώ ας το συνεχίσω.....
Αν πιστεύεις πως είμαι τόσο κάφρος, ανίδεος και άσχετος ώστε να υπερασπίζομαι τα Ιταλικά μόνο και μόνο για να το κάνω, είσαι γελασμένος.
Το έχω γράψει και άλλες φορές.
Μπορεί να μου αρέσουν οι Alfa Romeo, μπορεί να το δείχνω και στην υπογραφή μου, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα θυμώνω/τσαντίζομαι κλπ επειδή κάποιος είπε πως οι Alfa είναι μπορντέλα. Με γεια του με χαρά του. Θέλει να λέει έτσι? Μαζί του....Αν εμένα μου αρέσουν, θέστηκα για το αν συμφωνεί ή όχι.
Αποκλείεται όμως να κατεβάσω 34.000 διαφημιστικά της Alfa Romeo που θα λένε πόσο σούπερ-ντούπερ είναι κατασκευαστικά, πόσο θεϊκά είναι στο design και πόσο τυχεροί και άντρακλες είναι αυτοί που τα οδηγούν.......
Η φράση που θα πω (και λέω) σε τέτοιες περιπτώσεις είναι: «εμένα μου αρέσουν. Για τα δικά μου δεδομένα είναι πολύ καλά. Αλλά δεν θα πρότεινα αέρα πατέρα μια Alfa στο μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων που ρωτούν»

Και για να συνεχίσω την κουβέντα στην κατεύθυνση που εσύ χάραξες.....
Σε ενημερώνω αγαπητέ, πως ΠΟΤΕ, ΚΑΜΙΑ Alfa Romeo (ούτε καν Fiat & Autobianchi) δεν είχε τόσο αισχρό κράτημα στο δρόμο όσο ένα Caravelle/Vanagon/T3 ή ένας σκαραβαίος.
Ποτέ δεν υπήρξε μια AR με φρένα τόσο δραματικά αισχρά όσο στο C/V/T3.
Ποτέ δεν είχαν τιμόνι λαγουδέρα και σασμάν κουτάλα για να ανακατεύεις τον κιμά........
Α......Και εκεί στην Ιταλία ήξεραν τι σημαίνει υδρόψυξη και απόδοση μοτέρ.....
Και συνολικά, τα οχήματα εκ Ιταλίας, ήξεραν τι σημαίνει ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ για να προφυλάξουν ΠΡΙΝ τσακιστείς.
Πράγμα που σου έκαναν οι σκαραβαίοι και τα Τ3 (αγορές οικοπέδων με θέα) όταν απλά φυσούσε πλάγιος άνεμος
Και το ίδιο έκαναν και πολλές άλλες εταιρίες την εποχή που οι Γερμαναράδες έβγαζαν στην παραγωγή αυτοκίνητα με βασικό σχεδιασμό 30 ετών πίσω.
Μήπως οι Γάλλοι δεν έφτιαχναν αυτοκινητάρες τότε?
Ή οι υστερούντες βραχίονες κρατούσαν καλύτερα από τις υδροπνευματικές της CX και της Pallas?
Ή τα caravelle έστριβαν καλύτερα από τα Renault 5 & 9 & 11 & 14 & 18 (δεν τα έχω σωστά χρονολογικά)?
Τα 2CV & 4L στον δρόμο ήταν πολύ καλύτερα.....

Αν ξεπεράσεις την «αντιζηλία» αναφέροντας μου περί Ιταλικών (πίστεψέ με: θέστηκε η φοράδα στ' αλώνι κι ο παππούς στο παντελόνι), θα δεις πως υπήρξαν (και υπάρχουν) ένα κάρο μοντέλα (σχεδόν όλα) που έστριβαν καλύτερα, φρέναραν καλύτερα, βοηθούσαν τον οδηγό να στρίψει και να καταλάβει που πατάνε οι τροχοί του.
Τι να κάνουμε? Έτσι ήταν και είναι η ζωή......

Θα προτιμήσω το παλιάμαξό μου, το αισχρό μου Alfa Romeo που μπορεί να γίνει φύλλο και φτερό μετά από μια σύγκρουση.
Τουλάχιστον εγώ θα έχω και τιμόνι και φρένα και γκάζι και αίσθηση για να αποφύγω το ατύχημα.
Και αν συμβεί το «κακό» και πάλι μεγαλύτερες πιθανότητες θα έχω να σωθώ. Σε τελική ανάλυση αν μπορέσω να συγκρατήσω το πάθος μου για ΟΔΗΓΗΣΗ και δεν ξεπερνάω τα 130-140km/h (σα να πηγαίνω με Caravelle) είναι δεδομένο πως είτε δεν θα τρακάρω είτε απλά θα με προστατέψουν οι αερόσακοι και οι προεντατήρες και τα μαλακά πλαστικά που δεν έχει κανένα Caravelle.....








Όσα έχουν έγκριση τύπου καλά κάνουν και κυκλοφορούν.
Οι υπόλοιποι με τα bull bars, τις ποδιές, τα 50cm ανύψωση και τα «τσιμεντώματα» πίσω από τους προφυλακτήρες να κάτσουν σπιτάκι τους ή να πηγαίνουν σε πίστες χωμάτινες.
Δεν τους φταίει κανείς που προσπαθούν να καλύψουν τον μικροτσουτσουνισμό τους βάζοντας 50 κιλά σιδεριές μπροστά στο όχημά τους (ΠΑΡΑΝΟΜΑ) βάζοντας σε κίνδυνο κάθε παιδάκι ή ηλικιωμένο που κυκλοφορεί στους δρόμους με τα πόδια (ή με ποδηλατάκια τα μικρά). Και όχι μόνο.......
Και ακόμα χειρότερα που σηκώνουν και φωτογραφίες των υπερκατασκευών τους χαμογελώντας με το «άρμα» που έφτιαξαν.....

@ Caravelle: Ελπίζω να μην έχεις τέτοια στο αυτοκίνητό σου και να κυκλοφορείς καθημερινά στους δρόμους.....

Φίλε μου ... τί ξέσπασμα είναι αυτό...

Πάντως .... λέω να μην αντιπαρατεθώ άλλο μαζί σου! Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του! Όταν στην συζήτηση υπεισέρχονται και κάποια άλλα ... μέλη του σώματος ... Ελπίζω να μου επιτρέπεις...

:111:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

@ φίλο Gionanni



Απάντηση:

Φίλε μου σου παράθεσα επίσημα στοιχεία που δείχνουν ότι το VANAGON έχει σκληρότητα 7
βαθμών! Άρα το ερώτημά σου είναι άτοπο! Δεν πρόκειται για δική μου απόφαση!

:107:
Σκληρότητα 7.
Μάλιστα.....
Ποια είναι τα άκρα της κλίμακας?
Αν το 7 θεωρείς πως είναι σκληρό, τότε σε ατύχημα με ζώνες ασφαλείας χωρίς προεντατήρες, θα έχεις πολύ μεγάλους (εως και θανατηφόρους) τραυματισμούς σε θώρακα, ώμο, λεκάνη και αυχένα. Welcome to the death club.

Αν το 7 το θεωρείς μαλακό, τότε με 20cm από τον προφυλακτήρα του απέναντι πάμε για πολύ μεγάλους τραυματισμούς σε πόδια, λεκάνη και σπονδυλική στήλη. Welcome to the disability club.....


Απλή φυσική 1ης Λυκείου είναι.
Κεφάλαια: Νόμοι Newton, Θεώρημα ώθησης ορμής.





@ Giovanni

μου γράφεις:

NCAP σου έχει την απάντηση για το vanagon:

http://www.safecarguide.com/mak/volkswagen/idx.htm

Aπάντηση:

Aυτό εδώ ξέρεις τι είναι;




:111:


Είδες πως τα στρίβεις όπως σε βολεύει?
Τον κατάλογο του US NCAP τον είδες?
Έχει CARAVELLE 80-91?
Έχει VANAGON 83-91?
Τα είδες? Μέσα στην λίστα είναι.....
Τέρμα δεξιά είδες το χρωματάκι για το overall?
Είναι
???
ΜΑΥΡΟ?
Ξέρεις τι σημαίνει μαύρο στο US NCAP?
= POOR
Και είναι η χειρότερη βαθμολογία που μπορεί να πάρει.

Αυτό είναι το «κάστρο».
 

Μηνύματα
2.815
Reaction score
1.240
Ρε παιδιά !

Κάνετε σαν να σας βρίσανε την ομάδα !

Δεν λέμε για το ΠΟΙΟ ειναι το καλύτερο ! Για το ποιό είναι το πιό όμορφο !

Για τεχνολογία είπαμε να μιλήσουμε !

Τώρα γιατί στον έναν αρέσει πορτοκάλι στον άλλο μανταρίνι...

ΓΟΥΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ !

Nα μάθουμε λίγο για το συγκεκριμένο όχημα για την τεχνολογία και την φιλοσοφία του και όχι να πούμε έιναι ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ή είναι ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ !
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Φίλε μου ... τί ξέσπασμα είναι αυτό...

Πάντως .... λέω να μην αντιπαρατεθώ άλλο μαζί σου! Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του! Όταν στην συζήτηση υπεισέρχονται και κάποια άλλα ... μέλη του σώματος ... Ελπίζω να μου επιτρέπεις...

:111:

Μα δεν είναι ξέσπασμα!!!
Εσύ δήλωνες πως νευριάζεις.
Εγώ έχω νορμάλ πίεση και τώρα και όσο έγραφα.

Σε έθιξε το «μικροτσουτσουνισμός»?
Δεν απευθύνεται σε σένα, ήταν ξεκάθαρο το κείμενό μου.
Είναι έκφραση αγαπητέ.
Απλή και σε καμία περίπτωση βρισιά.
Μάλλον πρόβλημα είναι πολλών ανθρώπων.

Τα γραπτά καλά κάνουν και μένουν.
Όταν τελειώνουν τα «επιχειρήματα», το να το γυρνάει κανείς στο κλέφτικο (ή στο στρίβειν αλά γαλλικά), παίζοντάς το θιγμένος, είναι κάπως........
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: Re: SYNCRO 25 YEARS

Ρε παιδιά !

Κάνετε σαν να σας βρίσανε την ομάδα !

Δεν λέμε για το ΠΟΙΟ ειναι το καλύτερο ! Για το ποιό είναι το πιό όμορφο !

Για τεχνολογία είπαμε να μιλήσουμε !

Τώρα γιατί στον έναν αρέσει πορτοκάλι στον άλλο μανταρίνι...

ΓΟΥΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ !

Nα μάθουμε λίγο για το συγκεκριμένο όχημα για την τεχνολογία και την φιλοσοφία του και όχι να πούμε έιναι ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ή είναι ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ !


Δεν υπερασπίζομαι καμία «παράταξη».
Ούτε αναφέρθηκα σε ομορφιά.
Τα κείμενά μου είναι ξεκάθαρα.
Αλλά, άλλο να κάνουμε κουβέντα και άλλο να προσπαθούμε να πείσουμε όλο τον κόσμο πως ο ήλιος ανατέλλει από τη Δύση......

Από την αρχή της κουβέντας έχω εξηγηθεί.
Όταν ξεκίνησε ο φίλος caravelle τις συγκρίσεις και τα σχόλια περί ανυπέρβλητης κατασκευής και ποιότητας και δυνατοτήτων.
Ναι, καλό, χρυσό, αλλά σε σύγκριση με το σήμερα χάνει και καλό είναι να μην γεμίζουμε ανακρίβειες 25 σελίδες.


Μιλήστε όσο θέλετε (και εγώ μαζί) για τεχνολογία και 1002 πράγματα. Αλλά μην σκίσουμε την κακομοίρα την μηχανολογία για καθαρά εγωιστικούς λόγους. :126:
 

Status
Not open for further replies.

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.515
Μηνύματα
2.942.848
Members
38.194
Νεότερο μέλος
led106
Top