SYNCRO 25 YEARS

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Στην νομική επιστήμη η σιωπή εκλαμβάνεται σαν κατάφαση! Ευχαριστώ πολύ!

:107:

Συνεχίζω με ένα χαλαρωτικό βιντεάκι, όπου η VW αποχαιρετά το τέκνο της. (Αλήθεια για πόσα αυτοκίνητα ο κατασκευαστής έχει αφιερώσει μπαλάντα λόγω τέλους παραγωγής;)


[youtube]976h-CQ-WPM[/youtube]

:107:
 

Μηνύματα
318
Reaction score
17
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Κάτι σχετικά με τα crash tests
Οταν μια διαδικάσια ειναι τυποποιημένη,
δηλαδή εχει να κάνει με δεδομένες συνθήκες
και εισαι κατασκευαστής ειναι ευκαλα τα 4 και 5 αστερια

Οσο αφορα τα επαγγελματικά οχήματα τα βαρέα δεν κανουν crash tests με προσκρουση αλλά μονο για ανατροπή από τη τροχια τους...μονα τους σε ''αλάνες''
Μονο οι Σουηδοί ασχολούνται με κάθε ειδους ατύχημα.
Μπροστά στα ματια μας ριχνανε φορτηγά φορτωμένα από γκρεμούς, μετωπικές μεταξύ τους, με αλλα ΙΧ, σε τοίχους.
Τον χαβαλέ μονα τους για ανατροπή τον εχω κάνει και εγω...με βοηθητικές το επικαθήμενο.


Με ολους που συζήτησα μου αναφέρανε οτι δεν εχει νοημα να πραγματοποιουνται οι δοκιμές μονο οταν ειναι αδειο αλλά και 100% και 50% του ωφέλιμου.
Το αποτελεσμα εχει σημαντικές διαφορές.

Συνεχισε caravelle:116::138:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
[youtube]<embed width="600" height="361" type="application/x-shockwave-flash" allowFullscreen="true" allowNetworking="all" wmode="transparent" src="http://static.photobucket.com/player.swf?file=http://vid361.photobucket.com/albums/oo57/hellenic_vanagon/vanagon-lg1.flv">[/youtube]

Δεύτερη προσπάθεια μετά την προηγούμενη αποτυχία:

Σύνδεση με το θέμα ανάρτηση ποστ # 309

Λοιπόν εδώ βλέπουμε, ελπίζω να βλέπετε όλοι γιατί είναι video από photobuket σε αρχείο QUICK TIME και δεν είμαι σίγουρος ότι παίζεται παντού, εδώ λοιπόν βλέπετε μία παρουσίαση Αμερικανικού τύπου που ανάμεσα σε άλλα ενδιαφέροντα, κάνει αναφορά στο σύστημα μετάδοσης αλλά, κυρίως, στο αρνητικό OFFSET!

Εξηγεί λοιπόν ότι όταν οι δύο τροχοί πατήσουν σε έδαφος με διαφορετικό συντελεστή τριβής, το αυτοκίνητο δεν "τραβάει" αριστερά η δεξιά, ανάλογα με την μεγαλύτερη τριβή, αλλά παραμένει στην ευθεία!

Το δείχνει για πολύ λίγο και ελπίζω να το εντοπίσετε!




:107:
 


Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Και σε σύνδεση με το post # 310, (ξανα)βλέπουμε το γιατί η πίσω ανάρτηση έχει ένα είδος ελέγχου των μοιρών του ψαλιδιού ανάλογα με τα φορτία, ένα είδος παθητικής (τετρα)διεύθυνσης:



:107:
 


Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Να μία γραπτή αναφορά σχετικά με την αυτοσταθεροποίηση του μπροστινού.

Εικονίζεται και η διάταξη του ABS:




:107:
 

Μηνύματα
2.815
Reaction score
1.240
Φίλε μου είδα το βιντεάκι και στο 4'΄40 δεν μου άρεσε που είδα ξεχωριστά κυκλώματα φρένων σε κάθε άξονα ! Τα περισσότερα έχουν διαγώνια τα ξεχωριστά συστήματα και όχι κατα άξονα ! Δεν θέλω να φανταστώ τι θα γίνει άν τρυπήσει το μαρκούτσι του μπροστά άξονα και είσαι και φορτωμένος !
Τότε μόνο ο έμπειρος οδηγός μπορεί να το σταματήσει με διαδοχικά κατεβάσματα και πάλι θα πάρει ΠΟΛΥ χρόνο ....
Κατα τα άλλα απο χρηστικότητα είναι κορυφαίο....
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

H εμπρός ανάρτηση είναι γραμμική ως προς την ενδοτικότητά της. Πράγμα απαραίτητο για λόγους άνεσης των εμπρός επιβατών οι οποίοι κάθονται σε σημείο του μέγιστου πλάτους ταλάντωσης, αντίθετα απ' ότι συμβαίνει στις συμβατικές σχεδιάσεις. Ακόμα υπάρχει η ανάγκη αυτή για καλύτερες επιδόσεις εκτός δρόμου γιατί έτσι το ενεργό μήκος της ανάρτησης είναι μεγαλύτερο. Από την άλλη αυτό προκαλεί ένα ορατό μπρουμίτισμα του αυτοκινήτου στο δυνατό φρενάρισμα! Υπάρχει όμως λύση με πνευματικά βοηθήματα, (με αέρα), να μην συμβαίνει.

Πίσω η ανάρτηση είναι προοδευτική, δηλαδή όσο περισσότερο φορτίζεται τόσο περισσότερο σκληραίνει! Φυσικά δεν μπορούσε να γίνει διαφορετικά λόγω της ανάγκης μεταφοράς βάρους!

Και βέβαια υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης aftermarket αερανάρτησης που αντικαθιστά τα ελατήρια η που λειτουργεί επικουρικά με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σε κάθε περίπτωση.

:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: SYNCRO 25 YEARS

Φίλε μου είδα το βιντεάκι και στο 4'΄40 δεν μου άρεσε που είδα ξεχωριστά κυκλώματα φρένων σε κάθε άξονα ! Τα περισσότερα έχουν διαγώνια τα ξεχωριστά συστήματα και όχι κατα άξονα ! Δεν θέλω να φανταστώ τι θα γίνει άν τρυπήσει το μαρκούτσι του μπροστά άξονα και είσαι και φορτωμένος !
Τότε μόνο ο έμπειρος οδηγός μπορεί να το σταματήσει με διαδοχικά κατεβάσματα και πάλι θα πάρει ΠΟΛΥ χρόνο ....
Κατα τα άλλα απο χρηστικότητα είναι κορυφαίο....
Σωστή η σκέψη σου!

Από την άλλη η VW τονίζει ότι το φόρτωμα του αυτοκινήτου πρέπει να ξεκινάει από πίσω. Ακόμα το ότι η μηχανή βρίσκεται πίσω έχει ίσως σχέση με αυτήν την διάταξη!

:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Nα μην ξεχάσω να υπογραμμίσω, πως η αναφορά στο παραπάνω video στο τιμόνι, είναι αληθινή! Παιδιά πιστέψτε το! Το τιμόνι δεν είναι τύπου... λαγουδέρας, αλλά
ακριβέστατο με rack & pinion, δηλαδή με κρεμαγιέρα!

Και είναι ενδιαφέρον αυτό, γιατί, αφ' ενός τότε δεν υπήρχε άλλο όχημα αυτού του τύπου με κεραμαγιέρα, αφετέρου ακόμα και σήμερα, πολλά τζιποειδή, με διάφορες δικαιολογίες, δεν έχουν!


:107:

Πάμε μερικούς γύρους στην πίστα του Hockenheim να ελέγξουμε μαζί την ακρίβεια του τιμονιού;

(Άραγε πόσα αυτοκίνητα θα το δούν αυτό στην καριέρα τους;)


[youtube]SFDt5EE2sqE[/youtube]

:107:

Kάποιος βέβαια το φαντάστηκε έτσι:



[youtube]Kwu7ziR88h4&feature=player_embedded[/youtube]


E! αυτό μοιάζει λίγο υπερβολικό!


:107:

Tώρα βέβαια έλεγα να μην πω ακόμα για κινητήρες αλλά μιάς και μπήκαμε στα γρήγορα για δείτε ένα V6 BITURBO 2x2 DOHC σε δράση! (Ίσως η καλύτερη μετατροπή κινητήρα!)

[youtube]WC8aewSdqT4&feature=player_embedded[/youtube]


:107:

Να πως είναι μιά τέτοια μετατροπή:

Ξεκινάμε κατ' αρχήν με το θηρίο που θα πρέπει να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση γιατί αλλοιώς.... δεν συμφέρει:




:107:

Έτσι είναι το group κινητήρας-κιβώτιο ταχυτήτων-διαφορικό:





:107:

Kαι από την άλλη:




:107:

Πρώτα απ' όλα πρέπει να προστατευθεί πολύ καλά από την θερμότητα το ρεζερβουάρ!

(Βρίσκεται στο απόλυτης ασφάλειας από συγκρούσεις σημείο:στο κενό που υπάρχει πάνω από το κιβώτιο ταχυτήτων!).



:107:

Χωριστή εξάτμιση! Αριστερά:




:107:

Δεξιά:



:107:

Θέλετε περισσότερα;

:111:
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Θέλετε περισσότερα;

:111:


Όχι!! :142:





Οι εξατμίσεις στο πλάι είναι καραπαράνομες.
Τουλάχιστον βάζε φωτογραφίες αυτοκινήτων που ενισχύουν την 25χρονη ιστορία του οχήματος. Και ένα «ιστορικό» όχημα οφείλει να είναι όσο γίνεται πιο κοντά στην εργοστασιακή του μορφή.
Πολλά από αυτά που μας έχεις δείξει είναι καφριλίκια και ανοίκουν εδώ :126:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
V6 KAI ΠΛΑΪΝΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ! (ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ!) ΚΑΛΑ ΤΑ ΜΑΤ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ;


[youtube]53Lwvrj6ZoA&feature=player_embedded[/youtube]


:107:

Nα εξηγήσω ωστόσο ότι στην περίπτωση που θα τοποθετηθεί κινητήρας V6 ατμοσφαιρικός όπως εδώ...




:107:

....η ακόμα και V8 όπως εδώ, ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΠΛΑΪΝΗ και δύσκολη στην κατασκευή της εξάτμιση!




:107:

Μπορεί να κατασκευαστεί κάποια κατά τα εργοστασιακά πρότυπα, όπως σε αυτό εδώ το 1.8 L TURBO:



:107:

Mόνο στο BITURBO V6 των 400 - 500, (με κιτ αναβάθμισης), ίππων απαιτούνται ΔΥΟ πλαϊνές! Όπως φαίνονται εδώ από κάτω:(Διακρίνονται, λίγο δύσκολα, οι δύο καταλύτες και τα σιλανσιέ).



(Προσέξατε τα intercooler και το ψυγείο βαλβολίνης συστήματος μετάδοσης;)


:107:
 


Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Το βλέπω καλά?
αυτό κλαίει με μαυρο λάδι...:138:

Στο Αμέρικα έτσι κάνουν!

:107:

....ένα «ιστορικό» όχημα οφείλει να είναι όσο γίνεται πιο κοντά στην εργοστασιακή του μορφή.
Iστορικό αλλά με έντονο παρόν και μέλλον!

Π.χ. είναι έτοιμο το "ΕLECTRIC VANAGON!!!".

Kιτ που παραδίδεται ολοκληρωμένο σε κάθε ενδιαφερόμενο!

ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ!!!

:107:


NATO!!! (AΠΟΣΤΡΑΤΙΟΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ!!!)



:107:

ΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΟΪΔΑ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!
(Mα καλά δεν καταλαβαίνουν ότι αυτό το αυτοκίνητο είναι για να κουβαλάς ελιές και πάλι όταν είσαι εκ γενετής αριστοκράτης εισάγεις κάποιους άλλους να το κάνουν;)

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!!!




:107:

Περισσότερα για αυτό το θέμα εδώ:

http://e-vanagon.blogspot.com/

:107:



:107:
 

Μηνύματα
1
Reaction score
0
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

ΑΝ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΡΧΕΤΕ ΣΤΟ ΝΟΥ ΒΛΕΠΩΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΗΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙΕΣ ΕΛΙΕΣ.......ΤΙ ΝΑ ΠΩ .........ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!!!!!
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
343
Απάντηση: SYNCRO 25 YEARS

Καλωσόρισες, anisapapado. Θα ήθελα να σε παρακαλέσω να γράφεις με πεζά και όχι με όλα κεφαλαία... είναι κουραστικό και φαίνεται σαν να φωνάζεις.
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Τώρα για να είμαστε ειλικρινείς, το κλειστό το φορηγάκι μου αρέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!



Και διατί να το κρύψωμεν άλλωστε;

:107:

To οποίο με την... ανάληψη των ηνίων από τον οίκο "PROJEKT TWO", γίνεται έτσι:
(Συγνώμη για την φθαρμένη φωτό!)




:107:
 

Μηνύματα
13.570
Reaction score
11.110
Μπορεί το αυτοκίνητο να μην μου λέει κάτι, αλλά το πάθος και η αγάπη του συμφορουμίτη caravelle με έκαναν να αφιερώσω λίγο από το χρόνο μου. Αγαπητέ caravelle μάλλον αυτή τη φωτογραφία του "PROJEKT TWO" ήθελες να βάλεις:

 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: SYNCRO 25 YEARS

Μπορεί το αυτοκίνητο να μην μου λέει κάτι, αλλά το πάθος και η αγάπη του συμφορουμίτη caravelle με έκαναν να αφιερώσω λίγο από το χρόνο μου. Αγαπητέ caravelle μάλλον αυτή τη φωτογραφία του "PROJEKT TWO" ήθελες να βάλεις:


:446:
 

Status
Not open for further replies.

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.512
Μηνύματα
2.942.674
Members
38.194
Νεότερο μέλος
led106
Top