- Μηνύματα
- 47.436
- Reaction score
- 98.076
Και πούπουλα. Μαύρα. Προς αποφυγή ανακλάσεων.
Να βγάλουμε και τα ταβάνια; Κάνουν κακό στον ήχο. Δημιουργούν έντονα modes.2. Το χαλί κάτω είναι ...απαραίτητο; Στον ήχο πάντως, κάνει κακό (κόβει με λάθος τρόπο πρίμα).
Μπράβο ρε ντιμη!Να βγάλουμε και τα ταβάνια; Κάνουν κακό στον ήχο. Δημιουργούν έντονα modes.
Το group 3 λεει το εξης:Για πολλά χρόνια, ο πετροβάμβακας υπήρξε το αντικείμενο διαφόρων μελετών και ερευνών γύρω από την επίδρασή του στην ανθρώπινη υγεία. Γι’αυτό τα προϊόντα πετροβάμβακα ελέγχονται από διεθνείς οργανισμούς και ομάδες ειδικών, για την αποτροπή πιθανών κινδύνων για την ανθρώπινη υγεία. Σε συνάρτηση με τέτοιες έρευνες, αυτά τα προϊόντα είναι ταξινομημένα στην κατηγορία εκείνη των μη βλαβερών για την ανθρώπινη υγεία. Αυτό ήταν επισήμως αναγνωρισμένο στο συνέδριο IARC(Διεθνής Οργανισμός Έρευνας κατά του Καρκίνου) που πραγματοποιήθηκε στις 9-16 Οκτωβρίου 2001 στην Λυών, Γαλλία, όταν οι ορυκτοβάμβακες (όπως ο πετροβάμβακας), εντάχθηκαν στο “Group3”, ως μη καρκινογόνα υλικά (Δείτε για το χαρακτηρισμό Group 3 την List of classifications στο IARC Monographs).
- Επηρεάζει ο πετροβάμβακας την υγεία μας;
Απο http://www.knaufinsulation.gr/el/πιστοποίηση-και-υγεία
Πχοιό κούτσουρο ρε απατεώνα?εγω 'χω βαλει το (γνωστο) κουτσουρο με τα ροδακια ...
Το group 3 λεει το εξης:
View attachment 90959
Δεν υποστηριζω ότι το υλικο είναι επικινδυνο ή ακαταλληλο εφόσον κυκλοφορει με τις νομιμες πιστοποιήσεις, αλλα ας εχουμε υποψιν μας ότι η χρηση του ως μονωτικο αφορα κυριως οικοδομικες εγκαταστασεις εντος τοιχοποιίας ή τουλάχιστον πισω από γυψοσανιδα και ποτε ελευθερο.
Επισης ο χειρισμος του από τους εγκαταστάτες απαιτει σημαντικα μετρα ασφαλειας.
Εδώ στη δουλεια, που χρησιμοποιουν τετοια υλικα για τη μονωση φουρνων, οι εργατες όταν τα τοποθετουν φορανε φουλ αεροστεγή φορμα από τα παπούτσια μεχρι το κεφαλι, γυαλια και μασκα, ώστε να μην ερθουν καθολου σε επαφη με το υλικο.
Σιγουρα, όταν το αγοράζεις ετοιμο, τυλιγμενο με υφασμα, είναι πρακτικα αδυνατο να εχεις οποιοδήποτε πρόβλημα, αλλα το ερωτημα είναι, εφόσον υπαρχει ασφαλεστερο υλικο με αναλογες ιδιότητες ηχοαπορροφησης, οι πολυεστερικες ινες, γιατι να χρησιμοποιείς πετροβαμβακα?
Γιατι είναι αρκετα φτηνότερος και υπαρχει σε μεγαλυτερη ποικιλια σε παχη και πυκνότητες.
- employs ECOSE® technology absorption material.
Κι όμως.Τωρα θα αρχισουμε και με τα χαλια?
Ε οχι ρε παιδια, ελεος!
Ενταξει, δε θα καταστραφει ο ηχος απο το χαλακι, σιγα τωρα.
Λες κι εχουμε πετυχει την καμπυλη κατα AES και θα μας τη στραβωσει το χαλι.
Ααα, απο τώρα;καμιά μέτρηση θα κάνς?
Αφού το ταβάνι θα μας το γεμίσεις με υποβαθύφωνα ρε!Δηλαδή, χαλί ναι, στο ταβάνι όμως, όχι στο πάτωμα.
Ισχύουν όσα είχα γράψει εδώ.Το μόνο γίνεται είναι να ξαναγυρίσουν οριζόντια (που δε θυμάμαι με τι βάσεις τα είχα), οπότε μπορώ να τα φέρω εύκολα και στα 2 απο 2,50 μέτρα.
Για ξαναδές και πες: https://www.resolutionmag.com/wp-content/uploads/2016/03/Focal-Twin6-BE.pdf
Για Ιταλίδες μόνο.Ο μπούτχιας άραγε τι λέει;
Ωραία, θα τα γυρίσω και θα τα φέρω στα 2 μέτρα.Νομίζω ότι είναι πιο σημαντική παράμετρος η μείωση της απόστασης ακρόασης.
Ταπεράκια;
Κι όμως.
Το χαλί κάτω, κατεβάζει τους χρόνους αντήχησης των πρίμων (από 4κ και πάνω) με έναν λάθος τρόπο προσέγγισης (απορρόφηση κι όχι διάχυση).
Αυτό έχει τριπλό επιβλαβές αποτέλεσμα:
1) γίνεται ψιλομουντό το άκουσμα, χάνεται η σπιρτάδα των ανώτερων πριμων, αυτό που όταν το ακούς λες "πω πω τι εκτεταμένες υψηλές". Θυμηθείτε τις γραμμές αντιληπτοτητας, του λαουντνες, όπου είναι εμφανής η απάθεια του αυτιού σε αυτές τις υψηλές συχνότητες. Εκεί, δε θέλει κόψιμο, σήκωμα θέλει. Κι αυτό που καταφέρνει το χαλί, είναι να βυθίσει τους χρόνους αντήχησης στα πρίμα.. λάθος μεγάλο.
2) παραμένουν υψηλά τα ανώτερα μεσαία, που πλέον σε ενοχλούν περισσότερο. Είναι η συχνοτική περιοχή του βιολιού που ξύνει, αυτό το ενοχλητικό στοιχείο που επιδεινώνεται, διότι παραμένουν υψηλά οι χρόνοι αντήχησης εκεί, όπως και η πρώτη αντανάκλαση, την τρως κανονικά στη μούρη.
3) η ψυχοακουστική λέει ότι το ανθρώπινο αυτί είναι συνηθισμένο να ακούει από το έδαφος την αντανάκλαση, είναι το φυσικό του στοιχείο, ξέρει να το επεξεργαστεί και να το συνδέσει σωστά με το χώρο. Κόβοντας την αντανάκλαση των υψηλών από το δάπεδο, αλλάζει η κατευθυντικοτητα του ήχου, προς την κατεύθυνση των επόμενων πρώτων ανακλάσεων, δηλαδής ταβάνι. Και γίνεται Άλιεν το άκουσμα, αφύσικο. Δηλαδή, χαλί ναι, στο ταβάνι όμως, όχι στο πάτωμα.
Διακοσμητικά;Τι εννοείς;