- Μηνύματα
- 7
- Reaction score
- 1
καλησπερα στη παρεα
ονομαζομαι σκρεκας κωστας και δυστυχως ειμαι πελατης lg.τον ιουλιο του τρεχοντος ετους αγορασα μια lg uf8407 4k 55in απ το πλαισιο αργυρουπολης.μολις εφτασα σπιτι και συνεδεσα την τηλεοραση διαπιστωσα οτι ειχε εμφανη σημαδια κιτρινιλας στη κατω αριστερη γωνια.λογω του οτι ειχα DOA 7 ημερων την πακεταρα ξανα και πηγα στο πλαισιο οπου αφου διαπιστωθηκε το προβλημα προς τιμην τους μου την αντικατεστησαν αμεσα με μια καινουργια ιδιο μοντελο.στην αρχη ολα καλα επειτα απο 2.5 μηνες η τηλεοραση εμφανιζε πρασινες οριζοντιες γραμμες στο πανω κατω μερος της οθονης.επικοινωνω με την Lg οπου με με ενημερωνουν οτι θα ερθει τεχνικος για την παραλαβη.οπως και εγινε.διαπιστωθηκε οτι ειχε καμμενη μια πλακετα επισκευαστηκε στον μανωλοπουλο και μετα 12 ημερων μου επεστραφει..ενω εχουν φυγει οι ευγενεστοι κυριοι που μου εφεραν την τηλεοραση διαπιστωσα οτι στη δεξια γωνια του bezel εχει ενα σπασιμο.ξαναπερνω τηλεφωνο στην lg ξανα τα ιδια υπομονη μεχρι να δουνε τι θα γινει.με ενημερωσαν μετα απο 10 μερες οτι η τηλεοραση θα αντικατασταθει γιατι δεν επισκευαζεται και να περιμενω τηλεφωνο απ το τμημα ανταλλαγων εντος 5 εργασιμων ημερων.ακομα ΠΕΡΙΜΕΝΩ κυριοι απο 1 δεκεμβρη δεν εχω τηλεοραση ενω πληρωνω κανονικα δοσεις!!!μιλαω 2 φορες τη μερα με την lg και η απαντηση ειναι υπομονη και δεν με παραπεμπουν σε καποιον υπευθυνο γτ ακουσον ακουσον δεν υπαρχει καποιος αλλος να μιλησω περαν των παιδιων στο τηλ κεντρο!!πληρη απογοητευση απ την lg που φερεται σα μαγαζακι της γειτονιας.αυριο θα προσφυγω στην προστασια καταναλωτη σαν τελευταια λυση στο πολυμηνο προβλημα μου.ενημερωσα και τους ιδιους και το ιδιο κανω και σε υποψηφιους πελατες της.πηρα lg γνωριζοντας οτι το service ηταν καλο.ειναι οτι χειροτερο εχω συναντησει σε after sale εξυπηρετηση.συγνωμη για το σεντονι και το υφος του κειμενου.
ονομαζομαι σκρεκας κωστας και δυστυχως ειμαι πελατης lg.τον ιουλιο του τρεχοντος ετους αγορασα μια lg uf8407 4k 55in απ το πλαισιο αργυρουπολης.μολις εφτασα σπιτι και συνεδεσα την τηλεοραση διαπιστωσα οτι ειχε εμφανη σημαδια κιτρινιλας στη κατω αριστερη γωνια.λογω του οτι ειχα DOA 7 ημερων την πακεταρα ξανα και πηγα στο πλαισιο οπου αφου διαπιστωθηκε το προβλημα προς τιμην τους μου την αντικατεστησαν αμεσα με μια καινουργια ιδιο μοντελο.στην αρχη ολα καλα επειτα απο 2.5 μηνες η τηλεοραση εμφανιζε πρασινες οριζοντιες γραμμες στο πανω κατω μερος της οθονης.επικοινωνω με την Lg οπου με με ενημερωνουν οτι θα ερθει τεχνικος για την παραλαβη.οπως και εγινε.διαπιστωθηκε οτι ειχε καμμενη μια πλακετα επισκευαστηκε στον μανωλοπουλο και μετα 12 ημερων μου επεστραφει..ενω εχουν φυγει οι ευγενεστοι κυριοι που μου εφεραν την τηλεοραση διαπιστωσα οτι στη δεξια γωνια του bezel εχει ενα σπασιμο.ξαναπερνω τηλεφωνο στην lg ξανα τα ιδια υπομονη μεχρι να δουνε τι θα γινει.με ενημερωσαν μετα απο 10 μερες οτι η τηλεοραση θα αντικατασταθει γιατι δεν επισκευαζεται και να περιμενω τηλεφωνο απ το τμημα ανταλλαγων εντος 5 εργασιμων ημερων.ακομα ΠΕΡΙΜΕΝΩ κυριοι απο 1 δεκεμβρη δεν εχω τηλεοραση ενω πληρωνω κανονικα δοσεις!!!μιλαω 2 φορες τη μερα με την lg και η απαντηση ειναι υπομονη και δεν με παραπεμπουν σε καποιον υπευθυνο γτ ακουσον ακουσον δεν υπαρχει καποιος αλλος να μιλησω περαν των παιδιων στο τηλ κεντρο!!πληρη απογοητευση απ την lg που φερεται σα μαγαζακι της γειτονιας.αυριο θα προσφυγω στην προστασια καταναλωτη σαν τελευταια λυση στο πολυμηνο προβλημα μου.ενημερωσα και τους ιδιους και το ιδιο κανω και σε υποψηφιους πελατες της.πηρα lg γνωριζοντας οτι το service ηταν καλο.ειναι οτι χειροτερο εχω συναντησει σε after sale εξυπηρετηση.συγνωμη για το σεντονι και το υφος του κειμενου.