- Μηνύματα
- 39.369
- Reaction score
- 95.950
Το περίεργο δεν είναι το έξτρα χαράτσι αλλά το πώς δεν το είχαν βάλει νωρίτερα.
Καθημερινά έρχονται από την Ασία αμέτρητα δέματα με αξία κάτω του ορίου φορολόγησης. Ένα μεγάλο ποσοστό εξ αυτών είναι με ψεύτικη χαμηλή τιμή από τους Κινέζους, είτε μετά από συνεννόηση με τον αγοραστή, είτε αυτοβούλως.
Αυτό σημαίνει πολλές έξτρα εργατοώρες διαχείρισης από τα φαληρημένα ΕΛΤΑ και διαφυγόντα έσοδα για το κράτος.
Το ξέρω, είχαμε συνηθίσει μία "γκρίζα" κατάσταση και μας ξεβολεύει κάθε αλλαγή που επιφέρει οικονομικό κόστος. Το κράτος ποτέ δεν πρόκειται να μείνει απέξω σε χρηματικές συναλλαγές που ελέγχονται σχετικά εύκολα και "μεταφράζονται" σε εκατομμύρια ευρώ. Ακίνητα, αυτοκίνητα, πάσης φύσεως αγορές κλπ.
Η επιλεκτική σύγκριση με "καλύτερα" κράτη στον τομέα των ταχυδρομείων δεν λέει απολύτως τίποτα. Τα πιο ανεπτυγμένα από αυτά προσφέρουν καλύτερο επίπεδο υπηρεσιών και τιμών σε κάποιους τομείς. Κι αυτό επειδή είναι ανεπτυγμένα και μπορούν. Δεν ξέρω κατά πόσο θα ανεχόταν ο μέσος Έλληνας τις υπόλοιπες προϋποθέσεις καλής λειτουργίας των κρατών αυτών, που πάνε πακέτο με τα ευχάριστα...
Η άλλη σύγκριση με την ποικιλία και τις τιμές της ελληνικής αγοράς είναι πάλι άστοχη. Λογικό είναι να μην μπορεί ο έμπορος με τα έξοδα που έχει να ανταγωνιστεί την τιμή του Κινέζου. Για αρκετά χρόνια ο αγοραστής έλεγε "Σιγά μην το πάρω από δω που έχει ακριβά, θα το παραγγείλω από τον ... 華語." Οπότε η ελληνική αγορά σταμάτησε να επενδύει σε αυτήν την κατηγορία προϊόντων και μειώθηκε περαιτέρω η όποια διάθεση υπήρχε. Τώρα που στρίμωξαν τα πράγματα λέμε ότι στην Ελλάδα δεν βρίσκουμε αυτό που θέλουμε.
Τα λεφτά που χρειάζονται τα ΕΛΤΑ όσο ανήκουν στο Δημόσιο θα δοθούν ούτως ή άλλως από εμάς.
Καθημερινά έρχονται από την Ασία αμέτρητα δέματα με αξία κάτω του ορίου φορολόγησης. Ένα μεγάλο ποσοστό εξ αυτών είναι με ψεύτικη χαμηλή τιμή από τους Κινέζους, είτε μετά από συνεννόηση με τον αγοραστή, είτε αυτοβούλως.
Αυτό σημαίνει πολλές έξτρα εργατοώρες διαχείρισης από τα φαληρημένα ΕΛΤΑ και διαφυγόντα έσοδα για το κράτος.
Το ξέρω, είχαμε συνηθίσει μία "γκρίζα" κατάσταση και μας ξεβολεύει κάθε αλλαγή που επιφέρει οικονομικό κόστος. Το κράτος ποτέ δεν πρόκειται να μείνει απέξω σε χρηματικές συναλλαγές που ελέγχονται σχετικά εύκολα και "μεταφράζονται" σε εκατομμύρια ευρώ. Ακίνητα, αυτοκίνητα, πάσης φύσεως αγορές κλπ.
Η επιλεκτική σύγκριση με "καλύτερα" κράτη στον τομέα των ταχυδρομείων δεν λέει απολύτως τίποτα. Τα πιο ανεπτυγμένα από αυτά προσφέρουν καλύτερο επίπεδο υπηρεσιών και τιμών σε κάποιους τομείς. Κι αυτό επειδή είναι ανεπτυγμένα και μπορούν. Δεν ξέρω κατά πόσο θα ανεχόταν ο μέσος Έλληνας τις υπόλοιπες προϋποθέσεις καλής λειτουργίας των κρατών αυτών, που πάνε πακέτο με τα ευχάριστα...
Η άλλη σύγκριση με την ποικιλία και τις τιμές της ελληνικής αγοράς είναι πάλι άστοχη. Λογικό είναι να μην μπορεί ο έμπορος με τα έξοδα που έχει να ανταγωνιστεί την τιμή του Κινέζου. Για αρκετά χρόνια ο αγοραστής έλεγε "Σιγά μην το πάρω από δω που έχει ακριβά, θα το παραγγείλω από τον ... 華語." Οπότε η ελληνική αγορά σταμάτησε να επενδύει σε αυτήν την κατηγορία προϊόντων και μειώθηκε περαιτέρω η όποια διάθεση υπήρχε. Τώρα που στρίμωξαν τα πράγματα λέμε ότι στην Ελλάδα δεν βρίσκουμε αυτό που θέλουμε.
Τα λεφτά που χρειάζονται τα ΕΛΤΑ όσο ανήκουν στο Δημόσιο θα δοθούν ούτως ή άλλως από εμάς.