Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Τι ρε παιδι, τσακάλι είσαι.Aλλα νταλα της Παρασκευης το γαλα....
Κοπυ πειστ ως συνηθως ο ΝΚ και καπου εκει ποσταρει αντιθετες αποψεις στο ιδιο θεμα
Γραφει οτι οι τυπου μεμβρανες δεν χρησιμοποιιουνται και μετα απο κατω σε ενα στουντιο που γινεται τετοια χρηση
#105.Ενα ακομη εργαλειο για την παθητικη φροντιδα ειναι οι Membranabsorber καπου αναμεσα στους Helmholtz resonator και τους broadband Absorbers οσον αφορα το ευρος των συχνοτητων που λειτουργουν. Προσωπικα δεν χρησιμοποιουν πλεον τετοιου ειδους κατασκευες.
#116,Όσον αφορά τον έλεγχο των χαμηλών συχνοτήτων με την χρήση παθητικής φροντίδας είναι φαίνεται προτιμητέο να χρησιμοποιήσει κανείς μεμβράνες συντονισμού δηλαδή Resonating bass traps που έχουν μεγαλύτερη επίδραση σε σχέση με τα απλά πορώδες πάνελ απορρόφησης.
Τεσπα πολλα λαθη , ενα στα γρηγορα οτι πρεπει να αποφευγονται οι διαχυτες με υλικα περαν του ξυλου οπως φελιζολ λογω απορροφησης ...
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν υπαρχει λαθος υλικο, αλλα λαθος επιλογη του καταλληλου .
Με τα τυπου φελιζολ και στις συχνοτητες που δουλευει ως απορροφηση ειναι διπλα χρησιμο εαν και εφοσον χρειαζεται και σε αυτες αυτη , οποτε δεν ανατρεχεις σε επιλεον πανελς για αυτες .
Το μυστικο ειναι ο συνδιασμος τοσο απορροφητικων οσο και στοχευμενων παγιδων για τη μεγιστη αποδοση με το μικροτερο καταλαμβανομενο ογκο ...ουτε και στα στουντιο τους περισσευει...
Οποτε σιγα μην περιμενετε να σας τα πουνε ολα σε βιντεο ...κρατανε και κατι για αυτους...
Σας έβγαλα; Πότε; Το δικό σας; Μέτοχοι είσαστε; έχεις θέμα κατανόησης και αντίληψης ...Τι ρε παιδι, τσακάλι είσαι.
Στο 105 που αναφέρεις παραθέτω την άποψη του υπεύθυνου της mbakustik αλλά στην σελίδα τους έχουν και Membran Absorber.
Στο 114 είναι η άποψή μου.
Γιατί δεν κάνουν τα φελιζολ, δεν θέλει και πολύ μυαλό να το καταλάβει κανείς.
Εσύ είσαι που μας έβγαλες το ντιρακ χειρότερο απ το Audyssey οπότε τι να συζητάμε τώρα
Πες την άποψη σου χωρίς να προσβάλλεις. Δεν μπορείς όμως όπως φαίνεται.Σας έβγαλα; Πότε; Το δικό σας; Μέτοχοι είσαστε; έχεις θέμα κατανόησης και αντίληψης ...
Αλλάζεις θέμα όταν στριμώχνεσαι , αρχίζεις τους χαρακτηρισμούς και το χειροτερεύεις.
Σε ποιες συχνότητες δινει απορρόφηση και ποιος τύπος πολυστερινης γνωρίζεις; Πες να μάθουμε όσοι δεν έχουμε πολύ μυαλό.
Γιατί δεν θέλουμε και την απορρόφηση που προσφέρουν ;
Το ότι υπάρχει και ότι αλλού χρησιμοποιείται και αλλού όχι, αξιώνει την απαξίωση του;
τελοςπαντων ο καθένας μπορεί να βγάλει ότι συμπέρασμα θέλει ,δεν έχει νόημα .
Ισχύει αυτό που αναφέρεις όταν έχεις σε έναν χώρο έναν συνδυασμό πάνελ απορρόφησης και διαχυτές διότι μια ανάκλαση σπάει σε πολλά μικρές ή αλλιώς μια σημειακή ενέργεια γίνεται πολλές μικρές ενεργειακές δέσμες, οι οποίες μπορούν επίσης να κατευθυνθούν πιο εύκολα στους απορροφητές που υπάρχουν στον χώρο.Η απορρόφηση που κάνει οποιδσδήποτε διαχυτής δεν είναι κυρίως ή μόνο απο τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες που διαβάζει κάποιος Ν.Κ.
Η απορρόφηση συνετελείται αυτόματα και μάλιστα όσο καλύτερος ο διαχυτής τόσο μεγαλύτερη καθώς οι συχνότητες που διαχέονται στον χώρο αμέσως απορροφούνται απο τις απορροφητικές διατάξεις που εάν έχεις κάνει έστω και half-decent δουλειά τις απορροφούν (και σε εκθετικό βαθμό μάλιστα). Για αυτό βλέπεις ότι όταν βάζεις διαχυτές η απορρόφηση αυξάνεται , δεν μειώνεται, όπως νομίζουν πολλοί. Οι διαχυτές αξίζουν όταν είναι πολύ μεγάλου βάθους και μέχρι κάποια συχνότητα χαμηλή να μπορούν να αντικαταστήσουν την απορρόφηση όσο τελος παντων δύνανται και σχεδιαζονται. Προσομοιάζει καλύτερα π.χ. κυρίως μια αίθουσα κλασικής μουσικής. Σε στούντιο δεν εχει νόημα αυτό, Είναι για άλλους χώρους(στουντίου) π.χ. ηχογράφησης, ηχητικής υπογραφής, ανάλογα το όργανο live αίσθησης που απαιτέι το όργανο για να βγεί κάπως αληθοφανές και άλλα πολλά (φαντάζομαι).
Ούτε όπως λέει ο Σόκο κρίνεται μη απαραίτητη η απορρόφηση που μπορεί να παράσχουν στην όλη διαδικασία.
Όχι, λάθος τα λες.Ισχύει αυτό που αναφέρεις όταν έχεις σε έναν χώρο έναν συνδυασμό πάνελ απορρόφησης και διαχυτές
Ναι σωστά αυτό ήθελα να σου επισημάνω απλώς.Ισχύει αυτό που αναφέρεις όταν έχεις σε έναν χώρο έναν συνδυασμό πάνελ απορρόφησης και διαχυτές διότι μια ανάκλαση σπάει σε πολλά μικρές ή αλλιώς μια σημειακή ενέργεια γίνεται πολλές μικρές ενεργειακές δέσμες, οι οποίες μπορούν επίσης να κατευθυνθούν πιο εύκολα στους απορροφητές που υπάρχουν στον χώρο.
Το βάθος του διάχυτη αλλά και το υλικό παίζουν ρόλο αφού μια σκληρή επιφάνεια είναι αποδοτικοτερη για μεγαλύτερο εύρος συχνοτήτων. Για αυτό τον λόγο το ξύλο είναι σαφώς προτιμότερο αλλά θεωρητικά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί γυαλί ή μέταλλο. Το ξύλο όμως είναι εύκολο στην κατεργασία. Διαχυτές μπαίνουν και σε στούντιο. Μόνον σε ένα πολύ μικρό δωμάτιο δεν θα έχει αποτέλεσμα η χρήση διαχυτών.
Αρκετές φορές χρησιμοποιείται διαχύτης 1D-QR-Diffusor στους τοίχους ανάμεσα στα σαραουντ ηχεία για να κλείσει το κενό μεταξύ των ηχειων και στο ταβάνι 2D-PR-Diffusors.
Θα σ απαντήσω το απόγευμαΝαι σωστά αυτό ήθελα να σου επισημάνω απλώς.
Αλλά δεν υπάρχει project που να μην έχει σοβαρή απορρόφηση (αλλά δεν ξέρω κιόλας τι ακριβώς συζητάτε και τι συγκρίσεις κάνετε ; Εάν θα θέλατε ένας χώρος (και ποιός) να είχε μόνο διαχυτές ;
Πάντως αυτά που λέει ο Ear παραπάνω δεν ισχύουν. Σε καμιά περίπτωση σε μικρό χώρο (αλλά και σε μεγάλους σε επιλεγμένες τοποθετήσεις) να αντιμετωπιστεί κάτι μόνο με διαχυτές Ούτε εάν έχουν πίσω τους απορροφηση. Αλλά ούτε και πάνω που εσύ κάτι ανέφερες μόνο με μεβράνης ή άλλες καθώς σε όλες τις περιπτώσεις αυτές .... δεν θα έχει κάποιος απορρόφηση σε ευρυ φάσμα συχνοτήτων. (συμπεριλαμβανομένων και των χαμηλών , μεσοχαμηλών, μεσαίων). ¨Αρα μέρος της απορρόφησης πρέπει αναγκαστικά να είναι εμφανής. Αυτό φτάνει για να γίνει η διαδικασία που ανέφερα και εσύ περιέγραψες λίγο πιο αναλυτικά.
Η περίπτωση να σε έχω "παρεξηγήσει" όσον αφορά τις μεμβράνης κλπ που λές παραπάνω είναι ότι (και εάν) μήπως θα τις έχεις δεί να τις ονομάζουν έτσι αλλά είναι συνδυασμός και με εμφανές μέρος απλής απορρόφησης ή/και διαχύτη μπροστά (σπάνια για το τελευταίο αυτό για τέτοιες εφαρμογές, δεν εχει νόημα.).
Δεν μπορώ να τα πω καλά ελπίζω να κατάλαβες χα χα.
Υ.Γ. : Το ξύλο δεν ξέρω λογικά είναι καλύτερο για να το χρησιμοποιούν όλοι κάτι θα ξέρουν. Αλλά απο ότι έχω καταλάβει το ξύλο δεν είναι μόνο οι μετρήσεις (που εσείς κοιτάτε μόνο μετρήσεις) αλλά απο ότι λένε (και οι του pro) έχει έναν άλλο τόνο. Δεν είναι δηλαδή μόνο μετρήσεις. Κάθε υλικό έχει και ενα ακουστικό χαρακτήρα (τόνο). Είναι και πιο όμορφο αλλά και έχει μεγάλη διάρκεια ζωής. (αλλά πολύ ακριβό)
διότι βάζουμε διαχυτικές διατάξεις όχι για να κάνουμε διάχυση, αλλά για να κάνουμε ωραία απορρόφηση, διότι η απορρόφηση με πάνελ απορρόφησης, μόνο ωραία δεν είναι.
Ότι δεν του αρέσει η εμφανή απορρόφηση.