- Μηνύματα
- 17.434
- Reaction score
- 57.199
Μετά την αρχή Λειτουργίας,αναφέρεται ότι η νέα τεχνογνωσία με την εφαρμογή χαμηλών Q κατά τη φασική διόρθωση στο setup με τις κόρνες εφαρμόστηκε από την αρχή χωρίς νέες λήψεις από το setup των Triton,ενώ ως καμπύλη-στόχος υιοθετήθηκε η Bruel & Kjaer με τη γνωστή παραλλαγή της τόνωσης στα 11500 Hz,γεγονός που επέτρεπε να μην αλλοιωθεί με ισοσταθμίσεις η εγγενής απόκριση των ηχείων στις ανώτατες οκτάβες.
Η καμπύλη BK ευνοεί πιο επιθετικό συμμάζεμα συνιστωσών από ιδιορρυθμούς στη δεύτερη και τρίτη οκτάβα,αλλά η συνεχής ανοδική της κλίση δημιουργεί ζόρικες απαιτήσεις κάτω από τα 30 Hz...
Μπορούμε να δούμε τις αποκρίσεις steady state σε στάθμη λίγο ανώτερη του τυπικού reference και τον άξονα της συχνότητας να ξεκινά από τα 10 Hz,με τη μπλε καμπύλη ν'αναπαριστά ως συνήθως τα επιμέρους κανάλια εκπέμποντα μαζί :
Ας το δούμε και υπό μεγάλη μεγέθυνση ειδικά στη ζώνη 10-200 Hz :
Η μικρή ανισορροπία μεταξύ δεξιού και αριστερού καναλιού κάτω από τα 20Hz οφείλεται στο ότι παρά το συμμετρικό διαγώνιο προσανατολισμό του όλου setup ως προς την τρίεδρη γωνία του τζακιού ,τα επιμέρους sub είναι αναγκαστικά διευθετημένα πάνω σε τοιχώματα διαφορετικών διαστάσεων και με επιπλέον διαφοροποιημένες ανταποκρίσεις αφού και το συνολικό σχήμα του αφανούς χώρου είναι ασύμμετρο,με περισσότερες της μιας υποενότητες ειδικά πάνω στη διάσταση του μήκους όπου είναι διευθετημένο το αριστερό sub (πράσινη καμπύλη)...
Παρατηρούμε όμως ότι σε ύψος 24 Hz η συνδυασμένη απόκριση παρουσιάζει τόνωση σε σχέση με το αν αθροίζονταν αλγεβρικά οι αποκρίσεις από τα επιμέρους κανάλια.Ανάλογο φαινόμενο σε ηπιότερο βαθμό συμβαίνει και κάτω από τα 20 Hz,με την υποχώρηση στη μπλε καμπύλη να λαμβάνει μικρότερες κλίσεις σε σχέση προς τις υποχωρήσεις από τα επιμέρους κανάλια.
Οι τοπικές τονώσεις με τις υποχωρήσεις διαγράφονται ακόμα εντονότερα στη μπλε Κρουστική από τα δύο κανάλια μαζί :
Στη δε SPL+Phase παράσταση,βλέπουμε τη φασική καμπύλη κυμαινόμενη σε όρια = - 20 μοιρών γύρω από τον μηδενικό οριζόντιο άξονα,ενώ έχει αφεθεί συνειδητά κάτω από τα 20 Hz,αφού κάθε απόπειρα περαιτέρω διόρθωσης εκεί σήμαινε ανυπόφορο πρόωρο κωδωνισμό :
Στη συνέχεια κάτι που δεν εμφανίζεται και τόσο συχνά...Spectrogram στη ζώνη 10-30 Hz:
Παρατηρούμε μικρές επιπτώσεις από την τονωμένη απόκριση στα 24 Hz,ενώ η εμφανιζόμενη ενεργειακή ουρά στη βάση γύρω από τα 10 Hz και πιο κάτω από το όριο δεν σχετίζεται με συνιστώσες από ιδιορρυθμούς,αλλά από συντονισμό δομικών στοιχείων από τη μπλε σιδερένια πόρτα και τον ενδοτικό μανδύα του τζακιού..."The Terror"....
Η καμπύλη BK ευνοεί πιο επιθετικό συμμάζεμα συνιστωσών από ιδιορρυθμούς στη δεύτερη και τρίτη οκτάβα,αλλά η συνεχής ανοδική της κλίση δημιουργεί ζόρικες απαιτήσεις κάτω από τα 30 Hz...
Μπορούμε να δούμε τις αποκρίσεις steady state σε στάθμη λίγο ανώτερη του τυπικού reference και τον άξονα της συχνότητας να ξεκινά από τα 10 Hz,με τη μπλε καμπύλη ν'αναπαριστά ως συνήθως τα επιμέρους κανάλια εκπέμποντα μαζί :
Ας το δούμε και υπό μεγάλη μεγέθυνση ειδικά στη ζώνη 10-200 Hz :
Η μικρή ανισορροπία μεταξύ δεξιού και αριστερού καναλιού κάτω από τα 20Hz οφείλεται στο ότι παρά το συμμετρικό διαγώνιο προσανατολισμό του όλου setup ως προς την τρίεδρη γωνία του τζακιού ,τα επιμέρους sub είναι αναγκαστικά διευθετημένα πάνω σε τοιχώματα διαφορετικών διαστάσεων και με επιπλέον διαφοροποιημένες ανταποκρίσεις αφού και το συνολικό σχήμα του αφανούς χώρου είναι ασύμμετρο,με περισσότερες της μιας υποενότητες ειδικά πάνω στη διάσταση του μήκους όπου είναι διευθετημένο το αριστερό sub (πράσινη καμπύλη)...
Παρατηρούμε όμως ότι σε ύψος 24 Hz η συνδυασμένη απόκριση παρουσιάζει τόνωση σε σχέση με το αν αθροίζονταν αλγεβρικά οι αποκρίσεις από τα επιμέρους κανάλια.Ανάλογο φαινόμενο σε ηπιότερο βαθμό συμβαίνει και κάτω από τα 20 Hz,με την υποχώρηση στη μπλε καμπύλη να λαμβάνει μικρότερες κλίσεις σε σχέση προς τις υποχωρήσεις από τα επιμέρους κανάλια.
Οι τοπικές τονώσεις με τις υποχωρήσεις διαγράφονται ακόμα εντονότερα στη μπλε Κρουστική από τα δύο κανάλια μαζί :
Στη δε SPL+Phase παράσταση,βλέπουμε τη φασική καμπύλη κυμαινόμενη σε όρια = - 20 μοιρών γύρω από τον μηδενικό οριζόντιο άξονα,ενώ έχει αφεθεί συνειδητά κάτω από τα 20 Hz,αφού κάθε απόπειρα περαιτέρω διόρθωσης εκεί σήμαινε ανυπόφορο πρόωρο κωδωνισμό :
Στη συνέχεια κάτι που δεν εμφανίζεται και τόσο συχνά...Spectrogram στη ζώνη 10-30 Hz:
Παρατηρούμε μικρές επιπτώσεις από την τονωμένη απόκριση στα 24 Hz,ενώ η εμφανιζόμενη ενεργειακή ουρά στη βάση γύρω από τα 10 Hz και πιο κάτω από το όριο δεν σχετίζεται με συνιστώσες από ιδιορρυθμούς,αλλά από συντονισμό δομικών στοιχείων από τη μπλε σιδερένια πόρτα και τον ενδοτικό μανδύα του τζακιού..."The Terror"....