Από nordost σε κάτι άλλο !!!

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
ακου τι θα κανεις αγαπητε μου Astronaut Jr.

θα βαλεις τα ηχεια οσο καλυτερα μπορεις ......να παιζουν με τα καλα καλωδια και μετα θα βαλεις τα κακα καλωδια και με το eq φτιαξε να παιζουν οπως τα καλα καλωδια....;)

για να σε δω ....
Ετσι!Επειδη τα παντα μετρωνται!Εδω σε θελω Αστρο-εεεε μαστορα! :lolsign:
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69


Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.255
Στη περίπτωση (α) ενέπιπταν όλες οι ακροάσεις και δοκιμές για τις οποίες έγραφα στο νήμα μου. Η τοποθέτηση κολλητά στον τοίχο, τόσο με Chord, όσο και με Kimber και χωρίς ισοστάθμιση, ήταν να κλαίει κανείς. Θολούρα, μπουμάρισμα, αίσχος. Θολούρα σε ό,τι άκουγα, όχι μόνο στα μπάσα. Χάλι μαύρο.
Με τα πολλά, φτάνουμε στην ισοστάθμιση. Για την ακρίβεια, υπήρξε ένα μικρό χρονικό διάστημα όπου χρησιμοποιούσα τις ρυθμίσεις του @wnet ( έστω και αν ήταν λάθος, αφού αφορούσαν σε άλλο σύστημα και άλλο χώρο ) με τα Kimber. Εκεί ήταν που μου κινήθηκε το ενδιαφέρον. Δεν ήταν βελτιωμένος ο ήχος, αλλά ήταν αισθητά διαφορετικός ( και ελαφρώς πιο συμμαζεμένος ).
Τότε ήταν που το είδα σαν πρόκληση και αποφάσισα να βγάλω τα 8TC και να βάλω τα Chord, ενώ παράλληλα είχα αγοράσει το μικρόφωνο και είχαμε αρχίσει να παίζουμε με τον wnet αρχικά και με τον @Dimifoot ως προς τα φίλτρα. Ενώ τα φίλτρα δεν επιδρούν σε συχνότητες άνω των 200Hz, καθάρισε τόσο πολύ ο ήχος, πέραν του μπουμαρίσματος δηλαδή, σε ό,τι άκουγα γενικότερα, σε όλο το φάσμα. Η στερεοφωνική εικόνα βελτιώθηκε κατά πολύ ( μύθος το ότι το ηχείο κολλητά στον τοίχο χάνει σε στερεοφωνική εικόνα, αποδίδεται με διαφορετικό τρόπο ). Κάπου εκεί άρχισε να κάνει αισθητή τη παρουσία της και η ισορροπία ανάμεσα στα κανάλια, προφανώς έχει μεγάλο μερίδιο σε αυτό η ισοστάθμιση.
Στη συνέχεια, έβγαλε το lidl σε προσφορά τον μετρητή αποστάσεων. Έκατσα λοιπόν και εφάρμοσα με απόλυτη ακρίβεια το σχέδιο τοποθέτησης των ηχείων, σύμφωνα με τις συντεταγμένες του χώρου που είχα βγάλει στο σχεδιαστικό. Επαληθεύτηκαν με ηλεκτρονικό γωνιόμετρο ως προς τον τοίχο, 30 μοίρες τζαστ που λεν και στο χωριό μου. Σε εκείνη τη φάση ήταν που παρατήρησα ακόμα περισσότερο να αποκτούν όγκο οι πληροφορίες του μουσικού προγράμματος, σε βαθμό που μου έδινε την εντύπωση ότι άκουγα νέες πληροφορίες που δεν γνώριζα καν την ύπαρξή τους. Μιλάμε για αρμονικές στα όργανα, κιθάρες με όγκο, τα σβησίματα στα πιατίνια να έχουν διαρκές σβήσιμο με οντότητα, η στερεοφωνική εικόνα σαφώς βελτιωμένη, τί φαντάροι πηγαίνουν βόλτα απο τη μια πλευρά στην άλλη, τι ντραμς στον Cerrone κάνουν βόλτα γύρω απο τα ηχεία, χαμός. Πρόσεξε ότι όλα αυτά έγιναν με τα Chord στα ηχεία. Όχι με τα Kimber. Σαφέστατη βελτίωση χωρίς καν να χρησιμοποιώ το αγαπημένο και σχετικά ακριβό καλώδιο ηχείων μου.
Εκεί ήταν που είπα να το φτάσω στα άκρα. Έβγαλα το 1016 και έβαλα το "furutech". Τώρα έπαιζα στο φουλ με καλώδια "της πλάκας"¨όπως τα θεωρούσα ( σε σχέση με τα Kimber ). Σε σχέση με τα 1016, παρατήρησα μια δόση "γλύκας" στις φωνές και στις κιθάρες, χωρίς να έχουν χαθεί τα βασικά χαρακτηριστικά της βελτίωσης σε σχέση με τις καταστάσεις (α) και (β). Τολμώ να πω ότι μου άρεσε κιόλας. Εκεί ήταν που άρχισε να επανέρχεται η ιδέα να πουλήσω και τα 1016. Πείστηκα πως δεν τα χρειάζομαι.

Πάμε τώρα στο "φλέγον" ερώτημα: τί άκουσα με την επαναφορά των Kimber στο σύστημα. Ευχάριστα πράγματα. Η εικόνα γεμίζει περισσότερο τον χώρο, παρατηρώ ότι έχουν γίνει πιο ευδιάκριτες οι αρμονικές στις κιθάρες, κάτι που μου αρέσει. Αυτό που με εντυπωσίασε ( και το είπα κατ'ιδίαν σε φίλο, ξέρει αυτός ) είναι η αίσθηση του ρυθμού και πιο συγκεκριμένα, είναι σαν το σύστημα να τηρεί καλύτερα τις παύσεις.

Θα ρωτήσει κάποιος λοιπόν, αφού τώρα που "κούρδισα" λίγο καλύτερα τα ηχεία μου μέσα στον χώρο και που με τα kimber ακούω ό,τι καλύτερο έχω ακούσει μέχρι τώρα, γιατί ανανέωσα τις αγγελίες μου. Για τρεις λόγους:
α) Γιατί παρόμοιες μεταβολές παρατήρησα κατά την εφαρμογή της ισοστάθμισης, οπότε δεν με φοβίζει ο αποχωρισμός μου με τα kimber. Άλλωστε, άκουσα το σύστημα και με τα "χάλια" καλώδια, στα βασικά δεν άλλαξε τίποτα.
β) Γιατί ακόμα και πριν να επαναφέρω τα kimber, όσο περισσότερο βελτίωνα τη κατάσταση, τόσο περισσότερο βελτιωνόταν το μπάσο μου. Έχω αρχίσει να νιώθω δονήσεις στο σώμα μου. Θέλω κι άλλο και το θέλω σωστό. Προτιμώ λοιπόν να πάρω τον εξοπλισμό που θα μου το δώσει με το σωστό τρόπο, άρα βλέπω ότι έχω δεσμευμένο ένα budget σε καλώδια που μπορώ να το μεταθέσω σε κάτι πιο χρήσιμο.
γ) Δεν έχω εφαρμόσει ακόμα DSP. Και ποντάρω πολλά σε αυτό. Μπορεί να διαχειριστεί με πολύ καλύτερο τρόπο τις ιδιοτροπίες του χώρου μου ( που είναι πιο κρισιμες απο τις επιρροές των καλωδίων ), άρα ξέρω ότι θα ακούσω κάτι ακόμα καλύτερο. Τσιρίδες εξακολουθούν να ακούγονται μέσα στον χώρο, απλά έχουν μετριαστεί κάπως και έχει βελτιωθεί η κατάσταση "στα σημεία". Και όταν με το καλό πάω σε άλλο χώρο, θα επενδύσω και σε φροντίδα χώρου. Την άκουσα και τη βρίσκω απαραίτητη.

Αυτά.

Edit: Μη ξεχνάμε και την εφαρμογή target curve. Κάαατι άκουσα και απο δαύτη. Αλλάζει πολλά στο τρόπο που ακούει κανείς.
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Σε άλλα νέα της ημέρας:

Σήμερα έστρωσε η μέρα, λιακαδαρα.

View attachment 161837
Θεα εχουμε.Αυλη και χωρο εχουμε.Ανοιξη εχουμε.Τα χερια μας πιανουνε.

Δεν τα βγαζουμε ολα εξω να ακουσουμε να ευχαριστηθει και το ματι μας;Και φερνω και λουκανικα χειροποιητα πικαντικα αντι για ΣΑΣΔ! :beach:
 

Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.255
ακου τι θα κανεις αγαπητε μου Astronaut Jr.

θα βαλεις τα ηχεια οσο καλυτερα μπορεις ......να παιζουν με τα καλα καλωδια και μετα θα βαλεις τα κακα καλωδια και με το eq φτιαξε να παιζουν οπως τα καλα καλωδια....;)

για να σε δω ....
Αυτό έχω σκοπό να κάνω ούτως ή άλλως, όχι για να πάω κόντρα σε κάποιον, αλλά για να το ακούσω εγώ ο ίδιος, για πάρτη μου, u know! Αυτό ακριβώς ήταν που είχα κατά νου όταν άρχισα να βγάζω τα kimber. Τότε που άρχισα να εκφράζω τη "θεωρία" περί "μικροϊσοστάθμισης" και κατά πόσο έχει σημασία έναντι της πραγματικής σε όλο το φάσμα και με target curve ισοστάθμισης, πακέτο με διορθώσεις τύπου DSP. Mάλιστα, τότε που τα είχα καλά με τον Λέανδρο, είχα σκοπό να τον έφερνα να τα ακούγαμε μαζί, με και χωρίς παρεμβάσεις στο σήμα. Δε πειράζει, θα φέρω τον κολλητό μου :p
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.868
Reaction score
85.018
Δεν έχω εφαρμόσει ακόμα DSP
Εννοείς προφανώς πως δεν έχεις χρησιμοποιήσει hardware επεξεργασίας.
Γιατί τα φίλτρα που χρησιμοποιείς είναι ψηφιακή επεξεργασία.
 

Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.255
Εννοείς προφανως πως δεν εχεις χρησιμοποιήσει hardware επεξεργασίας.
Γιατί τα φίλτρα που χρησιμοποιείς ειναι ψηφιακή επεξεργασία.
Εσύ κάποια στιγμή πρέπει να μου πεις τί έκανες. :p
Ναι, αλλά δεν είναι π.χ. αυτό που περιγράφει ο Μπούτιας, όπου στο τέλος εφαρμόζεται και η target curve. Κάνω λάθος;
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.868
Reaction score
85.018
Εσύ κάποια στιγμή πρέπει να μου πεις τί έκανες. :p
Ναι, αλλά δεν είναι π.χ. αυτό που περιγράφει ο Μπούτιας, όπου στο τέλος εφαρμόζεται και η target curve. Κάνω λάθος;
Δεν κάνεις λάθος. Αυτο που εφαρμόζει ο @Bhutia είναι πάρα πολύ περίπλοκο.
Αλλά και αυτό που έγινε σε εσένα είναι (ήπιο) dsp, το οποίο όμως αφήνει το ηχείο να παίξει ελεύθερα, με παρέμβαση μόνο στην επίδραση του χώρου, εκεί όπου το ηχείο δεν έχει τον έλεγχο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.334
Reaction score
138.076
ακούω ό,τι καλύτερο έχω ακούσει μέχρι τώρα
Βεβαίως αυτό είναι το ζητούμενο.

Κακά τα ψέματα, όλοι μας, αυτό θέλουμε.
Να ακούμε όσο καλύτερα γίνεται τις μουσικές μας, ώστε να αυξάνει η ποσότητα ευχαρίστησης, τόσο από την ίδια τη μουσική, όσο και από τα επιμέρους ηχητικά στοιχεία αυτής, δηλαδή να ευχαριστιόμαστε μπάσο, μεσαία, πρίμα, ανάλυση, εικόνα, βάθος, δυναμικά, στάθμες, δονήσεις στα σπλάχνα. Ε; 8-)

Και να μη μας ενοχλεί τίποτα. Πράγμα που είναι σημαντικότερο από το να μας αρέσει πολύ μια παράμετρος. Αποδεδειγμένα. 8-)

Όλα προσφέρουν ευχαρίστηση, στη δικιά μας διαστρεβλωμένη κατηγορία των "όντιοφιλ", μηχανάκηδων, μπασακηδων και δε συμμαζεύεται. Όχι μουσικόφιλων, μη μπερδεύεστε, είναι άλλο χόμπι. :tongue:

Εσύ αστροναύτη:

Τη μια βάζεις ένα καλώδιο, και παίρνεις ας πούμε 3% βελτίωση.

Την άλλη φτιάχνεις τοποθέτηση και τρίγωνο ακρόασης και παίρνεις 25% βελτίωση.

Μετά συμμαζεύεται λίγο το μπουμαρισμα, έστω με ανορθόδοξο τρόπο, αδόκιμο, και εισπράττεις άλλο ένα 25% βελτίωση.

Φυσικά, ξαναβάζοντας ένα καλώδιο τάδε, ξαναπαίρνεις ένα 3% βελτίωση.

Άμα κάνεις σωστά ισοστάθμιση ανάμεσα στα δύο ηχεία ώστε απλώς αυτά να παίζουν όμοια, εντελώς όμοια μεταξύ τους, κάτι που είναι αδύνατο να συμβεί χωρίς ισοστάθμιση, θα πάρεις άλλο ένα 25% βελτίωση.

Η πλάκα είναι, πως αν ας πούμε αναλάβω γω να σου φτιάξω το ρημαδι το στέρεο, και μπω εκεί μέσα με το ελεύθερο να βάλω 2 σαμπ όπου θέλω, να βάλω τα ηχεία σου όπως θέλω, να κάνω ότι θέλω στα ντουβάργια σου και στο ταβάνι με υλικά διάχυσης και μπασοπαγιδες σε καίρια σημεία, και να τραβήξω και μια ταργκετ κερβ έτσι όπως θέλω, θα πάρεις στα μούτρα μια βελτίωση της τάξης του 250% και βάλε, οπότε το εγκεφαλικό είναι μια πιθανή εξέλιξη στην πρώτη ακρόαση.

Στη συνέχεια, αν μου δώσεις το ελεύθερο να σου στήσω 5.2 σεταπ, και να κάνω αυτά που χρειάζεται, θα πάρεις άλλο ένα 750% βελτίωση. Εκεί να δεις εγκεφαλικά, αλλεπάλληλα. Φυτό, γλάστρα θα μείνεις.

Στο τέλος, κερασάκι στην τούρτα αφήνω το ιμερσιβ, με ηχεία στο ταβάνι. Άλλο ένα 250% βελτίωση στο κεφάλι, μια διάσταση ακόμα στην ηχητική σκηνή, ένας νέος Κόσμος.

Κι έχοντας στα χέρια σου διαθέσιμα όλα τα μέσα για επεμβάσεις και μικροαλλαγές στην τονικότητα του σετάπ, θα μπορείς ανα πάσα στιγμή, με μικροδιορθωσεις (fine tuning το λέμε), να κάνεις το συνολικό άκουσμα ακόμα πιο ευχάριστο στα δικά σου αυτιά, ή αλλιώς να εξαφανίσεις κάτι που σε ενόχλησε, σύμφωνα πάντα με τις δικές σου προτιμήσεις στον ήχο, είτε δίνοντας μπάσο και χτύπημα, είτε κάνοντας πιο φωτεινό ή γλυκό ή αναλυτικό το άκουσμα, είναι πολύ εύκολο. Κι έτσι, θα πάρεις άλλο ένα 25% βελτίωση, αυτή τη φορά κουστούμι στα δικά σου γούστα, τα εντελώς προσωπικά. Είναι η μόνη φάση που μετράει πραγματικά το δικό σου γούστο. Μέχρι εδώ, όλα ήταν αντικειμενικά, ανεξάρτητα από το γούστο οποιουδήποτε. 8-)

Μετά φιλαράκι, το 3% των καλωδίων, θα φαντάζει τόσο αστείο, που θα γελάς και μόνο με την ιδέα να ασχοληθείς με αυτό.

Ωστόσο, τότε θα έχεις τις ευλογίες μας να παίξεις με καλώδια. Απλώς δε θα θες, θα απαξιώσεις πλήρως αυτήν την προσέγγιση.

Αυτό λέμε.

Κι αυτό λένε και τα βιβλία.

Κι αυτά τα έχουμε κάνει. Όλα αυτά.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.255
Δεν κάνεις λάθος. Αυτο που εφαρμόζει ο @Bhutia είναι πάρα πολύ περίπλοκο.
Αλλά και αυτό που έγινε σε εσένα είναι dsp, το οποίο όμως αφήνει το ηχείο να παίξει ελεύθερα, με παρέμβαση μόνο στην επίδραση του χώρου, εκεί όπου το ηχείο δεν έχει τον έλεγχο.
Το οποίο όπως είπα, κάνει δουλειά και είναι κάτι που πρέπει να ακούσει κάποιος για να το καταλάβει. Αλλά με ιντριγκάρει και η φάση του @Bhutia, όσο κι αν ξέρω εξ'αρχής ότι θα φάω αγγούρι για να τη καταφέρω. Απο το να κάνω συγκριτικά σε καλώδια, το προτιμώ. :D
 




Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.255
Βεβαίως αυτό είναι το ζητούμενο.

Κακά τα ψέματα, όλοι μας, αυτό θέλουμε.
Να ακούμε όσο καλύτερα γίνεται τις μουσικές μας, ώστε να αυξάνει η ποσότητα ευχαρίστησης, τόσο από την ίδια τη μουσική, όσο και από τα επιμέρους ηχητικά στοιχεία αυτής, δηλαδή να ευχαριστιόμαστε μπάσο, μεσαία, πρίμα, ανάλυση, εικόνα, βάθος, δυναμικά, στάθμες, δονήσεις στα σπλάχνα. Ε; 8-)

Και να μη μας ενοχλεί τίποτα. Πράγμα που είναι σημαντικότερο από το να μας αρέσει πολύ μια παράμετρος. Αποδεδειγμένα. 8-)

Όλα προσφέρουν ευχαρίστηση, στη δικιά μας διαστρεβλωμένη κατηγορία των "όντιοφιλ", μηχανάκηδων, μπασακηδων και δε συμμαζεύεται. Όχι μουσικόφιλων, μη μπερδεύεστε, είναι άλλο χόμπι.

Εσύ αστροναύτη:

Τη μια βάζεις ένα καλώδιο, και παίρνεις ας πούμε 3% βελτίωση.

Την άλλη φτιάχνεις τοποθέτηση και τρίγωνο ακρόασης και παίρνεις 25% βελτίωση.

Μετά συμμαζεύεται λίγο το μπουμαρισμα, έστω με ανορθόδοξο τρόπο, αδόκιμο, και εισπράττεις άλλο ένα 25% βελτίωση.

Φυσικά, ξαναβάζοντας ένα καλώδιο τάδε, ξαναπαίρνεις ένα 3% βελτίωση.

Άμα κάνεις σωστά ισοστάθμιση ανάμεσα στα δύο ηχεία ώστε απλώς αυτά να παίζουν όμοια, εντελώς όμοια μεταξύ τους, κάτι που είναι αδύνατο να συμβεί χωρίς ισοστάθμιση, θα πάρεις άλλο ένα 25% βελτίωση.

Η πλάκα είναι, πως αν ας πούμε αναλάβω γω να σου φτιάξω το ρημαδι το στέρεο, και μπω εκεί μέσα με το ελεύθερο να βάλω 2 σαμπ όπου θέλω, να βάλω τα ηχεία σου όπως θέλω, να κάνω ότι θέλω στα ντουβάργια σου και στο ταβάνι με υλικά διάχυσης και μπασοπαγιδες σε καίρια σημεία, και να τραβήξω και μια ταργκετ κερβ έτσι όπως θέλω, θα πάρεις στα μούτρα μια βελτίωση της τάξης του 250% και βάλε, οπότε το εγκεφαλικό είναι μια πιθανή εξέλιξη στην πρώτη ακρόαση.

Στη συνέχεια, αν μου δώσεις το ελεύθερο να σου στήσω 5.2 σεταπ, και να κάνω αυτά που χρειάζεται, θα πάρεις άλλο ένα 750% βελτίωση. Εκεί να δεις εγκεφαλικά, αλλεπάλληλα. Φυτό, γλάστρα θα μείνεις.

Στο τέλος, κερασάκι στην τούρτα αφήνω το ιμερσιβ, με ηχεία στο ταβάνι. Άλλο ένα 250% βελτίωση στο κεφάλι, μια διάσταση ακόμα στην ηχητική σκηνή, ένας νέος Κόσμος.

Κι έχοντας στα χέρια σου διαθέσιμα όλα τα μέσα για επεμβάσεις και μικροαλλαγές στην τονικότητα του σετάπ, θα μπορείς ανα πάσα στιγμή, με μικροδιορθωσεις (fine tuning το λέμε), να κάνεις το συνολικό άκουσμα ακόμα πιο ευχάριστο στα δικά σου αυτιά, ή αλλιώς να εξαφανίσεις κάτι που σε ενόχλησε, σύμφωνα πάντα με τις δικές σου προτιμήσεις στον ήχο, είτε δίνοντας μπάσο και χτύπημα, είτε κάνοντας πιο φωτεινό ή γλυκό ή αναλυτικό το άκουσμα, είναι πολύ εύκολο. Κι έτσι, θα πάρεις άλλο ένα 25% βελτίωση, αυτή τη φορά κουστούμι στα δικά σου γούστα, τα εντελώς προσωπικά. Είναι η μόνη φάση που μετράει πραγματικά το δικό σου γούστο. Μέχρι εδώ, όλα ήταν αντικειμενικά, ανεξάρτητα από το γούστο οποιουδήποτε. 8-)

Μετά φιλαράκι, το 3% των καλωδίων, θα φαντάζει τόσο αστείο, που θα γελάς και μόνο με την ιδέα να ασχοληθείς με αυτό.

Ωστόσο, τότε θα έχεις τις ευλογίες μας να παίξεις με καλώδια. Απλώς δε θα θες, θα απαξιώσεις πλήρως αυτήν την προσέγγιση.

Αυτό λέμε.

Κι αυτό λένε και τα βιβλία.

Κι αυτά τα έχουμε κάνει. Όλα αυτά.
Όπως θα έχεις καταλάβει, ήδη απαξιώνω τη προσέγγιση των καλωδίων. Όχι επειδή ακολουθώ μια τάση, αλλά επειδή αυτά τα ποσοστά βελτίωσης που ανέφερες, μέσες άκρες ισχύουν και το άκουσα. Δεν ξέρω μήπως μπορώ και να το μετρήσω, αλλά προτιμώ να πάρω μια και καλή τις μετρήσεις που χρειάζομαι και να αποφύγω τα συγκριτικά.
Κώστα δεν το αντέχω φίλε σταμάτα ...:laugh::laugh::laugh: (Νίκο δεν έχει να κάνει με σένα αυτή μου η απάντηση. Παρακαλώ να μη με παρεξηγήσεις).
Όσο δεν με κατηγορείς για νενεκισμό και κλακαδορισμό, λέγε ό,τι θέλεις. Δεν έχω χάσει την αίσθηση του χιούμορ μου. ;)

........και που να παμε σε αλλαγη καλωδιων με αλλα ηχεια !!!!
Μπα. Αν φτάσω στο σημείο να αλλάξω ηχεία, μάλλον προς ενεργά θα ψαχτώ. Δεν ξέρω αν θα πήγαινα προς monitor μεριά ή προς τα Focal που βρίσκω ότι είναι κουκλιά, αλλά δεν είναι και της παρούσης. Προς το παρόν όμως, θα πορευτώ με αυτά, με τις κατάλληλες προσθήκες ( σιγά σιγά ). Ειλικρινά όμως και όχι επειδή θεωρώ ότι έχω τα τέλεια μηχανήματα και όλων των άλλων "τυριά" ( που λέει και ο Παπακωνσταντίνου :p ), πιστεύω ότι απέχω πολύ απο το όριο του συστήματός μου, νιώθω ότι έχει πολλές δυνατότητες ακόμα. Για παράδειγμα, προσθήκη subs και τοποθέτηση των ηχείων πιο έξω για να δώσει αυτή το ευχάριστο βάθος σκηνής πίσω απο τα ηχεία. Κάτι τέτοιο έχω κατά νου για τον επόμενο χώρο άλλωστε, όσο το δυνατόν πιο ελεύθερη τοποθέτηση σε συνδυασμό πάντα με φροντίδα χώρου και ως φαίνεται, ισοστάθμιση. Το συνθέτω το παζλ ακόμα:

1587035666419.png

:p
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.788
Reaction score
16.536
Ενώ τα φίλτρα δεν επιδρούν σε συχνότητες άνω των 200Hz, καθάρισε τόσο πολύ ο ήχος, πέραν του μπουμαρίσματος δηλαδή, σε ό,τι άκουγα γενικότερα, σε όλο το φάσμα. Η στερεοφωνική εικόνα βελτιώθηκε κατά πολύ
Η δικιά μου ενασχόληση άρχισε φτιάχνοντας 20 φίλτρα σε όλο το φάσμα και σιγά σιγά κατέληξα να έχω 2-3 μόνο στα σοβαρά/προβληματικά modes του χώρου.... μόνο αυτό είναι διαφορά μέρα με νύχτα.

Στη θέση σου πάντως αστροναυτάκο, θα έβαζα τα "καλά" καλώδια, (αφου τα έχεις ήδη αγοράσει, αν δεν τα είχες άλλη ιστορία) έστω και για το 0,5% βελτίωσης, θα τα ξεχνούσα.... και εκεί πάνω θα έκανα όλα τα υπόλοιπα "κόλπα"...
 

Μηνύματα
7.480
Reaction score
12.255
Η δικιά μου ενασχόληση άρχισε φτιάχνοντας 20 φίλτρα σε όλο το φάσμα και σιγά σιγά κατέληξα να έχω 2-3 μόνο στα σοβαρά/προβληματικά modes του χώρου.... μόνο αυτό είναι διαφορά μέρα με νύχτα.

Στη θέση σου πάντως αστροναυτάκο, θα έβαζα τα "καλά" καλώδια, (αφου τα έχεις ήδη αγοράσει, αν δεν τα είχες άλλη ιστορία) έστω και για το 0,5% βελτίωσης, θα τα ξεχνούσα.... και εκεί πάνω θα έκανα όλα τα υπόλοιπα "κόλπα"...
Δεν διαφωνώ, τα έχω ήδη. Αν φύγουν, έχει καλώς, χτυπάω σαμπς άμεσα. Αν όχι, πορεύομαι με αυτά. Δεν είναι ότι έχω γίνει αντικαλωδιάς όπως πιστεύει ο νηματοθέτης. Απλά δεν τα χρειάζομαι πια. That's all!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.656
Reaction score
58.210
Στη περίπτωση (α) ενέπιπταν όλες οι ακροάσεις και δοκιμές για τις οποίες έγραφα στο νήμα μου. Η τοποθέτηση κολλητά στον τοίχο, τόσο με Chord, όσο και με Kimber και χωρίς ισοστάθμιση, ήταν να κλαίει κανείς. Θολούρα, μπουμάρισμα, αίσχος. Θολούρα σε ό,τι άκουγα, όχι μόνο στα μπάσα. Χάλι μαύρο.
Με τα πολλά, φτάνουμε στην ισοστάθμιση. Για την ακρίβεια, υπήρξε ένα μικρό χρονικό διάστημα όπου χρησιμοποιούσα τις ρυθμίσεις του @wnet ( έστω και αν ήταν λάθος, αφού αφορούσαν σε άλλο σύστημα και άλλο χώρο ) με τα Kimber. Εκεί ήταν που μου κινήθηκε το ενδιαφέρον. Δεν ήταν βελτιωμένος ο ήχος, αλλά ήταν αισθητά διαφορετικός ( και ελαφρώς πιο συμμαζεμένος ).
Τότε ήταν που το είδα σαν πρόκληση και αποφάσισα να βγάλω τα 8TC και να βάλω τα Chord, ενώ παράλληλα είχα αγοράσει το μικρόφωνο και είχαμε αρχίσει να παίζουμε με τον wnet αρχικά και με τον @Dimifoot ως προς τα φίλτρα. Ενώ τα φίλτρα δεν επιδρούν σε συχνότητες άνω των 200Hz, καθάρισε τόσο πολύ ο ήχος, πέραν του μπουμαρίσματος δηλαδή, σε ό,τι άκουγα γενικότερα, σε όλο το φάσμα. Η στερεοφωνική εικόνα βελτιώθηκε κατά πολύ ( μύθος το ότι το ηχείο κολλητά στον τοίχο χάνει σε στερεοφωνική εικόνα, αποδίδεται με διαφορετικό τρόπο ). Κάπου εκεί άρχισε να κάνει αισθητή τη παρουσία της και η ισορροπία ανάμεσα στα κανάλια, προφανώς έχει μεγάλο μερίδιο σε αυτό η ισοστάθμιση.
Στη συνέχεια, έβγαλε το lidl σε προσφορά τον μετρητή αποστάσεων. Έκατσα λοιπόν και εφάρμοσα με απόλυτη ακρίβεια το σχέδιο τοποθέτησης των ηχείων, σύμφωνα με τις συντεταγμένες του χώρου που είχα βγάλει στο σχεδιαστικό. Επαληθεύτηκαν με ηλεκτρονικό γωνιόμετρο ως προς τον τοίχο, 30 μοίρες τζαστ που λεν και στο χωριό μου. Σε εκείνη τη φάση ήταν που παρατήρησα ακόμα περισσότερο να αποκτούν όγκο οι πληροφορίες του μουσικού προγράμματος, σε βαθμό που μου έδινε την εντύπωση ότι άκουγα νέες πληροφορίες που δεν γνώριζα καν την ύπαρξή τους. Μιλάμε για αρμονικές στα όργανα, κιθάρες με όγκο, τα σβησίματα στα πιατίνια να έχουν διαρκές σβήσιμο με οντότητα, η στερεοφωνική εικόνα σαφώς βελτιωμένη, τί φαντάροι πηγαίνουν βόλτα απο τη μια πλευρά στην άλλη, τι ντραμς στον Cerrone κάνουν βόλτα γύρω απο τα ηχεία, χαμός. Πρόσεξε ότι όλα αυτά έγιναν με τα Chord στα ηχεία. Όχι με τα Kimber. Σαφέστατη βελτίωση χωρίς καν να χρησιμοποιώ το αγαπημένο και σχετικά ακριβό καλώδιο ηχείων μου.
Εκεί ήταν που είπα να το φτάσω στα άκρα. Έβγαλα το 1016 και έβαλα το "furutech". Τώρα έπαιζα στο φουλ με καλώδια "της πλάκας"¨όπως τα θεωρούσα ( σε σχέση με τα Kimber ). Σε σχέση με τα 1016, παρατήρησα μια δόση "γλύκας" στις φωνές και στις κιθάρες, χωρίς να έχουν χαθεί τα βασικά χαρακτηριστικά της βελτίωσης σε σχέση με τις καταστάσεις (α) και (β). Τολμώ να πω ότι μου άρεσε κιόλας. Εκεί ήταν που άρχισε να επανέρχεται η ιδέα να πουλήσω και τα 1016. Πείστηκα πως δεν τα χρειάζομαι.

Πάμε τώρα στο "φλέγον" ερώτημα: τί άκουσα με την επαναφορά των Kimber στο σύστημα. Ευχάριστα πράγματα. Η εικόνα γεμίζει περισσότερο τον χώρο, παρατηρώ ότι έχουν γίνει πιο ευδιάκριτες οι αρμονικές στις κιθάρες, κάτι που μου αρέσει. Αυτό που με εντυπωσίασε ( και το είπα κατ'ιδίαν σε φίλο, ξέρει αυτός ) είναι η αίσθηση του ρυθμού και πιο συγκεκριμένα, είναι σαν το σύστημα να τηρεί καλύτερα τις παύσεις.

Θα ρωτήσει κάποιος λοιπόν, αφού τώρα που "κούρδισα" λίγο καλύτερα τα ηχεία μου μέσα στον χώρο και που με τα kimber ακούω ό,τι καλύτερο έχω ακούσει μέχρι τώρα, γιατί ανανέωσα τις αγγελίες μου. Για τρεις λόγους:
α) Γιατί παρόμοιες μεταβολές παρατήρησα κατά την εφαρμογή της ισοστάθμισης, οπότε δεν με φοβίζει ο αποχωρισμός μου με τα kimber. Άλλωστε, άκουσα το σύστημα και με τα "χάλια" καλώδια, στα βασικά δεν άλλαξε τίποτα.
β) Γιατί ακόμα και πριν να επαναφέρω τα kimber, όσο περισσότερο βελτίωνα τη κατάσταση, τόσο περισσότερο βελτιωνόταν το μπάσο μου. Έχω αρχίσει να νιώθω δονήσεις στο σώμα μου. Θέλω κι άλλο και το θέλω σωστό. Προτιμώ λοιπόν να πάρω τον εξοπλισμό που θα μου το δώσει με το σωστό τρόπο, άρα βλέπω ότι έχω δεσμευμένο ένα budget σε καλώδια που μπορώ να το μεταθέσω σε κάτι πιο χρήσιμο.
γ) Δεν έχω εφαρμόσει ακόμα DSP. Και ποντάρω πολλά σε αυτό. Μπορεί να διαχειριστεί με πολύ καλύτερο τρόπο τις ιδιοτροπίες του χώρου μου ( που είναι πιο κρισιμες απο τις επιρροές των καλωδίων ), άρα ξέρω ότι θα ακούσω κάτι ακόμα καλύτερο. Τσιρίδες εξακολουθούν να ακούγονται μέσα στον χώρο, απλά έχουν μετριαστεί κάπως και έχει βελτιωθεί η κατάσταση "στα σημεία". Και όταν με το καλό πάω σε άλλο χώρο, θα επενδύσω και σε φροντίδα χώρου. Την άκουσα και τη βρίσκω απαραίτητη.

Αυτά.

Edit: Μη ξεχνάμε και την εφαρμογή target curve. Κάαατι άκουσα και απο δαύτη. Αλλάζει πολλά στο τρόπο που ακούει κανείς.
Κάνε το λιανά για όλους...Όταν αναφέρεσαι σε ισοστάθμιση,εννοείς επεμβάσεις αποκλειστικά στο πλάτος του σήματος ή και στο πεδίο του χρόνου,δηλαδή τις αποκλίσεις φάσης;

Και κρίνεται σκόπιμο να διευκρινηθεί διότι αναφέρθηκε ότι με τα πιο αρεστά καλώδια φάνηκε να βελτιώνεται ο χρονισμός του σήματος,σύμφωνα με όσα είπες περί ρυθμικής αγωγής - παύσεις και τα σχετικά.
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Όσο δεν με κατηγορείς για νενεκισμό και κλακαδορισμό, λέγε ό,τι θέλεις. Δεν έχω χάσει την αίσθηση του χιούμορ μου. ;)
Βρε Νικόλα έλα στα σύγκαλά σου! Ποτέ δεν επιχείρησα κάτι τέτοιο. Δε θέλω να το πιστεύεις αυτό. Νομίζω ότι η μέχρι τώρα πορεία μου στο Site δε δίνει σε κανένα το δικαίωμα να με κατηγορήσει για οτιδήποτε.

Άσε με ρε φίλε, έχω ζόρια, αξίζει το MScaler, ή τζάμπα τα λεφτά που σκέπτομαι να δώσω;

Έκανα την παρακάτω μ@λακία πληρώνοντας 1. 050 euros πριν από κάποιους μήνες:
20191122_143541[1].jpg

δε θα αντέξω και δεύτερη!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.892
Μηνύματα
2.955.182
Members
38.255
Νεότερο μέλος
konfan
Top