Αυτοκίνητο μιας άλλης εποχής.

Μηνύματα
16.776
Reaction score
23.803
Ουδεμια συγκρισις

την ξεκόλιαζε η έκδοση lotus. βασικά όχι αυτήν ακριβώς , αλλά την έκδοση alpina (οπότε ουδεμία σύγκρισης με την "απλή" Μ5) .
είχα το σχετικό τεύχος 4Τ της εποχής.
σε τελική έκλεβε εκκλησίες λόγω αεροδυναμικής (280 κάτι αν θυμάμαι καλά) , το θέμα ήταν οτι παραδόξως για opel υπερείχε και στις στροφές.
 


Μηνύματα
1.375
Reaction score
4.149
ΝΑΙ!
ΜΠΛΕ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΦΕ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΗΦΙΣΙΑ.
Πόσο μικρός είναι ο κόσμος!!!
Καμία δεκαριά χρόνια πρίν είχε φιλοξενήσει ο Κοπελούζος τον Πούτιν στο σπίτι του (και στο σκάφος του) εδώ στην Μύκονο.
Είχα δει λοιπόν τον ίδιο τον κύριο Δημήτρη να οδηγάει (αυτό το μπλε αυτοκίνητο) και ο Βλαντιμίρ να είναι συνοδηγός του μπροστά και δεν είχα μπορέσει να καταλάβω πιο αυτοκίνητο ήταν μέχρι που είδα την ανάρτηση σου και έψαξα την εικόνα του:boast:

*παρεμπιπτόντως ο πρόεδρος είχε έρθει ινκόγκνιτο για διακοπές εδώ και τι δεν είχε φέρει μαζί του...
Ελικόπτερα, υποβρύχια, Χάμερ με αντιεροπορικούς πυραύλους για κάλυψη, Χάμερ με ραντάρ, στρατό από μυστικούς, στρατό από ένστολους και αρόδο δύο τρεις φρεγάτες, και εκείνος χαμογελαστός και άνετος πήγε παντού...8-)
 

Μηνύματα
30.994
Reaction score
25.711
Πόσο μικρός είναι ο κόσμος!!!
Καμία δεκαριά χρόνια πρίν είχε φιλοξενήσει ο Κοπελούζος τον Πούτιν στο σπίτι του (και στο σκάφος του) εδώ στην Μύκονο.
Είχα δει λοιπόν τον ίδιο τον κύριο Δημήτρη να οδηγάει (αυτό το μπλε αυτοκίνητο) και ο Βλαντιμίρ να είναι συνοδηγός του μπροστά και δεν είχα μπορέσει να καταλάβω πιο αυτοκίνητο ήταν μέχρι που είδα την ανάρτηση σου και έψαξα την εικόνα του:boast:

*παρεμπιπτόντως ο πρόεδρος είχε έρθει ινκόγκνιτο για διακοπές εδώ και τι δεν είχε φέρει μαζί του...
Ελικόπτερα, υποβρύχια, Χάμερ με αντιεροπορικούς πυραύλους για κάλυψη, Χάμερ με ραντάρ, στρατό από μυστικούς, στρατό από ένστολους και αρόδο δύο τρεις φρεγάτες, και εκείνος χαμογελαστός και άνετος πήγε παντού...8-)
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΑΚΙΜΙΑΖΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΜΕ ΡΩΣΟΥΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ ΜΠΟΥΡΓΚΑΣ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΑΝΑΤΕΘΕΙ ΣΤΗΝ

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΠΕΛΟΥΖΟΥ.

ΠΡΙΝ 11-12 ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΛΑΔΗ......

Ο ΔΕ ΠΟΥΤΙΝ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΑΘΗΝΑ (ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑ ΜΥΚΟΝΟ) ΜΕ

ΟΛΟ ΤΟΝ ΣΤΟΛΟ ΜΕΤΑΓΩΓΙΚΩΝ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΓΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ 3,5Τ

ΥΠΕΡΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΗ ZIL ΤΟΥ.


ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ 15-20 ΛΕΠΤΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ

ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.
 

Μηνύματα
1.375
Reaction score
4.149
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΑΚΙΜΙΑΖΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΜΕ ΡΩΣΟΥΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ ΜΠΟΥΡΓΚΑΣ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΑΝΑΤΕΘΕΙ ΣΤΗΝ

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΠΕΛΟΥΖΟΥ.

ΠΡΙΝ 11-12 ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΛΑΔΗ......

Ο ΔΕ ΠΟΥΤΙΝ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΑΘΗΝΑ (ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑ ΜΥΚΟΝΟ) ΜΕ

ΟΛΟ ΤΟΝ ΣΤΟΛΟ ΜΕΤΑΓΩΓΙΚΩΝ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΓΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ 3,5Τ

ΥΠΕΡΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΗ ZIL ΤΟΥ.


ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ 15-20 ΛΕΠΤΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ

ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.
Την ZIL την είχαν φέρει και αυτήν εδώ...
Εάν έγινε έτσι στην Κηφισίας φαντάσου εδώ τι έγινε που οι δρόμοι μας είναι για γαϊδουράκια και μόνο...
 

Μηνύματα
30.994
Reaction score
25.711
την ξεκόλιαζε η έκδοση lotus. βασικά όχι αυτήν ακριβώς , αλλά την έκδοση alpina (οπότε ουδεμία σύγκρισης με την "απλή" Μ5) .
είχα το σχετικό τεύχος 4Τ της εποχής.
σε τελική έκλεβε εκκλησίες λόγω αεροδυναμικής (280 κάτι αν θυμάμαι καλά) , το θέμα ήταν οτι παραδόξως για opel υπερείχε και στις στροφές.
ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΟΜΕΓΑ ΛΟΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.....

1.ΕΚΑΙΓΕ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ!

2.ΣΤΟΙΧΙΖΕ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ!

ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΕΒΓΑΙΝΕ ΩΣ...... Vauxhall Lotus Carlton
Η ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ Μ5 ΗΤΑΝ Η Ε34 ΜΕ 315ΗΡ ΚΑΙ 340ΗΡ Η FACELIFT.
 
Last edited:



Μηνύματα
30.994
Reaction score
25.711
Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΕΦΤΙΑΞΕ ΣΥΜΜΙΚΤΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΟΠΩΣ ΠΧ ΣΤΕΗΣΙΟΝ/ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΜΕ ΣΠΟΡ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ.

ΕΠΙΣΗΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΤΡΙΠΟΡΤΑ ΜΗ ΣΤΕΗΣΟΝ ΤΑ ΠΡΩΤΟΕΦΑΡΜΟΣΑΝ

ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΜΕ 1602-1802-2002 ΤΟΥΡΙΝΓΚ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΠΕΛ ΚΑΝΤΕΤ ΣΙΤΥ.



 





Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.885
Reaction score
8.967
Τι πεθαμενατζίδικο χρώμα είναι αυτό?
Εμένανε πάντως με αρέσει! Και η γραμμή του και ο ήχος του κινητήρα, και όντως θα έχει υψηλό κόστος απόκτησης.
Αυτό και το ντεσεβώ ειναιμέσα στην καρδιά μου. Το ντε το είχε για κάποια χρόνια ο πατήρ μου για κύριο τουτού. Τι πλάκες κάναμε με αυτό εγώ και ο αδελφός μου, δεν περιγράφεται. Ανοιχτή η κονσέρβα του ουρανού όλο το καλοκαίρι, (στο Μάτι) και κουνιστές βόλτες στις παραλίες & στις ντίσκο της περιοχής! Όλα τα λεφτά ο λεβιές ταχυτήτων ψηλά στο ταμπλό (Τράβηγμα μπροστά - πίσω και ημιαυτόματο παρακαλώ)
 
Last edited:


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.844
Reaction score
43.109
Κάπου το 94 είχε ο πατέρας μου ένα omega 2.5 TD για ταξί, από τα λίγα που θυμάμαι καινούργιο μοντέλο τότε με στρογγυλεμένα φανάρια στις γωνίες μπροστά και πίσω, κάτι μου λέει στο μυαλό μου για κινητήρα από bmw, ήταν αυτόματο, ότι πιο ευρύχωρο κυκλοφορούσε τότε, θυμάμαι ότι σου έριχνε κλωτσιά όταν σανίδωνες και έμπαινε το τούρμπο (είχε άραγε δύο τουρμπίνες μία χαμηλά και άλλη πιο ψηλά;; ) αλλά ήταν ρημάδι στα ηλεκτρικά και στο αυτόματο κιβώτιο.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.978
Reaction score
12.754
Με 1605kg βάρος κενό, 0-100 σε 12.5" και 131 ίππους/250Nm, η κλωτσιά που θυμάσαι ήταν μάλλον στο σπουλάρισμα και όχι στο σανίδωμα. Μου θέλεις και 2 τουρμπίνες τρομάρα σου. :biggrin:

Πάντως ήταν 6κύλινδρος εν σειρά και σωστά θυμάσαι, ήταν o BMW M51, για την περίσταση βαπτισμένος Χ25DT.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.844
Reaction score
43.109
Με 1605kg βάρος κενό, 0-100 σε 12.5" και 131 ίππους/250Nm, η κλωτσιά που θυμάσαι ήταν μάλλον στο σπουλάρισμα και όχι στο σανίδωμα. Μου θέλεις και 2 τουρμπίνες τρομάρα σου. :biggrin:

Πάντως ήταν 6κύλινδρος εν σειρά και σωστά θυμάσαι, ήταν o BMW M51, για την περίσταση βαπτισμένος Χ25DT.
Συγκριτικά με οτιδήποτε άλλο ντίζελ της εποχής ήταν εμφανώς πιο γρήγορο, και τελική έπιανε αν θυμάμαι κοντά στα 180. Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά θυμάμαι μια έντονη ώση που είχε στο κικ νταουν και γενικά τραβούσε και σε ταχύτητες πάνω από τα 100-120. Τα αντίστοιχα Mercedes της εποχής ήταν μαούνες που απλά δεν άκουγαν στο γκάζι καθόλου.
 


Μηνύματα
30.994
Reaction score
25.711
ΠΡΑΓΜΑΤΙ Ο 2,4 ΤΟΥΡΜΠΟ ΝΤΗΖΕΛ ΤΗΣ BMW ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΕΓΙΝΕ 2,5 ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ

Ο ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΣ ΝΤΗΖΕΛΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΩ-ΕΞΩ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΚΑΦΩΝ ΕΙΧΕ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.970
Μηνύματα
2.957.663
Members
38.272
Νεότερο μέλος
xardavelas89
Top