Αυτοκίνητο μιας άλλης εποχής.

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
22.092
Reaction score
37.510
Η W124 πρεπει να ηταν η οροφη κατασκευαστικα για τη Mercedes. Εχει μια τετοια ο γειτονας, λογω ηλικιας και προβληματων υγειας εδω και 2-3 χρονια δεν μπορει να την οδηγησει, την εχει παροπλισμενη, τη δινει 1.500 ευρω και δεν την παιρνουν. Αυτοκινητο που φυλασσοταν σε γκαραζ, με 150.000 χλμ μολις. Εννοειται απο την ακινησια αρχιζει και υποβαθμιζεται, ο,τι το αφηνεις σε αφηνει. Κριμα.
 

Rosinante

Dark Nιάου
Μηνύματα
1.506
Reaction score
5.609
Κάποια από τις Ε46 μήπως την είχες σε μαύρη ή μπλέ Λαγκούνα Σεκα όπως και εγώ...
Και βεβαια οχι... Ακου λαγκουνα σεκα χαχα...Ποσες λαγκουνα σεκα υπαρχουν στην ελλαδα...Να το χαιρεσαι.😜
 

Μηνύματα
1.375
Reaction score
4.149
Και βεβαια οχι... Ακου λαγκουνα σεκα χαχα...Ποσες λαγκουνα σεκα υπαρχουν στην ελλαδα...Να το χαιρεσαι.😜
Όταν άρχισα να πειράζω πολύ εξιδεικευμένα το Ε89:smg: στην Γερμανία την έδωσα την 46...:sneaky:
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.977
Reaction score
9.111
Opel Olympia.
Κοντά στο 1960 η πρώτη μου επαφή με την λέξη Αυτοκίνητο. Κοντά στα 5 εγώ, Θεσσαλονίκη (1960-1970), και σιγά σιγά μπαίνουμε στην εποχή της κατανάλωσης και της εφορίας. Μεταχειρισμένο περίπου 5ετίας και ο πατέρας μου ψηλότερος κατά 5 εκατοστά από το καμάρι! Από το καροτσάκι με τα οπωρικά στις ''κουρσάρες''!

Προσέξτε τον διακόπτη αριστερά του φρένου για την σκάλα των φώτων, όπως επίσης τον λεβιέ ταχυτήτων στο τιμόνι (3 ταχύτητες + όπισθεν).
001.jpg
002.jpg
 


n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.019
Reaction score
12.849
Γνωστός μου είχε μια τέτοια Celica (1.6L) σε πολύ καλή κατάσταση στα 'late 90s, και την έδωσε για να πάρει... Punto GT.

Το τι βρισίδι έφαγε δε λέγεται.
 


Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.977
Reaction score
9.111
Opel Olympia.
Κοντά στο 1960 η πρώτη μου επαφή με την λέξη Αυτοκίνητο. Κοντά στα 5 εγώ, Θεσσαλονίκη (1960-1970), και σιγά σιγά μπαίνουμε στην εποχή της κατανάλωσης και της εφορίας. Μεταχειρισμένο περίπου 5ετίας και ο πατέρας μου ψηλότερος κατά 5 εκατοστά από το καμάρι! Από το καροτσάκι με τα οπωρικά στις ''κουρσάρες''!

Προσέξτε τον διακόπτη αριστερά του φρένου για την σκάλα των φώτων, όπως επίσης τον λεβιέ ταχυτήτων στο τιμόνι (3 ταχύτητες + όπισθεν). View attachment 193798 View attachment 193797
Λοιπόν, το ραδιόφωνο ήταν φυσικά μονοφωνικό, και το μεγάφωνο στο κέντρο του ταμπλό. Υπήρχε και πικάπ!! Philips!
Το αξιοσημείωτο είναι ότι παρά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος δεν πήδαγε η βελόνα (παρεμπίπτοντος, δεν χρειάστηκε ποτέ αλλαγή της αν θυμάμαι καλά).
 




Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
22.092
Reaction score
37.510
Πριν καμιά δεκαετία το Car&Driver παρουσίασε την μετατροπή που έκαναν μηχανικοί της Mercedes σε μια 190 2.6 (η δυνατότερη που έβγαινε), έβγαλαν τον 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα και έβαλαν στη θέση του τον καινούργιο, τότε, ΟΜ651 4κύλινδρο 2,1 ντήζελ με διπλό τούρμπο και 204 άλογα.


Το 0-60 μίλια έπεσε από τα 9,4 δεύτερα σε περίπου 6, και η τελική πήρε + 23 μίλια (37 χλμ), και με πολύ καλύτερη οικονομία συν τοις άλλοις. Το μεγαλύτερο πρόβλημά τους ήταν πώς να παρακάμψουν, λέει, τα ηλεκτρονικά για να κάνουν τον κινητήρα να ξεκινήσει!

Ο ΟΜ651 ήταν και ο τελευταίος ντήζελ της εταιρείας με μπλοκ μαντέμι.
 


Μηνύματα
31.460
Reaction score
26.250
H 190E H W201 ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΔΟΣΗ AMG ΓΙΑ ΤΑ 50ΧΡΟΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.


ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ Η 190 ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΜΑΖΕΜΕΝΟ ΣΧΗΜΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.

ΣΕ ΝΤΗΖΕΛ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ 2.0 ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΣΕ 2,2 4CYL KAI 2,5 5CYL.

Η ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΗΤΑΝ ΣΑΦΩΣ Η ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗ EVO2 2,5 16V 235HP.

 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.173
Reaction score
77.369
Η W124 πρεπει να ηταν η οροφη κατασκευαστικα για τη Mercedes. Εχει μια τετοια ο γειτονας, λογω ηλικιας και προβληματων υγειας εδω και 2-3 χρονια δεν μπορει να την οδηγησει, την εχει παροπλισμενη, τη δινει 1.500 ευρω και δεν την παιρνουν. Αυτοκινητο που φυλασσοταν σε γκαραζ, με 150.000 χλμ μολις. Εννοειται απο την ακινησια αρχιζει και υποβαθμιζεται, ο,τι το αφηνεις σε αφηνει. Κριμα.
Είχα cabrio '94, κληρονομιά κι αυτή. :tongue: Σερνόταν δυστυχώς, δίλιτρη με 136hp & τετρατάχυτο αυτόματο οπότε πρόσθεσα μόνο 5000km σε 7-8 χρόνια. Ασαφής ατέρμονας, ανάρτηση βαρκαρόλα, λαστιχωτά φρένα. Όπως ήταν όλες οι Merc τότε δηλαδή. :cry:
Την πούλησα φθηνά το '14 μέσα σε λίγες ώρες με 64000km για να φεύγει, μόνο για γνώστες.
Χωρίς τα McIntosh στέρεα που μου άρπαξε ο @gonis*. :drinks:

Γαλάζια με μπλε δέρματα και μπλε κουκούλι.

L1000508.jpg


P1030534.JPG


P1030548.JPG


P1030519.JPG





*Έτσι γνωριστήκαμε και γίναμε φιλενάδες. 😍 Ήρθε να τα αγοράσει για την Spider του. Χωρίς το φτυάρι.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.254
Reaction score
28.659
Κάτι που πετέ δεν κατάλαβα ήταν αυτή η εμμονή της MERC, με το όργανο πίεσης λαδιού.
Οχι ότι είναι κακό.
 

Μηνύματα
31.460
Reaction score
26.250
ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 50-60 ΟΠΟΥ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ

ΑΛΛΑ ΕΡΧΟΤΑΝ ΜΕ ΣΩΛΗΝΑΚΙ Η ΠΙΕΣΗ ΣΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ!!!
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
22.092
Reaction score
37.510
Είχα cabrio '94, κληρονομιά κι αυτή. :tongue: Σερνόταν δυστυχώς, δίλιτρη με 136hp & τετρατάχυτο αυτόματο οπότε πρόσθεσα μόνο 5000km σε 7-8 χρόνια. Ασαφής ατέρμονας, ανάρτηση βαρκαρόλα, λαστιχωτά φρένα. Όπως ήταν όλες οι Merc τότε δηλαδή. :cry:
Την πούλησα φθηνά το '14 μέσα σε λίγες ώρες με 64000km για να φεύγει, μόνο για γνώστες.
Χωρίς τα McIntosh στέρεα που μου άρπαξε ο @gonis*. :drinks:

Γαλάζια με μπλε δέρματα και μπλε κουκούλι.

View attachment 193860

View attachment 193857

View attachment 193858

View attachment 193859




*Έτσι γνωριστήκαμε και γίναμε φιλενάδες. 😍 Ήρθε να τα αγοράσει για την Spider του. Χωρίς το φτυάρι.

Ήταν αυτή που μου έλεγε ο Χαλτού;

Τι να γίνεται κι αυτή η ψυχή...
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.645
Μηνύματα
2.986.028
Members
38.354
Νεότερο μέλος
jimkalo83
Top