Αυτοκίνητο μιας άλλης εποχής.

Μηνύματα
3.880
Reaction score
637
VW Typ 3
Η προσπάθεια για ένα μεσαίο με μεγαλύτερους χώρους από τον σκαραβαίο, πάλι με αερόψυκτο κινητήρα πίσω

Τα θυμάστε;






Η αμερικανική του διαφήμιση.... με τον νεαρό τότε Dustin Hoffman (!), που ψάχνει να βρει πού είναι ο κινητήρας: δεν είναι μπρος... αλλά δεν τον βρίσκει ούτε ανοίγοντας το πορτ-μπαγκάζ!

To είχε ο πατέρας μου, το αερόψυκτος δεν είναι κατ' ανάγκη θετικό στην χώρα μας.
Πίσω οι θέσεις δεν ήταν πολύ άνετες, ήταν και "θερμαινόμενες".
Μοντέλο που δεν ήταν πολύ επιτυχημένο εδώ λόγω κυβικών.
Το πολύ θετικό ότι είχε ξεχωριστή αισθητική και χρώματα. :)
VW-Type-3-Fastback.jpg
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.544
Reaction score
27.342
Είχε αυτόν τον χαρακτηριστικό γουργουρηυτό ήχο , τον οποίο τον άκουγες έντονα στις πίσω θέσεις αλλά και ένα έντονο συρριστικό από έξω.
Το είχε γείτονας εδώ άπειρα χρόνια. Με αυτό πέθανε. Το πήραν μετά οι ανηψιές του .
Απίστευτα μαλακό σαζμάν , αλλά και ασαφές βέβαια.
 

Μηνύματα
3.880
Reaction score
637
Είχε αυτόν τον χαρακτηριστικό γουργουρηυτό ήχο , τον οποίο τον άκουγες έντονα στις πίσω θέσεις αλλά και ένα έντονο συρριστικό από έξω.
Το είχε γείτονας εδώ άπειρα χρόνια. Με αυτό πέθανε. Το πήραν μετά οι ανιψιές του .
Απίστευτα μαλακό σαζμάν , αλλά και ασαφές βέβαια.
Ναι ακριβώς κι ο ήχος μέσα κι έξω... :)
 

Μηνύματα
30.700
Reaction score
25.217
ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΑΕΡΟΨΥΚΤΟ 1600 "ΦΛΑΤ" ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΡΟΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΝΩ

ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΥ. ΤΟ ΚΑΚΟ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΔΥΟ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ 32ΑΡΙΑ ΣΟΛΕΞ

ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΟΥ ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΥ ΚΑΙ ΕΚΑΙΓΕ Τ ΑΝΤΕΡΑ ΤΟΥ.

1600TL ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΟΥΠΕ ΜΟΝΤΕΛΟ.....

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΗΤΑΝ ΜΕ ΕΝΑ 32ΑΡΙ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΚΑΙ 1500 ΚΥΒΙΚΑ.

ΕΒΓΑΙΝΕ ΣΕ 4 ΔΙΠΟΡΤΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΠΟΡΤΗ ΣΤΗΝ ΒΡΑΖΙΛΙΑ.

ΜΕΤΑ ΗΡΘΕ ΤΟ 411LE ΔΗΛ TYP4 ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΝΑΣΧΗΜΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ VW

ΜΕ ΨΕΚΑΣΜΟ!

 
Last edited:


Μηνύματα
30.700
Reaction score
25.217
ΤΟ 76-77 ΕΙΧΑ ΕΝΑ BEACH-BUGGY ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ (PUMA) ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΜΟΤΕΡ ΦΛΑΤ

1,6 ΜΕ ΝΟΥΜΕΡΑ ΖΙ-7376 ΚΑΙ ΛΑΣΤΙΧΑ 235 ΠΙΣΩ ΚΑΙ 185 ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΟΥ ΖΥΓΙΖΕ 650 ΚΙΛΑ!

ΤΟ ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΔΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΔΕΝ ΛΕΓΟΤΑΝ.

 

Μηνύματα
30.700
Reaction score
25.217
ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΟΤΙ ΤΟ 411/412 ΕΙΧΕ "ΜΕΓΑΛΩΜΕΝΟ" ΚΙΝΗΤΗΡΑ 1,7 ΚΑΙ 1,8 ΠΟΥ

ΕΜΠΑΙΝΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ VW-PORSCHE 914/4.

ΜΕ ΨΕΚΑΣΜΟ ΚΑΙ 80ΗΡ!!!

ΜΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΣΕ....

ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΩΣ ΤΑ 18!

 



Μηνύματα
685
Reaction score
2.165
For Sale: An Alfa Romeo Tipo 105 Engine – 1.6 Litres + 180 BHP




This is an Alfa Romeo Tipo 105 engine, perhaps better known simply as an Alfa Romeo Twin Cam with the Italians calling it the “Bialbero” for “Twin Shaft”. Remarkably this advanced engine was designed in the early 1950s and its been mass production since 1954, it would be upgraded over time and remain in production until 1994 – a 40 year run.

The lead engineer behind the Alfa Twin Cam was Giuseppe Busso, he developed an engine that used previously known engineering advancements like double overhead cams, hemispherical combustion chambers, overhead spark plugs, and lightweight all-alloy construction to create a new inline-4 that was leagues ahead of anything being made by Alfa Romeo’s competition.

The Alfa Romeo Tipo 105 engine you see here has been built specifically for racing to GTA 1600 specification by marque specialists Ital Auto in Germany. It is now producing approximately 180 bhp and it’s accompanied by a dynamometer printout that attests to this.



If you’d like to read more about this engine or register to bid you can click here to visit the listing on Bonhams. It’s due to roll across the auction block in Monaco at the Monaco Sale ‘Les Grandes Marques à Monaco’ on the 25rd of April with a price guide of $21,000 to $33,000 USD.

 

Μηνύματα
30.700
Reaction score
25.217
ΝΑΙ! ΜΕ 300ΑΡΗΔΕΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ 2 ΜΠΟΥΖΙ ΣΤΟΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ!

ΜΕΤΑ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΑ GOLDEN LODGE ΚΑΙ ΕΛΥΣΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ 2 ΜΠΟΥΖΙ.

3ΑΚΙΔΑ Η 4ΑΚΙΔΑ.....

 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.805
Reaction score
8.804
Μάπα κατασκευές. Από τις χειρότερες επιλογές μου: (simca horizon), (μαζί με το fiat typo 1.100 cc).
Στα πέντε χρόνια περίπου που είχα την τύχη να συμβιώσω, τρελάθηκα στις βλάβες, στα καψώνια στους θορύβους, στα τριξίματα. Μόνο το κόστος της αλλαγής 2 κινητήρων.... φτάνει!
 

Attachments


Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.805
Reaction score
8.804
Δεν έχουν ηλικία μερικές υλοποιήσεις....
Την θέλω ΤΩΡΑ και ας είναι 30 ετών....

 


Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.805
Reaction score
8.804
Citroen! Αγαπημένη, ξεχωριστή Εταιρεία....
Υπερ κατασκευή:


Τόσο την κάνω κέφι, που λέω να ενδώσω στο παρακάτω, έτοιμος είμαι:
 

TGD

Μηνύματα
8.524
Reaction score
8.522
Συγγνώμη, αλλά τα Citroen Airocross μου θυμίζουν το Fiat Multipla. Η έκδοση της Pegeuot είναι πιο όμορφη, αν εξαιρέσεις τις γελοίες λεντοταινίες που η Peugeot λέει ότι είναι τα νύχια του λιονταριού αλλά εμένα μου θυμίζουν χαυλιόδοντες ελέφαντα.
 




Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.805
Reaction score
8.804
Συγγνώμη, αλλά τα Citroen Airocross μου θυμίζουν το Fiat Multipla. Η έκδοση της Pegeuot είναι πιο όμορφη, αν εξαιρέσεις τις γελοίες λεντοταινίες που η Peugeot λέει ότι είναι τα νύχια του λιονταριού αλλά εμένα μου θυμίζουν χαυλιόδοντες ελέφαντα.
Ο σχεδιασμός των αυτοκινήτων, είναι θέμα καθαρά υποκειμενικό. Εσένα σου φαίνονται σαν αυτό που ανέφερες, προσωπικά βρίσκω τον σχεδιασμό τους υπέροχο! Το c5 Airocross είναι για μένα αυτή την περίοδο η ιδανική αγορά, τόσο σε σχεδιασμό, όσο και σε τεχνολογία, ποιότητα εσωτερικού, άνεση!
Φιλικά πάντα! Είπαμε.... προσωπικά γούστα! :drinks:
 


Staff online

  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.288
Μηνύματα
2.935.732
Members
38.169
Νεότερο μέλος
Prants
Top