Αυτοκίνητο μιας άλλης εποχής.

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.384
Reaction score
35.900
Μη μου θυμίζεις για Σιμκα-Ταλμπώ... με Σιμκα 1100 έμαθα να οδηγώ, το παλιό του πατέρα μου. Τον πρόγονο, τρόπον τινά, του παραπάνω (Horizon), ακριβώς επάνω που τη Σίμκα την απορροφούσε η Ταλμπώ και αυτές η Κράισλερ



όντως τι το φορτώναμε...
Κάποια στιγμή του έβαλε τον κινητήρα του 1308, έτσι το παρέλαβα εγώ. Τραβούσε καλά, είχε νομίζω 83 άλογα? Αλλά από σκουριές, τέτοια είχαν περίπου όλα τα γαλλικά της εποχής. Θυμάμαι όταν έβρεχε γερά, έπαιρναν νερό οι πλατίνες και έσβηνε στο ρελαντί. Αναμνήσεις.
 

Μηνύματα
30.917
Reaction score
25.587
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ....

ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΤΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΛΑΓΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ.....

ΣΕΡΝΟΤΑΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΙΜΚΑ 1300 ΜΕ ΤΑ 2Χ2 WEBER 36 ΔΕΝ

ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΤΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΙΚΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ

ΚΑΘΟΤΙ ΟΙ ΦΑΝΑΡΤΖΗΔΕΣ ΤΟΥ ΕΒΑΖΑΝ ΣΙΔΗΡΟΣΤΟΚΟ!!!!

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ....ΠΟΙΟΣ ΗΡΘΕ?


Μη μου θυμίζεις για Σιμκα-Ταλμπώ... με Σιμκα 1100 έμαθα να οδηγώ, το παλιό του πατέρα μου. Τον πρόγονο, τρόπον τινά, του παραπάνω (Horizon), ακριβώς επάνω που τη Σίμκα την απορροφούσε η Ταλμπώ και αυτές η Κράισλερ



όντως τι το φορτώναμε...
Κάποια στιγμή του έβαλε τον κινητήρα του 1308, έτσι το παρέλαβα εγώ. Τραβούσε καλά, είχε νομίζω 83 άλογα? Αλλά από σκουριές, τέτοια είχαν περίπου όλα τα γαλλικά της εποχής. Θυμάμαι όταν έβρεχε γερά, έπαιρναν νερό οι πλατίνες και έσβηνε στο ρελαντί. Αναμνήσεις.
ΕΒΓΑΙΝΕ 1100Τι ΜΕ 1300 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ 2Χ2 WEBER ΔΗΛ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ ΜΠΑΓΚΗΡΑ.

ΜΕΤΑ ΗΡΘΕ ΤΟ ΣΙΝΙΕ ΤΩΝ ΤΟΤΕ ΒΠ RANCHO 1,5 ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ.

 
Last edited:


Μηνύματα
30.917
Reaction score
25.587
H MATRA ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ 70-80 ΕΒΓΑΖΕ V12 ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΘΑ

ΕΤΡΙΒΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Φ1.

ΣΗΜΕΡΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΒΓΑΖΕΙ ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΥΛΙΚΟ.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.384
Reaction score
35.900
ΕΒΓΑΙΝΕ 1100Τι ΜΕ 1300 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ 2Χ2 WEBER ΔΗΛ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ ΜΠΑΓΚΗΡΑ.

ακριβώς αυτό το μοτέρ είχε βάλει ο πατέρας μου στο δικό μας κι έτσι το πήρα. 1294 κυβικά για την ακρίβεια. Στο 1100 τραβούσε πάρα πολύ καλά, σε σύγκριση ο αρχικός 1100 με τα 55 νομίζω άλογα ήταν εντελώς ψόφιος.

Μην ξεχνάμε και πόσο ελαφρά ήταν τα αυτοκίνητα τότε, όχι σήμερα που το χιλιάρι πιάνει τα 1200 κιλά για πλάκα... φυσικά πού να το σπρώξει κινητήρας με 80 άλογα τόσο βάρος.
 





Μηνύματα
7.502
Reaction score
1.610
Με στατιστική βεβαιότητα undriveable όπως όλα τα Group B homologation specials, πλην της 037 stradale.

Πάντως παρά το ότι πρόκειται καθαρά για ασχημόπαπο, της πάει το χρώμα.
 

Μηνύματα
30.917
Reaction score
25.587
ΗΤΑΝ Η ΙΤΑΛΙΚΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΣΤΡΙΒΕ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ

Ο ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟΣ ΤΟΙΒΟΝΕΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ Μ ΑΥΤΗΝ.....

henri-toivonen-fin-sergio-cresto-usa-lancia-delta-s4-gr-b-lancia-martini-the-car-after-the-fat...jpg
 

Μηνύματα
7.502
Reaction score
1.610
Ο Τόιβονεν σκοτώθηκε με αυτήν επειδή α) είχε πυρετό την ημέρα του δυστυχήματος (άρα μειωμένα αντανακλαστικά) και β) επειδή το αυτοκίνητο έβγαζε 600 άλογα για 900 κιλά βάρους. Η stradale βγάζει αν θυμάμαι καλά 240 άλογα, και κανείς που θα δώσει 1 εκ. € δεν θα σπεύσει να τα εξαντλήσει.

Γενικά τα homologation specials των Group B λόγω μικρής κλίμακας παραγωγής (200 αντίτυπα) δεν είχαν επαρκή εξέλιξη ως αυτοκίνητα δρόμου για αυτό και δεν είχαν καλή συμπεριφορά. Τα ίδια ισχύουν πάνω κάτω και για τα Peugeot 205T16 και Ford RS200 που πρόλαβαν να βγούνε στην παραγωγή.

Η 037 stradale από την άλλη, ακριβώς επειδή δεν ήταν τετρακίνητη, είχε μεγαλύτερο μεταξόνιο και ήταν πιο συμβατική τεχνολογικά, ήταν και περισσότερο προσιτή στην οδήγηση στο δρόμο, δεν χρειάστηκε δηλαδή ιδιαίτερη εξέλιξη ως αυτοκίνητο δρόμου για να μπορέσει να είναι οδηγήσιμη στο δρόμο.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.859
Reaction score
8.903
Η πιο άσχημη κατασκευή, προσωπικά! Αυτός ξεπέρασε και το Fiat multipla....
Κάτι σαν κάμπια μου έρχεται στο μυαλό ....

397413818_654711986649404_675811203460957546_n.jpg
 


Μηνύματα
16.687
Reaction score
23.668
αντλιοφόρο της πυροσβεστικής, με αντλία στο pto του κινητήρα, ασχέτως σχήματος πρόκειται για ιστορικό όχημα.
η αυθεντική του έκδοση πάλι είναι συμπαθέστατη



η αντλία έχει προσαρμοστεί μπροστά από την γρύλια του ψυγείου.

 


Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.859
Reaction score
8.903
Χαριτωμένο και έξυπνο Ναι, επίσης όμως και άσχημο κατά εμέ! :drinks:
Είπες ακριβώς την σωστή Φράση! Χαριτωμένα άσχημο!
Εξ άλλου η Fiat πάντα ήταν και είναι ευρηματική και μια από τις πιο ξεχωριστές εταιρείες στον χώρο του αυτοκινήτου!
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.384
Reaction score
35.900
Χαριτωμένο το Μούλτιπλα;
Ευτυχώς που υπάρχει και το παρακάτω και έρχεται τουλάχιστον δεύτερο.

 


Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.859
Reaction score
8.903
Όμορφα χρόνια! ξαπλωμένοι εγώ και ο αδελφός μου στο πίσω κάθισμα και περιπετειώδεις διαδρομές Αθήνα - Θεσσαλονίκη Πάσχα, Χριστούγεννα, καλοκαιρινές διακοπές....

 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.821
Μηνύματα
2.952.927
Members
38.243
Νεότερο μέλος
desmios2025
Top