Αυτοκίνητο μιας άλλης εποχής.




Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.859
Reaction score
8.903
Πόσο θα ήθελα να οδηγήσω ένα!
Όταν ήμουν κοντά στα 19-20 ο πατέρας μου έπαθε οικονομική καταστροφή από μια επιχείρηση που είχε. Αναγκαστικά έφυγε μεγάλος αριθμός ακίνητης και κινητής περιουσίας. (Ας είναι καλά το.... ΠΑΣΟΚ.). Κατόπιν αυτού ξεκινήσαμε σιγά σιγά από την αρχή. Μέσον για μετακίνηση ποιο? Ένα μεταχειρισμένο 2cv .... Πληροφοριακά το καλύτερο μέσον μετακίνησης ever ! Οικονομικό, ευχάριστο, ασφαλές, ανοιχτό, αναπαυτικό, κουκλιστικο, γκομενιαρικο.... Αυτά τα ολίγα για αυτήν την ευρηματική κατασκευή.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.810
Reaction score
27.854
Είχαμε και μείς το 80 , για μεταφορά μετακίνηση από και πρός Αθήνα.
Με τρέλαινε , ο ήχος του boxer , το ότι αργούσε απελπίστικά να ανεβάσει στροφές, οι τεράστιες κλίσεις στις στροφές , ή αίσθηση φρένου λάστιχο , και πολλά άλλα. Καουμπόυς το λέγαμε.
Αντι/θηκε με ένα καινούριο SUZUKI SS 40 , πρόγονος του πρώτου ALTO.
 

Μηνύματα
13.632
Reaction score
11.190
Είχε η μητέρα καλού μου φίλου. Τα άλλα 2 αυτοκίνητα της οικογένειας, τα οδήγησα. Το 2CV, δυστυχώς όχι.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.568
Reaction score
8.059
Εμένα πάλι μου θυμίσατε ένα άλλο εμβληματικό αυτοκίνητο της εποχής εκείνης (ή λίγο μετέπειτα) το οποίο όμως αντίθετα με το 2CV δεν διατήρησε το status του με τα χρόνια και τείνει να ξεχαστεί:

1697567278212.png
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.388
Reaction score
35.903
Πολύ μετέπειτα. Ως οχήματα εννοώ, ασχέτως το ότι εμπορικά συνέπεσαν για κάποια χρόνια.
Μην ξεχνάμε ότι το ντεσεβω είναι σχεδίαση της δεκαετίας του 1930 κατά βάση.
 

Μηνύματα
30.918
Reaction score
25.587
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΗΤΑΝ ΤΟΥ 50 ΧΩΡΙΣ ΠΛΕΥΡΙΚΑ ΠΙΣΩ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΚΑΙ

ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΣΗΜΕΡΑ.

ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ 235 ΚΥΒΙΚΑ! ΜΕΤΑ 435 ΚΑΙ ΜΕΤΑ 602....

ΣΑΣΙ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΜΕ ΒΙΔΩΤΗ ΚΑΡΟΤΣΑ.

ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΟ ΣΑΣΙ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΕΙΧΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΝΥ!


ΕΛΑΣΤΙΚΑ 120-15 ΜΙΣΛΕΝ Χ.
Εμένα πάλι μου θυμίσατε ένα άλλο εμβληματικό αυτοκίνητο της εποχής εκείνης (ή λίγο μετέπειτα) το οποίο όμως αντίθετα με το 2CV δεν διατήρησε το status του με τα χρόνια και τείνει να ξεχαστεί:

View attachment 308955
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ 1974-75 965 ΚΥΒΙΚΑ 58ΗΡ.

ΜΕΤΑ ΤΟ 78 ΗΡΘΕ ΤΟ 1049 ΚΥΒΙΚΑ 70ΗΡ.
 

Μηνύματα
611
Reaction score
742
Εμένα πάλι μου θυμίσατε ένα άλλο εμβληματικό αυτοκίνητο της εποχής εκείνης (ή λίγο μετέπειτα) το οποίο όμως αντίθετα με το 2CV δεν διατήρησε το status του με τα χρόνια και τείνει να ξεχαστεί:

View attachment 308955
Το μόνο ιταλικό που έχει περάσει από τα χέρια μου. Αναμνήσεις.....
Απορώ πώς μετά το νέο Fiat 500 δεν έχουν κυκλοφορήσει (ακόμα) και το νέο Autobianchi. Πολύ θα ήθελα να δω και να οδηγήσω μια σύγχρονη έκδοσή του, έστω και 'μεταλλαγμένη' σε σύγκριση με το παλαιό.
 



Μηνύματα
30.918
Reaction score
25.587
ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΔΗΛΑΔΗ ΜΗΧΑΝΗ ΑΠΟ 124 ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΓΙΑ

ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΝ ΕΙΧΕ Η ΦΙΑΤ ΑΠΟ ΤΟ 65 ΣΤΟ ΒΑΝ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΦΙΑΤ 238.

 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.859
Reaction score
8.903
ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΚΥΒΙΣΜΟ 1,2 ΚΑΙ 1,4 ΗΡΘΕ ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ

ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΟ SEAT 1200 SPORT COUPE...



Πάντως στην εποχή του, τράβαγε πολύ τα βλέμματα.
 

Μηνύματα
7.502
Reaction score
1.610
H Autobianchi λειτούργησε για τη Fiat ως πλατφόρμα δοκιμών (ώστε τυχόν αποτυχία να μην χρεωθεί στην ίδια τη Fiat) έτσι αποτέλεσε τη βάση για το επαναστατικό 128, τη βασική διάταξη του οποίου ακολουθούν όλα τα θερμικά αυτοκίνητα με κίνηση μπροστά μέχρι και σήμερα.

Το εικονιζόμενο Α111 ήταν ο προάγγελος του 128, όπως το Α112 ο προάγγελος του 127, του πρώτου πραγματικού super mini.

Στις αρχές των 70s η FIAT, από εκεί που προηγουμένως ήταν μόνη της με την Autobianchi, βρέθηκε να πρέπει να διαχειριστεί και τα σήματα των Ferrari, Lancia, Abarth. Συνεπώς η Autobianchi σταδιακά, έχοντας παίξει το ρόλο της, βρέθηκε σε δεύτερη μοίρα. Έτσι το Υ10 που παρουσιάστηκε στα μέσα των 80ς ως αντικαταστάτης του Α112, έγινε γρήγορα Lancia και η Autobianchi εξαφανίστηκε.

Εδώ και μία δεκαετία έχει εξαφανιστεί και η Lancia, ενώ παρά τα πραγματικά ποιοτικά αυτοκίνητα που έβγαλε η Alfa Romeo (Giulia, Stelvio) κινδυνεύει να χαθεί και αυτή (ενδεικτικά η Lancia συνεχίζει την παραγωγή μόνο του 13 ετών, βασισμένου στο προηγούμενο Panta, Υ, το οποίο διατίθεται μόνο στην Ιταλική αγορά και πουλάει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ από όλη την γκάμα της Alfa διεθνώς σε ετήσια βάση). Οπότε όνειρα για αναβίωση της Autobianchi δεν μπορούν παρά να παραμείνουν όνειρα.
 

TGD

Μηνύματα
8.742
Reaction score
8.764
Μπορεί να βγάλουν ένα ηλεκτρικό με μικρότερη μπαταρία, σπαρτιάτικο εξοπλισμό και να το πουλάνε ως Autobianci. Πώς πουλάει ακόμα το Υ;
 

Μηνύματα
7.502
Reaction score
1.610
Ότι βγάλει στο μέλλον η Lancia (σε καμιά 4-5 χρόνια λένε) θα είναι ουσιαστικά μία ακριβότερη εκδοχή κάποιου μοντέλου της Fiat ή μάλλον ακριβέστερα με τα νέα δεδομένα, θα είναι μία πιο ντιζαινάτη εκδοχή κάποιου Πεζό ή DS που θα είναι τότε σε παραγωγή. Οι φτηνές εκδοχές θα καλύπτονται με τις εκδόσεις που θα βγούνε με τα σήματα της Citroen και της Fiat. Δυσκολεύομαι να βρω που θα μπορούσε να στριμωχτεί σε αυτήν τη γκάμα και ένα Autobianchi.

Θυμίζω ο όμιλος έχει στην κατοχή του τα σήματα Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Autobianchi, Maserati, Citroen, Peugeot, DS, (πιθανότατα επιπλέον κάτι Talbot, Lago, Matra, Sunbeam, Simca κλπ από την εξαγορά της Ευρωπαϊκής Chrysler από την PSA πριν 40κάτι χρόνια), Opel και Vauxhall. Και επιπλέον των Jeep (με αυτόνομη ευρωπαϊκή παρουσία), Chrysler, RAM, Dodge, Plymooth συν ότι άλλο σήμα κατείχε στο παρελθόν η Chrysler και είναι εδώ και κάτι δεκαετίες ανενεργό.

Αν κάτι λείπει από τη Stellantis είναι αυτοκίνητα, όχι σήματα. Και παρόλα αυτά είναι δεύτερη αυτοκινητοπαραγωγός στον κόσμο, πίσω από την ΤΟΥΟΤΑ, πιθανότατα χάρη στα επαγγελματικά της οχήματα.
 



Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.859
Reaction score
8.903


Μια και αναφέρθηκε η Ματρά, Bagheera. 3 θέσιο (!!!)
Το συγκεκριμένο αποτελείτο από fiber glass , αποτέλεσμα η μειωμένη ασφάλεια. Συμτωματικά εξω από το σπίτι μου έγινε ατύχημα, έπεσε δλδ σε κολώνα και διελήθει... (ή μάλλον, έσπασε).....:)
Επίσης....
Και αυτής την εταιρείας έτυχα προιόν: :smg:


1978_Chrysler_Horizon_GL_Front.jpg


Και για καμιά πενταετία... βρήκα τον μπελά μου! (αλλαγή κινητήρα, σκουριές, θόρυβοι, τριξίματα κλπ κλπ κλπ). Πάντα μεταχειρισμένα τα ΙΧ μου, βέβαια...
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.821
Μηνύματα
2.952.950
Members
38.243
Νεότερο μέλος
desmios2025
Top