Αυτοκίνητο μιας άλλης εποχής.




JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.517
Reaction score
27.277
Οχι τόσο της ομαλότητας , όσο της ακριβούς τροφοδοσίας .
Οι ψεκασμοί γενικά παίρνουν ρυθμίσεις που σε πολύ λίγα carburators υπάρχουν με τόση ακρίβεια.
Και βέβαια είναι πανάκριβα.
Σαφώς πιό δύσκολα ρυθμίζεις καρμπυρατέρ , από ψεκασμό , και δη ηλεκτρονικό , κουμπώνεις λαπτοπ και ρυθμίζεις ότι θέλεις , εντός ορίων βέβαια. Δεν μπορείς να κάνεις το κύριο ζιγκλέρ , απο 200 300 ας πούμε.
Ομως στα KEIHIN καθοδικής ροής , τα FCR κάνεις σχεδόν ότι θέλεις.
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.517
Reaction score
27.277
Τα σολεξ δεν άφησαν ποτέ εποχή , όπως τα webber dellorto , keihin , mikuni και λοιπές αγωνιστικές δυνάμεις .
 

Μηνύματα
30.621
Reaction score
25.124
Τα σολεξ δεν άφησαν ποτέ εποχή , όπως τα webber dellorto , keihin , mikuni και λοιπές αγωνιστικές δυνάμεις .
ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΜΟΝΑ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΣΩΣΤΑ ΣΤΑ ΦΙΑΤ

ΚΑΙ ΛΑΝΤΣΙΑ ΦΟΥΛΒΙΑ.








ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΟΤΙ ΟΙ ΨΕΚΑΣΜΟΙ ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΑΕΡΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ.

ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΑΣ ΠΑΛΙΟΣ ΤΙΣ ΞΥΛΙΝΕΣ ΚΑΣΕΤΙΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΖΙΓΚΛΕΡ

ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΤΗΣ Φ1 ΟΤΑΝ ΕΤΡΕΧΑΝ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΟΥΝ ΤΑ 4Χ2 ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ

ΤΩΝ ΘΗΡΙΩΔΩΝ FORD COSWORTH DFV?

Χωρίς τίτλο.jpg
 
Last edited:


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.517
Reaction score
27.277
ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΟΤΙ ΟΙ ΨΕΚΑΣΜΟΙ ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΑΕΡΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ.

ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΑΣ ΠΑΛΙΟΣ ΤΙΣ ΞΥΛΙΝΕΣ ΚΑΣΕΤΙΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΖΙΓΚΛΕΡ

ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΤΗΣ Φ1 ΟΤΑΝ ΕΤΡΕΧΑΝ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΟΥΝ ΤΑ 4Χ2 ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ

ΤΩΝ ΘΗΡΙΩΔΩΝ FORD COSWORTH DFV?
Εχουν όρια Γρηγόρη . Τα έχουν στενέψει τα περιθώρια αυτορύθμισης χάρην απλότητας .
Ενας ψεκασμός για γερμανία , δεν έχει τα ίδια όρια ρύθμισης με κάποιον ίδιο για το Μεξικό πχ.
Οσο για τα ζιγκλέρ που λες το θυμάμαι το έργο .
Είναι ζόρικο το έργο με τα ζιγκλέρ . Πολύ .
 

Μηνύματα
30.621
Reaction score
25.124
Εχουν όρια Γρηγόρη . Τα έχουν στενέψει τα περιθώρια αυτορύθμισης χάρην απλότητας .
ΜΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ MAPPING.

ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΑΖΕΨΕΙ ΠΧ Η VW ΚΑΝΟΝΤΑΣ

"ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ" ΣΤΟ ΓΚΟΛΦ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΞΕΙ

ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΟΙΝΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ.

ΥΓ.ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΨΕΚΑΣΜΟΙ ΤΩΝ ΝΤΗΖΕΛ ΣΤΗΝ ΑΡΑΠΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΛΑ ΠΕΖΩ

ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΨΥΞΗΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.
 





ika

News
Μηνύματα
15.803
Reaction score
14.535

Αριστούργημα!!!!!!!
Το θέλω τώρα!
Δεν ξέρω από πότε είχε αγοραστεί, αλλά DS το 80 είχε fiberglass φτερά και πορτμπαγκάζ, φώτα που γύριζαν με το τιμόνι, μοκέτα πολύ παχιά και κυρίως την μαγική υδροπνευματική ανάρτηση που ανεβοκατέβαζε το αμάξωμα κατά το δοκούν!

Σαν να ήσουν σε σύννεφο ήταν στον δρόμο.
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.517
Reaction score
27.277
Το είχε ο Νοννός μου σε έκδοση DS 23 μαγικό . Είχαμε κάνει ταξίδια , και φτάναμε πάντα ατσαλάκωτοι και ξεκούραστοι .
Αθήνα Αλεξανδρούπολη και ούτε χαμπαριάζαμε τίποτα. Βέβαια έκαιγε τον κ'ωλο του ,πηγαίνωντας συνεχώς με 180 , αλλά εντάξει και τι έγινε ?
Μαγικό χαλί ήταν .
Οπως προείπα , αθ-αλξ με μοναδικές στάσεις για καύσιμο , τρείς , αν θυμάμαι καλά , το αυτοκίνητο πέταγε , απλά έκαιγε τον κώλο του .
Δεν έχω ξαναζήσει κάτι παρόμοιο ούτε με LINKOLN CONTINETAL , που έκανα ταξίδι στις HΠΑ .
Και εκείνο εξαιρετικό αυτοκίνητο αλλά σαν το citroen δεν ήταν .
Το DS 23 PALACE που είχε ο νοννός το είχε αγοράσει ο ίδιος από την Γαλλία και το είχε φέρει εδώ οδηγώντας .
Δεν έχω ξαναδεί ή νοιώσει πιό άνετο αυτοκίνητο.
Ενα DS21 του κουμπάρου του πατέρα μου το ίδιο , απλά απελπιστικά πιό αργό.
Το ds 23 του νονού , αν το θυμάμαι καλά είχε 180 άλογα , ενώ το άλλο είχε μόλις 100 .
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
20.927
Reaction score
35.187
Πολύ λιγότερα άλογα είχε το 23, κάπου 140. Λογικό να καίει τρελά με 180.
Δλδ ένα ηλεκτρικό να το πας με 180 σήμερα, πόσο θα κάψει;
 


Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.750
Reaction score
76.108
The DS 23 with electronic fuel injection was the most powerful production model, producing 141 hp (105 kW) SAE (130 hp DIN).
Αποκλειστικά τετρακύλινδρες.

 

Μηνύματα
30.621
Reaction score
25.124
ΤΟ ΕΙΧΑ ΓΙΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ DS23 PALLAS INJECTION ELECTRONIQUE ΚΑΦΕ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΜΕ

ΒΥΣΣΙΝΙ ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΕΣ ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΕΣ.

130 ΗΡ ΜΕ ΨΕΚΑΣΜΟ BOSCH L-JETRONIC ΚΑΙ 115 ΜΕ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΚΑΙ 5ΑΡΙ ΣΑΖΜΑΝ.

ΗΤΑΝ 4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 2,300ΚΕ..

ΜΟΝΟ Η ΟΡΟΦΗ ΗΤΑΝ ΦΑΙΜΠΕΡ. Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΗΤΑΝ ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΛΕΠΤΗ

ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ.

ΕΒΓΑΙΝΕ ΕΩΣ ΤΟ 75. ΚΑΠΟΥ ΤΟ 69 ΟΙ ΣΤΑΘΕΡΟΙ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΙ

ΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΥΨΟΣ ΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΛΛΑΞΑΝ

ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΟΥΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΠΛΕΣ ΕΓΙΝΑΝ "ΧΟΥΦΤΕΣ". ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΛΑΣΤΙΧΟ ΔΕΝ

ΥΠΗΡΧΕ ΓΡΥΛΟΣ ΑΛΛΑ "ΣΗΚΩΝΕΣ" ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΣΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ

ΚΑΙ ΕΒΑΖΕΣ ΣΤΑΘΕΡΗ ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΖΕΣ ΤΟΝ ΜΟΧΛΟ ΚΑΙ ΟΙ ΡΟΔΕΣ

ΣΗΚΩΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥΣ ΕΒΓΑΖΕΣ ΤΟ ΠΙΣΩ ΦΤΕΡΟ

ΜΕ ΜΙΑ ΒΙΔΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΞΕΒΙΔΩΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΜΠΟΥΛΟΝΟΚΛΕΙΔΟ.

ΤΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΤΑΝ ΚΟΙΝΟ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΦΡΕΝΑ.

ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΗΤΑΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΡΟΜΠΑ

ΦΡΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΚΟΠΤΑΚΙ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ Η ΠΙΕΣΗ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ.

ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

ΜΑΝΤΕΨΤΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΡΕΝΟ....
1967-DS21-brake-buttoin.jpg

ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΛΟΥΚΟΥΜΙ....

Η ΦΟΥΣΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΡΕΝΟ....

ΑΜΠΡΑΓΙΑΖ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η

ΠΑΤΟΥΡΑ ΣΤΟ ΧΑΛΙ.

ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΕΝΤΑΛ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΩΣ ΦΡΕΝΟ

ΑΝ ΠΑΘΟΥΝ ΖΗΜΙΑ ΤΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ! (ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΗ ΒΛΑΒΗ).
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.118
Μηνύματα
2.929.707
Members
38.137
Νεότερο μέλος
SoulaΜ
Top