- Μηνύματα
- 8.611
- Reaction score
- 11.609
Δικαιολογημένη η αγανάκτηση: είναι δυνατόν να προκρίνεις τη χαρτογράφηση έναντι της τεχνητής νοημοσύνης; 

Άρθρο - μελέτη από το Bloomberg είναι.Όταν μάθουν να συγκρίνουν πορτοκάλια με πορτοκάλια και όχι με λεμόνια, να μας πούνε. Οι άσχετοι από επιστήμη.
Αλλά τελείως όμως.
Μα δεν μιλάμε για τα ατυχήματα που γίνονται και πως προσμετρώνται. Μιλάμε για αυτά που ΔΕΝ γίνονται, επειδή ο οδηγός πήρε τον έλεγχο και πόσα θα είχαν γίνει αν δεν υπήρχε οδηγός.Καμία σχέση. Κάθε ατύχημα που γίνεται έστω και αν το FSD απενεργοποιήθηκε 5" πριν το συμβάν (που συμβαίνει αλλά σπάνια), θεωρείται υπαίτιο το FSD. Άσχετα αν ο οδηγός πρόλαβε να κάνει κάτι. Που δεν προλαβαίνει. Οπότε η σύγκριση είναι σαν να υπήρχε Waymo vs Unsupervised FSD.
Δηλαδή η Tesla έχει έναν αλγόριθμο που ξέρει να οδηγάει πολύ καλύτερα και έναν που οδηγάει χειρότερα. Αλλά στα οχήματα που μεταφέρουν ανθρώπους (πελάτες της εταιρείας που έχουν πληρώσει μάλιστα για FSD) τους βάζει το χειρότερο. Γιατί; Έτσι, για γούστο;Για το Unsupervised FSD τώρα, ο αλγόριθμος + Tesla AΙ ή ότι άλλο έχει, δεν έχει απολύτως καμία σχέση, καμία όμως, με αυτόν του Supervised FSD. Πολύ ανώτερος.
Υπάρχει τι; Οδηγός που κάθεται πίσω από το τιμόνι; Δηλαδή για κάθε waymo που κυκλοφορεί υπάρχει ένας "πιλότος" που παρακολουθεί και παρεμβαίνει σε πραγματικό χρόνο; Κι αν είναι έτσι, γιατί δεν είναι μέσα στο αυτοκίνητο;Υπάρχει. Όλα τα waymo μεταφέρουν εικόνα στα κεντρικά.
Όπως νομίζεις.Μα δεν μιλάμε για τα ατυχήματα που γίνονται και πως προσμετρώνται. Μιλάμε για αυτά που ΔΕΝ γίνονται, επειδή ο οδηγός πήρε τον έλεγχο και πόσα θα είχαν γίνει αν δεν υπήρχε οδηγός.
Τώρα αυτό το "που δεν προλαβαίνει" δεν ξέρω τι αυθαίρετο συμπέρασμα είναι και που στηρίζεται.
Δηλαδή τώρα εσύ αλήθεια πιστεύεις ότι τα ατυχήματα που γίνονται σε ένα αυτοκίνητο χωρίς οδηγό είναι συγκρίσιμα με αυτά που γίνονται σε ένα αυτοκίνητο με οδηγό έτοιμο να πάρει τον έλεγχο (που μάλιστα ελέγχεται για αυτό από τα συστήματα του αυτοκινήτου). Αν το πιστεύεις πραγματικά αυτό, ε, τότε σε παραπέμπω στον @Dimifoot να σε χαρακτηρίσει αναλόγως.
Ακριβώς.Δηλαδή η Tesla έχει έναν αλγόριθμο που ξέρει να οδηγάει πολύ καλύτερα και έναν που οδηγάει χειρότερα. Αλλά στα οχήματα που μεταφέρουν ανθρώπους (πελάτες της εταιρείας που έχουν πληρώσει μάλιστα για FSD) τους βάζει το χειρότερο.
Σχεδόν.Δηλαδή η Tesla έχει έναν αλγόριθμο που ξέρει να οδηγάει πολύ καλύτερα και έναν που οδηγάει χειρότερα. Αλλά στα οχήματα που μεταφέρουν ανθρώπους (πελάτες της εταιρείας που έχουν πληρώσει μάλιστα για FSD) τους βάζει το χειρότερο. Γιατί; Έτσι, για γούστο;
Ούτε καν τέλος του έτους. Καλό 2026 και σιγά σιγά.To software που τρέχουν σήμερα τα Robotaxi της Tesla (τα Υ), οι απλοί οδηγοί θα το δουν στα οχήματα τους (τμήματα αυτού ως supervised) τέλος του έτους αρχές του επόμενου. Είναι πολύ πιο εξελιγμένο από ότι έχουν σήμερα, και στη ουσία χρειάζεται μάθηση σχεδόν από την αρχή ώστε να περάσει στα ΙΧ.
Δεν είδα φως. Σιγή ιχθύος.Σας δίνω μια μέρα να το ξανασκεφτείτε.