Αυτόνομα αυτοκίνητα


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.512
Reaction score
32.521
Το παραπάνω κείμενο θα μπορούσε να το βάλει κάποιος μαζί με αυτά των μηνύσεων επειδή το όχημα τους έχασε αξία λόγω Musk ή επειδή δεν κάνει όσα χλμ λέει το manual.

Θα πω μόνο αυτό και τα σχόλια για θρησκευτική σέχτα τα αφήνω ασχολίαστα. Αν και δεν θα έπρεπε.

Το Supervised FSD δεν εμφανίστηκε το 2024 αλλά το 2022, μετά από σχετική οδηγία των ρυθμιστικών αρχών.

Και μια ας πούμε συμβουλή. Το τεσλάκι σε τρώει και σε παρατρώει όπως φαίνεται. Άντε πάρτο να τελειώνεις.
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.040
Reaction score
11.163
Αν κάποιος σταματήσει να παίρνει στα σοβαρά τις ανακοινώσεις της Τέσλα και μείνει στο προϊόν όλα ξεκαθαρίζουν.

Πρόκειται για μια εταιρεία τεχνολογίας που παράγει σοβαρά προϊόντα και τεχνολογία.

Αν πάρεις στα σοβαρά αυτά που λένε καταντάει κωμωδία.
Από το ροουντστερ μέχρι τον Άρη και από το άφτερ σέιλς μέχρι τα ρομποταξί και τα φορτηγά.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.640
Reaction score
89.433
Το Supervised FSD δεν εμφανίστηκε το 2024 αλλά το 2022, μετά από σχετική οδηγία των ρυθμιστικών αρχών.
Αλλιώς το βρήκα στο ιντερνετ, αλλά δεν παίζει και σπουδαίο ρόλο το πότε.
Το παραπάνω κείμενο θα μπορούσε να το βάλει κάποιος μαζί με αυτά των μηνύσεων επειδή το όχημα τους έχασε αξία λόγω Musk ή επειδή δεν κάνει όσα χλμ λέει το manual.
Εάν έχεις δεδομένα που να διαψεύδουν όσα έγραψα, ή όσα ψέματα αποδίδει η wiki στον Musk, διαφώτισέ μας. Ειδικά αυτό. Τι ψευταράς ρε παιδιά. :p
Και μια ας πούμε συμβουλή. Το τεσλάκι σε τρώει και σε παρατρώει όπως φαίνεται. Άντε πάρτο να τελειώνεις.
Δεν είναι πια μονοπώλιο. Υπάρχουν πλέον πολλές προτάσεις, και δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω καμία κίνηση μέχρι να δω και το Mercedes.
Το τέσλα είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, έχει πλεονεκτήματα και κάποια μειονεκτήματα, αλλά για την πλειοψηφία των ευρωπαίων δεν είναι επιλογή αυτήν την στιγμή.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.055
Reaction score
8.935
Αν πάρεις στα σοβαρά αυτά που λένε καταντάει κωμωδία.
Από το ροουντστερ μέχρι τον Άρη και από το άφτερ σέιλς μέχρι τα ρομποταξί και τα φορτηγά.
Και άντε πες η Tesla λέει ό,τι λέει για να δημιουργήσει hype και να αυξήσει τις πωλήσεις της (Σωστό; Λάθος; Κρίνεται τέλος πάντων).

Κάποιοι εδώ μέσα που παίρνουν αυτά που λέει και υπερθεματίζουν κι από πάνω, τι φάση, μου εξηγείς; :idk:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.803
Reaction score
142.873
Η Τέσλα είναι κορυφή, ο Έλον είναι θεούλης, κι εσείς κάνετε σα κακιαζμένες κότες 🐔


:party: :party: :party:


ΥΓ. Ο Έλον δεν είναι η Τέσλα, και η Τέσλα δεν είναι ο Έλον. Δυσκολεύεστε να το κατανοήσετε μερικοί, ίσως το καταλάβετε σε 2-3 μέρες (Elon days). 😂😂😁
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.512
Reaction score
32.521
Δεν θα έλεγα πως είναι ψεύτης. Υπεραισιόδοξο θα τον έλεγα. Ούτε καν αισιόδοξο.

Όσο για το αν υπερθεματίζουν/με κάποιοι, δεν ξέρω από που βγαίνει αυτό.

Το να σας λέμε για παράδειγμα ότι το όχημα που κυκλοφορεί στην Αμερική ένας ιδιοκτήτης με supervised FSD δεν έχει καμία σχέση με το Robotaxi δεν είναι κάτι νέο. Όσοι ασχολούνται με την εταιρεία το ξέρουν. Συμβαίνει, είτε δεν το γνωρίζετε, είτε δεν το πιστεύετε.

Μάλιστα, το software που τρέχουν τώρα που μιλάμε τα Robotaxis στο Austin θα αλλάξει σε λίγους μήνες με κάτι πολύ ανώτερο. Που πιθανότατα πάει το HW4 (ή AI4) στα όρια του.

Προσωπικά, καθώς όπως φαίνεται η καθυστέρηση μου βγήκε σε καλό, αν πάρω Τesla θα πρέπει οπωσδήποτε να έχει HW5. Αν δεν έχει θα περιμένω. Αν και θεωρώ βέβαιο πως μέσα στο 2026, ίσως και αρχές, όλα τα Tesla θα πωλούνται με HW5. Για αυτό μπήκε σε όλα τα μοντέλα (εκτός του 3 που θα μπει και εκεί) η μπροστινή κάμερα στον προφυλακτήρα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.803
Reaction score
142.873
Προσωπικά, καθώς όπως φαίνεται η καθυστέρηση μου βγήκε σε καλό, αν πάρω Τesla θα πρέπει οπωσδήποτε να έχει HW5. Αν δεν έχει θα περιμένω. Αν και θεωρώ βέβαιο πως μέσα στο 2026, ίσως και αρχές, όλα τα Tesla θα πωλούνται με HW5. Για αυτό μπήκε σε όλα τα μοντέλα (εκτός του 3 που θα μπει και εκεί) η μπροστινή κάμερα στον προφυλακτήρα.
Πολλοί, σαν εσένα (που λες θα κάνεις), περίμεναν για πολλούς μήνες για να παραλάβουν αυτοκίνητο με το νέο HW3, και άλλοι τόσοι για να παραλάβουν με το νέο HW4.

Όλοι κατά τη γνώμη μου, πρέπει να παίρνουν αυτοκίνητο όταν το χρειάζονται και όταν μπορούν να το πληρώσουν. Το να περιμένεις το νεότερο σε μια εποχή που συνεχώς όλα αλλάζουν, σημαίνει πως θα περιμένεις για πάντα, και τζάμπα χάνεις το χρόνο σου.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.512
Reaction score
32.521
Δεν υπάρχει τρόπος αγοράς τώρα ή εντός του 2025. Όπως πάνε τα πράγματα δεν ξέρω αν θα υπάρξει και το 2026 (για Tesla). Οπότε λέω πως μου βγαίνει σε καλό αυτό. Αν τώρα μπορώ να βρω πότε έρχεται το HW5 θα περιμένω. Δεν με ενδιαφέρει καν αν θα χάσω την επιδότηση των 3000€. Είναι πολύ σημαντικότερο για μένα να έχει τα τελευταία upgrades παρά το 3000άρο.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.512
Reaction score
32.521
Πόσο καραγκιόζης είναι αυτός ο Fred δεν υπάρχει. Και πόση χολή μπορεί να έχει ακόμα.

Σίγουρα έχει φάει τρελό γ@ από κάποιον εκεί μέσα αλλιώς δεν εξηγείται. :roflmao:
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.512
Reaction score
32.521
Δεν είναι καν θέμα αυτό. Εννοείται ότι θα έχει. Εννοείται ότι θα υπάρχουν restrictions, εννοείται ότι θα είναι πολύ μικρός αριθμός οχημάτων στην αρχή, εννοείται πως θα γίνεται μόνο σε συγκεκριμένους ανθρώπους και περιοχές. Πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί, και καλά κάνουν. Έτσι πρέπει.

Ότι έκανε και η Waymo, και στο Austin και σε τόσες άλλες πολιτείες. Μάλιστα, όπως έχω γράψει ήδη πριν λίγες μέρες, η δοκιμαστική περίοδος της Waymo στο Austin ήταν δύο χρόνια.

ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ.

Αυτός θέλει τα πάντα όλα τώρα γιατί έτσι.

Ο μαλέας ο χολής ο Φρέντης έχει τόσο μίσος που δεν βλέπει το προφανές, και επειδή θέλει να σπέρνει χολή ψάχνει που θα πατήσει ώστε να την ρίξει.

Έχει πρόβλημα λέμε.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.640
Reaction score
89.433
Α όχι φιλαράκι, δεν πάει έτσι.
Προχτές ασχοληθήκαμε με το αφήγημα της Tesla, πως έχει καταγραμμένα άπειρα χιλιόμετρα σε σύγκριση με την Waymo και πως έχει πολύ λιγότερα στατιστικά ατυχήματα ανά απόσταση.
Με ατράνταχτα δεδομένα, έτσι μας λέγανε. Σιγουριά. Καμία σχέση λέμε, πολύ καλύτεροι.

Δεν βλέπεις την αντίφαση;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.803
Reaction score
142.873
Όλοι έχουν υποχρεωτικά συνοδηγό στην αρχή, στην δοκιμαστική περίοδο λειτουργίας, αυτό εκτιμώ πως είναι και θέμα κανονισμών, για λόγους ασφαλείας.

"Δοκιμαστική περίοδος λειτουργίας".
Δεν φτάσαμε ακόμα στο τέλος.

Η ύπαρξη συνοδηγού, όπως και ανθρώπου στα κεντρικά να χειρίζεται το κάθε αυτόνομο ΙΧ εάν χρειαστεί, για την αρχική δοκιμαστική λειτουργία τους, είναι όχι απλώς θετικό, αλλά απαραίτητο στοιχείο στην "δοκιμαστική λειτουργία", μέχρι να αποδειχθεί αδιαμφισβήτητα στην πράξη ότι δεν είναι απαραίτητα όλα αυτά, και να μην στηρίζονται σε εικασίες οπουδήποτε για την επάρκεια των αλγορίθμων της αυτόνομης οδήγησης.

Όλοι το κάνουν έτσι. Φυσικά και η φολγκζβάγκεν είπε ότι έτσι θα το κάνει, όταν κάποτε θα βγάλει κι αυτή τα πρώτα αυτόνομα οχήματα στο δρόμο, με συνοδηγό και με άνθρωπο στα κεντρικά.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.640
Reaction score
89.433
Δεν είμαι εναντίον της ασφάλειας. Καλά κάνουν, φυσικά.
Είμαι εναντίον της παρλαπίπας. Δεν χρειάζεται όλο αυτό, η παραπληροφόρηση δεδομένων, οι υποσχέσεις που δεν τηρούνται, το hype που προσπαθούν να διατηρήσουν με μπαρούφες.
Στην ουσία δεν διαφωνώ πουθενά λοιπόν, ας το ξεκινήσουν γιατί έχουν μείνει πολύ πίσω από τα υποσχεθέντα, και από τον ανταγωνισμό.
Θα μπορούσε να έχει ένα πολύ πιο αξιοπρεπές προφίλ η εταιρία, αλλά μπάζει από παντού.
Το καλύτερο είναι να σταματήσει ο Έλον να καθορίζει την επικοινωνιακή πολιτική, και να προσλάβει σοβαρούς ανθρώπους να προσπαθήσουν να συμμαζέψουν την δημόσια εικόνα της εταιρίας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.512
Reaction score
32.521
Α όχι φιλαράκι, δεν πάει έτσι.
Προχτές ασχοληθήκαμε με το αφήγημα της Tesla, πως έχει καταγραμμένα άπειρα χιλιόμετρα σε σύγκριση με την Waymo και πως έχει πολύ λιγότερα στατιστικά ατυχήματα ανά απόσταση.
Με ατράνταχτα δεδομένα, έτσι μας λέγανε. Σιγουριά. Καμία σχέση λέμε, πολύ καλύτεροι.

Δεν βλέπεις την αντίφαση;
'Oχι φιλαράκι, έτσι ακριβώς πάει.

Εννοείται ότι θα ξεκινήσει με τη μεγαλύτερη ασφάλεια που μπορεί. Με λίγα οχήματα, με οδηγό ασφαλείας, με προσωπικό ή εθελοντές πελάτες, και με ότι άλλο χρειάζεται. Το έχει πει και ο ίδιος. "Θα είμαστε υπερβολικοί με την ασφάλεια". Οτιδήποτε διαφορετικό περιμένει κάποιος οφείλεται ξεκάθαρα σε λάθος προσδοκίες, οι οποίες προέρχονται από λάθος κατανόηση ή/και από απουσία σωστής πληροφόρησης. Η αντίστοιχη δοκιμαστική περίοδο της Waymo στην ίδια πόλη ήταν δύο χρόνια. Και στο Phoenix τρία χρόνια. Και εσείς περιμένετε 1000 Tesla next day να γυρνοβολάνε all around, και μάλιστα σε χώρο κάλυψης ίσως και δεκαπλάσιο από αυτόν της Waymo. Πρέπει να δουν πως συμπεριφέρεται το όχημα σε πραγματικές συνθήκες. Υπάρχουν πολλοί παράμετροι που πρέπει να ελεγχθούν. Πως συμπεριφέρεται στο δρόμο σύμφωνα με την τοπική νομοθεσία κυκλοφορίας οχημάτων, ας πούμε.

Στο άλλο που λες, εννοείς πως αφού μας λέει ότι τα ατυχήματα είναι σπάνια γιατί δεν κάνει full έναρξη και το πάει στράτα στρατούλα; Tι φοβάται;

Απαντήθηκε παραπάνω. Αν τώρα η δοκιμαστική περίοδος γίνει δύο χρόνια αλλάζει. Εδώ ήμαστε να το δούμε. Αν όμως σε λίγο καιρό γίνει full service και με περισσότερα οχήματα τότε τους έκλεισε τα σπίτια. Πλήρως αυτόνομο όχημα και μάλιστα παραγωγής, δηλαδή μπορεί να το έχει ο καθένας για κάθε χρήση, από 40k. Δεν υπάρχει πουθενά αυτό στη δύση, και δεν ξέρω καν πότε θα υπάρξει άλλος δυτικός ανταγωνιστής από άλλη εταιρεία. Το επόμενο (και μοναδικό μέχρι στιγμής, και με τρελούς περιορισμούς) έχει κάπου στα 200k όπως λένε, είναι σαν διαστημόπλοιο από τα radars και lidars, και δεν μπορεί να το αγοράσει κανένας για ΙΧ.

Υγ: 7 δικηγόροι της πολιτείας (όλοι δημοκρατικοί αν αυτό έχει κάποια σημασία), έστειλαν επιστολή στην Tesla ζητώντας να αναβάλει την έναρξη για μερικούς μήνες, ή τουλάχιστον μέχρι Σεπτέμβριο.
 

TGD

Μηνύματα
10.392
Reaction score
10.138
Φυσικά και η φολγκζβάγκεν είπε ότι έτσι θα το κάνει, όταν κάποτε θα βγάλει κι αυτή τα πρώτα αυτόνομα οχήματα στο δρόμο, με συνοδηγό και με άνθρωπο στα κεντρικά.
Κατι μαύρα Buzz με κάμερες στην οροφή που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο είναι;

Καλά δεν μίλησαν με τους δικούς μας ταξιτζίδες να μάθουν ότι ούτε ένα 3LR δεν έχει αρκετή εμβέλεια για επαγγελματική χρήση;
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.803
Reaction score
142.873
Κατι μαύρα Buzz με κάμερες στην οροφή που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο είναι;
Ναι.

Και όπως το waymo:

Το επόμενο (και μοναδικό μέχρι στιγμής, και με τρελούς περιορισμούς) έχει κάπου στα 200k όπως λένε, είναι σαν διαστημόπλοιο από τα radars και lidars, και δεν μπορεί να το αγοράσει κανένας για ΙΧ.
Έτσι και το iD.buzz τοποθετείται κοστολογιακά αρκετά πάνω από 200 χιλιάρικα, οπότε δεν μπορεί να είναι ανταγωνιστικό και κερδοφόρο.

Κατά τη γνώμη μου, είναι καμμένα χαρτιά όλα αυτά.

Το πραγματικά κερδοφόρο robotaxi θα είναι το model 2, με κόστος παραγωγής κάτω από 20 χιλιάρικα και με τρελό ρυθμό παραγωγής. Εκείνο, θα τους κλείσει τα σπίτια ολονών. Μέχρι τότε, υπομονή. 😎
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.610
Μηνύματα
3.017.947
Members
38.470
Νεότερο μέλος
Minas Notaras
Top