Βοήθεια με επιλογή Pick Up και Phono

Μηνύματα
4.034
Reaction score
3.915
To Technics με την blue είναι πολύ καλή επιλογή, αν μπορείς να κάνεις μια μικρή υπέρβαση στο phono θα σου πρότεινα το μικρό της clearaudio.
 



Μηνύματα
39
Reaction score
10
για τα πικαπ που αναφερθηκαν η καλυτερη λυση ειναι το technics με τον βραχιονα του rega 3,η τιμη του ειναι στα 650ε οποτε δες ποσο χρεωνεται η σανιδα !!! ο βραχιονας μπορει να μεταφερθει σε πολυ ακριβοτερα πικα εγω το κανα με ενα systemdek iix900 και τον ιδιο εχω σ ενα gyrodec...το project εχει 8,6 ιντζες βραχιονα ο rega ειναι 9 η project βαζει 9 ιντζο βραχιονα απο το X2...απο τις κεφαλες η goldring 1006 ειναι καλυτερη απο τις 95ml 2mblue αν πας σε ortofon θελει σωστη χωρητικοτητα στα 300pf,επισης υπαρχουν οι om20 520mkii vinyl master red προς το αναλογικοτερο.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.411
Reaction score
28.948
Από OM 20 καλύτερα να πάει σε OM 40 , SUPER ELLIPTICAL STYLOUS.
Νομίζω και η Blue κάτι τέτοιο έχει .
Θα πρότεινα και καμία DENON , 304, DLS1 αλλά αυτές πλέον δεν υπάρχουν δυστυχώς.
 

Μηνύματα
39
Reaction score
10
Από OM 20 καλύτερα να πάει σε OM 40 , SUPER ELLIPTICAL STYLOUS.
Νομίζω και η Blue κάτι τέτοιο έχει .
Θα πρότεινα και καμία DENON , 304, DLS1 αλλά αυτές πλέον δεν υπάρχουν δυστυχώς.
η om 20 η απλη οχι η super εχει πιο αναλογικο ηχοχρωμα,ειναι nude elliptical οπως και η 2mblue φυσικα υπαρχουν οι 30 και 40 οπως και οι 530 540 αλλα η best buy ειναι η 20 520 !!! το μεγαλο πλεονεκτημα ειναι διαφορες βελονες που κυκλοφορουν για την om και η 320 για την σειρα 500 σε σχεση με την 2m σειρα ....
 

Μηνύματα
89
Reaction score
57
Επειδή βρήκα την ortofon 2m blue σε πολύ καλή τιμή μάλλον θα πάω για αυτή, την απλή μπλε με το εργοστασιακό headsell.
Υπάρχουν διαφορετικές επιλογές ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά που πρέπει να προσέξω ή η μπλε είναι μία και τέλος.
 

Μηνύματα
829
Reaction score
1.198
Επειδή βρήκα την ortofon 2m blue σε πολύ καλή τιμή μάλλον θα πάω για αυτή, την απλή μπλε με το εργοστασιακό headsell.
Υπάρχουν διαφορετικές επιλογές ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά που πρέπει να προσέξω ή η μπλε είναι μία και τέλος.
Η πιο ασφαλής επιλογή. Να την πάρεις χωρίς δεύτερη σκέψη. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι μοναδικά για την 2m blue. Καλές ακροάσεις.
 

Μηνύματα
27
Reaction score
58
Καλησπέρα,
εδώ και 2 ημέρες είμαι ένας ευτυχής κάτοχος SL-1210GR σε συνδυασμό με κεφαλοβελόνα Ortofon 2M Blue και έχω να πω τα καλύτερα...

Δεν έχω εμπειρία από ακριβά μηχανήματα, αλλά από απλά φτηνότερα είναι τεράστια η διαφορά.

Με το καλό η αγορά!
 

Μηνύματα
89
Reaction score
57
Διαβάζω για τον μηχανισμό quartz των παλιότερων technics, βλέπω ότι ακόμα έχουν κάποιον αντίστοιχο μηχανισμό. Είναι αντίστοιχος των παλιών, κατώτερος, ανώτερος; Επίσης έχουν όλα τα μοντέλα ή κάποια μόνο από τα καινούρια;
 

Μηνύματα
592
Reaction score
500
Επειδή βρήκα την ortofon 2m blue σε πολύ καλή τιμή μάλλον θα πάω για αυτή, την απλή μπλε με το εργοστασιακό headsell.
Υπάρχουν διαφορετικές επιλογές ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά που πρέπει να προσέξω ή η μπλε είναι μία και τέλος.
Aν ειναι ανακοινωσιμο θα ηθελα να μαθω το ποσο και που?
 

AriPetro

Ears of Gold
Μηνύματα
999
Reaction score
1.709
@Loukatos δυστυχώς αυτο που γραφει εδω ο @Costas Coyias είναι η πραγματικοτητα.
...Αν όμως τα πάρεις, πάντα θα σε τρώει η αμφιβολία, μήπως τα "άλλα", όλα αυτά τα άθλια λουστραρισμένα σανίδια με λαστιχένια πόδια που τα μοστράρουν για πικάπ, παίζουν καλύτερα, πράγμα που δεν συμβαίνει, πράγμα που, όμως, δεν ξέρεις και ούτε μπορείς να πεισθείς εύκολα γι' αυτό...
Και λέω δυστυχώς γιατί τα πέρασα ακριβώς έτσι με την ίδια σειρά και τούμπαλιν και ξανά μανά.
Τώρα πλέον έχω ένα SL1210mk7, ένα 1200G και ένα Rega σε δευτερο συστημα που το χρησιμοποιώ αραιά και που για να μου θυμιζει να μην ξανακάνω το ίδιο λάθος :gotcha::p
Όλα αυτά βέβαια είναι προσωπικές απόψεις.
 


AriPetro

Ears of Gold
Μηνύματα
999
Reaction score
1.709
Τα αξίζει τα λεφτά του το mk7;
Κατα την άποψη μου ναι.
Θα στο αιτιολογήσω ως εξής, επειδή όλα είναι σχετικά όταν δίνεις 900 ευρώ για να πάρεις ένα p3, τα 80 ευρώ παραπάνω είναι τίποτα για το mk7, ενα πικαπ το οποίο θα το κληρονομήσουν τα παιδιά σου και ακόμα θα γυρναει απροβλημάτιστα.

Κατα τα υπόλοιπα ισχύει αυτό που έγραψε ο @Costas Coyias
...πάντα θα σε τρώει η αμφιβολία, μήπως τα "άλλα", .... πράγμα που, όμως, δεν ξέρεις και ούτε μπορείς να πεισθείς εύκολα γι' αυτό.
(Αν δεν φας ποτέ φακές, ποτέ δεν θα εκτιμήσεις την καλοψημένη μπριζόλα)...
 

Μηνύματα
89
Reaction score
57
Το mk7 έχει μηχανισμό quartz ή κάτι αντίστοιχο που να παίρνει feedback από το μοτέρ για να κρατάει σταθερές στροφές;

Διαβάζω για τον μηχανισμό quartz των παλιότερων technics, βλέπω ότι ακόμα έχουν κάποιον αντίστοιχο μηχανισμό. Είναι αντίστοιχος των παλιών, κατώτερος, ανώτερος; Επίσης έχουν όλα τα μοντέλα ή κάποια μόνο από τα καινούρια;
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.726
Reaction score
22.436
Διαβάζω για τον μηχανισμό quartz των παλιότερων technics, βλέπω ότι ακόμα έχουν κάποιον αντίστοιχο μηχανισμό. Είναι αντίστοιχος των παλιών, κατώτερος, ανώτερος; Επίσης έχουν όλα τα μοντέλα ή κάποια μόνο από τα καινούρια;
Εάν δεν μου διαφεύγει κάτι σημαντικό, ο μηχανισμός του μοτέρ είναι σχεδόν ο ίδιος σε όλα τα μοντέλα, έως και το κoρυφαίο SP1000 / SP10. Παλαιότερα, η Panasonic το έγραφε καθαρά πως πρόκειται για μοτέρ DC με έλεγχο κλειστού βρόχου αναφερόμενο σε κρύσταλλο, αυτό που απλώς λέμε quartz PLL, που είναι και ο τεχνικά αρτιότερος έλεγχος ταχύτητας. Στα νεώτερα μοντέλα δηλώνει το μοτέρ απλώς ως DC brushless κι αυτό είν' όλο. Όμως, η παρουσία του quartz PLL καταμαρτυρείται από το W&F που είναι το ίδιο χαμηλό, 0,025% στα "απλά", 0,015% στο χιλιάρι. Τέτοια ακρίβεια δεν φτάνεται με άλλο τρόπο, εκτός του quartz PLL. (Να έχουν τα φτηνά 1200άρια 1300άρια και 1500άρια απλό DC-servo, και να καταφέρνουν να επιτυγχάνουν πάλι το ίδιο χαμηλό W&Flutter; Δεν το ξέρω σίγουρα, και προσωπικά το θεωρώ απίθανο).

Μια πραγματικά αριστοτεχνική λεπτομέρεια είναι η παρουσία της ρύθμισης στροφών (τη εξαιρέσει των νεώτερων, κουτσουρεμένων μοντέλων, SL1300, SL1500), όπου το κέντρο του ποτενσιόμετρου ρύθμισης των στροφών κλειδώνει στον βρόχο και δίνει και στον χειριστή τη μηχανική αίσθηση του κλικ σκαλώνοντας στο κέντρο, για να μην ψάχνει το "ακριβώς" λίγο πιο εδώ, λίγο πιο εκεί.

Μια άλλη λεπτομέρεια, σημαντική μάλλον για όλους, είναι η απουσία μεντεσέδων στο ΜΚ7, μιας που ο κατασκευαστής το εντάσσει στον επαγγελματικό εξοπλισμό, όπου, κατά τη χρήση, το κάλυμμα μόνον εμπόδιο είναι. Αντιθέτως, στο οικιακό περιβάλλον, η παρουσία μεντεσέδων στο καπάκι είναι σημαντική ευκολία, χώρα η συνήθεια που έχουμε αποκτήσει εδώ και 75 χρόνια. Οπότε, έχε το κι αυτό υπ' όψιν.
 

Μηνύματα
332
Reaction score
386
Αυτό το καπάκι με προβληματίζει και μένα και όσο και να προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου να συνηθίσω με αυτό, δυσκολεύομαι.
Ας ήταν με μεντεσέδες και ας το έβγαζα.
 

AriPetro

Ears of Gold
Μηνύματα
999
Reaction score
1.709
(Συγνώμη εκ των προτέρων για το σεντόνι αλλά νομίζω είναι χρήσιμο.)

Καλησπέρα σε όλους.
Να κάνω μια σύνοψη για τα μοντέλα της Technics, τα πολύ βασικά χαρακτηριστικά τους, τις μεταξύ τους διαφορές, και τα όποια σημεία κριτικής έχουν αναφερθεί για κάθε μοντέλο.
Ισως έτσι βοηθηθούν οι δυνητικά μελλοντικοί κάτοχοι που αμφιταλαντεύονται ως προς το ποιο μοντέλο να επιλέξουν.
(Κατα τη γνώμη μου όποιο και να επιλέξουν κερδισμένοι θα βγουν αλλά θα προσπαθήσω να αφήσω στην άκρη τη μεροληψία από εδώ και στο εξής)

Μια πάρα πολύ μικρή (ελλιπής έστω) αναδρομή για το συγκεκριμένο πικάπ για να μπουν όλα σε ένα context. Το SL-1200 πρωτοπαρουσιάστηκε το 1972 και αντίθετα με αυτό που πιστεύουν οι νεότεροι δεν ήταν το πρώτο Direct Drive πικαπ, όπως επίσης δεν προοριζόταν να γίνει ενα εργαλείο για τους απανταχου DJs. Αντίθετα μάλιστα, η Technics (Matsushita) λόγω της διεξοδικά φροντισμένης κατασκευής του, το παρουσίασε ως ένα High Fidelity πικάπ όπως και ήταν. Με την εξάπλωση όμως των Disco Clubs εκείνη την εποχή το SL-1200 ανταποκρινόταν στις ανάγκες των DJs, δηλαδη είχαν pitch control για να αλλαζουν το τεμπο, υψηλη ροπη στο πλατω για scratch, cueing function, ελαχιστοποίηση ιδιοσυντονισμών, πολύ χαμηλό wow & flutter κ.α.
Το 1979 λοιπόν η Technics (Matsushita) πολύ έξυπνα εκμεταλευτηκε το κένο στην αγορά και παρουσίασε το SL-1200mk2 με τη γνωστη εμφανιση και λειτουργία που γνωριζουμε σημερα.
Τα υπόλοιπα είναι ιστορία, περισσότερα από 3 εκατομμύρια τεμάχια mk2 κατασκευάστηκαν.

Ξεκινάμε λοιπόν?
(σημείωση, ο αριθμός 1210 απλά υποδηλώνει μαύρη εξωτερική εμφάνιση)

SL-1200mk7/1210mk7 (τιμή απο 990 έως 1100 ευρώ)
Η εταιρεία το παρουσιάζει πλέον ως DJ πικάπ.
  1. coreless direct drive μοτερ για την εξάλειψη του cogging.
  2. επιλογή 33,45,78 στροφών.
  3. reverse playback (σε κανενα απο τα υπολοιπα μοντελα δεν υπαρχει αυτη η λειτουργία).
  4. pitch slider με ρυθμιση ±8% / ±16% και reset κουμπί.
  5. φωτισμό βελόνας με λευκό pop up Led.
  6. ρύθμιση ροπής και ταχύτητας πέδησης (βρίσκεται κάτω από το περιστρεφόμενο πλατό).
  7. μέγιστη ροπή εκκίνησης πλατώ 1,8 κιλά.
  8. wow & flutter 0.025%.
  9. χυτοπρεσσαριστό αλουμινένιο πλατό βάρους 1,8 κιλών με στροβοσκοπικές κουκκίδες.
  10. βραχίονα αλουμινένιο S σχήματος 230 χιλιοστών με ρουλεμάν υψηλής ακρίβειας.
  11. δυνατότητα ρύθμισης βάσης βραχίονα καθ’ύψος.
  12. αποσπώμενο headshell (βάρους 7,6γρ.).
  13. πλαίσιο πικάπ από αλουμίνιο σε συνδυασμό με ABS και υαλονήματα.
  14. ρυθμιζόμενα ποδαράκια με ελατήριο και μονωτικό από καουτσούκ.
  15. προστατευτικό καπάκι plexi glass εναπόθεσης χωρις μεντεσέδες.
  16. ακροδέκτες RCA για καλώδια διασύνδεσης.
  17. συνολικό βάρος πικάπ 9,6 κιλά.

Τα θετικά του mk7:
  1. η εξέλιξη του Direct Drive μοτερ του σε coreless και brushless σε συνδυασμό με την αναβάθμιση της πλακέτας έλεγχου προκειμένου να εξαλείψει το φαινόμενο cogging που ενοχλούσε κάποιους απο τους χρήστες του mk2.
  2. οι πολλές ρυθμίσεις που προσφέρει τόσο σε επίπεδο βραχίονα όσο και σε επίπεδο λειτουργίας του μοτέρ.
  3. το σασί του πικάπ το οποίο είναι στιβαρό και επιτυγχάνει εξαιρετικά επίπεδα απόσβεσης ιδιοσυντονισμών.
  4. η απροβλημάτιστη λειτουργία του για πολλά χρόνια χωρίς να απαιτεί από τον χρήστη συνεχή ενασχόληση και ρύθμιση.
  5. είναι ένα iconic πικάπ.
Τα αρνητικά του mk7:
  1. ο άθλιος μοχλός που ανασηκώνει τον βραχίονα ο οποίος σε αντιδιαστολή με την υπόλοιπη στιβαρή κατασκευή δημιουργεί πολύ άσχημη εντύπωση τόσο για την ακρίβεια εκτέλεσης της λειτουργίας του όσο και για την μακροχρόνια χρήση του καθότι είναι ένα από τα χειριστήρια του πικάπ που χρησιμοποιούμε συνεχώς.
  2. Το καπάκι το οποίο δεν έχει μεντεσέδες για να ανασηκώνεται και απλά το τοποθετούμε πάνω στη συσκευή.
  3. Τα ποδαράκια τα οποία ναι μεν προσφέρουν ρύθμιση ύψους αλλά δεν φτάνουν σε βαθμό απόσβεσης κραδασμών εκείνα των 1200GR, 1300G και 1200G.
  4. μέχρι τα μέσα του 2023 σε πολλά mk7 το slider για την ταχύτητα περιστροφής του πλατό παρουσίαζε ένα πρόβλημα όπου στις ανώτερες διαβαθμίσεις είτε στο + είτε στο - δεν είχε καμμία επίδραση, όμως από τα μέσα του 2023 το διορθώσανε.

Ακολουθούν τα επόμενα...εντός ολίγου.
Και συνεχίζουμε...

SL-100C (βγαίνει μόνο σε μαύρο χρώμα) (τιμή από 900 έως 1050 ευρώ)
Η εταιρεία το παρουσιάζει ως ένα από τα εισαγωγικά Hi-Fi μοντέλα.
  1. coreless direct drive μοτερ για την εξάλειψη του cogging.
  2. επιλογή 33,45,78 στροφών.
  3. μέγιστη ροπή εκκίνησης πλατώ 1,8 κιλά.
  4. wow & flutter 0.025%.
  5. χυτοπρεσσαριστό αλουμινένιο πλατό βάρους 2 κιλών.
  6. βραχίονα αλουμινένιο S σχήματος 230 χιλιοστών με ρουλεμάν υψηλής ακρίβειας.
  7. δυνατότητα ρύθμισης βάσης βραχίονα καθ’ύψος.
  8. λειτουργία αυτόματης ανύψωσης βραχίονα στο τέλος του δισκου (δύναται απενεργοποίησης).
  9. αποσπώμενο headshell (βάρους 7,6γρ.).
  10. κεφαλή Audio Technica AT-VM95C.
  11. πλαίσιο πικάπ από αλουμίνιο σε συνδυασμό με ABS και υαλονήματα.
  12. ρυθμιζόμενα ποδαράκια με ελατήριο και μονωτικό από καουτσούκ.
  13. προστατευτικό καπάκι plexi glass με μεντεσέδες.
  14. ακροδέκτες RCA για καλώδια διασύνδεσης.
  15. συνολικό βάρος πικάπ 9,9 κιλά.

Τα θετικά του 100C:
  1. φοράει και αυτο το νέο εξελιγμένο μοτέρ.
  2. οι ρυθμίσεις που προσφέρει σε επίπεδο βραχίονα όπως και η λειτουργία auto lift στο τέλος του δίσκου.
  3. προσφέρεται με κεφαλή και άρα δεν έχετε το extra κόστος αγοράς.
  4. το σασί του πικάπ το οποίο είναι στιβαρό και επιτυγχάνει εξαιρετικά επίπεδα απόσβεσης ιδιοσυντονισμών.
  5. η απροβλημάτιστη λειτουργία του.
  6. η αισθητική του η οποία είναι πιο…HiFi.
  7. διατίθεται με κανονικό καπάκι με μεντεσέδες.
Τα αρνητικά του 100C:
  1. ο άθλιος μοχλός που ανασηκώνει τον βραχίονα, τα είπαμε και πιο πάνω μην επαναλαμβανόμαστε.
  2. τα άθλια κουμπάκια χειρισμού σε αίσθηση, τη δουλειά τους την κάνουν μια χαρά όμως.
  3. τα ποδαράκια τα οποία ναι μεν προσφέρουν ρύθμιση ύψους αλλά δεν φτάνουν σε βαθμό απόσβεσης κραδασμών εκείνα των 1200GR, 1300G και 1200G.
  4. απουσία ρυθμίσεων μοτέρ.
  5. απουσία στροβοσκοπικής βαθμονόμησης στο πλατό.
  6. απουσία φωτισμού βελόνας με led.
  7. μηχανισμός ανύψωσης βάσης βραχίονα καθ’ύψος όχι τόσο καλός και ακριβής όσο στο mk7.

Ακολουθούν τα επόμενα...εντός ολίγου.
Και συνεχίζουμε...

SL-1500C (βγαίνει σε ασημί, μαύρο και λευκό) (τιμή από 990 έως 1150 ευρώ)
Η εταιρεία το παρουσιάζει ως ένα από τα εισαγωγικά Hi-Fi μοντέλα.
  1. coreless direct drive μοτερ για την εξάλειψη του cogging
  2. επιλογή 33,45,78 στροφών
  3. μέγιστη ροπή εκκίνησης πλατώ 1,8 κιλά,
  4. wow & flutter 0.025%
  5. χυτοπρεσσαριστό αλουμινένιο πλατό βάρους 2 κιλών
  6. βραχίονα αλουμινένιο S σχήματος 230 χιλιοστών με ρουλεμάν υψηλής ακρίβειας
  7. δυνατότητα ρύθμισης βάσης βραχίονα καθ’ύψος
  8. λειτουργία αυτόματης ανύψωσης βραχίονα στο τέλος του δισκου (δύναται απενεργοποίησης)
  9. αποσπώμενο headshell (βάρους 7,6γρ.)
  10. κεφαλή Ortofon 2m Red
  11. ενσωματωμένο phono stage MM (δύναται απενεργοποίησης)
  12. πλαίσιο πικάπ από αλουμίνιο σε συνδυασμό με ABS και υαλονήματα
  13. ρυθμιζόμενα ποδαράκια με ελατήριο και μονωτικό από καουτσούκ
  14. προστατευτικό καπάκι plexi glass με μεντεσέδες
  15. ακροδέκτες RCA για καλώδια διασύνδεσης
  16. συνολικό βάρος πικάπ 9,9 κιλά

Τα θετικά του 1500C:
  1. φοράει και αυτο το νέο εξελιγμένο μοτέρ.
  2. οι ρυθμίσεις που προσφέρει σε επίπεδο βραχίονα όπως και η λειτουργία auto lift στο τέλος του δίσκου.
  3. προσφέρεται με κεφαλή και άρα δεν έχετε το extra κόστος αγοράς.
  4. προσφέρεται με phono stage MM και άρα δεν έχετε το extra κόστος αγοράς.
  5. το σασί του πικάπ το οποίο είναι στιβαρό και επιτυγχάνει εξαιρετικά επίπεδα απόσβεσης ιδιοσυντονισμών.
  6. η απροβλημάτιστη λειτουργία του.
  7. η αισθητική του η οποία είναι πιο…HiFi.
  8. διατίθεται με κανονικό καπάκι με μεντεσέδες.

Τα αρνητικά του 1500C:
  1. ο άθλιος μοχλός που ανασηκώνει τον βραχίονα, τα είπαμε και πιο πάνω μην επαναλαμβανόμαστε.
  2. τα άθλια κουμπάκια χειρισμού σε αίσθηση, τη δουλειά τους την κάνουν μια χαρά όμως.
  3. τα ποδαράκια τα οποία ναι μεν προσφέρουν ρύθμιση ύψους αλλά δεν φτάνουν σε βαθμό απόσβεσης κραδασμών εκείνα των 1200GR, 1300G και 1200G.
  4. απουσία ρυθμίσεων μοτέρ.
  5. απουσία στροβοσκοπικής βαθμονόμησης στο πλατό.
  6. απουσία φωτισμού βελόνας με led.
  7. μηχανισμός ανύψωσης βάσης βραχίονα καθ’ύψος όχι τόσο καλός και ακριβής όσο στο mk7.

Ακολουθούν τα επόμενα...εντός ολίγου.
 
Last edited:

AriPetro

Ears of Gold
Μηνύματα
999
Reaction score
1.709
Και συνεχίζουμε...

SL-1200GR2/1210GR2 (τιμή από 2000 έως 2200 ευρώ)
Η εταιρεία το παρουσιάζει ως ένα από τα ανώτερα Hi-Fi μοντέλα.
  1. coreless direct drive μοτερ για την εξάλειψη του cogging.
  2. Τεχνολογία ελέγχου κινητήρα ΔΣ-Drive (Delta Sigma Drive).
  3. επιλογή 33,45,78 στροφών.
  4. pitch slider με ρυθμιση ±8% / ±16% και reset κουμπί.
  5. φωτισμό βελόνας με λευκό pop up Led.
  6. ρύθμιση ροπής και ταχύτητας πέδησης (βρίσκεται κάτω από το περιστρεφόμενο πλατό).
  7. μέγιστη ροπή εκκίνησης πλατώ 2,2 κιλά.
  8. wow & flutter 0.025%.
  9. χυτοπρεσσαριστό αλουμινένιο πλατό βάρους 2,5 κιλών με στροβοσκοπικές κουκκίδες.
  10. βραχίονα αλουμινένιο S σχήματος 230 χιλιοστών με ρουλεμάν υψηλής ακρίβειας.
  11. δυνατότητα ρύθμισης βάσης βραχίονα καθ’ύψος.
  12. αποσπώμενο headshell (βάρους 7,6γρ.).
  13. πλαίσιο πικάπ από αλουμίνιο σε συνδυασμό με BMC.
  14. ρυθμιζόμενα ποδαράκια με μονωτικό από σιλικόνη.
  15. προστατευτικό καπάκι plexi glass με μεντεσέδες.
  16. ακροδέκτες RCA για καλώδια διασύνδεσης.
  17. συνολικό βάρος πικάπ 11,5 κιλά.

Τα θετικά του SL-1200GR2:
  1. το πρώτο μοντέλο της Technics με την τεχνολογία ελέγχου κινητήρα ΔΣ-Drive που θεωρητικά απομειώνει οποιονδηποτε κραδασμο απο το μοτερ.
  2. οι πολλές ρυθμίσεις που προσφέρει τόσο σε επίπεδο βραχίονα όσο και σε επίπεδο λειτουργίας του μοτέρ.
  3. ακόμα βαρύτερο πλατό
  4. βαρύτερο σασί του πικάπ το οποίο είναι ακόμα πιο στιβαρό από τα κατώτερα μοντέλα και επιτυγχάνει εξαιρετικά επίπεδα απόσβεσης ιδιοσυντονισμών.
  5. εξαιρετικά ποδαράκια με πολύ αποτελεσματική απόσβεση κραδασμών, καλύτερα από αυτά των χαμηλότερων στην κλίμακα μοντέλων
  6. καπάκι με μεντεσέδες.
  7. η απροβλημάτιστη λειτουργία του για πολλά χρόνια χωρίς να απαιτεί από τον χρήστη συνεχή ενασχόληση και ρύθμιση.

Τα αρνητικά του SL-1200GR2:
  1. ο μοχλός που ανασηκώνει τον βραχίονα είναι ελάχιστα καλύτερος από τα χαμηλότερα μοντέλα και εξακολουθεί κατα τη γνώμη μου να είναι απαράδεκτος.
  2. η ύπαρξη των ανώτερων μοντέλων

Ακολουθούν τα επόμενα...εντός ολίγου.
 

AriPetro

Ears of Gold
Μηνύματα
999
Reaction score
1.709
Και συνεχίζουμε...

SL-1300G (βγαίνει μόνο σε ασημί) (τιμή από 3000 έως 3200 ευρώ)
Η εταιρεία το παρουσιάζει ως ένα από τα ανώτερα Hi-Fi μοντέλα.
  1. coreless direct drive μοτερ για την εξάλειψη του cogging
  2. Τεχνολογία ελέγχου κινητήρα ΔΣ-Drive (Delta Sigma Drive)
  3. επιλογή 33,45,78 στροφών
  4. ρύθμιση ροπής και ταχύτητας πέδησης (βρίσκεται κάτω από το περιστρεφόμενο πλατό)
  5. μέγιστη ροπή εκκίνησης πλατώ 3,3 κιλά,
  6. wow & flutter 0.025%
  7. πλατό από μπρούντζο και αλουμίνιο βάρους 3,6 κιλών
  8. βραχίονα αλουμινένιο S σχήματος 230 χιλιοστών με ρουλεμάν υψηλής ακρίβειας
  9. δυνατότητα ρύθμισης βάσης βραχίονα καθ’ύψος
  10. αποσπώμενο headshell (βάρους 7,6γρ.)
  11. πλαίσιο πικάπ από αλουμίνιο σε συνδυασμό με BMC
  12. ρυθμιζόμενα ποδαράκια με μονωτικό από σιλικόνη
  13. προστατευτικό καπάκι plexi glass με μεντεσέδες
  14. ακροδέκτες RCA για καλώδια διασύνδεσης
  15. συνολικό βάρος πικάπ 13 κιλά

Τα θετικά του SL-1300G:
  1. είναι και αυτο ένα απο τα νέα μοντέλα της Technics με την τεχνολογία ελέγχου κινητήρα ΔΣ-Drive που θεωρητικά απομειώνει οποιονδηποτε κραδασμο απο το μοτερ.
  2. οι πολλές ρυθμίσεις που προσφέρει τόσο σε επίπεδο βραχίονα όσο και σε επίπεδο λειτουργίας του μοτέρ.
  3. Το πρώτο μοντέλο στη γκάμα με ακόμα βαρύτερο πλατό σάντουιτς μπρούντζο-αλουμίνιο το οποίο είναι μάλιστα και απολύτως ισορροπημένο (balanced).
  4. iδιο βαρύ σασί πικάπ με το 1200GR2 το οποίο είναι πιο στιβαρό από τα κατώτερα μοντέλα και επιτυγχάνει εξαιρετικά επίπεδα απόσβεσης ιδιοσυντονισμών.
  5. εξαιρετικά ποδαράκια με πολύ αποτελεσματική απόσβεση κραδασμών
  6. καπάκι με μεντεσέδες.
  7. εμφάνιση Hi-Fi.
  8. η απροβλημάτιστη λειτουργία του για πολλά χρόνια χωρίς να απαιτεί από τον χρήστη συνεχή ενασχόληση και ρύθμιση.

Τα αρνητικά του SL-1300G:
  1. ο μοχλός που ανασηκώνει τον βραχίονα είναι ίδιος με αυτόν του 1200GR2 και είναι ελάχιστα καλύτερος από τα χαμηλότερα μοντέλα.
  2. η ύπαρξη των ανώτερων μοντέλων

Ακολουθεί το επόμενο και τελευταίο...εντός ολίγου.
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.038
Μηνύματα
2.998.921
Members
38.399
Νεότερο μέλος
diorip
Top