- Μηνύματα
- 25.739
- Reaction score
- 22.473
Περιμένω μια απάντηση, Βασίλη.Βασίλη, θα σε πείραζε πολύ αν έκανα λίγη ακόμα επίδειξη γνώσεων τις επόμενες ημέρες;
Περιμένω μια απάντηση, Βασίλη.Βασίλη, θα σε πείραζε πολύ αν έκανα λίγη ακόμα επίδειξη γνώσεων τις επόμενες ημέρες;
Κωστα μου (αν επιτρεπετε ο ενικος), απο εσενα μονο επιδειξη γνωσεων δεν περιμενω. Το μονο που περιμενω εναγωνιως ειναι οι γνωσεις σου, που οπως παντα (τουλαχιστον απο εμενα) ειναι καλοδεχουμενες. .:126:
Νομίζω ότι τώρα μπορούμε να συνεχίσουμε στο αρχικό θέμα.Αγαπητοι φιλοι,
.......
....
Για να γινει αυτό όμως υπαρχει μια απαραιτητη προυποθεση. Να μαθουμε να ακουμε την πραγματικα σωστη χροια των οργανων ( που μονο σ’ ένα studio μπορει κανεις να την ακουσει) και όχι όπως μας προσφερετε από τις διαφορες ηχογραφησεις, διοτι θα δειτε ότι αν ακουσετε να παιζει πιανο (για παραδειγμα), αλλοιως θα το ακουσετε στην μια ηχογραφηση και διαφορετικα στην άλλη. Αυτό για ποιο λογο να γινετε αραγε ? Ισως διοτι οι τεχνικοι που ηχογραφησαν ειχαν διαφορετικη αντιληψη του πιανου ??? Ισως διοτι ο πιανιστας επαιζε διαφορετικα από τον αλλον συναδελφο του ? Ισως διοτι στο κατω κατω επαιζαν δυο διαφορετικα πιανα??? Ποια απ’ ολες τις εκδοχες είναι η σωστη. Πως θα μπορουμε να εχουμε την σωστη κριση επι του θεματος.
____
Μονο όταν γνωριζουμε τις πραγματικες χροιες του πιανου και φυσικα οποιου οργανου.
......
Με εκτιμηση
Β.Β
Ανεμελε μου,Να (ξανα)θυμίσω εδώ, πως η αρτιότερη μέθοδος ηχογράφησης είναι η Blumlein, και μάλλον χωρίς αντίπαλο! :144:
...και το pan pot. ? :137:Η εικονα που εχεις στο αλλο thread, ειναι μια απο τις πολλες εφαρμογες της μεθοδου και φυσικα το 1 δεν πηγαινει L και το 2, R, αλλα ακριβως αντιθετα, Δηλαδη, 2L, 1R.
.....
Ναι, υπαρχουν πολλες παραλλαγες της μεθοδου, με διαφορετικες τοποθετησεις των μικροφωνων στον χωρο. Η συγκεκριμενη που αναφερεις, ειναι η απλη X,Y.Όταν λες "ποιάν απ' όλες" τι εννοείς; Υπάρχουν διαφορετικές μεθοδολογίες στη μέθοδο Blumlein;
...και το pan pot. ?
Αυτο εννοω Γιαννη οταν λεω L-R. Τι θα μορουσα να εννοω...τα inputs ??? :126:
Έ τότε, μόλις βρεις χρόνο και όρεξη, κάτσε γράψε ένα θέμα που να εξηγεί τη μεθοδολογία ηχογράφησης κατά Blumlein. :431:Ναι, υπαρχουν πολλες παραλλαγες της μεθοδου, με διαφορετικες τοποθετησεις των μικροφωνων στον χωρο. Η συγκεκριμενη που αναφερεις, ειναι η απλη X,Y.
Σωστός..., το 'χάσα βλέπεις :116:Αυτο εννοω Γιαννη οταν λεω L-R. Τι θα μορουσα να εννοω...τα inputs ??? :126:
Δεν ειναι καθολου κακη ιδεα...Έ τότε, μόλις βρεις χρόνο και όρεξη, κάτσε γράψε ένα θέμα που να εξηγεί τη μεθοδολογία ηχογράφησης κατά Blumlein. :431:
Θα πλερωθείς, ντάγκα-ντάγκα! :119: