- Μηνύματα
- 43.173
- Reaction score
- 77.369
Μπήκε παραλληλάκι χθες, το πρώτο που βγήκε σε παραγωγή, φυσικά με δράματα*.
Μικρούτσικη βελτίωση 330Hp± απο 306, 480Nm± απο 450, αφού ο κύριος περιορισμός είναι το απόλυτο όριο των 500Nm για το σανζμάν.
Έγινε λίγο επιθετικότερο και ευκολότερο στο γύρισμα αφού δίνει πιο απότομα και σε ελαφρά χαμηλότερες στροφές ροπή με αποτέλεσμα το ταχύτερο κλείδωμα τετρακίνησης.
Ήρθε στη θέση 4 απο τις 7, δεν έβγαλε errors παρά τις "επίμονες" προσπάθειές μου πηγαίνοντας προς supermarket με Ντολμαδάκι να κρατιέται απ' όπου έβρισκε στην κρυφή διαδρομή δοκιμών.
Τις επόμενες μέρες θα δοκιμαστεί στην θέση 5 or higher.
Ζέστη, υγρασία και επίπεδο θάλασσας είναι το καταλληλότερο τεστ για να βρεθεί η ρύθμιση ώστε να μην ασχοληθώ ξανά με το θέμα, αν και με το αυτόματο που κατεβάζει μια ή και περισσότερες στο τέρμα πάτημα τα πράγματα είναι κάπως απλούστερα και μπορεί να μην εμφανιστεί ποτέ το κόψιμο τουρμπίνας** που θα συμβεί με manual και 6η απο χαμηλές στροφές αν ανεβάσεις πολλή πίεση.
*Μου έπεσε ο αγωγός προς την εισαγωγή αέρα πριν το φίλτρο και έσπασε ένα κομματάκι σε μια άκρη (μη ουσιώδες), πήγα να το κολλήσω με ξεχασμένη super glue και έκανα τα χέρια μου πουτ@να, δεν κόλλησε και το πέταξα.
Η μιά απο τις τρεις φίσες, της πίεσης τουρμπίνας έπεσε στο κενό ανάμεσα στους σωλήνες ψύξης και έψαχνα δέκα λεπτά μέχρι να έρθει το Ντολμαδάκι να τηνε ψαρέψει, η φίσα θέσης εκκεντροφόρων δεν ήθελε με τίποτα να ανοίξει και έγινε μικροζημιά, αλλά η τρίτη της πίεσης εισαγωγής μπήκε εύκολα...
** Φρικάρει το αυτοκινητάκι νομίζοντας οτι κάτι χάλασε, μένεις απο turbo για προστασία, πηγαίνεις σαν να έχεις 75Hp χωρίς να μπορείς να πατήσεις πολύ γκάζι και απαιτείται restart. Ευτυχώς εν κινήσει στα προηγούμενα, ελπίζω και σ' αυτό.
Μικρούτσικη βελτίωση 330Hp± απο 306, 480Nm± απο 450, αφού ο κύριος περιορισμός είναι το απόλυτο όριο των 500Nm για το σανζμάν.
Έγινε λίγο επιθετικότερο και ευκολότερο στο γύρισμα αφού δίνει πιο απότομα και σε ελαφρά χαμηλότερες στροφές ροπή με αποτέλεσμα το ταχύτερο κλείδωμα τετρακίνησης.
Ήρθε στη θέση 4 απο τις 7, δεν έβγαλε errors παρά τις "επίμονες" προσπάθειές μου πηγαίνοντας προς supermarket με Ντολμαδάκι να κρατιέται απ' όπου έβρισκε στην κρυφή διαδρομή δοκιμών.

Τις επόμενες μέρες θα δοκιμαστεί στην θέση 5 or higher.

Ζέστη, υγρασία και επίπεδο θάλασσας είναι το καταλληλότερο τεστ για να βρεθεί η ρύθμιση ώστε να μην ασχοληθώ ξανά με το θέμα, αν και με το αυτόματο που κατεβάζει μια ή και περισσότερες στο τέρμα πάτημα τα πράγματα είναι κάπως απλούστερα και μπορεί να μην εμφανιστεί ποτέ το κόψιμο τουρμπίνας** που θα συμβεί με manual και 6η απο χαμηλές στροφές αν ανεβάσεις πολλή πίεση.
*Μου έπεσε ο αγωγός προς την εισαγωγή αέρα πριν το φίλτρο και έσπασε ένα κομματάκι σε μια άκρη (μη ουσιώδες), πήγα να το κολλήσω με ξεχασμένη super glue και έκανα τα χέρια μου πουτ@να, δεν κόλλησε και το πέταξα.
Η μιά απο τις τρεις φίσες, της πίεσης τουρμπίνας έπεσε στο κενό ανάμεσα στους σωλήνες ψύξης και έψαχνα δέκα λεπτά μέχρι να έρθει το Ντολμαδάκι να τηνε ψαρέψει, η φίσα θέσης εκκεντροφόρων δεν ήθελε με τίποτα να ανοίξει και έγινε μικροζημιά, αλλά η τρίτη της πίεσης εισαγωγής μπήκε εύκολα...

** Φρικάρει το αυτοκινητάκι νομίζοντας οτι κάτι χάλασε, μένεις απο turbo για προστασία, πηγαίνεις σαν να έχεις 75Hp χωρίς να μπορείς να πατήσεις πολύ γκάζι και απαιτείται restart. Ευτυχώς εν κινήσει στα προηγούμενα, ελπίζω και σ' αυτό.