Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
Kawasaki ZX12R βελτιωμένο 200+ στην πίσω ρόδα από παλαιότερη παρουσίαση στο περιοδικό D1 από τον Πατσουρέα, για όσους γνωρίζουν..
Κ ακολουθεί γρήγορη βόλτα στην αττική οδό με 340+!!

 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.081
Reaction score
43.512
Είναι ακατάλληλο για ανηλίκους και τους ήρθε το βίντεο ανώνυμα, δε ξέρουν τον οδηγό και τη μηχανή, λέει.
Πόσο πιο γελοίος και επικίνδυνος να γίνει κάποιος;
 

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
Εντάξει για τους "γνώστες" του σπόρ, όλες αυτού του είδους οι εκφράσεις αποτελούν κάποιου είδους αποστασιοποίηση με την έννοια της αποτροπής των αναγνωστών / θεατών κλπ να προσπαθήσουν το ίδιο, κλπ.
 


Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
210hp λέει.. που τα βρήκε δε μας είπε..γελάσαμε.:lolsign:
Κοίτα ειλικρινά είχα διαβάσει αναλυτικά το τεύχος εκείνο τότε και στην παρουσίαση ο ιδιοκτήτης στην άτυπη συνέντευξη (ξέρεις τώρα..) περιγράφοντας την εξέλιξη / βελτίωση της μηχανής είχε πεί ότι εκτός από ολόσωμη εξάτμιση φίλτρο K & N, Power Commander κλπ είχε γίνει ροϊκή εξέλιξη στην κεφαλή και υπερκυβισμός αν θυμάμαι καλά έλεγε χαρακτηριστικά ότι ήταν λίγο χαμηλότερα από την hayabusa την πρώτη, δηλ κάπου στα 1.250-1.270cc.
Οπότε αν εργοστασιακά έβγαζε κάπου στα 170 τροχό, ανάλογα με την ποσότητα και την πίεση αέρα που τροφοδοτούσαν το RAM-AIR πάνω στο δυναμόμετρο, τα περίπου 210 δεν είναι δύσκολη υπόθεση για το συγκεκριμένο μοτέρ με τέτοιας έκτασης βελτίωση..
Αλλωστε φίλε στάθη στο κάτω κάτω δηλώσεις τρίτων είναι..:)
 

stathis

Ultra Home Theater
Μηνύματα
21.631
Reaction score
36.424
Κοίτα ειλικρινά είχα διαβάσει αναλυτικά το τεύχος εκείνο τότε και στην παρουσίαση ο ιδιοκτήτης στην άτυπη συνέντευξη (ξέρεις τώρα..) περιγράφοντας την εξέλιξη / βελτίωση της μηχανής είχε πεί ότι εκτός από ολόσωμη εξάτμιση φίλτρο K & N, Power Commander κλπ είχε γίνει ροϊκή εξέλιξη στην κεφαλή και υπερκυβισμός αν θυμάμαι καλά έλεγε χαρακτηριστικά ότι ήταν λίγο χαμηλότερα από την hayabusa την πρώτη, δηλ κάπου στα 1.250-1.270cc.
Οπότε αν εργοστασιακά έβγαζε κάπου στα 170 τροχό, ανάλογα με την ποσότητα και την πίεση αέρα που τροφοδοτούσαν το RAM-AIR πάνω στο δυναμόμετρο, τα περίπου 210 δεν είναι δύσκολη υπόθεση για το συγκεκριμένο μοτέρ με τέτοιας έκτασης βελτίωση..
Αλλωστε φίλε στάθη στο κάτω κάτω δηλώσεις τρίτων είναι..:)
Ωραία, ποιό τεύχος ήταν 0-300;
Ένα 12αρι ξέρω που είχε κάνει τα παραπάνω αλλά απο περιφερειακά δεν ήταν μαμά.;)
 

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
Οχι δεν ήταν το 0-300.
Ηταν το περιοδικό που έβγαλε ο Πατσουρέας το D1.
Ετσι ήταν το όνομα του.
Κυκλοφόρησε σε λίγα τεύχη γιατί θυμάμαι δεν είχε τις αναμενόμενες πωλήσεις, κ την επιτυχία που περίμεναν.
Ηταν ολιγοσέλιδο γενικά και δεν ξέρω αν είχε πέσει κάποιο στα χέρια σου.
Ασχολιόταν καθαρά με βελτιωμένα αυτοκίνητα κ μηχανές.
Εκανε μία παρουσίαση και έδινε και μαζί το DVD.
Ηταν στο ίδιο στύλ του 0-300, Xlmagazine,Power Techniques,Burn Out, κλπ.
Δυστυχώς δεν έχω τα περιοδικά πλέον, αλλά έχω σίγουρα το DVD κάπου..
Αλλος ένας είχε κάνει επίσημα το παραπάνω τόλμημα με ZX12R στην αττική οδό με 340+ κλπ
Δεν ξέρω τεχνικές λεπτομέρειες, κ στάδιο βελτίωσης, αλλά δείχνει κ πάει "άντε γειά"..

Αυτό είναι το βίντεο με ίδια διαδρομή κλπ, αλλά πάει θεωρώ πιό "καλά":)
Εχει κ πωρωτικό κομμάτι!!!;)

 
Last edited:

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
Ενα βίντεο με το πρώτο 12άρι, πρίν την θέσπιση του ορίου στα 299 (>:() κόντρα με όλα τα σύγχρονα 10άρια σε ανοίγματα μέχρι τελικής..

 

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
Νυκτερινές αλητείες με το Hayabusa BASTARD! Ενα εργαλείο τροποποιημένο με κομπρέσορα κ 360 ρόδα.. Από τον "τρελλαμένο" Παναγιώτη Μιλά..


Κ ένα quick launch με μπόλικα tails!!

 







Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
Απο το '19 θα το παίρνεις έτοιμο.:p


Αλλά σαν το ήχο της performance exhaust δεν έχει.
Στάθη το Busa του GR δεν παίζεται..
499ΗΡ!!!!
Δεν είδες που στα 300 σηκώνει μούτρο συνεχώς..?
Κ σκέψου φίλε χωρίς κάν προστασία!!
Μόνο ότι κόβει το τιμόνι!!:o

Η συγκεκριμένη busa είναι το πρώτο μοντέλο κ κάπου στα 2000 είναι το βίντεο αν θυμάμαι καλά.
Δεν ξέρω ακριβώς πόσα άλογα έβγαζε αλλά φίλε δες πώς ανεβάζει χιλιόμετρα (μίλια στο κοντέρ)
κ όταν κάτσει η μπροστινή δες πώς τερματίζει τα 340 κοντερίσια κ πώς συνεχίζει να ανεβάζει ακόμη.
Τα 400 που αναφέρουν από τότε υπολογιστικά με βάση την ένδειξη κοντέρ δεν είναι υπερβολή..

 






Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.429
Μηνύματα
2.976.325
Members
38.315
Νεότερο μέλος
chr85sot
Top