Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.362
Ούτως ή άλλως όλα τα αυτοκίνητα τέτοιας κατηγορίας βελτιωμένης ιπποδύναμης είναι ειδικές κατασκευές κ προκύπτουν μετά από δουλειά ετών κ εκτεταμένες μετατροπές σε όλα τα καίρια τμήματα τους..
Το μόνο σίγουρο είναι ότι για να καταφέρεις να βγάλεις "τέτοιο" αποτέλεσμα κ να μπορεί να στηθεί στην αφετηρία επιτυγχάνοντας τόσο κορυφαίους χρόνους αρκετές φορές, πρέπει να έχεις τεράστια τεχνογνωσία κ εμπειρία..
Κ από ότι φαίνεται τις διαθέτουν κ τις 2 σε γενναίες ποσότητες!;)
 
Last edited:




Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.362
Το νέο GSX-R 1.000 Yoshimura Limited Special Edition θα μπορούσε κάλλιστα να προκαλέσει & να θεωρηθεί πορνογραφικό (απαγορευμένο) υλικό από τους ιθύνοντες θέσπισης απαγορευτικών και περιοριστικών ορίων τύπου (ιπποδύναμη,τελική ταχύτητα κλπ..)
Εν τω μεταξύ οι "προβολές" ξεκίνησαν..:geek:

 




Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.362
Girls on Bikes..!
Αγαπημένη μου η κοτσιδάτη με τον τρελλό "π@το" και το ΗΡ4 στο 0:51.. η οποία κ στη συνέχεια του βίντεο το "σηκώνει" για πλάκα!!:geek:

 



Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.362
Το πρώτο (ολοκληρωμένο) RD 350 (LC) 1980, το κακό (που τρελαινόταν απότομα!) πρίν βγεί μετέπειτα το YPVS 1983 το οποίο βελτίωσε πολύ την ομαλότερη "έκρηξη" ισχύος..!
Οσοι το έχουν καβαλήσει ξέρουν τι εννοώ..!

 

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.362
Τριαξονικό βυτιοφόρο ζήλεψε το drift του BMW E30 και έκανε κ αυτό τα ίδια!:o
Πολλά Respect στον "φορτηγατζή"..!:hi:
Γιατί Truck Drift γίνεται σχετικά εύκολα.. Αλλά τριαξονικό με το πρόβλημα μετατόπισης βάρους κλπ είναι κομματάκι δύσκολο!:confused:

Τα ωραία αρχίζουν στο 1:50:rolleyes:

 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.788
Reaction score
29.445
Ναι , αλλά αν πρόσεξες , τον τεμπέλη τον έχει επάνω, το οποίο σημαίνει ότι μάλλον είναι άδειο, το θηρίο.
 

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.362
Εντάξει εννοείται John!
Αλίμονο να είχε εύφλεκτο υλικό μέσα ή οποιοδήποτε άλλο τέλος πάντων..
Αλλά κ μόνο με το μήκος του μετατροχίου, το συνολικό μήκος, ύψος κ την γενικότερη γεωμετρία, παραμένει αξιοθαύμαστη η όλη συμπεριφορά του.
Eίναι εξίσου περίεργο που με πολύ λίγη ταχύτητα στρίβοντας για να τοποθετηθεί στην πίστα πριν ξεκινήσει, παρατηρείται ελαφριά κλίση της καμπίνας, πράγμα που προφανώς εξισορροπείται μετέπειτα με τα γκάζια κ την ελεγχόμενη υπερστροφή ισχύος..
Οι σκέτοι τράκτορες είναι πιό κοντοί κ σχετικά ευκολότεροι στο Drift..
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.788
Reaction score
29.445
Προφανώς και του περισσεύουν τα άλογα . Οι σκέτοι τράκτορες είναι πολύ πιο εύκολοι στο να γυρίσουν , κοντοί γαρ , ή να κάνουν όποιο άλλο καγκουριλίκι θέλεις. Ολοι έχουμε δει τι κάνουν οι Αμερικάνοι, show και θέαμα .
Επειτα μην ξεχνάς , ότι όλοι οι τράκτορες στηρίζονται σε ελατήρια ξεχωριστά , από το υπόλοιπο σασσί.
Ως εκ τούτου οι κλίσεις είναι αναμενόμενες.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.362
Παίρνεις το συμπαθητικό Fiat 127 κ του πετάς πάνω το μοτέρ από την Alfa Romeo 164 V6 Turbo την τρίλιτρη ξέρετε.. κ μετά αρχίζει το "γλέντι"!:taunt:
Οι ψυχίατροι / ψυχολόγοι το ονομάζουν και "Acting Out"8-)

 



Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.362
Απίστευτη δουλειά για αυτό το 2002 ti το οποίο είναι σκέτη κ@ύλα!!:geek:
Πολύ τους ζηλεύω αυτούς τους τύπους που "μπορούν" κ ανασταίνουν τέτοια αυτοκίνητα!:hi:


Ολα τα λεφτά το περιοδικό με τις over age milf's!:lolsign:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.756
Μηνύματα
3.026.729
Members
38.491
Νεότερο μέλος
Δημήτριος Φάβας
Top