- Μηνύματα
- 4.419
- Reaction score
- 14.362
Ωραίο συγκριτικό 4 σειρών της M3..
Εθιστικός για τους μαχαραγιάδες...Ferrari F50 εθιστικός ήχος.. ειδικά στην εκκίνηση στο 0:24...
Mπορεί να δίνει hub rings ξεχωριστά για τους αντάπτορες;Το μετατρόχιο κάνει σοβαρότατη διαφορά στο στρίψιμο. Τα 5 εκατοστά όμως...
...είναι μόνο για αηδίες.
Δεν παρατηρώ πατούρα (ή όπως λέγεται το άκρο της πλήμνης (hub, moyeu) που στηρίζει και κεντράρει τη ζάντα) όμως, πώς θα στηριχθεί το ζαντολάστιχο; Απο τα μπουλόνια; Νοτ γκόννα χάππεν.
![]()
Τα spacers έχουν πάντα αντίστοιχη.
Όχι.Mπορεί να δίνει hub rings ξεχωριστά για τους αντάπτορες;
Τι διαφορά κάνει;Το μετατρόχιο κάνει σοβαρότατη διαφορά στο στρίψιμο.
Σταθερότερα γιατί πατάει πιο "τετράγωνα".Στρίβει σε πιο κλειστό κύκλο; Πιο γρήγορα;
Όχι αν η διαφορά είναι μικρή, μέχρι 3 cm περίπου συνολικά (1,5 cm ανά τροχό). Απείρως ευκολότερος και ασφαλέστερος τρόπος βέβαια, είναι η αλλαγή ζάντας και offset. Κάτι που συχνά κάνουν οι κατασκευαστές για να μην σχεδιάσουν διαφορετικά ψαλίδια και λοιπά εξαρτήματα.Επιπλέον σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, ειδικά αν "το βάζει με πολλά" , πάει για αλλαγή ρουλεμάν, τα οποία και θα αλλάζει συχνά μέχρι να καταλάβει ότι το κόστος δεν ισοφαρίζει το φαρδύτερο μετατρόχιο που συνεπάγεται "καλύτερο" στρίψιμο.
Το 99% των αυτοκινήτων έχουν ΜacPherson μπροστά.ωστοσο , αλλαζει ολος ο σχεδιασμος της αναρτησης γιατι το τοξο που εκτελουν οι τροχοι (που ειναι δεν ουτε ευθυγραμμο τμημα ουτε ακριβως τοξο κυκλου αν μιλαμε για πολλαπλους συνδεσμους) εχει πλεον μεγαλυτερη ακτινα.
επιπλεον αν το δεις σαν μοχλο, τα ελατηρια/αμορτισερ μενουν στην θεση τους αλλα εσυ βαζεις την δυναμη με μεγαλυτερο μοχλο οποτε "μαλακωνει" η αναρτηση (και πεφτεις και σε υψος) (= κατεπεκταση θα το σκληρυνεις με ελατηριο , πρεπει να βρεις αντιστοιχο αμορτισερ και στο τελος αμα το ζορισεις αρκετα θα ψαχνεις για ψαλιδια και αξονες)
Σωστά...για τα 5mm εννοούσα , που αναφέρθηκε ο Μιχάλης... Ακόμα και τα 3mm βέβαια ζορίζουν αρκετά και σίγουρα μειώνεις τις αντοχές των ρουλεμάν.Όχι αν η διαφορά είναι μικρή, μέχρι 3 cm περίπου συνολικά (1,5 cm ανά τροχό). Απείρως ευκολότερος και ασφαλέστερος τρόπος βέβαια, είναι η αλλαγή ζάντας και offset. Κάτι που συχνά κάνουν οι κατασκευαστές για να μην σχεδιάσουν διαφορετικά ψαλίδια και λοιπά εξαρτήματα.