Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)

Μηνύματα
15.695
Reaction score
21.966
το FSD είναι ένα εντελώς άχρηστο πράγμα για την κοινωνία εφόσον δεν είναι σε θέση να διαχειριστεί πολλαπλά οχήματα κινούμενα σε περιβάλλον χαμηλής αεροδυναμικής αντίστασης.
δηλαδή να μπορούν 2-3 ή και περισσότερα οχήματα να ανταλλάσσουν δεδομένα και να δημιουργούν αεροδυναμικά τρενάκια στον αυτοκινητόδρομο προς όφελος της κατανάλωσης και φυσικά του συνολικού αποτυπώματος.
αν ήταν στο χέρι μου δεν θα επέτρεπα την χρήση FSD στο οδικό δίκτυο αν δεν μπορούσε να εκτελέσει με ασφάλεια μια τέτοια λειτουργία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.577
Reaction score
29.250
Ωραίο feature το παραπάνω, όμως μόνο άχρηστο δεν είναι. Από την άλλη αυτό στην Αμερική δεν αφορά το Full Autonomous δηλαδή το Level 5, αλλά από το Level 3.

Η οδήγηση είναι αγχωτική για τον περισσότερο κόσμο, και για τις περισσότερες περιπτώσεις. Τα αυτόματα συστήματα θα βοηθήσουν πάρα πολύ να φύγει ένα μικρό ή μεγάλο ποσοστό άγχους. Συν ότι από ένα σημείο και μετά όποιο μεταχειρισμένο όχημα δεν έχει τουλάχιστον Level 3 η αξία μεταπώλησης θα είναι τόσο χαμηλή που δεν ξέρω αν θα θέλει κανείς να πουλήσει.

Σύμφωνα με διάφορες εταιρείες που μελετούν την αυτοκίνηση, αυτή η εποχή δεν είναι πολύ μακριά για να ξεκινήσει. Μετά, το επόμενο στάδιο θα είναι το Level 5. Αν ένα μεταχειρισμένο όχημα προς πώληση δεν έχει καν την δυνατότητα να δεχθεί level 5, η τιμή του θα πέφτει πολύ.
 
Last edited:

Μηνύματα
15.695
Reaction score
21.966
είναι μια πολυτέλεια, αν μιλάμε για πράσινη ανάπτυξη και νετζηροκαρμπον παπαριές, εφόσον επιτρέπουμε ταξίδια που θα μπορούσαν να γίνουν με οικολογικότερο τρόπο, πρέπει η ανάπτυξη να κινηθεί σε πιο χρήσιμες φάνσυ λειτουργίες.
με ανταλλαγή δεδομένων θέσης, ταχύτητας και συμβάντων από τους αισθητήρες όλων των οχημάτων ένα αυτοματοποιημένο σύστημα μπορεί να γκρουπάρει οχήματα να κινούνται με 120χαω και αποστάσεις μικρότερες του μισού μέτρου μεταξύ τους. από μόνο του αυτό θα μπορούσε να μειώσει το αποτύπωμα αβίαστα 20-30%.
οι δικλείδες ασφαλείας δεκάδες στην ανίχνευση συμβάντος από το προπορευόμενο όχημα είναι δυνατόν να αντιδράσουν ταυτόχρονα όλα τα οχήματα του γκρουπ.
θα μπορούσε επιπλέον να δωθεί κίνητρο χρήσης της λειτουργίας αυτής στου χρήστες ώστε πχ οι κιλοβατώρες που χρησιμοποιούνται κατά την κίνηση σε γκρουπ να επιδοτούνται από τους παρόχους (να φορτίζεις DC σε τιμές AC για παράδειγμα)

είναι σχεδόν αστείο με τον τρόπο που κινούνται πλέον τα ηλεκτρικά οχήματα να γίνει πράξη, όταν ξεκινάς ταξίδι και προγραμματίζει το όχημα τις στάσεις για ανεφοδιασμό , το FSD θα μπορούσε να σου προτείνει γκρουπαρισμα και αποδεχόμενος αυτό να δημιουργεί ομάδες στο δρομολόγιο σου.

το επιπλέον κέρδος της υπόθεσης είναι πολλαπλό, εκτός από το άμεσο οτι για τους χρήστες του γκρουπ έχεις μια άμεση μείωση της κατανάλωσης (=μικρότερη απαίτηση για στάσεις, χρήση φορτιστή, λιγότερη ώρα, μικρότερες απώλειες δικτύο κλπ κλπ κλπ) έχεις και άμεση μείωση την κίνησης, δηλαδή μια ώρα αιχμής μικραίνει ο όγκος των οχημάτων σημαντικά από τα 20+ μέτρα κενά που αφήνουμε κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομος ώρες αιχμής, πάμε στα 0.2-0.3 δηλαδή 5πλασιάζουμε την χωρητικότητα του δικτύου.
άμεσο όφελος, η διατήρηση υψηλότερης ταχύτητας μηδενισμός του spring effect κλπ .

το θέμα είναι κάποια κυβέρνηση να κινήσει αυτό το θέμα - ιδανικά η έρπουσα ΕΕ, αυτό θα ήταν game changer για τη ζωή όλων μας.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.383
Μηνύματα
2.900.756
Members
38.033
Νεότερο μέλος
Π.Α.Η.
Top