Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)

ika

News
Μηνύματα
15.372
Reaction score
14.109
 

Μηνύματα
13.153
Reaction score
10.442
Έπρεπε να γράφουν ΟΛΟΥΣ αυτούς που περνούν κόκκινο φανάρι, παραβιάζουν STOP και μπαίνουν ανάποδα σε μονόδρομο. Από εκεί θεωρώ ότι ξεκινάει το κακό.
Μετά είναι το πρόβλημα των οδηγών που χρησιμοποιούν κινητό για browsing όταν οδηγούν και τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα.
Τέλος οι πεζοί που ενώ έχουν 2-3 μέτρα πεζοδρόμιο, περπατούν μέσα στο δρόμο. (Ναι συμβαίνει συνέχεια στην περιοχή μου. Και όχι κάθετα για να τον διασχίσουν, πορεία παράλληλα... )
 

gid

Μηνύματα
7.940
Reaction score
9.117
μια ποινή σαν να περνάς κόκκινο,
Α, δηλαδή μηδενική ποινή αφού με κανέναν παραβάτη του κόκκινου δεν ασχολούνται.

Ας ξεκινήσουν από το κόκκινο και μετά ας κοιτάξουν και τις διαβάσεις. Πολύ μετά.


βλέπεις οτι ακόμα και ώρες/μέρες που δεν ισχύει το μέτρο οι οδηγοί αποφεύγουν την χρήση της.
Σε πολλούς δρόμους όχι απλά κινούνται στις λεωφορειολωρίδες αλλά και ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ σ' αυτές, π.χ. Ιπποκράτους και Χαριλάου Τρικούπη που είναι κρίσιμοι δρόμοι για το κέντρο.
 

Μηνύματα
16.003
Reaction score
22.507
Α, δηλαδή μηδενική ποινή αφού με κανέναν παραβάτη του κόκκινου δεν ασχολούνται.

Ας ξεκινήσουν από το κόκκινο και μετά ας κοιτάξουν και τις διαβάσεις. Πολύ μετά.




Σε πολλούς δρόμους όχι απλά κινούνται στις λεωφορειολωρίδες αλλά και ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ σ' αυτές, π.χ. Ιπποκράτους και Χαριλάου Τρικούπη που είναι κρίσιμοι δρόμοι για το κέντρο.
Στην συντριπτική πλειοψηφία οι οδηγοί αποφεύγουν την λεωφορειολωρίδα , σαν αυτούς που λες έχω έξω από την ασφάλεια του Πειραιά πάντως είναι γεγονός
 

TGD

Μηνύματα
8.211
Reaction score
8.205
Εδώ είχε παρκάρει ο άλλος στο Λουτράκι πάνω στις γραμμές του τρένου, τις λεωφορειολωρίδες θα σεβααστεί;
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.108
Reaction score
32.472
18,5 Μιλια την ωρα στις πολεις ουτε οι Αμερικανοι δεν εχουν.
Τα 30 χμ ειναι διαστροφη, ευτυχως που σχεδον παντα γραφουν αυτοκινητα μονο :p
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.340
Reaction score
7.511
Άλλη μια περίπτωση "πρώτοι στους νόμους, τελευταίοι στην εφαρμογή".

Τα όρια ταχύτητας θέλουν σημαντική αναπροσαρμογή προς τα πάνω, όχι προς τα κάτω. Υπάρχουν σημεία που είναι παντελώς αδύνατο να τα τηρήσεις. Όχι εγώ, που "τρέχω", ούτε η μάνα μου δεν τα τηρεί, ούτε κανείς.

Το ΣΚ περάσαμε (σε επαρχιακό δρόμο) από σήραγγα που είχε όριο 20!!! Επίτηδες έκοψα και πήγαινα με 20 (δεν είχε κανέναν πίσω μου) και οι υπόλοιποι στο αυτοκίνητο με κοιτούσαν με απορία "τι κάνει τώρα αυτός";

Σε άλλα σημεία τα όρια αλλάζουν από 70, σε 50, σε 70, σε 40 και μετά σε 60 σε απόσταση 300 μέτρων. Είναι αδύνατο να τα τηρείς.

Στη Σουηδία, το έχω ξαναπεί, δεν μπορούσα καν να πιάσω τα όρια σε πολλά σημεία, όχι να πάω παραπάνω (οι Σουηδοί μπορούσαν).

Βάλε σωστά όρια και μετά κόψε τον πωπό σε όποιον τα παραβαίνει. Αλλά αυτό τώρα είναι σαν τα ακαθάριστα οικόπεδα. Δεν μας νοιάζει να αποτρέψουμε το κακό, απλώς όταν γίνει να λέμε "πήγαινε πάνω από το όριο".

Υ.Γ. αυτό με τις κλήσεις που δεν θα σβήνουν ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ εκτός αν κάνεις ένσταση και γίνει δεκτή από κάποιον διοικητή, τι ανέκδοτο είναι πάλι;
 

gid

Μηνύματα
7.940
Reaction score
9.117
Έχω ακούσει τουλάχιστον 3 φορές στο ράδιο συγκοινωνιολόγους καθηγητές να καλούν με επιμονή για θέσπιση ορίου ταχύτητας 30χ/ω στην Αθήνα ως μέτρο πρώτης προτεραιότητας.

Ρε πάρτε τα πτυχία σας και...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.963
Reaction score
29.623
Ακολουθούν το παράδειγμα της Ισπανίας που έβαλε όριο 30χλμ σε κάποιες πόλεις και μειώθηκαν τα τροχαία.
 

TGD

Μηνύματα
8.211
Reaction score
8.205
Δεν είναι καθόλου κακό το όριο 30 στα στενά. Με τα παρκαρισμένα δεξιά-αριστερά-γωνίες πατίνιαποδήατα-μηχανάκια ανάποδα και παπούδες που πάνε από τον δρόμο γιατί τα πεζοδρόμια είναι κατεστραμμένα; Και πολλά είναι.
Αυτό που με καίει πιο πολύ: τα φώτα ημέρας θα γίνουν υποχρεωτικά; Γιατί δεν εμπιστεύομαι πια κανέναν ότι θα τα ανάβει στη βροχή, στην ομίχλη, στα τουνελ...
 


TGD

Μηνύματα
8.211
Reaction score
8.205
Continental; Των ελαστικών; Αυτή που έκλεισε τα δυο εργοστάσια στον Βόλο που έφτιαχναν ιμάντες και συρματόσχοινα;
 

gid

Μηνύματα
7.940
Reaction score
9.117
Δεν είναι καθόλου κακό το όριο 30 στα στενά.
Δεν το ζητάνε για τα στενά. Εκεί πιθανότατα είναι ήδη γύρω στα 30, ίσως και πιο κάτω. Και ορθώς.
 

TGD

Μηνύματα
8.211
Reaction score
8.205
Έχεις δει στενό με όριο ταχύτητας; Ποτέ δεν έχει ταμπέλα εκτός αν είναι μπροστά από σχολείο.
 

Μηνύματα
16.003
Reaction score
22.507
Δεν χρειάζεται να έχει ταμπέλα, είναι 30 το γράφει ο κώδικας για τιςνκατοικημενες περιοχές
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.963
Reaction score
29.623
Ούτε έτσι. :biggrin:

Εdit: Η VW θα πάρει από XPENG αλλά θα πρέπει πρώτα να βάλει κάμερες στα οχήματα της καθώς το "FSD" της XPENG δουλεύει όπως και της Τesla.

Ετοιμαστείτε για νέα ΟΤΑ οι IDίδες. Όσοι έχουν 77άρα μπαταρία θα αποκτήσουν και V2G.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.316
Reaction score
131.772
Στα στενά και με 30 να πηγαίνεις, άμα πεταχτεί το χαζό παιδί μπροστά στη ρόδα λες και θέλει να αυτοκτονήσει, το πατάς πρώτα και μετά το βλέπεις. Άλλωστε έχει τυφλά σημεία κάθε αυτοκίνητο, και δε μπορείς να βλέπεις γύρω γύρω τα πάντα.

Μόνον τα έξυπνα αυτοκίνητα μας γλυτώνουν, που φρενάρουν ακαριαία με την υποψία πεζού, κι έχουν κάμερες ολόβε.

Και το Τέσλα και το iD.3 έχουν δείξει τέτοια συμπεριφορά, φρενάρουν πριν υποψιαστείς το παραμικρό.

Η τεχνολογία θα μας σώσει, όχι το να σερνομαστε σα τα σκουλίκια στις πόλεις με 30.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.543
Reaction score
42.533
Κανόνες που έχουν μηδενική πιθανότητα επιτήρησης και επιβολής ποινής παραβίασης δεν αξίζουν ούτε το μελάνι στο χαρτί που τυπώθηκαν.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.745
Μηνύματα
2.915.962
Members
38.091
Νεότερο μέλος
djalex17
Top