Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.203
Reaction score
11.434
Όλα καλά για την Τέσλα και συμφωνώ για την καινοτομία και την νέα πνοή που έχει φέρει.
Ακόμα καλύτερα αν είχε καταφέρει να ρίξει και την τιμή στα 25 - 30Κ για το 3.
Κρατάει όμως τιμές που σύντομα θα δημιουργήσουν πιο σοβαρό πρόβλημα από τις δηλώσεις του Ελον.

Πριν απο 3 χρόνια ήταν μονόδρομος η αγορά του, τώρα έχει ανταγωνιστές και αν συνεχίσει στα 50Κ με ένα τάμπλετ πάνω στην τάβλα δύσκολα θα φέρει μεγάλα νούμερα.

Αρα τα πράγματα δεν είναι μόνο φίσες και 500 μέτρα καλωδίου
Να θυμίσω ότι θέλει και μερικούς τόνους κραμάτων, γυαλιού , υφάσματος κτλ κτλ για να φτιαχτεί. Να μην μιλήσουμε καν για το βαφείο.

ΥΓ: Μιας και αναφέρθηκε το Model S του 12. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που είχε ποιότητα κατασκευής επιπεδου ΚΙΑ του 90 και κόστιζε 100,000.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.272
Reaction score
33.209
Πρέπει να βγάζει και κέρδος. Σε αντίθεση με άλλους που μπαίνουν μέσα. Θα πει ο άλλος και τι σε νοιάζει. Εμένα καθόλου. Αλλά κάπως έτσι έρχεται η ώρα των απολύσεων και των νέων στρατηγικών.

Τα μοντέλα της Τesla στέκονται μια χαρά για όποιον τα θέλει. Αν στέκονται στην Κίνα στέκονται παντού. Ακόμη και μέσα είναι ποιοτικότερα από αρκετά άλλα παρόμοια ή ακριβότερα. Είναι βέβαιο επίσης πως χρειάζεται φθηνότερα - μικρότερα μοντέλα, χωρίς να είναι γυμνά.

Το βαφείο είναι ίσως από τα μεγαλύτερα έξοδα στο body shop. Αυτό σίγουρα θα αλλάξει. Θα βρουν άλλο τρόπο. Εξάλλου το unboxing όπως έχω καταλάβει δεν επιτρέπει τον παραδοσιακό τρόπο βαφής.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.244
Μηνύματα
3.046.034
Members
38.542
Νεότερο μέλος
v.angelos
Top