Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.868
Reaction score
11.178
Τυχερός ήταν που δεν έπεσε στο λεωφορείο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.873
Reaction score
146.349
Είναι από αυτές τις ιπτάμενες αναρτήσεις που μετράνε καλά;
Δεν ξέρω ποιο μετράει καλύτερα (ξέρω, άλλοι δε ξέρουν), αλλά το μοντελ Υ βλέπω πως πήρε 81 πόντους εδώ:


<<the performance of the Model 3, the most reliable electric car in our survey, and the Model Y, which is the most reliable electric SUV and the most reliable electric vehicle overall in this year’s survey. >>

Γατάκια..
(Ξέρω, ξέρω, οι Γερμανοί το χαβά τους...😂🤣😁)


 
Last edited:


spylab

TrumpoMusk
Moderator
Μηνύματα
15.019
Reaction score
38.165
Του ειπε λεει , οτι τελικα δεν θα παρει Tesla !:biggrin:

 





TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.868
Reaction score
11.178
Πόσα .μοντέλα έχει η ford και πόσα η tesla;
Εκτός αν αφορά μόνο ηλεκτρικά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.873
Reaction score
146.349
Πιο σημαντικό είναι το γεγονός πως όλες οι "ανακλήσεις" που αφορούν τα Τέσλα, καλύφθηκαν με ένα ΟΤΑ.

Κι αυτό θα πρέπει κάποτε να σταματήσει να αποκαλείται "ανάκληση", έχει καταντήσει ανέκδοτο..

Στις υπόλοιπες φίρμες, πρακτικά όλες οι ανακλήσεις σημαίνουν επίσκεψη στην αντιπροσωπεία.

ΥΓ. FORD στις ΗΠΑ, σημαίνει failed on road 🤣😂😁
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.874
Reaction score
33.749
Είναι γνωστά τα θέματα της FORD στην Αμερική. Kαι ο CEO έχει παραδεχθεί θέματα ποιότητας. Τέλος 2024 αντικατέστησε τον υπεύθυνο ποιότητας για να μειώσει τα recalls, και το 2025 είχε ίσως τα περισσότερα από ποτέ. Μόνο το 2023 το κόστος ανακλήσεων ήταν 4.8 δις δολάρια. Στην διάρκεια 2023-2025 πλησιάζει τα 10 δις δολάρια. Κόστος ίσο με την κατασκευή 3-4 παραδοσιακών εργοστασίων οχημάτων, ή ενός (ίσως και δύο) αυτοματοποιημένων για ηλεκτρικά μαζί με τα εργοστάσια μπαταριών, λέει ο τζιπιτής.
 
Last edited:

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.868
Reaction score
11.178
Α, ο υπεύθυνος ποιότητας άλλαξε για να μειώσει τα recalls. ΟΚ, πρώτη απόφαση: δεν κάνουμε recalls, αφήνουμε να τελειώσει η εγγύηση και μετά χρεώνουμε τον πελάτη! Σας θυμίζε κάτι;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.873
Reaction score
146.349
Α, ο υπεύθυνος ποιότητας άλλαξε για να μειώσει τα recalls. ΟΚ, πρώτη απόφαση: δεν κάνουμε recalls, αφήνουμε να τελειώσει η εγγύηση και μετά χρεώνουμε τον πελάτη! Σας θυμίζε κάτι;
Φολγκζβάγκεν;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.874
Reaction score
33.749
Φήμες λένε πως το ban των θερμικών μετατίθεται για το 2040. Δεν πειράζει. Θα έχει πλάκα να δούμε το market share των Κινέζων το 2030 και το 2035.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.873
Reaction score
146.349
Όσο πιο μακριά μετατίθεται, τόσο πιο βαθιά σκάβουν το λάκκο τους.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.874
Reaction score
33.749
Λένε επίσης πως το 2030 θα έρθει υποχρέωση εταιρικού στόλου κατά 50% ηλεκτρικά.
Για να πιέσουν από εκεί καθώς πάνω από το 60% των πωλήσεων στην Ευρώπη είναι Leasing.
Οπότε, θεωρητικά, θα έχουν ένα minimum 30% των πωλήσεων από εκεί. Δεν θα είναι και ένα 10%-15% ιδιώτες; Έγινε 40%-45%.
 
Last edited:

Μηνύματα
32.934
Reaction score
27.940
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.873
Reaction score
146.349
Όντως, εξαιρετικές επιδόσεις.

"σημείωσε 94% στην προστασία ενήλικων επιβατών, 89% στην προστασία παιδιών, 93% στην προστασία πεζών και 85% στη λειτουργία των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού."

Ωστόσο το model Y το ξεπέρασε στην προστασία παιδιών (93% vs 89%) και φυσικά κατά 7 εκατοστιαίες μονάδες (!) στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (92% vs 85%).


Κυρίως στην προστασία πεζών υπολείπεται το model Y, αλλά στα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης, έχει τις καλύτερες επιδόσεις που έχουν επιτευχθεί ποτέ ως τώρα, μαζί με το επίσης εξαιρετικό smart#5 (92%).


ΥΓ. Πλέον, το να έχει ένα αυτοκίνητο 4 αστέρια κι όχι 5, σημαίνει πως δεν έχει ασχοληθεί αρκετά ο κατασκευαστής με αυτό το θέμα.
 
Last edited:

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.868
Reaction score
11.178
Παράλληλα, βλέπει έντονο κίνδυνο κλιμάκωσης της εμπορικής έντασης ανάμεσα σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Κίνα. Την ώρα που η Ευρώπη απαιτεί περισσότερα ηλεκτρικά, το κόστος ενέργειας και οι δασμοί αυξάνονται. Αυτό στέλνει την παραγωγή στην Ασία, όπως συμβαίνει με το ηλεκτρικό MINI, τη στιγμή που η BMW πληρώνει πλέον μέχρι και 30% περισσότερα χρήματα λόγω των νέων δασμών, γεγονός που ο Zipse σχολιάζει απορημένος: «Σε ποιον κάνει καλό αυτό;».
Και κάτι που δεν λέει είναι πόσα λεφτά έριξαν οι εταιρίες για την έρευνα στο Euro 7 που οι γραφειοκράτες έλεγαν ότι έχει κόστος συμμόρφωσης "μόνο 200 ευρώ ανά αυτοκίνητο" για να ακυρωθεί, να προκριθούν τα ηλεκτρικά, μετά να ξαναμπεί στο τραπέζι, και τώρα να μην ξέρει κανένας αν θα ισχύσει και πότε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.874
Reaction score
33.749
H Κίνα δείχνει ότι γίνεται. Η Νορβηγία επίσης. Άρα το πρόβλημα δεν είναι το όχημα και η ενέργεια του αλλά το κόστος και το δίκτυο. Και σιγά το πρόβλημα δηλαδή. Έχω δείξει πως διαθέτουμε περισσότερους φορτιστές από τη Νορβηγία για τα ηλεκτρικά που διαθέτει η κάθε χώρα.

Και για τα δύο (κόστος, δίκτυο) την ευθύνη την έχει η ΕΕ. Προφανώς ο κάθε κατασκευαστής υποστηρίζει αυτό που τον συμφέρει. Αλλά όχι δεν υπάρχουν άλλες λύσεις που να έχουν νόημα. Για το υδρογόνο τα έχουμε πει. Ασύμφορο. Για τα βιοκαύσιμα έτρεξα ένα μοντέλο με ΑΙ σύμφωνα με την παραγωγή, και έδειξε πως για να πάρεις την ηλεκτρική παραγωγή ενός πάρκου 400kW που χρειάζεται 5 στρέμματα, σε παραγωγή καλαμποκιού θα χρειαστείς ......... 1700 στρέμματα. Βάλε ακόμα τι δουλειά χρειάζονται τα 1700 στρέμματα και τι το πάρκο των 5 στρεμμάτων (ένα καθάρισμα θέλει στα χόρτα δύο φορές το χρόνο). Δεν υπάρχει κανένα μέτρο σύγκρισης. Δεν χρειάζεται καν να μπούμε στην σύγκριση τι ετήσια παραγωγή έχουν 1700 στρέμματα φωτοβολταϊκά. Είμαστε ήδη μια η άλλη με 5.

Φθηνότερη ενέργεια από τις ΑΠΕ δεν υπάρχει. Απλά πρέπει να βρεθούν - αναπτυχθούν φθηνοί τρόποι χρήσης της.

Κατά τα άλλα όταν τα λέμε χρόνια κάποιοι γελάνε και άλλοι μας "τη λένε". Το ηλεκτρικό θέλει ηλεκτρική πλατφόρμα. Τελεία. Τόσα χρόνια δεν ήταν περιορισμός;

"η εταιρεία αλλάζει την προσέγγισή της στα ηλεκτρικά μοντέλα. Το νέο iX3 θα βασίζεται σε νέα, ξεχωριστή αρχιτεκτονική, αντί για κοινές πλατφόρμες που περιορίζουν και τις δύο πλευρές".

Καληνύχτα κ αντίο. 8-)
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.883
Μηνύματα
3.066.417
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top