Διάφορα




Μηνύματα
3.317
Reaction score
1.953
Χίλιες φορές αυτά, παρά τον κάθε μεθυσμένο που "μπορεί να οδηγήσει" ή την κάθε κότα με το κινητό. ;)
Το καλοκαίρι επισκεφτήκαμε με τα παιδιά τα σπήλαια Διρού. Ήταν η πρώτη τους φορά....

Ο υπεύθυνος για την πλήρωση των βαρκών κανόνιζε το πόσα άτομα θα κατέβουν με φωνές και ψιλομπινελίκια προς τον υπάλληλο που ήταν στην είσοδο (30-40 σκαλιά πιο πάνω), ο βαρκάρης μας έκανε την ξενάγηση μεταξύ ρεψιμάτων (θα είχε φάει λακέρδα πρωί πρωί....) οπότε δεν ήταν και πολύ λαλίστατος...και ο φύλακας στην έξοδο του σπηλαίου (που προφανώς θα έπρεπε να επιτηρεί την σωστή έξοδο των επισκεπτών για τα τελευταία 200 ας πούμε μέτρα) την είχε πέσει στην σκιά και κοιμόταν του καλού καιρού......

Εκεί λοιπόν σκέφτηκα πόσο καλά θα ήταν αν είχαν αυτοματοποιηθεί όλα τα πιο πάνω .....βέβαια θα έχαναν την δουλειά τους κάποιοι αλλά τι να κάνουμε.....ας την έκαναν ως όφειλαν.......
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.748
Reaction score
29.790
Άλλο να αυτοματοποιείς ένα σύστημα εισόδου - εξόδου, ή ελέγχου, ή άναμα φώτων ή θερμοσίφωνα, άνοιγμα πόρτας κ.λ.π.
Και άλλο να βασίζεσαι σε ένα όχημα ή αεροπλάνο ελεγχόμενο από υπολογιστή.
Όπως και να το κάνουμε είναι λίγο ρίσκο.

 

ryk

Μηνύματα
2.112
Reaction score
925
Άλλο να αυτοματοποιείς ένα σύστημα εισόδου - εξόδου, ή ελέγχου, ή άναμα φώτων ή θερμοσίφωνα, άνοιγμα πόρτας κ.λ.π.
Και άλλο να βασίζεσαι σε ένα όχημα ή αεροπλάνο ελεγχόμενο από υπολογιστή.
Όπως και να το κάνουμε είναι λίγο ρίσκο.

Κι όμως Μιχάλη, ξέρεις αυτό που ονομάζουμε "αυτόματο πιλότο" πόσο εξελιγμένο σύστημα είναι; Ότι μπορεί να προσγειώσει μόνο του το αεροσκάφος; Που είναι εκείνος ο Μάρκου τώρα που χρειάζεται;:o
Το μόνο ρίσκο είναι στα όργανα (εδάφους-αεροσκάφους) και σχεδιασμού backup, σε περίπτωση βλάβης.
 

Μηνύματα
684
Reaction score
2.165

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.899
Reaction score
10.841
Άλλο να αυτοματοποιείς ένα σύστημα εισόδου - εξόδου, ή ελέγχου, ή άναμα φώτων ή θερμοσίφωνα, άνοιγμα πόρτας κ.λ.π.
Και άλλο να βασίζεσαι σε ένα όχημα ή αεροπλάνο ελεγχόμενο από υπολογιστή.
Όπως και να το κάνουμε είναι λίγο ρίσκο.

ΑΝ δεν κάνω λάθος, το συγκεκριμένο έπεσε γιατί έγινε λάθος υπολογισμός στο βάρος.

Όταν λέμε Fly By Wire εννοούμε ότι ήδη το πετάει ένας υπολογιστής.
Μακάρι κάποια στιγμή να βγει εντελώς εκτός ο ανθρώπινος παράγοντας.

EDIT:
Air France Flight 296
Official reports concluded that the pilots flew too low, too slow, failed to see the forest and accidentally flew into it. The captain, Michel Asseline, disputed the report and claimed an error in the fly-by-wire computer prevented him from applying thrust and pulling up. In the aftermath of the crash, there were allegations that investigators had tampered with evidence, specifically the aircraft's flight recorders ("black boxes").
 
Last edited:

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.748
Reaction score
29.790
Εντάξει έχουμε εξελιγμένα συστήματα, το ξέρω, ασχολούμαι με την τεχνολογία ως χόμπι, αλλά και στο επάγγελμα που κάνω, στις κατασκευές κάποιων μηχανημάτων χρησιμοποιώ ηλεκτρονικά.
Όταν δουλεύουν σωστά, είναι όλα τέλεια.
Όταν χαλάσει όμως ένας αισθητήρας ξαφνικά (πάντα ξαφνικά γίνονται οι βλάβες) και δώσει λανθασμένες ενδείξεις;

Όπως και νάχει δεν εμπιστεύομαι εύκολα τα ηλεκτρονικά συστήματα.
Δεν έχουν μπέσα.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.500
Reaction score
80.576
Άλλο να αυτοματοποιείς ένα σύστημα εισόδου - εξόδου, ή ελέγχου, ή άναμα φώτων ή θερμοσίφωνα, άνοιγμα πόρτας κ.λ.π.
Και άλλο να βασίζεσαι σε ένα όχημα ή αεροπλάνο ελεγχόμενο από υπολογιστή.
Όπως και να το κάνουμε είναι λίγο ρίσκο.

νταξ βρε Μιχάλη...καλά τα πήγε για πρώτη φορά:p:roflmao:



ΑΝ δεν κάνω λάθος, το συγκεκριμένο έπεσε γιατί έγινε λάθος υπολογισμός στο βάρος.

Όταν λέμε Fly By Wire εννοούμε ότι ήδη το πετάει ένας υπολογιστής.
Μακάρι κάποια στιγμή να βγει εντελώς εκτός ο ανθρώπινος παράγοντας.
("black boxes").
το σύστημα fly by wire είναι ένα σύνολο ηλεκτρονικής μετάδοσης,ευστάθειας και ελέγχου-διόρθωσης της συμπεριφοράς του αεροσκάφους που βασίζεται αυστηρά στην εντολή του πιλότου. από υπολογιστή
δεν είναι αυτοματοποιημένο σύστημα πλοήγησης

αλλά το απαραίτητο βοήθημα που δίνει στο αεροσκάφος σταθερή πλοήγηση με ηλεκτρονικά μέσα και όχι με σκέτες ντίζες
δηλ μεσολαβεί και μεταφράζει την εντολή που παίρνει και με βάση τα πτητικά δεδομένα εκείνης της στιγμής αποδίδει σωστά την κατεύθυνση που θέλει να δώσει ο πιλότος

απλουστευμένα θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ως ένα ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα συστήματα ευστάθειας-ελέγχου ενός αυτοκινήτου ( esp,tcs και πωςσκ@ταταλεν)... πακέτο

έχουμε ακόμα δρόμο για πλήρη αυτόνομα συστήματα + αποπροσγειώσεως
τώρα ακόμα το εφαρμόζουν στα νέα stealth drone οι αμερικανοί

στα πλοία ξεκίνησε να χρησιμοποιείται ήδη (παρέα με καπετάνιο)
αλλά άλλο τα δεδομένα πλοήγησης σε ένα πλοίο άλλο σε ένα αεροσκάφος
[DOUBLEPOST=1536756865][/DOUBLEPOST]
Αίθουσα με ευέλικτη χωροταξία θέσεων:



Time-lapse footage captured from the Swiss Tech Convention Center, which has installed a complex network of spiral lifts which can reconfigure the number, arrangement, and height of 2,300 of its seats with the push of a button. Engineered by Gala Systems.


https://theawesomer.com/transformable-auditorium-seating/466409/#
να το βάλουμε στη βουλή...ώρες ώρες τσάμπα σκονίζονται οι θέσεις:roflmao:
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.899
Reaction score
10.841
Δεν είναι βοήθημα, είναι αυτό που κάνει όλη την δουλειά.
Fly by wire σημαίνει ότι δίνεις εντολές σε σοφτγουερ.
Δεν μπορείς να το βγάλεις off.
Πχ Το ABS δεν είναι fbw είναι βοήθημα. Ο κινητήρας όμως είναι.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.500
Reaction score
80.576
Δεν είναι βοήθημα, είναι αυτό που κάνει όλη την δουλειά.
Fly by wire σημαίνει ότι δίνεις εντολές σε σοφτγουερ.
Δεν μπορείς να το βγάλεις off.
Πχ Το ABS δεν είναι fbw είναι βοήθημα. Ο κινητήρας όμως είναι.
μίλησα για σύνολο ηλεκτρονικών συστημάτων
λάθος κατανόηση στον όρο βοήθημα...
ο πιλότος κάνει όλη τη δουλειά
αυτό υποβοηθά την εντολή του πιλότου ώστε να μην χρειάζεται μονίμως να κάνει διορθωτικές κινήσεις...,γι αυτό αναπτύχθηκε...για να κάνει τη ζωή του χειριστή πιο εύκολη..αλλά και των σχεδιαστών αεροσκαφών να μην δαπανούν χρήμα και χρόνο σε αεροδυναμικούς σχεδιασμούς,κέντρα βάρους αεροσκάφους,κλπ κλπ
πετούσαν αεροπλάνα και πριν από αυτό
'οτι έχει να κάνει και αφορά το σύστημα ελέγχου του αεροσκάφους συμπεριλαμβάνεται
αυτό έλειπε να το βγάζεις και off :roflmao:
 



rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.838
Reaction score
99.615
Αεροδρόμιο τριτοκοσμικής χώρας;


Μπα, από το...πολιτισμένο Μάντσεστερ. :mad:

Έχω ζήσει χειρότερη εικόνα στο αεροδρόμιο της Βιέννης.
 







Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.261
Μηνύματα
2.969.158
Members
38.292
Νεότερο μέλος
Neroponti
Top