- Μηνύματα
- 17.315
- Reaction score
- 24.795
Απάντηση: Διαγωνισμός EMMA Hellas
μαζευτηκαμε ουλοι και ουλοι φυγαμε ικανοποιημενοι με το αποτελεσμα!!
συμμετειχα ξανα μετα απο 5 χρονια (αποθημενο) εστω και under construction , ακουσα ισα με 10 φορες την ερωτηση "μεγαλε το sub πυ το εχει κρυψει?"
- den eko sub kardia mou ego!
και μαζευομαστε για την συνεχεια.
παντως αυτη τη φορα σκεφτομαστε να γινει καποιος τοπικος διαγωνισμος SQ (οχι SPL - φτανει πια!) το νωριτερο σε κανα διμηνο το αργοτερο ανοιξη ωστε να ερθει πιο πολυ κοσμος sq (απο spl πηξαμε). μονο απο δω μεσα μπορω να μετρησω 5-6 αυτοκινητα καλα και ποιος ξερει ποσα αλλα ειναι κρυμμενα.
οι φετινοι κανονισμοι ειναι αρκετα διαφορετικοι στο πνευμα τους απο οτι τις προηγουμενες χρονιες.
πλεον στον ηχο κυριο λογω παιζει η μουσικοτητα (τονικη ισορροπια , δυναμικα, χροιες κλπ) και οχι τοσο το staging το οποιο κρινεται πλεον σε επιπεδο οικιακου συστηματος (με αποτελεσμα οι καλες βαθμολογιες του παρελθοντος να μην μπορουν να επαναληφθουν καθολου ευκολα απο μη αριστα συστηματα), ενω στις χαμηλες κατηγοριες experienced και advanced επιπλεον η εγκατασταση περιοριζεται σε θεματα ασφαλειας κυριως και τεχνικης αρτιοτητας και οχι τοσο στο craftmanship, ενω η συνολικη βαθμολογια αποτελει πλεον λιγοτερο απο το 30% του συνολου.
κοινως, αυτοκινητο που παιζει καλα δεν μπορει να χασει απο ενα αλλο μετριο ηχητικα αλλα αριστο κατασκευαστικα. αυτο δηλαδη που απετρεπε κοσμο να διαγωνιστει επειδη δεν ειχε εντυπωσιακη κατασκευη (κατι που δεν αποτελει προυποθεση για καλη βαθμολογια στην εγκατασταση) δεν ισχυει πλεον (βεβαια εξακολουθω να μην καταλαβαινω γιατι να πρεπει καποιος να εχει σιγουρη μια νικη για να θελησει να διαγωνιστει, ενω επιπλεον οταν δεν του καθεται να τσαντιζεται και να ριχνει μαυρη πετρα πισω του).
μαζευτηκαμε ουλοι και ουλοι φυγαμε ικανοποιημενοι με το αποτελεσμα!!
συμμετειχα ξανα μετα απο 5 χρονια (αποθημενο) εστω και under construction , ακουσα ισα με 10 φορες την ερωτηση "μεγαλε το sub πυ το εχει κρυψει?"
- den eko sub kardia mou ego!
και μαζευομαστε για την συνεχεια.
παντως αυτη τη φορα σκεφτομαστε να γινει καποιος τοπικος διαγωνισμος SQ (οχι SPL - φτανει πια!) το νωριτερο σε κανα διμηνο το αργοτερο ανοιξη ωστε να ερθει πιο πολυ κοσμος sq (απο spl πηξαμε). μονο απο δω μεσα μπορω να μετρησω 5-6 αυτοκινητα καλα και ποιος ξερει ποσα αλλα ειναι κρυμμενα.
οι φετινοι κανονισμοι ειναι αρκετα διαφορετικοι στο πνευμα τους απο οτι τις προηγουμενες χρονιες.
πλεον στον ηχο κυριο λογω παιζει η μουσικοτητα (τονικη ισορροπια , δυναμικα, χροιες κλπ) και οχι τοσο το staging το οποιο κρινεται πλεον σε επιπεδο οικιακου συστηματος (με αποτελεσμα οι καλες βαθμολογιες του παρελθοντος να μην μπορουν να επαναληφθουν καθολου ευκολα απο μη αριστα συστηματα), ενω στις χαμηλες κατηγοριες experienced και advanced επιπλεον η εγκατασταση περιοριζεται σε θεματα ασφαλειας κυριως και τεχνικης αρτιοτητας και οχι τοσο στο craftmanship, ενω η συνολικη βαθμολογια αποτελει πλεον λιγοτερο απο το 30% του συνολου.
κοινως, αυτοκινητο που παιζει καλα δεν μπορει να χασει απο ενα αλλο μετριο ηχητικα αλλα αριστο κατασκευαστικα. αυτο δηλαδη που απετρεπε κοσμο να διαγωνιστει επειδη δεν ειχε εντυπωσιακη κατασκευη (κατι που δεν αποτελει προυποθεση για καλη βαθμολογια στην εγκατασταση) δεν ισχυει πλεον (βεβαια εξακολουθω να μην καταλαβαινω γιατι να πρεπει καποιος να εχει σιγουρη μια νικη για να θελησει να διαγωνιστει, ενω επιπλεον οταν δεν του καθεται να τσαντιζεται και να ριχνει μαυρη πετρα πισω του).