Δώcε κι άλλο άφοβα...

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.827
Reaction score
58.975
Αυτή η καταχώρηση μπορεί να εννοηθεί ως αφιέρωση από τον υποφαινόμενο σε όσους αναγνώστες θα ισχυρίζονταν πως τα κείμενά του είναι ακατανόητα...

Επιδεικνύεται λοιπόν πόσο μπορεί να υποβαθμιστεί η προώθηση ενισχυτικών μονάδων από την αφιερωμένη σ'εκείνες ιστοσελίδα Ελληνικής αντιπροσωπείας/καταστήματος,άμα ο υπεύθυνος συντάκτης κοτσάρει στεγνά google μεταφράσεις χωρίς μέριμνα για την εξαγωγή νοήματος...

Οι αυθεντικές φράσεις μεταξύ εισαγωγικών και στις παρενθέσεις οι αντιδράσεις που προέκυπταν αυθορμήτως και στιγμιαίως στο νου του υποφαινομένου)

"Το περίβλημα του...άνω τμήμα πάνελ και ένα όμορφο βουρτσισμένο με μια βελτιωμένη ανοίγματα εξάπλωση απόδοση απαγωγή της θερμότητας, καταστέλλουν την αύξηση έδαφος εμπέδησης, υιοθετούν μια δομή πλαισίου βρόγχου-λιγότερο."
(έδώ μπερδεύεται ακόμα και ο υποφαινόμενος...Εννοούν βρόγχο,βρόχο ή...βράχο - όρα παρακάτω περί αδρανείας;)

"Εγκαταστήσαμε μια τροφοδοσία υψηλής αδράνειας (υψηλής αδράνειας) που δεν κουνιέται ακόμη και κάτω από διακυμάνσεις φορτίου."
(βρόγχο βρόχο τον καημό μας,όποια διακύμανση φορτίου και αν συμβαίνει στα συνδεδεμένα ηχεία θα την έχουμε πατήσει,το τροφοδοτικό δεν πρόκειται ν'ανταποκριθεί)

"Η σανίδα ενισχυτή υιοθετείται από την σανίδα επένδυσης που αφαιρεί την αντίσταση που επηρεάζει δυσμενώς την ποιότητα του ήχου."
(θα γινόταν ακόμα πιο αποτελεσματική η δράση,άμα είναι η σανίδα...βρεγμένη)

"ένα εξελιγμένο αυθεντικό αξιοθέατο, θα προχωρήσει ως ένας νέος μακροπρόθεσμος δρόμος ως υπερβατικό πρότυπο."
(ένα κείμενο με τέτοια δομή δεν χρειάζεται περαιτέρω επιβεβαίωση)

"Επαναφέρετε μόνο το στοιχείο παραμόρφωσης από την έξοδο του κυκλώματος ενισχυτή, πραγματοποιώντας την αρχική ταχύτητα θορύβου..."
(ένας...ποντιακός βρόχος ανάδρασης που θ'ανατροφοδοτούσε μονάχα την...παραμόρφωση)

"Επιπλέον, το στάδιο εξόδου εξασφαλίζει μια χαλαρωτική ισχύ... Από το ράφι του βιβλίου μέχρι το πάτωμα, οδηγούμε συνολικά μια ποικιλία ηχείων."
(Ισχύς εν τη ενώσει ή μήπως εν τη...χαλαρώσει;;;εκείνο δε το τελευταίο και αν μας μπερδεύει...μήπως σχετίζεται με τα βινύλια και τις γυναίκες στα πατώματα από γειτονικό νήμα;;;)

"...μια σύνδεση Darlington του δεύτερου σταδίου, περαιτέρω με την τελευταία έκδοση που αύξησε δραματικά την ακρίβεια ανίχνευσης της στρέβλωσης από παράλληλο κύκλωμα ανίχνευσης σφάλματος πρώτου σταδίου."
(Μάθανε πως χαλαρώνουμε πλακώσανε και τα...Darlington)

"...έχει υιοθετήσει μία διαμόρφωση κυκλώματος ενός συστήματος στερεάς κατάστασης (IC), έπαιξε ένα σημαντικό συμπαγή, ήταν εξοπλισμένο με το αρχικό υψηλής καθαρότητας ηλεκτρονικός έλεγχος εξασθενητή...που σας επιτρέπει να ρυθμίσετε την ένταση των ομαλών και λεπτόκοκκων 88 βημάτων ενώ ελαχιστοποιείτε τις αλλαγές στην ποιότητα του ήχου."
(θεωρείτε πως όσοι αμάθητοι διαβάσουν το κείμενο δεν θα τους μπουν ψύλλοι στ'αυτιά με τα λεπτόκοκκα βήματα;;;)

"Επιπλέον, η διαισθητική αίσθηση του ρυθμού ολίσθησης τύπου που ρυθμίζει την ποσότητα εξασθένησης ακολουθεί το συμβατικό μοντέλο ενώ αλληλοσυνδέεται με το τηλεχειριστήριο."
(αυτό και αν είναι υπερβατικό,ένας εξασθενητής που να διαισθανόταν πότε θα κατέβαινε και θ'ανέβαινε η στάθμη από το χρήστη...)

"Η μονάδα παροχής ισχύος είναι η πηγή ισχύος, συνδυάζοντας EI τύπου μετασχηματιστής ισχύος και μεγάλο πυκνωτή μπλοκ διαθέτει...υψηλή κτίριο αδράνεια (υψηλή αδράνεια) ισχύος."
(η πολλή ισχύς προφανώς...διαφθείρει)

"Η εσωτερική καλωδίωση του καλωδίου OFC πραγματοποιεί φυσική μετάδοση σήματος από κάθε πυρήνα περιτύλιξης σπειροειδούς · ασπίδα και μη επίστρωση επεξεργασία του πυρήνα σύρμα..."
(ποια πώληση άμμου σε βεδουϊνους;;;Εδώ καταφέρνουμε να καλωδιώνουμε τα ίδια τα καλώδια...)

"Και γύρω από τα πρότυπα καλωδίωσης να συνειδητοποιήσουμε μια ομαλή μετάδοση σήματος σχεδιάσετε μια ομαλή καμπύλη...η ύψιστη προτεραιότητα να σχεδιάσουν τη δική τους ποιότητα σε κάθε τμήμα Το δίνω."
(Μονάχα τόσο;;; Δώσε κι άλλο άφοβα...)
:lolsign::lol::cry::roflmao::rofl: - θλάση προκοιλιακού - :cry::cry::rofl:

ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΑΦΤΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
Και να ήθελαν ... δε γίνεται.... Πες αλήθεια ..... εσύ τα έγραψες; :lol:
Μάλλον υπερτιμάς τη φαντασία μου...και τη δική σου.
Αποτελούν μολαταύτα αποσπάσματα από περιγραφές σε μοντέλα ονομαστής ιαπωνικής φίρμας με μεγάλη παράδοση.
 
Last edited:

Μηνύματα
165
Reaction score
138
Αυτή η καταχώρηση μπορεί να εννοηθεί ως αφιέρωση από τον υποφαινόμενο σε όσους αναγνώστες θα ισχυρίζονταν πως τα κείμενά του είναι ακατανόητα...

Επιδεικνύεται λοιπόν πόσο μπορεί να υποβαθμιστεί η προώθηση ενισχυτικών μονάδων από την αφιερωμένη σ'εκείνες ιστοσελίδα Ελληνικής αντιπροσωπείας/καταστήματος,άμα ο υπεύθυνος συντάκτης κοτσάρει στεγνά google μεταφράσεις χωρίς μέριμνα για την εξαγωγή νοήματος...

Οι αυθεντικές φράσεις μεταξύ εισαγωγικών και στις παρενθέσεις οι αντιδράσεις που προέκυπταν αυθορμήτως και στιγμιαίως στο νου του υποφαινομένου)

"Το περίβλημα του...άνω τμήμα πάνελ και ένα όμορφο βουρτσισμένο με μια βελτιωμένη ανοίγματα εξάπλωση απόδοση απαγωγή της θερμότητας, καταστέλλουν την αύξηση έδαφος εμπέδησης, υιοθετούν μια δομή πλαισίου βρόγχου-λιγότερο."
(έδώ μπερδεύεται ακόμα και ο υποφαινόμενος...Εννοούν βρόγχο,βρόχο ή...βράχο - όρα παρακάτω περί αδρανείας;)

"Εγκαταστήσαμε μια τροφοδοσία υψηλής αδράνειας (υψηλής αδράνειας) που δεν κουνιέται ακόμη και κάτω από διακυμάνσεις φορτίου."
(βρόγχο βρόχο τον καημό μας,όποια διακύμανση φορτίου και αν συμβαίνει στα συνδεδεμένα ηχεία θα την έχουμε πατήσει,το τροφοδοτικό δεν πρόκειται ν'ανταποκριθεί)

"Η σανίδα ενισχυτή υιοθετείται από την σανίδα επένδυσης που αφαιρεί την αντίσταση που επηρεάζει δυσμενώς την ποιότητα του ήχου."
(θα γινόταν ακόμα πιο αποτελεσματική η δράση,άμα είναι η σανίδα...βρεγμένη)

"ένα εξελιγμένο αυθεντικό αξιοθέατο, θα προχωρήσει ως ένας νέος μακροπρόθεσμος δρόμος ως υπερβατικό πρότυπο."
(ένα κείμενο με τέτοια δομή δεν χρειάζεται περαιτέρω επιβεβαίωση)

"Επαναφέρετε μόνο το στοιχείο παραμόρφωσης από την έξοδο του κυκλώματος ενισχυτή, πραγματοποιώντας την αρχική ταχύτητα θορύβου..."
(ένας...ποντιακός βρόχος ανάδρασης που θ'ανατροφοδοτούσε μονάχα την...παραμόρφωση)

"Επιπλέον, το στάδιο εξόδου εξασφαλίζει μια χαλαρωτική ισχύ... Από το ράφι του βιβλίου μέχρι το πάτωμα, οδηγούμε συνολικά μια ποικιλία ηχείων."
(Ισχύς εν τη ενώσει ή μήπως εν τη...χαλαρώσει;;;εκείνο δε το τελευταίο και αν μας μπερδεύει...μήπως σχετίζεται με τα βινύλια και τις γυναίκες στα πατώματα από γειτονικό νήμα;;;)

"...μια σύνδεση Darlington του δεύτερου σταδίου, περαιτέρω με την τελευταία έκδοση που αύξησε δραματικά την ακρίβεια ανίχνευσης της στρέβλωσης από παράλληλο κύκλωμα ανίχνευσης σφάλματος πρώτου σταδίου."
(Μάθανε πως χαλαρώνουμε πλακώσανε και τα...Darlington)

"...έχει υιοθετήσει μία διαμόρφωση κυκλώματος ενός συστήματος στερεάς κατάστασης (IC), έπαιξε ένα σημαντικό συμπαγή, ήταν εξοπλισμένο με το αρχικό υψηλής καθαρότητας ηλεκτρονικός έλεγχος εξασθενητή...που σας επιτρέπει να ρυθμίσετε την ένταση των ομαλών και λεπτόκοκκων 88 βημάτων ενώ ελαχιστοποιείτε τις αλλαγές στην ποιότητα του ήχου."
(θεωρείτε πως όσοι αμάθητοι διαβάσουν το κείμενο δεν θα τους μπουν ψύλλοι στ'αυτιά με τα λεπτόκοκκα βήματα;;;)

"Επιπλέον, η διαισθητική αίσθηση του ρυθμού ολίσθησης τύπου που ρυθμίζει την ποσότητα εξασθένησης ακολουθεί το συμβατικό μοντέλο ενώ αλληλοσυνδέεται με το τηλεχειριστήριο."
(αυτό και αν είναι υπερβατικό,ένας εξασθενητής που να διαισθανόταν πότε θα κατέβαινε και θ'ανέβαινε η στάθμη από το χρήστη...)

"Η μονάδα παροχής ισχύος είναι η πηγή ισχύος, συνδυάζοντας EI τύπου μετασχηματιστής ισχύος και μεγάλο πυκνωτή μπλοκ διαθέτει...υψηλή κτίριο αδράνεια (υψηλή αδράνεια) ισχύος."
(η πολλή ισχύς προφανώς...διαφθείρει)

"Η εσωτερική καλωδίωση του καλωδίου OFC πραγματοποιεί φυσική μετάδοση σήματος από κάθε πυρήνα περιτύλιξης σπειροειδούς · ασπίδα και μη επίστρωση επεξεργασία του πυρήνα σύρμα..."
(ποια πώληση άμμου σε βεδουϊνους;;;Εδώ καταφέρνουμε να καλωδιώνουμε τα ίδια τα καλώδια...)

"Και γύρω από τα πρότυπα καλωδίωσης να συνειδητοποιήσουμε μια ομαλή μετάδοση σήματος σχεδιάσετε μια ομαλή καμπύλη...η ύψιστη προτεραιότητα να σχεδιάσουν τη δική τους ποιότητα σε κάθε τμήμα Το δίνω."
(Μονάχα τόσο;;; Δώσε κι άλλο άφοβα...)
Προφανώς έχουν αναθέσει την προώθηση προϊόντων στον Ανδρέα Εμπειρίκο :D:D:D
 


A

AKARL

Guest
:lolsign::lol::cry::roflmao::rofl: - θλάση προκοιλιακού - :cry::cry::rofl:

ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΑΦΤΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

Και να ήθελαν ... δε γίνεται.... Πες αλήθεια ..... εσύ τα έγραψες; :lol:




ΥΓ: σόρρυ Ζιζίκο .... χρέωσέ με...:rofl:
 





A

AKARL

Guest
Που να δείτε και τι βρίσκεται σε κσένα σάιτ:

"The concept of non-directionality is linked to the processes performed by the auditory system in order to determine precisely the position given sound source in space.

The length of the route that runs through a sound wave from the ypobathyfwni unit until being arrested this from the audio system for further processing, can enter the words krosarismatos with the main speakers, higher harmonics of deformities, phenomena of low reflectance holes, obstacles to action suction or surfaces that you were coordinated by the energy low.

Clearing temporary placement terms in relation to the standing waves that emerge within the room, the posterior placement of a ypobathyfwnis unit only can to some extent be inflicting side energy events that will possibly proigan the villager of determination.

The propagation speed of sound is given, the sound wave from a single source may not simultaneously very in all corners of the room. also Qualifies different between air and solid materials in the early octaves the same body listener will recruit energy-thanks to aptikoys it has sensors-most drastically in comparison with the specialized processing by the audio system.

It would therefore be appropriate that the stimuli that are triggered by this energy-where it exists-to came from a source placed in front of the listening position. This situation changes potentially if installed within more than one units ..."

:lol::lol::cry::cry::rofl::rofl:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.827
Reaction score
58.975
Κλαίω με λυγμούς.
Εσύ απλώς έκλαιγες...Άλλοι χρειαζόταν επιπλέον να πληκτρολογούν παρατεταμένα και με τη δέουσα γλαφυρότητα εν μέσω των δικών τους λυγμών...
(Το Παιγνίδι των Λυγμών)
Πχοια ιστοσελίδα ρε. Αυτή είναι ιστιοσελίδα...

Names!, (or it did't happen).
Εφόσον ζητήθηκε και ιδίως από τον ημίθεο,δεν υπάρχει δισταγμός στην...απαγωγή από το ποτάμι.
http://www.soundgallery.gr/shop/home-audio/ολοκληρωμένοι-ενισχυτές-τρανζίστορ/7088/luxman-l-507ux-mark-Ⅱ-

http://www.soundgallery.gr/shop/home-audio/ολοκληρωμένοι-ενισχυτές-τρανζίστορ/7087/luxman-l-505ux-mark-Ⅱ-

Και να σκεφτεί κανείς ότι η μεταχείριση ήταν μετριοπαθής,αφού δεν συμπεριλαμβάνονταν και χωρία όπως το παρακάτω:
"Ένα ξεχωριστό σώμα -. Η ποιότητα του ξεχωριστού ενισχυτή και η υψηλή λειτουργία του προ-κύριου ενισχυτή ενσωματώνονται σε ένα σώμα. .."
(ένα σώμα μια ψυχή - που λένε - πως είναι να βγει,ας βγει...)
http://www.soundgallery.gr/shop/home-audio/ολοκληρωμένοι-ενισχυτές-τρανζίστορ/7089/luxman-l-509x-
...
ΑΒ ενισχυτή στο ενεργό, όχι ντε, μην γίνεσαι τίποτας ασημαντόπουλος PA-τζης, παίξε Ντιάνα.
Στην περίπτωση τουλάχιστον των Elac Argo η τοπολογία ενίσχυσης για τους κλάδους χαμηλών και μεσαίων υπάγεται ουσιαστικώς σε κλάση-Η,αλλά μην διαδοθεί ευρέως κι ενσκήψουν... υπαρξιακές ανησυχίες στη συνείδηση του υποψήφιου πελατολογίου προτού να ολοκληρωθεί το ψήσιμο...Ανάλογες αβλεψίες θα μπορούσαν να καταστρέψουν κι ένα καλό φιλέτο...
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.353
Reaction score
141.916
Σε ένα καθαρα τεχνικής φύσεως σπορ, όπου όλα εξηγούνται από απλούς νόμους της φυσικής, πως γίνεται να γράφονται με τέτοιο στόμφο τόσες κοτσάνες συγκεντρωμένες, αδιαφορώντας για κάθε νόμο της φυσικής, είναι πραγματικά απορίας άξιο..

Έχει μάλιστα τόσο πολύ εντρυφήσει το κοινό αυτού του χόμπι στην κοτσανολογία, που και νορμάλ προϊόν να βγεί, αν δεν εμπεριέχει και μια κοτσάνα, έτσι, για αλατοπιπερο, να νοστιμίσει βρε αδερφέ, δεν έχει μέλλον στην αγορά.

Φτιάχνεις πχ ένα ενισχυτή με ενκορ, ε, ρίξε μέσα ένα τζενσεν πέϊπερ ιν όιλ, να είσαι κουλ, ένα κάτι χαιενταδικο, τρελό, πλήρως αβάσιμο, να εισ'ωραίος..

ΑΒ ενισχυτή στο ενεργό, όχι ντε, μην γίνεσαι τίποτας ασημαντόπουλος PA-τζης, παίξε Ντιάνα.
 

Μηνύματα
2.576
Reaction score
4.327
Nτάξει αυτή η άφθονη λειτουργία που αναφέρει η σελίδα μπορεί να έχει να κάνει με τη μη άφθονη κυκλοφορία φράγκου που οδηγεί σε τέτοιες θλιβερές περιγραφές από κάποιο αυτόματο μεταφραστή..... :o
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.827
Reaction score
58.975
Που να δείτε και τι βρίσκεται σε κσένα σάιτ:

"The concept of non-directionality is linked to the processes performed by the auditory system in order to determine precisely the position given sound source in space.

The length of the route that runs through a sound wave from the ypobathyfwni unit until being arrested this from the audio system for further processing, can enter the words krosarismatos with the main speakers, higher harmonics of deformities, phenomena of low reflectance holes, obstacles to action suction or surfaces that you were coordinated by the energy low.

Clearing temporary placement terms in relation to the standing waves that emerge within the room, the posterior placement of a ypobathyfwnis unit only can to some extent be inflicting side energy events that will possibly proigan the villager of determination.

The propagation speed of sound is given, the sound wave from a single source may not simultaneously very in all corners of the room. also Qualifies different between air and solid materials in the early octaves the same body listener will recruit energy-thanks to aptikoys it has sensors-most drastically in comparison with the specialized processing by the audio system.

It would therefore be appropriate that the stimuli that are triggered by this energy-where it exists-to came from a source placed in front of the listening position. This situation changes potentially if installed within more than one units ..."

:lol::lol::cry::cry::rofl::rofl:
Πού οδεύει αυτός ο κόσμος,ένας google μεταφραστής να κατανοεί τον υποφαινόμενο σε μεγαλύτερο βαθμό από κάποιους αναγνώστες...:sneaky:

Nτάξει αυτή η άφθονη λειτουργία που αναφέρει η σελίδα μπορεί να έχει να κάνει με τη μη άφθονη κυκλοφορία φράγκου που οδηγεί σε τέτοιες θλιβερές περιγραφές από κάποιο αυτόματο μεταφραστή..... :o
Πρόσεχε όμως ότι δεν έχει ακολουθηθεί η ίδια τακτική σε όλες τις σχετικές ιστοσελίδες των Luxman από τον εν λόγω τόπο...
 

A

AKARL

Guest
Πού οδεύει αυτός ο κόσμος,ένας google μεταφραστής να κατανοεί τον υποφαινόμενο σε μεγαλύτερο βαθμό από κάποιους αναγνώστες...:sneaky:
Σαφώς, αλλά ακόμα και ο μέγιστος γουγλομεταφραστής σήκωσε τα χέρια σε ορισμένα σημεία όπως:

from the ypobathyfwni unit
can enter the words krosarismatos with the main speakers
the posterior placement of a ypobathyfwnis unit
that will possibly proigan the villager of determination.
Δεν αντέχω άλλο.....:roflmao::roflmao::roflmao:
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.827
Reaction score
58.975
Ο ΠΑΛΗ και το εργοστάσιο του φιδόλαδου
(Μια περιληπτική ιστορία βασισμένη στο γνωστό μυθιστόρημα του Roald Dahl...)

Μια φορά κι έναν καιρό ένας ένθερμος ακροαματικόφιλος περνούσε κάθε μέρα σ’ένα συνηθισμένο σαλόνι εντοπίζοντας διαρκώς ακροαματικές διαφοροποιήσεις στο ηχοσύστημα του κατά τις εναλλαγές καλωδίων και αντικραδασμικών . Ήθελε να μοιράζεται τη χαρά που τον κυρίευε με όσο περισσότερο κόσμο γινόταν γι αυτό κι έκανε αναρτήσεις σε διαδικτυακά fora. Ο ίδιος ερμήνευε το όνομά του ως χαϊδευτικό του ‘’παληκάρι’’ αλλά κυκλοφορούσαν φήμες που υποστήριζαν ότι προερχόταν από το πισώπλατο σχόλιο φίλων και γνωστών ΄΄πήρε πάλι άλλα καλώδια΄΄…

Η ρουτίνα του αναστατώθηκε ευχάριστα όταν με την τελευταία παραλαβή cd garage punk μουσικής βρήκε μέσα μια από τις προσκλήσεις για το διάσημο εργοστάσιο του φιδόλαδου. Ιδρυτής αυτής της βιομηχανίας ήταν ο Θηβαίος Πάρλας, προσωπικότητα αφανής όσο και θρυλική στο χώρο των ακροαματικόφιλων. Η επαγγελματική του δραστηριότητα περιβαλλόταν από πέπλα μυστηρίου. Σύμφωνα με τις φήμες είχε κάποτε ανακαλύψει στα ταξίδια του την κρυφή από τους χάρτες χώρα του φιδόλαδου και όταν επέστρεψε έφερε μαζί την ουσία με ιδιότητες που υπερέβαιναν καθιερωμένους κανόνες της Φυσικής ενσωματώνοντάς την στη σύνθεση καθενός από τα παρελκόμενα που παρήγε.

Η φήμη αυτών των προϊόντων ότι βελτίωναν σημαντικά την απόδοση σε οποιοδήποτε ηχοσύστημα εδραιώθηκε στη συνείδηση των ακροαματικόφιλων προκαλώντας παράλληλα αστείρευτη περιέργεια πάνω στο πώς ενεργούσαν αυτά. Μολονότι απαγόρευε οποιαδήποτε πρόσβαση στο εργοστάσιο αρνούμενος συστηματικά δημοσιεύσεις μετρητικών δεδομένων πάνω στη δράση των προϊόντων ή εξηγήσεις προς audio people - όπως τους αποκαλούσε - μια μέρα ανακοινώθηκε άξαφνα ότι είχε βάλει μυστικά σε κυκλοφορία πέντε προσκλήσεις που θα επέτρεπαν σε όσους τις έβρισκαν να ξεναγηθούν στο περιβόητο εργοστάσιο.

Την ημέρα της ξενάγησης συνάντησε ο ΠΑΛΗ μπροστά στις πύλες του εργοστασίου τους υπόλοιπους κατόχους των προσκλήσεων : Πρώτος και καμαρωτός Κώστας Τέσλας που είχε βρει τη δική του μέσα σε κουτί από γκαζάκια, ο Εμίρ Ντρίμιφουτ από μικρόφωνο Trinnov, ο Γιανέτος Σκέτος σε συσκευασία στιγμιιαίου καφέ και τέλος ο Νικόλας Δασμόκερ, εκπρόσωπος της υπηρεσίας που ενέκρινε δασμούς μουσικότητας ύστερα από αυτοψίες ηχοσυστημάτων. Το εισιτήριο σε αυτόν είχε καταλήξει διαδικτυακά σ’έναν από τους χιλιάδες ξεχωριστούς λογαριασμούς που διατηρούσε…

Ο Θηβαίος Πάρλας τους υποδέχθηκε φορώντας στολή βραδύπορου και περιστοιχιιζόμενος από το εργατικό δυναμικό την ομάδα των εξωτικών νάνων Σανσούμπα-Κοραλούμπα τους σύστησε στους προσκεκλημένους σχολιάζοντας ότι ήταν οι πλέον κατάλληλοι για λεπτούς χειρισμούς νανοσωματιδίων ενώ επέστησε την προσοχή ότι κατά τη διάρκεια της ξενάγησης δεν επιτρεπόταν οι προσκεκλημένοι να παρέκκλιναν από τη διαδρομή που είχε οριστεί γι αυτούς καθώς θα διέσχιζαν τις επιμέρους ενότητες στις εγκαταστάσεις.

Η πρώτη ενότητα που επισκέφθηκαν περιλάμβανε καλωδιώσεις που έκαναν τα πεντάϊντσα μεγάφωνα μιντγούφερ ν’ακούγονται σα να είχαν πολύ μεγαλύτερες διαστάσεις. Ο Κώστας Τέσλας αμφισβητώντας όσα άκουγε άρχισε να ψάχνει μανιασμένα κρυφές υποβαθύφωνες μονάδες και πάνω στο ψάξιμο ξέφυγε από τη χαραγμένη διαδρομή. Το τελευταίο που ένιωσε ήταν τα εντόσθια του να διαλύονται παλλόμενα με υποηχητικά κύματα καθώς η μορφή του ενσωματώθηκε ως επίστρωση πάνω στην επιφάνεια των πεντάϊντσων. Οι Σανσούμπα-Κοραλούμπα τραγούδησαν εν χορώ το πάθημά του ψάλλοντας ότι τώρα θα έμπαινε επιτέλους στα ηχοσυστήματα όλων των αγαπημένων του ηλεκτρικών οχημάτων.

Στη δεύτερη ενότητα οι υπόλοιποι περιηγήθηκαν στις ειδικές αντικραδασμικές διατάξεις που έκαναν τα δικαναλικά ηχοσυστήματα ν’ακούγονται σα να ήταν immersive. Ο Εμίρ Ντρίμιφουτ ψάχνοντας απεγνωσμένα κρυφά ηχειακά κανάλια ύψους ξέφυγε από τη χαραγμένη διαδρομή και διασκορπίστηκε με τη μορφή του να προβάλλεται πάνω σε πολλαπλές επιστρωματώσεις στην οροφή. Το τελευταίο που πρόλαβε να φωνάξει ήταν η λέξη ΄΄μονοκάναλο΄΄. Οι Σανσούμπα-Κοραλούμπα έψαλλαν πώς ο λάτρης της σπαλομπριζόλας έγινε ο ίδιος σκαλομπριζόλα.

Η τρίτη ενότητα ήταν αφιερωμένη στα switcher κι ethernet πρωτόκολλα που εξισορροπούσαν τους χρόνους αντήχησης. Αρνούμενος όσα άκουγε ο Γιαννέτος Σκέτος προσπαθούσε να εντοπίσει κρυφές απορροφητικές και διαχυτικές διατάξεις. Όπως συνέβη και με τους προηγούμενους ξέφυγε από την ενδεδειγμένη πορεία με αποτέλεσμα να τεντωθεί προς άπειρες διευθύνσεις μετατρεπόμενος σε ίνες υαλοβάμβακα. Οι Σανσούμπα-Κοραλούμπα έψαλλαν θρηνητικά πώς ψάχνοντας γι άλλα καφάσια μπορεί να χάσει κάποιος το δικό του.

Όσοι απέμειναν έφτασαν στην τέταρτη ενότητα όπου τα επιχρίσματα φιδόλαδου πάνω σε ψηφιακούς δίσκους τους έκαναν ν’ακούγονται αναλογικοί. Έχοντας δει τα παθήματα των προηγούμενων ο Νικόλας Δασμόκερ αντιστάθηκε στον πειρασμό που τον προκαλούσε να έψαχνε για κρυφό κόκκο. Για να το πετύχει όμως κατέφυγε σε πολλαπλές εναλλαγές ταυτοτήτων οπότε το σύστημα ασφαλείας του εργοστασίου έπαψε να τον αναγνωρίζει ως προσκεκλημένο αποκλείοντας τον σε αεροστεγή κλωβό που περιόριζε σταδιακά τις διαστάσεις του. Στις απανωτές απόπειρες επανέγκρισης από την πλατφόρμα επαναλαμβανόταν μονότονα το μήνυμα ΄΄θα σας ειδοποιήσουμε΄΄… Οι Σανσούμπα-Κοραλούμπα γι άιλλη μια φορά χόρεψαν ομαδικά τραγουδώντας ότι όποιος προοριζόταν να διερευνήσει ώστε να εγκρίνει την έπαθε γι αυτό που δεν έμαθε.

Έχοντας μείνει μόνοι τους ο Θηβαίος Πάρλας είπε στον ΠΑΛΗ πως αν κάτι απέτρεψε τον δικό του χαμό ήταν η συνήθεια του δεύτερου να ψάχνει και ν’αποδεχεται καρτερικά το εκάστοτε αποτέλεσμα αντί πιθανών αιτίων.. Έτσι μπορεί να μην πέθαινε σοφότερος αλλά θα είχε τουλάχιστον περάσει ευχάριστα μέχρι να έφτανε εκεί. Του αποκάλυψε ότι η χώρα του φιδόλαδου ήταν μια απομονωμένη νησίδα παράλληλου σύμπαντος με δέκα διαστάσεις με το εργοστάσιο να είναι χτισμένο γύρω από τα όρια της. Όσα φαινόμενα ίσχυαν στο δεκαδιάστατο σύμπαν είχαν διαφορετικό αντίκτυπο ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία καθενός ακροατή κατά την κατάρρευση προς τρισδιάστατο χώρο και μονοδιάστατο χρόνο.

Η στολή βραδυπορου προστάτευε τον Θηβαίο από την επήρρεια του δικού μας σύμπαντος αλλά δεν γινόταν να έμενε διαρκώς εδώ για κάποιον άλλο λόγο. Προσφέροντας στον ΠΑΛΗ τη διαχείριση του εργοστασίου τόνισε πως αυτό αποτελούσε περισσότερο τιμωρία παρά επιβράβευση και τον συμβούλεψε ν’αποφεύγει τη συστηματική αντιπάθεια προς τους audio enthusiasts αφού όταν η αντιπάθεια προς οτιδήποτε συσσωρεύεται φτάνει να εκφράζει κατά βάθος όση αντιπάθεια θα συγκεντρώναμε προς τον ίδιο μας τον εαυτό.
 
Last edited:

Μηνύματα
3.043
Reaction score
4.620
"ο Νικόλας Δασμόκερ, εκπρόσωπος της υπηρεσίας που ενέκρινε δασμούς μουσικότητας ύστερα από αυτοψίες ηχοσυστημάτων."

Δεν υπάρχεις..

:lolsign:
 

Μηνύματα
3.664
Reaction score
3.990
@thva,τους φάγαμε σχεδόν όλους και μάλιστα με την πιο ταιριαστή μέθοδο προς την εμμονή του καθενός.
Ο επόμενος θα είναι ο Χανς-Κριστιαν Άντερσεν που δεν χρησιμοποίησε ενσύρματο μικρόφωνο αλλά ασύρματο με αποτέλεσμα να καταγράψει το ακριβώς αντίθετο απ' αυτό που πραγματικά μου είπες.
Ο,τι είναι να γίνει πρέπει να γίνει άμεσα πριν η Εφορία να πληροφορηθεί πως έγινα εργοστασιάρχης.
 

Μηνύματα
1.606
Reaction score
1.664
Photos speak louder than words . Τα θυμάμαι τα φιδοσουπρα καλώδια στις υποδοχές iec των Yamaha hs8 ενεργών σου …
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.084
Μηνύματα
3.000.583
Members
38.408
Νεότερο μέλος
kalelakos
Top