ΕΝΑ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ !!!!

Μηνύματα
111
Reaction score
0
Β.Τ,
Πραγματικά ανακάλυψες και μας παρουσιάζεις ένα διαμάντι του Ελληνικού DIY.
Μέσω του net δεν είναι εύκολο να στείλει κάποιος εγκάρδια συγχαρητήρια, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα μεταφέρεις στον κ Νίκο Μαρματσούρη τις ευχές μας για καλή συνέχεια.
 

Μηνύματα
17
Reaction score
0
Re: Απάντηση: ΕΝΑ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ !!!!

Και φυσικά να τον συγχαρώ επίσης για την τελειότητα και το

απίστευτο μεράκι που παρατηρείται στις κατασκευές του !!!:607:
Ευχαριστώ πολύ για το εκτεταμένο άρθρο και τα κολακευτικά σχόλια φίλε μου Βασίλη.
Επίσης ευχαριστώ και όλους του φίλους του avsite ( και συνοδοιπόρους προς την ηχητική "τελειότητα" ) για την open-mind προσέγγιση του όλου concept.

Οπως και εσύ ανέφερες, όντως έχουν περάσει πολλά high-end μηχανήματα από τα χέρια μου και αν και πιστεύω ότι υπάρχουν αρκετά "διαμάντια" εκεί έξω από καταξιωμένους και μη σχεδιαστές, τίποτα σ' αυτόν τον κόσμο δεν σου δίνει την μεγαλύτερη ικανοποίηση αν δεν βάλεις και λίγο το "χεράκι" σου για να φέρεις το σύστημα σου -έχοντας πρώτα ακούσει πολύ ζωντανή μουσική - στα δικά σου ηχητικά γούστα. Όλα τα μηχανήματα που άκουσες στο σύστημα (πλην του subwoofer και του προενισχυτή ο οποίος και αυτός είναι ειδική παραγγελία αφού το σύρμα με το οποίο είναι τυλιγμένοι οι μετασχηματιστές είναι της AudioNote ) έχουν υποστεί αρκετές τροποποιήσεις στα υλικά τους ( όχι όμως στη σχεδίασή τους ).

Οταν ολοκληρώσω το νέο μου speaker-project, ελπίζω να έχεις λίγο χρόνο για μία επανεκτίμηση της diy κατάστασης.

Φιλικά,

Νίκος
 



skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Πολύ ωραία Βασίλη!

Πως θα σου φαίνονταν τώρα αν ολα αυτα τα posts τα έκανες ένα?

Το σύστημα έχει μια ηχητική συμπεριφορά που χαρτογραφείται συνοπτικά με τις παρακάτω παρατηρήσεις:

1) Η απόδοση των λεπτομερειών και η καθαρότητα της αναπαραγωγή είναι κορυφαία-εξαιρετική!

2) Η όλη προσέγγιση – ηχητική ιδιοσυγκρασία του συστήματος (στο σύστημα συμπεριλαμβάνω και τον χώρο) έχει κορυφαία ουδετερότητα και αυτό που καλώς ή κακώς συνηθίζουμε να αποκαλούμε monitor χαρακτήρα.

3) Η απόδοση των επί μέρους μερών του ηχητικού φάσματος (χαμηλά , μεσαία, πρίμα) είναι πολύ καλή.

4) Τα «δυναμικά» στοιχεία του συστήματος και η «ενέργεια» που το χαρακτηρίζει είναι καλά προς πολύ καλά.

5) Η στερεοφωνική εικόνα και η ψευδαίσθηση της μουσικής σκηνής είναι καλή προς πολύ καλή!

6) Το «σώμα» και ο ρεαλιστικός «όγκος» μεμονωμένων οργάνων και μικρών ή μεγάλων μουσικών συνόλων είναι καλά.

7) Δεν υπάρχει κανένα χαρακτηριστικό της αναπαραγωγής που μειονεκτεί ή ενοχλεί.

8) Το «δέσιμο» του subwoofer με τα κυρίως ηχεία είναι απολύτως κορυφαίο. Κορυφαία επίσης είναι η αναπαραγωγή του χαμηλού σε σχέση με την περιγραφή - λεπτομέρειά του όπως και με την έκτασή του (το τελευταίο στον βαθμό που το οριοθετούν οι φυσικοί περιορισμοί του sub και των διαστάσεων του δωματίου) .

9) Οι υψηλές συχνότητες είναι φυσικές , πλούσιες και «ασυμπίεστες» χωρίς να έχουν οξύ και ενοχλητικό χαρακτήρα.

10) Τα μεσαία είναι πεντακάθαρα. Αν θελήσουμε να γίνουμε ακραία αυστηροί τότε θα διαπιστώσουμε μια μικρή αλλά αισθητή (πέραν του δέοντος) φωτεινότητα στα μεσο-υψηλά και μια επίσης μικρή λέπτυνση στο σώμα των οργάνων και των φωνών.

11) Επίσης το ανώτερο χαμηλό και το μεσοχαμηλό χρειάζεται λίγο περισσότερο σώμα και παρουσία. Είναι κάτι που γίνεται αντιληπτό στο «αριστερό χέρι» του πιάνου , στα μεγάλα κρουστά , στον ρωμαλέο χαρακτήρα των φωνών των βαρυτόνων και στην αίσθηση ρεαλισμού που αποκομίζεις όταν ακούς να παίζουν ομάδες μεγάλων εγχόρδων.

12) Σε εγγραφές με πλούσιο-μπόλικο χαμηλό το μπάσο αποδίδεται εξαιρετικά. Σε εγγραφές όμως που ο ηχολήπτης επέλεξε να παρουσιάσει την χαμηλή περιοχή διακριτικά έχεις την αίσθηση ότι το μπάσο είναι ανεπαρκές.

13) Έχω την αίσθηση-σιγουριά ότι το συγκεκριμένο σύστημα, σε ένα κατάλληλα μεγάλο χώρο με τα ηχεία στημένα στις ενδεδειγμένες αποστάσεις από τους τοίχους (και ειδικά μεγάλες-κατάλληλες από τον πίσω λόγω δίπολου χαρακτήρα), θα είχε εντυπωσιακή στερεοφωνική εικόνα. Και ως προς το πλάτος και ως προς το βάθος και ως προς την ολογραφική αίσθηση της τοποθέτησης των οργάνων στις τρείς διαστάσεις.
Εδώ όμως λόγω φυσικών περιορισμών που επιβάλλει το μικρό δωμάτιο έχουμε το σύνδρομο του «high end show-έκθεσης». Αυτό που διαπιστώνουμε σε κάθε έκθεση σχετική με το hobby!
Πανάκριβα-καταπληκτικά συστήματα να περιορίζονται από τους μικρούς σε διαστάσει εκθεσιακούς χώρους δίνοντας μια στερεοφωνική εικόνα μίζερη, επίπεδη και συρρικνωμένη !
Και η πλάκα είναι ότι οι περισσότεροι επισκέπτες δεν αντιλαμβάνονται τίποτε γιατί απλούστατα δεν έτυχε να ακούσουν ποτέ τίποτε καλύτερο με δεδομένο ότι και οι χώροι οι δικοί τους και των φίλων τους έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά.

Ο Νίκος σχεδιάζει ένα καινούργιο project ανοικτής μπάφλας με τις ίδιες μονάδες και επιπροσθέτως κατάλληλα (για εφαρμογές open baffle) ηλεκτροδυναμικά woofer. Προφανώς για να καλύψει τις ελάχιστες αδυναμίες του υφιστάμενου συστήματος (που επαναλαμβάνω γίνονται αντιληπτές μόνο μετά από πολύ προσοχή και με ιδιαίτερα αυστηρή ματιά).

Θέλω να ευχαριστήσω τον Νίκο που με τίμησε με την φιλοξενία του και μου έδωσε την δυνατότητα να ασχοληθώ με ένα από τα πιο ενδιαφέροντα συστήματα (ανεξάρτητα τιμής, μεγέθους και φιλοσοφίας ) που έχω δει μέχρι σήμερα. Επίσης θέλω να τον συγχαρώ για την μεθοδικότητά του, την καλώς εννοούμενη τελειομανία του και το καλό του γούστο και φυσικά να τον συγχαρώ επίσης για την τελειότητα και το απίστευτο μεράκι που παρατηρείται στις κατασκευές του!!!
Δεν είναι καλύτερα για τον ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ να έχει ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ των γραφομένων σου (και αν θέλει, να τα τυπώσει εύκολα βρε αδερφέ να τα έχει στο αρχείο του)

Και επανέρχομαι στη ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ. Λείπει η ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ !!! Τον θυμάσαι τον πατέρα Κατσένη πως έγραφε στον ΗΧΟ τη δεκαετία του 70??? Πρέπει να τον θυμάσαι δεν μπορεί...
ΘΥΜΑΣΑΙ πως εμπλούτιζε την ΚΡΙΡΙΚΗ του, αναφέροντας ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ κομμάτια των κλασσικών ορχηστρικών έργων που έκανε ακρόαση?

Αλλά η ΕΓΩΠΑΘΕΙΑ σου δεν σ' αφήνει να παραδεχτείς κάτι που κάποιος από ενδιαφέρον και μόνον στα λέει και που..., αυτός ο κάποιος έχει ΓΡΑΨΕΙ και... 5 πράγματα παραπάνω... :126:

Ας είναι... Στο κάτω-κάτω η ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΗ πρότασή μου συνεπάγεται λιγότερες ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ, όπως ευστοχα είπε κάποιος ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ εδώ...

ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ μην άγχεσαι...
 

Μηνύματα
8.084
Reaction score
3.234
Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικό του τρόπο γραφής. Ο Βασίλης εστιάζει περισσότερο στο τεχνικό μέρος της παρουσίασης και πολλές φορές αντιπαραθέτει και τις εμπειρίες του με αντίστοιχης κατηγορίας συσκευές ήχου. Σε πρώτη φάση, είναι πολύ σημαντικό ο αναγνώστης να αισθανθεί για λίγο ότι βρίσκεται στο χώρο των δοκιμών συμμετέχοντας σαν ένας απλός παρατηρητής. Ενα κείμενο 100 γραμμών "μπαμ και κάτω" χωρίς σχόλια και χωρίς να δίνει την ευκαιρία στον αναγνώστη να συμμετέχει σε διάλογο θα ήταν νομίζω πολύ βαρετό και κουραστικό.
Γενικότερα ο Βασίλης είναι πρακτικός τύπος , δεν είναι ούτε λογοτεχνικός συγγραφέας ούτε θέλει να μοιάσει στον κ. Κατσένη.
Με λίγα λόγια, ο κ.Κατσένης ζούσε στο δικό του κόσμο και είχε το δικό του τύπο γραφής. Είναι άδικο πιστεύω να κάνουμε οποιαδήποτε σύγκριση μελών μας με γνωστά ονόματα του ειδικού τύπου που ζούσαν από αυτό το επάγγελμα ή έβγαζαν μόνο το χαρτζιλίκι τους από αυτή τους την ενασχόληση.
Εγώ θα χαρώ να δω συμμετοχές από μέλη που δεν ξέρουν να γράφουν, να μην γράφουν με τον τρόπο που γράφουν οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου, να γράφουν όμως και να περιγράφουν αληθινές εμπειρίες με τον τρόπο που τις έζησαν. Μου αρκεί να είναι αυθεντικές και να μην καλύπτουν τις αδυναμίες των συσκευών επειδή ο αντιπρόσωπος τυγχάνει να είναι και φίλος τους. Με τόσους πολλούς αντιπροσώπους γύρω μας, βάλλονται ακόμα και οι παραδοσιακοί θεσμοί της φιλίας
 

Μηνύματα
8.084
Reaction score
3.234
Συγχαρητήρια και από μένα στον κατασκευαστή αυτών των πολύ πρωτότυπων ιδιοκατασκευών. Όποιος δεν έχει δημιουργήσει ήχο με τα χεράκια του δεν μπορεί να καταλάβει τη μαγεία που νιώθει αυτός που τα σχεδίασε, ή αυτός που υλοποίησε το πρωτότυπο σχέδιο, ή αυτός που απλώς τα συναρμολόγησε.
 


ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικό του τρόπο γραφής. Ο Βασίλης εστιάζει περισσότερο στο τεχνικό μέρος της παρουσίασης και πολλές φορές αντιπαραθέτει και τις εμπειρίες του με αντίστοιχης κατηγορίας συσκευές ήχου. Σε πρώτη φάση, είναι πολύ σημαντικό ο αναγνώστης να αισθανθεί για λίγο ότι βρίσκεται στο χώρο των δοκιμών συμμετέχοντας σαν ένας απλός παρατηρητής. Ενα κείμενο 100 γραμμών "μπαμ και κάτω" χωρίς σχόλια και χωρίς να δίνει την ευκαιρία στον αναγνώστη να συμμετέχει σε διάλογο θα ήταν νομίζω πολύ βαρετό και κουραστικό.
Γενικότερα ο Βασίλης είναι πρακτικός τύπος , δεν είναι ούτε λογοτεχνικός συγγραφέας ούτε θέλει να μοιάσει στον κ. Κατσένη.
Με λίγα λόγια, ο κ.Κατσένης ζούσε στο δικό του κόσμο και είχε το δικό του τύπο γραφής. Είναι άδικο πιστεύω να κάνουμε οποιαδήποτε σύγκριση μελών μας με γνωστά ονόματα του ειδικού τύπου που ζούσαν από αυτό το επάγγελμα ή έβγαζαν μόνο το χαρτζιλίκι τους από αυτή τους την ενασχόληση.
Εγώ θα χαρώ να δω συμμετοχές από μέλη που δεν ξέρουν να γράφουν, να μην γράφουν με τον τρόπο που γράφουν οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου, να γράφουν όμως και να περιγράφουν αληθινές εμπειρίες με τον τρόπο που τις έζησαν. Μου αρκεί να είναι αυθεντικές και να μην καλύπτουν τις αδυναμίες των συσκευών επειδή ο αντιπρόσωπος τυγχάνει να είναι και φίλος τους. Με τόσους πολλούς αντιπροσώπους γύρω μας, βάλλονται ακόμα και οι παραδοσιακοί θεσμοί της φιλίας
Απο τα καλυτερα μηνυματα....:444:
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
συμφωνα με ερευνες που εγιναν στην Αμερικη, η αναφορα στην δισκογραφια ακομα και κατα την διαρκεια του ριβιου, ειναι αδιαφορη για τον μεσο αναγνωστη και τον αποτρεπει απο την αναγνωση του αρθρου, κυριως λογω οτι του οτι πιθανον δεν. εχει ακουσει το εν λογω κομματι πχ, αναφορες του στυλ στο τραγουδι της Μαλαμως της Λελουδως, απο τον δισκο ο Βουρλουμης ο ταξιτζης, στο τραγουδι Μητσακλεα δωστα ολα, το μπασο στα 14,44'' ακουγοταν καπως ρηχο του ειναι αδιαφορες.
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
συμφωνα με ερευνες που εγιναν στην Αμερικη, η αναφορα στην δισκογραφια ακομα και κατα την διαρκεια του ριβιου, ειναι αδιαφορη για τον μεσο αναγνωστη και τον αποτρεπει απο την αναγνωση του αρθρου, κυριως λογω οτι του οτι πιθανον δεν. εχει ακουσει το εν λογω κομματι πχ, αναφορες του στυλ στο τραγουδι της Μαλαμως της Λελουδως, απο τον δισκο ο Βουρλουμης ο ταξιτζης, στο τραγουδι Μητσακλεα δωστα ολα, το μπασο στα 14,44'' ακουγοταν καπως ρηχο του ειναι αδιαφορες.
Καμιά άλλη εξυπνάδα???
 

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Re: Απάντηση: ΕΝΑ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ !!!!

Ευχαριστώ πολύ για το εκτεταμένο άρθρο και τα κολακευτικά σχόλια φίλε μου Βασίλη.
Επίσης ευχαριστώ και όλους του φίλους του avsite ( και συνοδοιπόρους προς την ηχητική "τελειότητα" ) για την open-mind προσέγγιση του όλου concept.

Οπως και εσύ ανέφερες, όντως έχουν περάσει πολλά high-end μηχανήματα από τα χέρια μου και αν και πιστεύω ότι υπάρχουν αρκετά "διαμάντια" εκεί έξω από καταξιωμένους και μη σχεδιαστές, τίποτα σ' αυτόν τον κόσμο δεν σου δίνει την μεγαλύτερη ικανοποίηση αν δεν βάλεις και λίγο το "χεράκι" σου για να φέρεις το σύστημα σου -έχοντας πρώτα ακούσει πολύ ζωντανή μουσική - στα δικά σου ηχητικά γούστα. Όλα τα μηχανήματα που άκουσες στο σύστημα (πλην του subwoofer και του προενισχυτή ο οποίος και αυτός είναι ειδική παραγγελία αφού το σύρμα με το οποίο είναι τυλιγμένοι οι μετασχηματιστές είναι της AudioNote ) έχουν υποστεί αρκετές τροποποιήσεις στα υλικά τους ( όχι όμως στη σχεδίασή τους ).

Οταν ολοκληρώσω το νέο μου speaker-project, ελπίζω να έχεις λίγο χρόνο για μία επανεκτίμηση της diy κατάστασης.

Φιλικά,

Νίκος

:607:

Τα τεχνικα δεν τα κατεχω αλλα εκτιμω παντως ιδιαιτερα αυτους που βαζουν το χερακι τους αλλα και το μερακι τους .Σε οτι και αν ειναι αυτο..
 

Μηνύματα
1.085
Reaction score
180
Εντυπωσιακή η αισθητική ενσωματωση των ηχειων στο χωρο. Πολυ ομορφο hi-tech εξωτικο-αιρετικο συστημα, και εξαιρετικη η προσπαθεια και το μερακι του κυρίου Μαρματσούρη. Ποιο άραγε ειναι το συνολικο κοστος του συστηματος?
 

Μηνύματα
17
Reaction score
0
Εντυπωσιακή η αισθητική ενσωματωση των ηχειων στο χωρο. Πολυ ομορφο hi-tech εξωτικο-αιρετικο συστημα, και εξαιρετικη η προσπαθεια και το μερακι του κυρίου Μαρματσούρη. Ποιο άραγε ειναι το συνολικο κοστος του συστηματος?
Χμμμ...αν και δεν είμαι της γνώμης ότι ένα σύστημα για να παίζει καλά θα πρέπει και να κοστίζει μια περιουσία - χωρίς αυτό να αποτελεί και πάγιο κανόνα - τα ηχεία σαν σύνολο με το sub κοστίζουν 8,000 Ευρώ, ο προενισχυτής 3,500 Ευρώ, ο τελικός περίπου 3,000 Ευρώ και ο συνδιασμός cd-player / dac 4,500 Ευρώ. Όσο για τα interconnect της Audioquest το Sky και Cheetah με τα καλώδια ηχείων της Occos, οι τιμές είναι αυτές της αντιπροσωπείας.

Για άλλη μία φορά ευχαριστώ τα καλά λόγια όλων των φίλων της μουσικής.
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.833
Reaction score
7.817
Χμμμ...αν και δεν είμαι της γνώμης ότι ένα σύστημα για να παίζει καλά θα πρέπει και να κοστίζει μια περιουσία - χωρίς αυτό να αποτελεί και πάγιο κανόνα - τα ηχεία σαν σύνολο με το sub κοστίζουν 8,000 Ευρώ, ο προενισχυτής 3,500 Ευρώ, ο τελικός περίπου 3,000 Ευρώ και ο συνδιασμός cd-player / dac 4,500 Ευρώ. Όσο για τα interconnect της Audioquest το Sky και Cheetah με τα καλώδια ηχείων της Occos, οι τιμές είναι αυτές της αντιπροσωπείας.

Για άλλη μία φορά ευχαριστώ τα καλά λόγια όλων των φίλων της μουσικής.
Tετοια του λες και του κανεις του κοινου μας φιλου του Σιγαλα και καθε φορα μου λεει για τα κολπα σου και τα ψαξιματα σου και με φτιαχνει ο σκυλος ο μαυρος..........Ασε εκεινο το yu long!!!!!!!!!!!!!
 

Μηνύματα
17
Reaction score
0
Tετοια του λες και του κανεις του κοινου μας φιλου του Σιγαλα και καθε φορα μου λεει για τα κολπα σου και τα ψαξιματα σου και με φτιαχνει ο σκυλος ο μαυρος..........Ασε εκεινο το yu long!!!!!!!!!!!!!
Τι μου θύμισες τώρα....Πράγματι το Yu Long σαν dac για τα λεφτά του είναι άπαιχτο....Όσο για τον Σιγάλα, φοβερός άνθρωπος!!
Αντε τώρα που συνταξιοδοτήθηκε θά 'χει χρόνο για περισσότερα "ψαξίματα"....
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.447
Reaction score
142.067
Αλήθεια, ποιός ο λόγος της "ανοιχτής μπάφλας"? Σε "κουτί" πχ θα παίζανε χειρότερα αυτά τα μεγάφωνα?
 

Μηνύματα
17
Reaction score
0
Αλήθεια, ποιός ο λόγος της "ανοιχτής μπάφλας"? Σε "κουτί" πχ θα παίζανε χειρότερα αυτά τα μεγάφωνα?
Αγαπητέ Κώστα,
Πριν αποφασίσω για ανοιχτή μπάφλα, τα είχα ακούσει και σε κλειστή με το μικρό Heil και όχι το Great Heil που είναι εκ φύσεως δίπολο. Όχι ότι δεν μου άρεσαν, αν και σε κλειστό κουτί ακόμα προτιμώ τα Dynaudio Confidence 5 που έχω και που τα μπάσα "έρχονται" από ισοβαρικό θάλαμο παρακαλώ. Απλώς την αίσθηση της "ανοιχτοσύνης" που τα ανοιχτής μπάφλας δίνουν, δεν την βρίσκεις σε κανένα ηχείο. Δεν μιλάω για χαμηλή παραμόρφωση ή ασυμπίεστο ήχο ( τα προ-προ-προηγούμενα ηχεία μου ήταν τα B&W Signature 30 ) απλά σου δίνουν ήχο με πιο "φυσικό τρόπο".
Το κακό με τα ανοιχτής μπάφλας είναι πρώτον οι ακυρώσεις από τον πίσω τοίχο και δεύτερον για να βγάλεις "κάποιες" χαμηλές συχνότητες πρέπει το πλάτος της μπάφλας να είναι σχετικά μεγάλο με αποτέλεσμα να χάνεις σε εστιασμό.
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: ΕΝΑ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ !!!!

Ο Νίκος σχεδιάζει ένα καινούργιο project ανοικτής μπάφλας

με τις ίδιες μονάδες και επιπροσθέτως κατάλληλα (για εφαρμογές

open baffle) ηλεκτροδυναμικά woofer. Προφανώς για να

καλύψει τις ελάχιστες αδυναμίες του υφιστάμενου συστήματος

(που επαναλαμβάνω γίνονται αντιληπτές μόνο μετά από πολύ

προσοχή και με ιδιαίτερα αυστηρή ματιά).
Μου αρέσουν πολύ οι άνθρωποι που υλοποιούν άμεσα τις ιδέες

τους και τα σχέδιά τους!

Ο Νίκος ανήκει σε αυτήν την κατηγορία ανθρώπων.

Μόλις έλαβα αυτές τις φωτογραφίες.

Τα woofers που χρησιμοποιήθηκαν είναι δύο 15ιντσα VISATON

BGS 40.Τα χαρακτηριστικά τους τα καθιστούν κατάλληλα για

open baffle εφαρμογές. Στο ηχείο έχουν προστεθεί ακρυλικές

προσθήκες (κάθετες στην μπάφλα) με σκοπό την βέλτιστη

φόρτιση του χαμηλού. Διακρίνονται ένα εξαιρετικό πηνίο

και ένας πυκνωτής mundorff ,απαραίτητα για το κρός μεταξύ

του woofer και των μονάδων FAL.

 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.168
Μηνύματα
3.003.499
Members
38.420
Νεότερο μέλος
Iliashifi
Top