Είμαι περίεργος...

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
1.299
Reaction score
313
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Είμαι περίεργος...

Mα δεν είμαστε ο μέσος όρος Σταύρο . 300 άτομα με πάνω από 200 μηνύματα σ' όλο το φόρουμ, απ' αυτούς οι μισοί ενδιαφέρονται για προβολείς κι οι άλλοι για ήχο . Οι μισοί από τους τελευταίους γράφουν και στο διπλανό φόρουμ και οι μισοί αντιμάχονται τους άλλους μισούς σε θέματα ποιότητος ηχογραφήσεων και φορμά ( ένα ποσοστό τους είναι ηλικιακά διαφεύγει του " δυναμικότερου τμήματος της αγοραστικής δύναμης" δηλ είναι πάνω από 35-40 και δεν ακούει χιτάκια ή καινούργια πράγματα) . Λες για αυτά τα 100-150 άτομα που μπορεί να είναι και 50 τελικά , να ενδιαφερθεί ο παραγωγός κι η εταιρία ή για τους 10.000 που ακούν ραδιόφωνο ;
Για να μην παρεξηγηθούμε: ναι, η μειοψηφία είμαστε. Ωστόσο, θεωρούμε πως κάνουμε κάτι πιο..."σωστά" από τους πολλούς. Σωστά; :126:

Ε, αυτό εννοώ. Όπως "διαφέρουμε" σε..."αυτό", μπορούμε να διαφέρουμε και στο..."άλλο"...

...χωρίς να είμαστε και..."υπόλογοι" για αυτό...:116:

Υ.Γ. Δεν εννοώ πως οι "πολλοί" είναι οι χαζοί και "εμείς" είμαστε οι έξυπνοι. Ξεκάθαρο, αυτό.
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Κύριοι έχω μια απορία:Λέγοντας μέλλον εννοείτε την επόμενη 5ετία ή σε 15-20 χρόνια;
Γιατί προσωπικά είμαι σίγουρος πως τα μέσα αποθήκευσης πνέουν τα λοίσθια και σε μια 15ετία η πολύ πλατιά μάζα δεν θα ακούει από κάποιου είδους hardware player αλλά η συλλογή του θα είναι κάπου,σε κάποιον remote server,ούτε καν στον υπολογιστή του.Φυσικά και οι δισκογραφικές το έχουν καταλάβει(τυχαία είναι η επιδρομή της usb σε όλο και περισσότερες συσκευές;)και πάλι εμείς θα είμαστε ο τελευταίος τροχός της αμάξης.
Απλώς μάλλον θα υπάρχουν κάποιοι τρελοί ''Γαλάτες'' που θα επιμένουν στον ''μαγικο ζωμό'' τους.Θα τα καταφέρουν;Μόνο αυτή η ανελέητη η ιστορία θα δείξει.
Αυτό που αναφέρεις για το μέλλον και την κατάργηση του μέσου [cd,sacd dvd-a, κλπ] έχει ανακοινωθεί εδώ και μια 20ετία. Θα πλασαριστεί σαν κάτι πολύ μοντέρνο κλπ. κλπ, όπως γίνεται κάθε φορά. Πρώτοι θα ανταποκριθούν οι τεχνολάγνοι.
Αποσκοπεί στον *έλεγχο* από κάποια κέντρα ακόμη και για το τι θα ακούμε ή τι θα μπορούμε να ακούμε. Δεν ξέρουμε πόσο καλός θα είναι ο ήχος.
Αυτό δεν σημαίνει ότι αναγκαστικά θα καταργηθεί το βινύλιο εκτός και αν οι μεγάλες εταιρείες δεν θα παραχωρούν δικαιώματα στις μικρές εταιρείες των επανεκδόσεων.
Οι μεγάλες εταιρείες πάντα αποσκοπούν στο κέρδος. Χαρακτηριστικά έλεγε ο Marx ότι ο καπιταλιστής θα σου πουλήσει το σχοινί που εσύ αγοράζεις για να τον κρεμάσεις, γιατί αυτός στην πώληση βλέπει μόνο το κέρδος.
Βλέπουμε τελευταία και κάποιες από τις μεγάλες εταιρείες να επανεκδίδουν βινύλια μιμούμενες τις μικρές που κάνουν τις επανεκδόσεις.
Το τι θα συμβεί είναι άγνωστο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι στην ψηφιακή εποχή διαρκώς ανακοινώνεται πιο καινούργια ψηφιακή τεχνολογία ή μέσον που αντικαθιστά το κακό παλιότερο. Αυτό δημιουργεί άγχος και μια αβεβαιότητα στον χομπίστα ο οποίος θυματοποιείται κάθε φορά από το σύστημα, χάνει το χρόνο του, τα χρόνια κυλάν, δεν τη βρίσκει ή ελάχιστα τη βρίσκει με την αναπαραγωγή της μουσικής, ενώ θα την έβρισκε απόλυτα με ένα αναλογικό σύστημα. Μετά θάνατον ζωή δεν υπάρχει.


Γενικά θα έλεγα ότι
το μόνο σίγουρο για μένα τον αναχρονιστή είναι ότι δεν με πιάνει κανένα άγχος και δεν ζω σε μια αβεβαιότητα, απολαμβάνω τη μουσική μου από απαρχαιομενα μέσα και τεχνολογίες [δίσκοι βινυλίου, λαμπάτα ενισχυτικά, ηλεκτροστατικά ηχεία] και χαιρομαι τη ζωή μου. Τουλάχιστον υπάρχει και άφθονη μαρτυρία επισκεπτών με τα σχόλιά τους δημοσιευμένα στον ειδικό τύπο και ηλεκτρονικό.
Δεν είμαστε όλοι εμείς κουφοί. Ιδίως αν έχουμε ως μέτρο σύγκρισης την ζωντανή ακουστική μουσική. Λ.Σ.
 

Μηνύματα
928
Reaction score
4
Απάντηση: Re: Είμαι περίεργος...

Για τί είδους μουσική μιλάς; Το κόστος δεν περιορίζεται στην κατασκευή του μέσου. Παραγωγή δεν είναι μόνο αυτό. Αν ήταν έτσι θα το είχε κάνει προ πολλού. Θα παρήγαγε ο ίδιος ο ίδιος ο καλλιτέχνης την μουσική του και θα την πουλούσε είτε απευτθείας είτε μέσω διανομέα, στη χειρότερη περίπτωση. Λ.Σ.
σε πολλες περιπτωσεις πλεον, ειδικα με πιο αγνωστους ή πρωτοεμφανιζομενους καλλιτεχνες/μπαντες, καμμια εταιρια δε ρισκαρει χρηματα, παρα ζηταει το αλμπουμ ετοιμο ηχογραφημενο και απλα αναλαμβανει να το προμοταρει, αν παει καλα κατι γινεται για χρηματοδοτηση δευτερου. Ολοι αυτοι θα ειχαν τεραστιο οφελος αν εβγαζαν τη μουσικη τους ονλαϊν παρακαμπτωντας την εταιρια. Απλα σε τετοια περιπτωση θα πρεπει να υπαρχει σωστη διαφημηση οποτε παλι αν ενας καλλιτεχνης απλα δεν εχει τα χρηματα να προωθησει μονος του τη μουσικη του καταληγει αναγκαστικα στη λυση της δισκογραφικης ή καποιας αντιστοιχης εταιριες.

Ισως οι δισκογραφικες του μελλοντος να ειναι απλα διαφημηστικες/PR εταιριες και τπτ αλλο.
 



Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.771
Reaction score
22.538
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Είμαι περίεργος...

Ραδιοφωνο απλο η DAB?:126:
Απλό, αλλά από κατασκευαστή του «συστήματος», κερδοσκόπο ρε παιδί μου, όχι αγνό. Έχεις φάει ανάλατο λουκάνικο; Ε... :114:


 

Μηνύματα
8.120
Reaction score
3.327
Γενικά θα έλεγα ότι
το μόνο σίγουρο για μένα τον αναχρονιστή είναι ότι δεν με πιάνει κανένα άγχος και δεν ζω σε μια αβεβαιότητα, απολαμβάνω τη μουσική μου από απαρχαιομενα μέσα και τεχνολογίες [δίσκοι βινυλίου, λαμπάτα ενισχυτικά, ηλεκτροστατικά ηχεία] και χαιρομαι τη ζωή μου. Τουλάχιστον υπάρχει και άφθονη μαρτυρία επισκεπτών με τα σχόλιά τους δημοσιευμένα στον ειδικό τύπο και ηλεκτρονικό.
Δεν είμαστε όλοι εμείς κουφοί. Ιδίως αν έχουμε ως μέτρο σύγκρισης την ζωντανή ακουστική μουσική. Λ.Σ.

Αγαπητέ κ. Στεφανίδη, δεν θεωρείται αναχρονισμός το γεγονός ότι εσείς και άλλοι πολλοί προτιμάτε τον ήχο των βινυλίων. Δεν είναι λίγες οι μουσικές παραγωγές που αναπαράγονται καλύτερα μέσω του αναλογικού πικάπ, αυτό το γνωρίζουν οι περισσότεροι που ασχολούνται με τις νέες τεχνολογίες αλλά μπορούν και να το δικαιολογήσουν. Η συγκεκριμένη παρατήρηση δεν οφείλεται στην ανωτερότητα της αναλογικής ηχογράφησης ή της αναλογικής επεξεργασίας σήματος που πραγματοποιείται κατά τη μεταφορά στο μέσο αναπαραγωγής, στην προκειμένη περίπτωση στο βινύλιο.. Η ανωτερότητα της αναπαραγωγής ενός βινύλίου παρατηρείται μόνο σε παραγωγές που πραγματοποιήθηκαν με γνώμονα την αποτελεσματικότερη μεταφορά της μουσικής στο φτωχό εκείνο μέσο αποθήκευσης κυματομορφών με τη μέθοδο της πρωτόγονης για τα σημερινά δεδομένα μηχανικής χάραξης.

Αν το βινύλιο ήταν κατάλληλο ως μέσο αποθήκευσης μιας κυματομορφής πλήρους δυναμικής περιοχής τότε δεν θα ήταν αναγκαία η χρήση μηχανισμών συμπίεσης και ισοστάθμισης κατά τα πρότυπα της RIAA . Η ισοστάθμιση κατά RIIA ήταν μια πολύ έξυπνη λύση ανάγκης της εποχής που χρησιμοποιήθηκε για να διορθωθούν, με τεχνητά μέσα, τα προβλήματα της μηχανικής χάραξης.. Σήμερα μόνο για ιστορικούς λόγους αναφέρουμε την RIAA, γιατί η τεχνολογική ανωτερότητα του ψηφιακού μέσου απλά δεν χρειάζεται κάποιο είδος ισοστάθμισης και διόρθωσης των δυναμικών. Η μουσική πληροφορία αποθηκεύεται ηλεκτρονικά ως δομημένη πλέον πληροφορία σε ένα σκληρό δίσκο και αυτή η πληροφορία δεν αλλοιώνεται με την πάροδο του χρόνου.

Η ψηφιακή επεξεργασία που γίνεται σήμερα θεωρώ ότι αποτελεί αντικείμενο τέχνης αφού η επεξεργασία δεν γίνεται τώρα για να διορθωθούν προβλήματα του μέσου αποθήκευσης γιατί απλά αυτά τα προβλήματα δεν υπάρχουν στον βαθμό που υπήρχαν κάποτε με τα μηχανήματα χάραξης και με τα βινύλια. Η ψηφιακή επεξεργασία πραγματοποιείται για άλλους λόγους που αποτελούν αντικείμενο της ίδιας της δημιουργίας αφού πλέον ο συνθέτης και ο μουσικός επιλέγει τα ηχητικά εφέ που θέλει ο ίδιος να περάσει στον υποψήφιο ακροατή. Η δημιουργία φέρει πλέον την υπογραφή του δημιουργού της, του ηχολήπτη και του μηχανικού ήχου, και σε όποιον αρέσει.

Πέραν των τεχνικών διευκρινήσεων, για μένα αναχρονισμός σημαίνει να αγνοούμε το γεγονός ότι πλέον μπορούμε να έχουμε στη δισκοθήκη μας τα “άπαντα” της μουσικής κατηγορίας που αγαπάμε με πολύ χαμηλό κόστος αγοράς σε σχέση με το παρελθόν . Σε έναν μόνο σκληρό δίσκο μπορούμε σήμερα να αποθηκεύσουμε περί τους 4.000 δίσκους, σε Lossless Audio. Εννοείται ότι μπορούμε να αποθηκεύσουμε και όλα μας τα βινύλια σε 24/96 .
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
g.kar
Πόση εμπειρία ζωντανής ακουστικής μουσικής έχεις;
Πόσο επίσης αναλογικής αναπαραγωγής από δίσκους βινυλίου;
Έχεις δίσκους βινυλίου; Αν δεν έχεις περιττεύει η συζήτηση και σταματά εδώ ακριβώς.
Αν έχεις εμπειρίες ακουστικής ζωντανής μουσικής και ακούς από ψηφιακά μέσα, εξήγησέ μας κατά πόσο αυτά που ακούς έχουν σχέση με την ζωντανή ακουστική μουσική.
Έτσι για να γνωριστούμε καλύτερα και να ξέρουμε για τι μιλάμε, Γιατι βαριέμαι και είμαι μπουχτισμένος από διάφορες θεωρίες που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα και το ζητούμενο, δηλαδή την μέγιστη ικανοποίηση κατά την ακρόαση της αναπαραγόμενης μουσικής από ένα σύστημα αναπαραγωγής μουσικής στον οικιακό μας χώρο. Λ.Σ.
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
.......Η ψηφιακή επεξεργασία που γίνεται σήμερα θεωρώ ότι αποτελεί αντικείμενο τέχνης αφού η επεξεργασία δεν γίνεται τώρα για να διορθωθούν προβλήματα του μέσου αποθήκευσης γιατί απλά αυτά τα προβλήματα δεν υπάρχουν στον βαθμό που υπήρχαν κάποτε με τα μηχανήματα χάραξης και με τα βινύλια. Η ψηφιακή επεξεργασία πραγματοποιείται για άλλους λόγους που αποτελούν αντικείμενο της ίδιας της δημιουργίας αφού πλέον ο συνθέτης και ο μουσικός επιλέγει τα ηχητικά εφέ που θέλει ο ίδιος να περάσει στον υποψήφιο ακροατή. Η δημιουργία φέρει πλέον την υπογραφή του δημιουργού της, του ηχολήπτη και του μηχανικού ήχου, και σε όποιον αρέσει.
Επέτρεψέ μου να πω, από τα γραφόμενά σου, ότι δεν έχεις ιδέα για το πώς φτιάχνονται οι δίσκοι βινυλίου. Μάλλον, πιο σωστά, έχεις βαθειά μεσάνυχτα.

Δεν τόξερα ότι τώρα με την ψηφιακή τεχνολογία και επεξεργασία

"η δημιουργία φέρει πλέον την υπογραφή του δημιουργού της, του ηχολήπτη και του μηχανικού ήχου".

Μάλλον ανακάλυψες το έτος 2008 την Αμερική.

Και μάλιστα τελειώνεις με το υπέροχο: "και σε όποιον αρέσει".
Τί μας λές;; Λες να μην μας αρέσει αυτό εμας που τόσο κοπτόμεθα για το καλύτερο!!!! Λ.Σ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.601
Reaction score
142.469
Γιατι βαριέμαι και είμαι μπουχτισμένος από διάφορες θεωρίες που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα και το ζητούμενο, δηλαδή την μέγιστη ικανοποίηση κατά την ακρόαση της αναπαραγόμενης μουσικής από ένα σύστημα αναπαραγωγής μουσικής στον οικιακό μας χώρο. Λ.Σ.
Σε νιώθω μεν (το ότι είσαι μπουχτισμένος), αλλά δε καταλαβαίνεις δε πόσο λάθος είσαι (περί της μέγιστης ικανοποίησης κατά την ακρόαση της αναπαραγόμενης μουσικής από ένα σύστημα αναπαραγωγής μουσικής στον οικιακό μας χώρο).

Υποθέτω ότι συμβαίνει λόγω έλλειψης γνώσεων. Κάθε άλλη δικαιολογία είναι δυσμενέστερη για εσένα, δυστυχώς....

Φιλικότατα...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.601
Reaction score
142.469
Δεν είναι λίγες οι μουσικές παραγωγές που αναπαράγονται καλύτερα μέσω του αναλογικού πικάπ, αυτό το γνωρίζουν οι περισσότεροι που ασχολούνται με τις νέες τεχνολογίες αλλά μπορούν και να το δικαιολογήσουν.
Επειδή προφανώς έχω κάποια κενά, διαφώτισέ με σε παρακαλώ..

Γιατί αναπαράγονται κάποιες μουσικές καλύτερα από το αναλογικό πικάπ?

Πραγματικά θα ήθελα να το καταλάβω αυτό, ποιές είναι αυτές οι μουσικές και τι δικαιολογία υπάρχει για το μέσο αναπαραγωγής...
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Σε νιώθω μεν (το ότι είσαι μπουχτισμένος), αλλά δε καταλαβαίνεις δε πόσο λάθος είσαι (περί της μέγιστης ικανοποίησης κατά την ακρόαση της αναπαραγόμενης μουσικής από ένα σύστημα αναπαραγωγής μουσικής στον οικιακό μας χώρο).

Υποθέτω ότι συμβαίνει λόγω έλλειψης γνώσεων. Κάθε άλλη δικαιολογία είναι δυσμενέστερη για εσένα, δυστυχώς....

Φιλικότατα...
Για ποια έλλειψη γνώσεων μιλάς; Χωρίς να σημαίνει οτι τα ξέρω όλα.
Για πες μας εσύ ποιες ειδικές γνώσεις διαθέτεις για να καταλάβω επιτέλους πόσο λάθος είμαι. Περιμένω. Λ.Σ.
 

Μηνύματα
5.004
Reaction score
4.247
Απάντηση: Re: Είμαι περίεργος...

Αυτό που αναφέρεις για το μέλλον και την κατάργηση του μέσου [cd,sacd dvd-a, κλπ] έχει ανακοινωθεί εδώ και μια 20ετία. Θα πλασαριστεί σαν κάτι πολύ μοντέρνο κλπ. κλπ, όπως γίνεται κάθε φορά. Πρώτοι θα ανταποκριθούν οι τεχνολάγνοι.
Αποσκοπεί στον *έλεγχο* από κάποια κέντρα ακόμη και για το τι θα ακούμε ή τι θα μπορούμε να ακούμε. Δεν ξέρουμε πόσο καλός θα είναι ο ήχος.
Αυτό δεν σημαίνει ότι αναγκαστικά θα καταργηθεί το βινύλιο εκτός και αν οι μεγάλες εταιρείες δεν θα παραχωρούν δικαιώματα στις μικρές εταιρείες των επανεκδόσεων.
Οι μεγάλες εταιρείες πάντα αποσκοπούν στο κέρδος. Χαρακτηριστικά έλεγε ο Marx ότι ο καπιταλιστής θα σου πουλήσει το σχοινί που εσύ αγοράζεις για να τον κρεμάσεις, γιατί αυτός στην πώληση βλέπει μόνο το κέρδος.
Βλέπουμε τελευταία και κάποιες από τις μεγάλες εταιρείες να επανεκδίδουν βινύλια μιμούμενες τις μικρές που κάνουν τις επανεκδόσεις.
Το τι θα συμβεί είναι άγνωστο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι στην ψηφιακή εποχή διαρκώς ανακοινώνεται πιο καινούργια ψηφιακή τεχνολογία ή μέσον που αντικαθιστά το κακό παλιότερο. Αυτό δημιουργεί άγχος και μια αβεβαιότητα στον χομπίστα ο οποίος θυματοποιείται κάθε φορά από το σύστημα, χάνει το χρόνο του, τα χρόνια κυλάν, δεν τη βρίσκει ή ελάχιστα τη βρίσκει με την αναπαραγωγή της μουσικής, ενώ θα την έβρισκε απόλυτα με ένα αναλογικό σύστημα. Μετά θάνατον ζωή δεν υπάρχει.


Γενικά θα έλεγα ότι
το μόνο σίγουρο για μένα τον αναχρονιστή είναι ότι δεν με πιάνει κανένα άγχος και δεν ζω σε μια αβεβαιότητα, απολαμβάνω τη μουσική μου από απαρχαιομενα μέσα και τεχνολογίες [δίσκοι βινυλίου, λαμπάτα ενισχυτικά, ηλεκτροστατικά ηχεία] και χαιρομαι τη ζωή μου. Τουλάχιστον υπάρχει και άφθονη μαρτυρία επισκεπτών με τα σχόλιά τους δημοσιευμένα στον ειδικό τύπο και ηλεκτρονικό.
Δεν είμαστε όλοι εμείς κουφοί. Ιδίως αν έχουμε ως μέτρο σύγκρισης την ζωντανή ακουστική μουσική. Λ.Σ.
Γενικά θα έλεγα ότι το μόνο σίγουρο για μένα τον αναχρονιστή είναι ότι δεν με πιάνει κανένα άγχος και δεν ζω σε μια αβεβαιότητα, απολαμβάνω τη μουσική μου από απαρχαιομενα μέσα και τεχνολογίες [δίσκοι βινυλίου, λαμπάτα ενισχυτικά, ηλεκτροστατικά ηχεία] και χαιρομαι τη ζωή μου. Τουλάχιστον υπάρχει και άφθονη μαρτυρία επισκεπτών με τα σχόλιά τους δημοσιευμένα στον ειδικό τύπο και ηλεκτρονικό.
Δεν είμαστε όλοι εμείς κουφοί. Ιδίως αν έχουμε ως μέτρο σύγκρισης την ζωντανή ακουστική μουσική. Λ.Σ.


Λουκα σ αυτά που εγραψες επετρεψε μου να σου πω ότι εχεις έναν τονο αυστηρο και απολυτο. Δεν ξερω αν ηταν μετα από ένα μεσημεριανο φαγητα και κατοπιν 4-5 ουζακιων! Επειδη αναφερεις ότι οι μεγαλες εταιριες αποσκοπουν παντα στο κερδος. Δηλαδη οι μικρες εταιριες αποσκοπουν στην ζημια?
Αναφερεσαι στους τεχνολογους και γραφεις ότι θα ελεγχομαστε από καποια κεντρα ακομα και στο τι θα ακουμε. Προσωπικα αυτό που ξερω ότι παντα υπηρχε (και στην εποχη του βινυλιου) η σχετικη διαφημηση που σε καποιες περιπτωσεις γινοταν πλυση εγκεφαλου για λογαριασμο καποιων καλλιτεχνων. Αν μη τι άλλο στην σημερινη εποχη ο ακροατης μπορει πιο ευκολα να βρη από μονος του ότι τον αρεσει και να προβει αναλογα σε αγορα η όχι. Αλλα στο συγκεκριμενο σημειο γινεσαι υπερβολικος και καχυποπτος σε βαρος της νεας τεχνολογιας.
Μας λες ότι δεν ξερουμε «ποσο καλος θα είναι ο ηχος». Αυτό το ξερουμε ηδη. Τωρα εχουμε εξαιρετικο ηχο. Και οσο προχωραει ο καιρος γινεται καλυτερος. Απλα καποια πραγματα σε καποιες περιπτωσεις είναι αναλογα και μ αυτό που πληρωνεις. Ένα cdplayer των 500 σε σπανιες περιπτωσεις ενδεχομενως θα παιξει καλλυτερα από ένα των 3.000. Το ιδιο ενδεχομενως συμβαινει και με τα πικαπ. Όμως η επανασταση ερχεται από το ιντερνετ οπου κατεβαζουμε κατευθειαν από τις πηγες εγγραφης τα τραγουδια σε ποιοτητα ασυναγωνιστη και μακρα καλλυτερο από οτιδηποτε γνωριζαμε μεχρι τωρα. Θα ελεγα ότι οσοι τυχεροι παρευρεθηκαν σε τετοια μητιγκ και ακουσαν (σ εβαλα απουσια Λουκα) καταλαβαν ότι τα πανακριβα πικαπ και cdplayer σχεδον δεν εχουν λογο υπαρξης.
Αναφερεσαι παρακατω σ έναν αγχωμενο ακροατη που ζει μεσα σε μια αβεβαιοτητα. Αυτό επισης είναι υπερβολικο. Το να ερχεται μια εξελιξη μονο σαν θετικο μπορει να το εκλαβει καποιος. Το αγχος μπορει να το ειχαν παλαιοτερα οι εταιρειες που εμπορευοντουσαν τα βινυλια μεσα από διαφορες μορφες και εβλεπαν τον τζιρο τους να κατρακυλα. Το αγχος μπορει να το εχουν σημερα οι εταιρειες που εμπορευονται τα cdκαι βλεπουν επισης τους τζιρους να κατρκυλουν. Οι ακροατες όμως δεν το εχουν. Αντιθετως τριβουν τα χερια τους από ενθουσιασμο. Για πρωτη φορα βρισκονται σε πλεονεκτικη θεση. Κατεβαζουν ότι τους αρεσουν χωρις να πληρωσουν το παραμικρο. Και από ποιοτητα…μην το ψαχνεις. Ουτε χρατς χρουτς, ουτε χαλασε το λεηζερ.
Αναφερεσαι συχνα στις εντυπωσεις οσων ακουν το ηχοσυστημα σου. Αλλα γραψε μας και ποσα χρηματα πρεπει να πληρωσει καποιος για να εχει ακριβως το ιδιο ηχοσυστημα. Ποσος κοσμος μπορει να τα διαθεσει. Επισης ποσος κοσμος από αυτους που μπορουν εχει διαθεση και προτεροιοτητα για να επενδυσουν εκει τα λεφτα και όχι καπου αλλου. Και ενδεχομενως καποιοι μπορει να πιστευουν ότι με πολύ λιγωτερα χρηματα μπορει να εχουν ισο η καλυτερο αποτελεσμα από το δικο σου.
 

Μηνύματα
742
Reaction score
2
Re: Απάντηση: Re: Είμαι περίεργος...

Αναφερεσαι συχνα στις εντυπωσεις οσων ακουν το ηχοσυστημα σου. Αλλα γραψε μας και ποσα χρηματα πρεπει να πληρωσει καποιος για να εχει ακριβως το ιδιο ηχοσυστημα. Ποσος κοσμος μπορει να τα διαθεσει. Επισης ποσος κοσμος από αυτους που μπορουν εχει διαθεση και προτεροιοτητα για να επενδυσουν εκει τα λεφτα και όχι καπου αλλου. Και ενδεχομενως καποιοι μπορει να πιστευουν ότι με πολύ λιγωτερα χρηματα μπορει να εχουν ισο η καλυτερο αποτελεσμα από το δικο σου.
Συγνωμη αλλα στην υψηλη πιστοτητα δεν νομιζω οτι μιλαμε για ποσα. Ουτε κι εγω ειμαι λεφτας αλλα το συστημα μου κοστιζει 2 φορες το αυτοκινητο μου. Σαν χομπιστας αυτη ειναι η πρωτη μου προτεραιοτητα. Αν καποιοι θελουν να τα ξοδεψουν καπου αλλου τοτε μαλλον γραφουν σε λαθος site...
 

Μηνύματα
742
Reaction score
2
Σε νιώθω μεν (το ότι είσαι μπουχτισμένος), αλλά δε καταλαβαίνεις δε πόσο λάθος είσαι (περί της μέγιστης ικανοποίησης κατά την ακρόαση της αναπαραγόμενης μουσικής από ένα σύστημα αναπαραγωγής μουσικής στον οικιακό μας χώρο).

Υποθέτω ότι συμβαίνει λόγω έλλειψης γνώσεων. Κάθε άλλη δικαιολογία είναι δυσμενέστερη για εσένα, δυστυχώς....

Φιλικότατα...
Απο ποτε βρε Κωστα μου η ηχητικη απολαυση απαιτει ιδιαιτερες γνωσεις? Ελεος ρε παιδια ειναι δυνατον να τα βλεπετε ολα τοσο τεχνοκρατικα. Γιατι δηλαδη στο δικο μου συστημα και στα καλυτερα απο αυτα που εχω ακουσει εως τωρα το πικαπ επαιζε κλασεις καλυτερα απο το οποιοδηποτε ψηφιακο? Ειμαι κουφος μηπω ή ανιδεος ή βλαξ? Τι διαολο, το τι γινεται με την παραγωγη πλατο απο ολο και περισσοτερες εταιριες και την πωληση ολων και περισσοτερων δισκων βινυλιου κανεις δεν την βλεπει? Ακομη και στο metropolis κανανε section με βινυλια...
Πριν απο λιγες ημερες ακουσα οτι πιο κοντινο στο πραγματικο γεγονος εχω ακουσει εως τωρα. Ενα συστημα αποτελουμενο απο klipshorn modificated cary monoblock+pre cd esoteric και πλατο ενα verdier. Με το τελευταιο η εμπειρια στο συνολο ηταν ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ μακρια απο οτιδηποτε εχω ακουσει εως τωρα! Απλα LIVE!
Mε το esoteric απλα μετρια...
 

Μηνύματα
8.120
Reaction score
3.327
Μα εδώ τίθεται θέμα παραπληροφόρησης. Οταν το βινύλιο είναι από τη φύση του "λάθος" πως είναι δυνατόν να μιλάμε για Hi-Fi όταν το ψηφιακό αντίγραφο του πρωτοτύπου κοστίζει πολύ λογότερα χρήματα και μπορεί άνετα πλέον να αίναι ακριβώς ίδιο με το master tape είτε αυτό είναι αναλογικό είτε είναι ψηφιακό ;
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.203
Reaction score
3.830
Re: Απάντηση: Re: Είμαι περίεργος...

...το συστημα μου κοστιζει 2 φορες το αυτοκινητο μου...
Να χαρώ εγώ. :126:

Μόνο που αυτό, δεν σε κάνει απαραίτητα και μουσικόφιλο, σε κάνει έναν εξαιρετικό χομπίστα του hi fi. Είναι άλλες οι προϋποθέσεις που σε κάνουν μουσικόφιλο. Τέλος όπως είναι προφανές, την μουσική δεν την απολαμβάνουν μόνον όσοι ασχολούνται με την υψηλή πιστότητα. Με αυτά που διαβάζω αυτές τις μέρες, θα έλεγα ότι μάλλον συμβαίνει το αντίθετο. Και φυσικά το site βρε Γιάννη δεν είναι μόνο για όσους ξοδεύουν για ήχο και εικόνα, όσο για ένα αυτοκίνητο. Είναι και για φυσιολογικούς ανθρώπους. :137:

...
 

Μηνύματα
8.120
Reaction score
3.327
To μειονέκτημα το ψηφιακού αντιγράφου είναι ότι δεν έχει χαρακτήρα. Είναι πάντα ίδιο με το πρωτότυπο.
 

Μηνύματα
742
Reaction score
2
Re: Απάντηση: Re: Είμαι περίεργος...

Να χαρώ εγώ. :126:

Μόνο που αυτό, δεν σε κάνει απαραίτητα και μουσικόφιλο, σε κάνει έναν εξαιρετικό χομπίστα του hi fi. Είναι άλλες οι προϋποθέσεις που σε κάνουν μουσικόφιλο. Τέλος όπως είναι προφανές, την μουσική δεν την απολαμβάνουν μόνον όσοι ασχολούνται με την υψηλή πιστότητα. Με αυτά που διαβάζω αυτές τις μέρες, θα έλεγα ότι μάλλον συμβαίνει το αντίθετο. Και φυσικά το site βρε Γιάννη δεν είναι μόνο για όσους ξοδεύουν για ήχο και εικόνα, όσο για ένα αυτοκίνητο. Είναι και για φυσιολογικούς ανθρώπους. :137:

...
Ελα ρε Νικο το οτι η δισκοθηκη μου κοστιζει επισης αλλα τοσα εννοειται! Το οτι αρκετες Κυριακες βρισκομαι στο half note και απολαμβανω αληθινη μουσικη επισης νομιζω οτι με κανει μουσικοφιλο. Απλα αυτο που θελω να πω ειναι οτι το κουραζουμε το θεμα. Τελικα τι μας ενδιαφερει σε ενα συστημα? Η πιστοτερη αναπαραγωγη και η μεγαλυτερη ικανοποιηση και προσεγγιση του αληθινου. Ε αυτο λεω οτι μεχρι τωρα αυτο μονο με πικαπ το εχω ζησει. Μακαρι καποτε να αλλαξει αυτο το γεγονος και θα ειμαι ο πρωτος που θα αλλαξω γνωμη. Μεχρι τωρα ομως εχω πιστει!
Το γελιο ειναι πως ετυχε να ακουσω συστηματα καποιων οι οποιοι φαινονται οι γκουρου στα διαφορα φορουμ, και δυστυχως ειδα πως υπαρχουν βαθια μεσανυχτα γυρω απο την εννοια της υψηλης πιστοτητας...πολυ βαθια μεσανυχτα ομως!
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.203
Reaction score
3.830
Re: Απάντηση: Re: Είμαι περίεργος...

Ελα ρε Νικο το οτι η δισκοθηκη μου κοστιζει επισης αλλα τοσα εννοειται! Το οτι αρκετες Κυριακες βρισκομαι στο half note και απολαμβανω αληθινη μουσικη επισης νομιζω οτι με κανει μουσικοφιλο. Απλα αυτο που θελω να πω ειναι οτι το κουραζουμε το θεμα. Τελικα τι μας ενδιαφερει σε ενα συστημα? Η πιστοτερη αναπαραγωγη και η μεγαλυτερη ικανοποιηση και προσεγγιση του αληθινου. Ε αυτο λεω οτι μεχρι τωρα αυτο μονο με πικαπ το εχω ζησει. Μακαρι καποτε να αλλαξει αυτο το γεγονος και θα ειμαι ο πρωτος που θα αλλαξω γνωμη. Μεχρι τωρα ομως εχω πιστει!
Το γελιο ειναι πως ετυχε να ακουσω συστηματα καποιων οι οποιοι φαινονται οι γκουρου στα διαφορα φορουμ, και δυστυχως ειδα πως υπαρχουν βαθια μεσανυχτα γυρω απο την εννοια της υψηλης πιστοτητας...πολυ βαθια μεσανυχτα ομως!
Μα το παρόν θέμα είναι η μουσική, δηλαδή η δισκοθήκη και όχι οι μηχανές. Κακώς επικεντρωνόμαστε εκεί. Τώρα σε ότι έχει να κάνει με το γνωστό πικάπ vs cd, οι γνώμες ως γνωστόν διίστανται. Όπως εσύ έχεις αυτήν την άποψη, έτσι άλλοι έχουν την αντίθετη. Δεν πάει πολύς καιρός που με γνωστό και μη εξαιρετέο στέλεχος του φόρουμ με πολύ σοβαρό σύστημα, για ακαδημαϊκούς λόγους ακούγαμε μια το ένα και μια το άλλο από ακριβώς την ίδια ηχογράφηση και το cd έπαιζε εμφανώς καλύτερα.

Σε ότι έχει να κάνει με τα κορυφαία συστήματα, έχουμε άλλη μια ιστορία αγάπης... Εννέα στους δέκα που ακούνε ένα σύστημα, εκφράζουν διαφορετική άποψη. Δεν συζητάω για τις περιπτώσεις που το σύστημα είναι επιεικώς μέτριο και για να μην ενοχληθεί ο ιδιοκτήτης οι ακροατές μπροστά του λένε πόσο θεϊκά έπαιζε ενώ πίσω του πόσο μάπα ήταν. Αν ήξεραν μερικοί που το παίζουν εφευρέτες του high end στην Ελλάδα, τι λέγεται για το σύστημά τους πίσω από την πλάτη τους, θα είχαν κρυφτεί από προσώπου γης. Ας αφήσω δε, τα πανάκριβα high end συστήματα με τα καλώδιά τους και με τα πικάπ τους και με τα όλα τους, που παίζουν σαν υποτονικά και χαλασμένα γραμμόφωνα...

Με αυτά σου λέω ότι η προσωπική μας άποψη έχει ελάχιστη σημασία.

...
 

Status
Not open for further replies.

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.307
Μηνύματα
3.008.113
Members
38.446
Νεότερο μέλος
Nassos Makris
Top