- Μηνύματα
- 7.433
- Reaction score
- 2.061
Για αλλη μια (και τελευταια φορα) αυτο ειναι λαθος. Και το κανουν κι αλλοι.
Αυτο εχω να πω και δεν προτιθεμαι να εχω περαιτερω εμπλοκη στο ζητημα.
Ο,τι πεις :120:
Για αλλη μια (και τελευταια φορα) αυτο ειναι λαθος. Και το κανουν κι αλλοι.
Αυτο εχω να πω και δεν προτιθεμαι να εχω περαιτερω εμπλοκη στο ζητημα.
Ε = μη σε ... τετραγωνο :142:Ενας ενισχυτής push-pull, πάνω από τα όρια της ισχύος του, όταν δηλαδή κλιπάρει, παράγει σημαντική (σε ποσοστό) περιττή (odd) αρμονική παραμόρφωση ( 1f, 3f, 5f,...)
....../
Η 1f ΔΕΝ ειναι Αρμονικη. Ειναι η θεμελιωδης. Δηλαδη δεν ειναι ενα ανεπιθυμητο παραπροιον (παραμορφωση).
Ειναι η συχνοτητα του καθαρου σηματος Εισοδου που καλειται να ενισχυσει η βαθμιδα.
Μου ειναι αδιανοητο να μην το καταλαβαινει κανεις.
Απο κει και μετα βεβαια ολο το μετρημα προκυπτει αναποδα ....
\......
Σημειωτέον ότι η παραμόρφωση δεύτερης αρμονικής αναφέρεται πάντα στην συχνότητα 2f και όχι στην 1f ή την 3f .
Στους περισσότερους βέβαια ενισχυτές έχουμε και περιττή αρμονική παραμόρφωση αλλά και άρτια αρμονική παραμόρφωση.
Η άρτια (even) αρμονική παραμόρφωση είναι όμως αυτή που λένε ότι "αρέσει" στους φίλους των class A SET ενισχυτικών.
y = cos(x) + %2nd*cos(2x) FOR EVER !!! :142:
:118:Ε = μη σε ... τετραγωνο :142:
Γιαννη σε παρακαλω να ποσταρεις το κειμενο στο οποιο οι Αρμονικες κατονομαζονται με τον τροπο που τις εννοουν Τζιμακος και G.kar, ωστε να δουν ολοι τι εννοω λεγοντας οτι αυτο το λαθος το κανουν "κι αλλοι" και ισως τα παραπανω μελη απλα αντλουν την πληροφορηση τους απο τετοια κειμενα.Σωστο ,,, σε παλια βιβλιογραφια ομως γινοταν αναφορα τις 1ης αρμονικης ως η διπλασια της θεμελιωδους ,,ειδικα στο RF φασμα , δηλαδη αν ενα σημα ητανε στους 1600 KHZ η πρωτη αρμονικη παρουσιαζοταν στους 3200 KHZ.[ετσι διευκρινιζοταν] Τελος παντων ,ειναι θεμα ορισμου και ονομασιας η ουσια ειναι ιδια,,,,.....:114:
Oταν λες "και αλλοι" εννοεις "ολος ο πλανητης" μαλλον.Γιαννη σε παρακαλω να ποσταρεις το κειμενο στο οποιο οι Αρμονικες κατονομαζονται με τον τροπο που τις εννοουν Τζιμακος και G.kar, ωστε να δουν ολοι τι εννοω λεγοντας οτι αυτο το λαθος το κανουν "κι αλλοι" και ισως τα παραπανω μελη απλα αντλουν την πληροφορηση τους απο τετοια κειμενα.
Γιωργο δεν εννοουσα να σε προσβαλω. Νομιζω οτι ο εκνευρισμος που αναπτυχθηκε μεταξυ μας διογκωσε μεσα σου την πραγματικη βαρυτητα της φρασης που χρησιμοποιησα. Παρολα αυτα ομως δεξου την συγγνωμη μου. Ελπιζω σε σωστοτερη αντιπαραθεση στο μελλον. Πες μου. Θεωρεις εσενα αμετοχο οσον αφορα την αναπτυξη εκνευρισμου ?Μιχάλη Σπέρτο , την επόμενη φορά που θα μου πεις εμένα ότι θα με "..." στο τετράγωνο, να το σκεφτείς καλύτερα.
To αφήνω στην κρίση της διαχειριστικής ομάδας του avsite.
Δεν συνεχίζω γιατί θα με αναγκάσεις να χάσω την υπομονή μου.
Ορθώς το αναφέρει.Οπως το αναφερει το Radio designers handbook της RCA.
Γιαννη ευχαριστω.Οπως το αναφερει το Radio designers handbook της RCA.
Γιαννη ευχαριστω.
Και τωρα μενει να απαντηθει το ερωτημα, ποιος τα λεει πιο σωστα.
σου ξαναθυμίζω την πρώτη σου παρέμβαση σε αυτό εδώ το θέμα !Καλα την ΠΡΩΤΗ Αρμονικη την εφαγε ο ποντικος ?
f=θεμελιωδης
2f = ΠΡΩΤΗ Αρμονικη
3f = ΔΕΥΤΕΡΗ Αρμονικη
Γιωργο οπως ισως καταλαβες το κειμενο που ανεβασε ο Γιαννης μου ειναι γνωστο προ πολλου και το εχουμε συζητησει με τον ιδιο.Στο παράδειγμα, του κειμένου της RCA που ανέβασε ο Γιάννης, το λέει ξεκάθαρα.
Στην έξοδο του ενισχυτή θα πάρεις :
τη θεμελιώδη συχνότητα (100 c/s),
τη δεύτερη αρμονική ( 200 c/s),
και την τρίτη αρμονική (300 c/s).
Με συγχωρεις αλλα δεν εκανα εγω καμμια παρεμβαση. Απαντω σε παρεμβαση που εγινε απο αλλους στην δικη μου εισηγηση στο θεμα. Δηλαδη στην περιπτωση μας εγω εχω εκφρασει την Θεση και σεις την Αρση.σου ξαναθυμίζω την πρώτη σου παρέμβαση σε αυτό εδώ το θέμα !
Δεν είναι πούστης ο Σπέρτος γιατί εμένα ήθελε να με "..." και μάλιστα στο τετράγωνο, ούτε καν σε γκαρσονιέρα :120:Ρε Μιχάλη, ή εγώ τα γράφω στα Μογκολέζικα, ή δεν θέλεις να το καταλάβεις. Αυτό που έγραψα είναι πως, για δεδομένη και κατά περίπτωση σταθερή τάση εισόδου, ένας λαμπάτος ενισχυτής οφείλει να δίνει σταθερή τάση στην έξοδό του, για οποιοδήποτε φορτίο είναι ίσο ή μεγαλύτερο από την ονομαστική αντίσταση της συγκεκριμένης εξόδου. Αν δεν συμβαίνει αυτό, ή έχει βλάβη, ή έχει σφάλμα στη σχεδίασή του. Τόσο δύσκολο είναι ρε πούστη μου;
Γιωργο οπως ισως καταλαβες το κειμενο που ανεβασε ο Γιαννης μου ειναι γνωστο προ πολλου και το εχουμε συζητησει με τον ιδιο.
ΕΓΩ ζητησα απο τον Γιαννη (2-3 ποστ πιο πριν) να το ανεβασει, ακριβως για να δειξω οτι αυτη η θεωρηση εχει οπαδους αναμεσα σε εγκριτους παραγοντες της Ηλεκτρονικης (πλην κακως).
Τι νοημα εχει λοιπον να υπογραμμιζεις σημεια απο το περιεχομενο του ? Υπενισεσαι οτι δεν μου ειναι γνωστα ? Μα ΑΚΡΙΒΩΣ για αυτα τα σημεια ζητησα την δημοσιευση του.
Σωστο ,,, σε παλια βιβλιογραφια ομως γινοταν αναφορα τις 1ης αρμονικης ως η διπλασια της θεμελιωδους ,,ειδικα στο RF φασμα , δηλαδη αν ενα σημα ητανε στους 1600 KHZ η πρωτη αρμονικη παρουσιαζοταν στους 3200 KHZ.[ετσι διευκρινιζοταν]
Δηλαδη βλεπετε καμια επιτηδευση στις απαντησεις??? Απλα ανεφερα σαν παλιος ραδιοερασιτεχνης μεσαιων, βραχεων, τι λεγοταν για το θεμα αυτο , και δεν υπερασπιστικα την αποψη αυτη....Πάμε όμως τώρα να ξαναδιαβάσουμε το επίμαχο μήνυμα του Γιάννη (post 158).
Για μένα το λάθος του ανωτέρω κειμένου εντοπίζεται στο σημείο που αναφέρει ότι η 1η αρμονική είναι διπλάσια της θεμελιώδους. Επίσης στους 3200 KHz κανονικά είναι η δεύτερη αρμονική και όχι η πρώτη όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το κείμενο που επικαλέστηκε ο Γιάννης.
Σημείωση: Το ανωτέρω μήνυμα του Γιάννη προφανώς θα δικαίωνε το Σπέρτο, εάν φυσικά στη συνέχεια ο Γιάννης ανέβαζε σε δημόσια θέα το επικαλεσθέν τεχνικό σύγγραμμα σαν τεκμηρίωση. Δεν το έκανε όμως και αντί αυτού ανέβασε το τεχνικό απόσπασμα της RCA που γράφει ακριβώς το αντίθετο. Γιατί άραγε ?
Αμέσως μετά, ο Σπέρτος γράφει το εξής κουφό : (βλέπε post 164)
“ Γιαννη σε παρακαλω να ποσταρεις το κειμενο στο οποιο οι Αρμονικες κατονομαζονται με τον τροπο που τις εννοουν Τζιμακος και G.kar, ωστε να δουν ολοι τι εννοω λεγοντας οτι αυτο το λαθος το κανουν "κι αλλοι" και ισως τα παραπανω μελη απλα αντλουν την πληροφορηση τους απο τετοια κειμενα.”
Δηλαδή, αντί να πει στον Γιάννη να ποστάρει αυτό που ενδεχομένως θα δικαίωνε τον ίδιο, του λέει να ποστάρει το κείμενο που δικαιώνει εμένα και τον Τζιμάκο. Είναι φανερό ότι δεν κατάφερε να βρει το απόκρυφο ευαγγέλιο.
Oλοι περιμέναμε να ανεβάσει εκείνο το αρχαίο κείμενο, αλλά δεν το βρήκε και αντί αυτού ανέβασε το απόσπασμα της RCA που λέει ακριβώς το αντίθετο το οποίο φυσικά δικαιώνει εμένα και τον Τζιμάκο.