Εκαψα τα tweeter των ηχείων μου. Που να τα επισκευάσω?




Μηνύματα
16.592
Reaction score
23.538
η ασφάλεια προστατεύει το μεγάφωνο αλλά καλό θα ήταν να βρεθεί και ο λόγος που κάηκαν και οι 2.
αν δεν έκανες κάτι περίεργο με τον ενισχυτή που να το δικαιολογεί να δούμε μήπως υπάρχει άλλο θέμα;
σου έδωσε κάποια κατεύθυνση ο τεχνικός πριν αλλάξεις την ασφάλεια;
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.414
Reaction score
12.073
Ο λόγος που κάηκαν είναι προφανής,αυξημενη παραμόρφωση μαζί με υπέρ οδήγηση
 






Μηνύματα
885
Reaction score
1.463
για τις ασφάλειες αν τα πήρες με συσκευασία η παρελκόμενα πρεπει να έχεις την ιδια ασφάλεια για αλλαγή, ξέρω επειδή και εμένα τα LRS εχουν ανταλλακτικά μαζί με τις αντιστάσεις κλπ αν δεν κάνω λάθος
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.946
Reaction score
137.210
Εφόσον είναι σωστά κροσαρισμενα τα ρίμπον, και εφόσον ο ενισχυτής έχει σοβαρά αποθέματα ισχύος και δεν ψαλιδίζει σε μεγάλες στάθμες, αυτά τα ρίμπον δεν καίγονται με κανένα τρόπο.

Μια εποχή έπαιζα με ενεργή τριενισχυση τα μαγκ (οι ασφάλειες είχαν φύγει από τη μέση, εννοείται), με ενισχυτικά που έβγαζαν έως 2,5 kW στα 4 ωμ, και είδα με τα ματάκια μου τα ρίμπον σε πολύ υψηλές στάθμες να κοκκινίζουν από τα ρεύματα (πύρωσαν λέμε) αλλά δεν κάηκαν.

Μες τη νύχτα ήταν τρελό θέαμα, πυρωμένα ρίμπον να βαράνε πιατίνια και πνευστά σα να μην υπάρχει αύριο, χωρίς κανένα πρόβλημα.

Γαϊδούρια είναι, αλλά άμα ξεφύγει το κρος, κι αν παραμορφώνει ο ενισχυτής επειδή τερμάτισε, τα παίρνεις στο χέρι με τη μία.

Οι ασφάλειες καίγονται αν υπάρχει πρόβλημα είτε με τον ενισχυτή, που τερματίζει, είτε με το κρος. Ειδάλλως δεν καίγονται ασφάλειες. Δε θυμάμαι να έκαψα ποτέ ασφάλεια. Ρίμπον έκαψα, άλλο αυτό, και κάηκαν για πλάκα όταν δεν είχε μπει σωστό κρος από τις ρυθμίσεις του ενεργού κρος. Κάηκαν σα σπίρτα, σε ντετέ. Τσούφ!

Ακόμα έχω στην κουλούρα 3-4 ρίμπον τυλιγμένα, για backup. Τελευταία φορά, τα άλλαξα τα ρίμπον γιατί απλώς είχαν παλιώσει.

Αυτό είναι κάτι που δε ξέρει ο πολύς κόσμος. Τα ρίμπον αυτά, δεν είναι για "μια ζωή". Κάθε 7-8 χρόνια, κανονικά θέλει αναγομωση. Η λεπτή ταινία αλουμινίου απ' την οποία είναι φτιαγμένα, οξειδώνεται με τον καιρό, κι αλλάζει χαρακτηριστικά. Γι'αυτό θέλει ξηλωμα και επαναγομωση κάθε 7-8 χρόνια, ώστε να έχει τον ήχο που είχε όταν ήτανε καινούριο.

Η μεμβράνη του πλάναρ από την άλλη, δεν παθαίνει τίποτα όσα χρόνια κι αν περάσουν. Άμα χαλαρώσει πολύ από τη χρήση (κυρίως από μεγάλες διαδρομές λόγω μπάσου), με ένα πιστολάκι για τα μαλλιά και λίγο ζέσταμα, ξανατεντώνει σα καινούρια. Άμα έχεις σαμπ και τα παίζεις κροσαρισμένα τα μαγκ,δε χαλαρώνει ποτέ. Άμα τα αφήσεις χωρίς να παίζουν για κάποιο διάστημα, ξανατεντώνει μόνη της. Μετά θέλει "στρώσιμο" πάλι, να χαλαρώσει κάπως, για να επεκταθεί η απόκρισή της, γιατί πολύ σφιχτή, κόβει έκταση στην απόκριση.

Τες πα. Μαγκ. Ηχειάρες.
 


Μηνύματα
49
Reaction score
37
Από τις φωτογραφίες φαίνεται ότι έχει καεί η ασφάλεια. Με τι ενισχυτή τα οδηγεις ;
 

Μηνύματα
463
Reaction score
788
Ποιόν ενισχυτή έχεις;
Από τις φωτογραφίες φαίνεται ότι έχει καεί η ασφάλεια. Με τι ενισχυτή τα οδηγεις ;
Παιζουν με εναν Mark Levinson 335, και ενιοτε με εναν Krell ksa100s
Εχω διαβασει οτι οι Bryston τους ταιριαζουν πολυ.
Θα ηθελα πολυ να τα δοκιμαζα με Bryston η να μου πει καποιος αν ξερει για τη συνεργασια Magnepan - Bryston.
 
  • Like
Reactions: Var

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.946
Reaction score
137.210
Αυτά όλα είναι συσκευές του παρελθόντος.

Πλέον ένας hypex, ένας Ncore, είναι η μόνη λογική επιλογή.
 



Μηνύματα
404
Reaction score
428
Παιζουν με εναν Mark Levinson 335, και ενιοτε με εναν Krell ksa100s
Εχω διαβασει οτι οι Bryston τους ταιριαζουν πολυ.
Θα ηθελα πολυ να τα δοκιμαζα με Bryston η να μου πει καποιος αν ξερει για τη συνεργασια Magnepan - Bryston.
Ένας φίλος οδηγεί τα Maggies με Bryston 4B SST δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα οδήγησης, αλλά δεν νομίζω ότι θα έχεις κάποια ιδιαίτερη διαφορά με τους τελικούς που ήδη έχεις, "ηχητικά" οι Bryston είναι πιο κοντά στους Krell.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.641
Μηνύματα
2.947.409
Members
38.216
Νεότερο μέλος
milisios
Top