Εκαψα τα tweeter των ηχείων μου. Που να τα επισκευάσω?

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.251
Reaction score
139.821
Από τις φεράρες του παρελθόντος, ένα σύγχρονο και πολύ οικονομικότερο Τέσλα, είναι απελπιστικά πιο γρήγορο, στρίβει καλύτερα, κάνει καλύτερους χρόνους σε πίστα, είναι τραγικά ασφαλέστερο, έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες στο infotainment και μέχρι FSD.

Βεβαίως το που έφτανε η τσέπη καθενός στο παρελθόν (για να παίρνει φεράρες) και που φτάνει τώρα (για να πάρει Τέσλα περφόρμανς λόγου χάριν) είναι δικό του θέμα, και δεν αφορά κανέναν.

Αλλά εάν ρωτάς, η απάντηση είναι απλή: πετάς την Φεράρι του παρελθόντος και παίρνεις Τέσλα, γιατί η Φεράρι του παρελθόντος είναι για πέταμα, και μόνο η συνήθεια του ιδιοκτήτη παραμένει σταθερή, και βεβαίως είναι δύσκολο να αλλάξει συνήθειες οποιοσδήποτε, ιδίως όταν περνάνε τα χρόνια.
 



JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.092
Reaction score
28.406
Εξαιρετικά ηχεία , αν και λίγο δύσκολα.
Φυσικά θα τα προτιμούσα έναντι πολλών άλλων ηχείων , εκτός των Ψωράλ .
Αυτά και τα 20.7 που είχε η μακαρίτισα η φίλη μου .
 


Μηνύματα
217
Reaction score
388
Από τις φεράρες του παρελθόντος, ένα σύγχρονο και πολύ οικονομικότερο Τέσλα, είναι απελπιστικά πιο γρήγορο, στρίβει καλύτερα, κάνει καλύτερους χρόνους σε πίστα, είναι τραγικά ασφαλέστερο, έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες στο infotainment και μέχρι FSD.

Βεβαίως το που έφτανε η τσέπη καθενός στο παρελθόν (για να παίρνει φεράρες) και που φτάνει τώρα (για να πάρει Τέσλα περφόρμανς λόγου χάριν) είναι δικό του θέμα, και δεν αφορά κανέναν.

Αλλά εάν ρωτάς, η απάντηση είναι απλή: πετάς την Φεράρι του παρελθόντος και παίρνεις Τέσλα, γιατί η Φεράρι του παρελθόντος είναι για πέταμα, και μόνο η συνήθεια του ιδιοκτήτη παραμένει σταθερή, και βεβαίως είναι δύσκολο να αλλάξει συνήθειες οποιοσδήποτε, ιδίως όταν περνάνε τα χρόνια.
αν μου επιτρεπεις με το συμπαθειο ..........το να συγκρινεις ferrari με ενα tesla ειναι τουλαχισστον ιεροσυλια!!!!
 



gonis

Luger
Μηνύματα
4.455
Reaction score
12.209
Από τις φεράρες του παρελθόντος, ένα σύγχρονο και πολύ οικονομικότερο Τέσλα, είναι απελπιστικά πιο γρήγορο, στρίβει καλύτερα, κάνει καλύτερους χρόνους σε πίστα, είναι τραγικά ασφαλέστερο, έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες στο infotainment και μέχρι FSD.

Βεβαίως το που έφτανε η τσέπη καθενός στο παρελθόν (για να παίρνει φεράρες) και που φτάνει τώρα (για να πάρει Τέσλα περφόρμανς λόγου χάριν) είναι δικό του θέμα, και δεν αφορά κανέναν.

Αλλά εάν ρωτάς, η απάντηση είναι απλή: πετάς την Φεράρι του παρελθόντος και παίρνεις Τέσλα, γιατί η Φεράρι του παρελθόντος είναι για πέταμα, και μόνο η συνήθεια του ιδιοκτήτη παραμένει σταθερή, και βεβαίως είναι δύσκολο να αλλάξει συνήθειες οποιοσδήποτε, ιδίως όταν περνάνε τα χρόνια.
Η Ferrari του παρελθόντος παιρνει αξια,αντίθετα το Tesla του παρόντος χάνει αξια μέχρι να πάει για σκραπ σε κάποια χρόνια.Σε πόσα δεν κανω πρόβλεψη αλλά όσα και να είναι η Ferrari θα είναι εκεί και ο ιδιοκτητης της,ή οι κληρονόμοι,θα έχει προστιθέμενη αξια :p
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.251
Reaction score
139.821
Οκ παίδες, όπως νομίζετε. 😎


ΥΓ. Η εμπειρία μου πάνω σε μαγκνεπαν, οι περισσότεροι γνωρίζετε καλά ποια είναι.
Χωρίς να υπερβάλλω, είναι υπερπολλαπλάσια ολονών σας μαζί. 😁😜🤣
Προσωπικά, ούτε για αστείο δεν θα χρησιμοποιούσα οποιοδήποτε άλλο ενισχυτή εκτός από ένα πχ encore, το σημερινό "Τέσλα" των ενισχυτικών.
Ούτε για ανέκδοτο.
Εσείς, κάντε ότι θέτε, βάλτε τις "Φεράρι" του παρελθόντος, κρελ μαρκλέβινσον και μπρίστον. Φιλ φρι. Ψοφάω στα γέλια με κάτι τέτοια, να ξερετε. 🤪
 
Last edited:



Μηνύματα
2.761
Reaction score
4.172
Ναι ρε Πέτρο. Ακόμα και το internet βγάζει άσχετα..
1733352342956.png

Άλλο στη φώτο, άλλο από κάτω και άλλη η περιγραφή και η τιμή. Ότι να' ναι.
 


Μηνύματα
473
Reaction score
800
Ο λόγος που κάηκαν είναι προφανής,αυξημενη παραμόρφωση μαζί με υπέρ οδήγηση
...απο κατι τετοιο καηκαν σιγουρα.
Γιατι ομως καηκαν μονο τα tweeter και οχι και τα "μπάσα¨του ηχειου?
Ρωταω για να μαθαινω κιολας :)
...και τι τιμες εχουν αυτες οι ασφαλειες του 3.6r? Αν ειναι φθηνές να παρω κανενα κιλο να βρισκεται.... :)
 
Last edited:

Μηνύματα
13.816
Reaction score
11.458
Στην περίπτωση που ένας ενισχυτής οδηγηθεί σε παραμόρφωση-ψαλιδισμό, παράγει πολλές υψηλές συχνότητες που αυτές είναι που καταστρέφουν τα tweeter. Τα woofer δεν έχουν ανάγκη σε αυτή την περίπτωση.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
800
Στην περίπτωση που ένας ενισχυτής οδηγηθεί σε παραμόρφωση-ψαλιδισμό, παράγει πολλές υψηλές συχνότητες που αυτές είναι που καταστρέφουν τα tweeter. Τα woofer δεν έχουν ανάγκη σε αυτή την περίπτωση.
Ο ενισχυτης επαιζε μια χαρά, (τα επαιζα με τον Krell τοτε). Μετα του αλλαξα ενα καλωδιο ρευματος (για τις γνωστες δοκιμες μας) και οταν ανοιξε εκανε εναν μεγαλο θορυβο και πηρα τα tweeter στο χερι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.251
Reaction score
139.821
Γιατι ομως καηκαν μονο τα tweeter και οχι και τα "μπάσα¨του ηχειου?
Ρωταω για να μαθαινω κιολας :)
Τα σύρματα των μεγαφώνων για τις χαμηλές συχνότητες είναι πολύ χοντρά στα μαγκ και δε καίγονται με κανένα τρόπο.

Να φανταστείς πως αν έχει ξεκολλήσει κάνα σύρμα, βάζεις κόλλα πάνω στο μυλαρ και συνδέεις μια 12 βολτη μπαταρία στο μεγάφωνο, ώστε να ζεσταθεί το σύρμα για να κολλήσει γρήγορα. Δε παθαίνει τίποτα.
 


Μηνύματα
414
Reaction score
437
...και τι τιμες εχουν αυτες οι ασφαλειες του 3.6r? Αν ειναι φθηνές να παρω κανενα κιλο να βρισκεται.... :)
[/QUOTE]

Πάρε για δείγμα μια καμένη και πήγαινε σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικών, η τιμή είναι αμελητέα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.345
Μηνύματα
2.972.300
Members
38.301
Νεότερο μέλος
antavent
Top