Εκαψα τα tweeter των ηχείων μου. Που να τα επισκευάσω?

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.961
Reaction score
137.250
Από τις φεράρες του παρελθόντος, ένα σύγχρονο και πολύ οικονομικότερο Τέσλα, είναι απελπιστικά πιο γρήγορο, στρίβει καλύτερα, κάνει καλύτερους χρόνους σε πίστα, είναι τραγικά ασφαλέστερο, έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες στο infotainment και μέχρι FSD.

Βεβαίως το που έφτανε η τσέπη καθενός στο παρελθόν (για να παίρνει φεράρες) και που φτάνει τώρα (για να πάρει Τέσλα περφόρμανς λόγου χάριν) είναι δικό του θέμα, και δεν αφορά κανέναν.

Αλλά εάν ρωτάς, η απάντηση είναι απλή: πετάς την Φεράρι του παρελθόντος και παίρνεις Τέσλα, γιατί η Φεράρι του παρελθόντος είναι για πέταμα, και μόνο η συνήθεια του ιδιοκτήτη παραμένει σταθερή, και βεβαίως είναι δύσκολο να αλλάξει συνήθειες οποιοσδήποτε, ιδίως όταν περνάνε τα χρόνια.
 



JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.704
Reaction score
27.664
Εξαιρετικά ηχεία , αν και λίγο δύσκολα.
Φυσικά θα τα προτιμούσα έναντι πολλών άλλων ηχείων , εκτός των Κοράλ .
Αυτά και τα 20.7 που είχε η μακαρίτισα η φίλη μου .
 


Μηνύματα
133
Reaction score
233
Από τις φεράρες του παρελθόντος, ένα σύγχρονο και πολύ οικονομικότερο Τέσλα, είναι απελπιστικά πιο γρήγορο, στρίβει καλύτερα, κάνει καλύτερους χρόνους σε πίστα, είναι τραγικά ασφαλέστερο, έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες στο infotainment και μέχρι FSD.

Βεβαίως το που έφτανε η τσέπη καθενός στο παρελθόν (για να παίρνει φεράρες) και που φτάνει τώρα (για να πάρει Τέσλα περφόρμανς λόγου χάριν) είναι δικό του θέμα, και δεν αφορά κανέναν.

Αλλά εάν ρωτάς, η απάντηση είναι απλή: πετάς την Φεράρι του παρελθόντος και παίρνεις Τέσλα, γιατί η Φεράρι του παρελθόντος είναι για πέταμα, και μόνο η συνήθεια του ιδιοκτήτη παραμένει σταθερή, και βεβαίως είναι δύσκολο να αλλάξει συνήθειες οποιοσδήποτε, ιδίως όταν περνάνε τα χρόνια.
αν μου επιτρεπεις με το συμπαθειο ..........το να συγκρινεις ferrari με ενα tesla ειναι τουλαχισστον ιεροσυλια!!!!
 



gonis

Luger
Μηνύματα
4.416
Reaction score
12.083
Από τις φεράρες του παρελθόντος, ένα σύγχρονο και πολύ οικονομικότερο Τέσλα, είναι απελπιστικά πιο γρήγορο, στρίβει καλύτερα, κάνει καλύτερους χρόνους σε πίστα, είναι τραγικά ασφαλέστερο, έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες στο infotainment και μέχρι FSD.

Βεβαίως το που έφτανε η τσέπη καθενός στο παρελθόν (για να παίρνει φεράρες) και που φτάνει τώρα (για να πάρει Τέσλα περφόρμανς λόγου χάριν) είναι δικό του θέμα, και δεν αφορά κανέναν.

Αλλά εάν ρωτάς, η απάντηση είναι απλή: πετάς την Φεράρι του παρελθόντος και παίρνεις Τέσλα, γιατί η Φεράρι του παρελθόντος είναι για πέταμα, και μόνο η συνήθεια του ιδιοκτήτη παραμένει σταθερή, και βεβαίως είναι δύσκολο να αλλάξει συνήθειες οποιοσδήποτε, ιδίως όταν περνάνε τα χρόνια.
Η Ferrari του παρελθόντος παιρνει αξια,αντίθετα το Tesla του παρόντος χάνει αξια μέχρι να πάει για σκραπ σε κάποια χρόνια.Σε πόσα δεν κανω πρόβλεψη αλλά όσα και να είναι η Ferrari θα είναι εκεί και ο ιδιοκτητης της,ή οι κληρονόμοι,θα έχει προστιθέμενη αξια :p
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.961
Reaction score
137.250
Οκ παίδες, όπως νομίζετε. 😎


ΥΓ. Η εμπειρία μου πάνω σε μαγκνεπαν, οι περισσότεροι γνωρίζετε καλά ποια είναι.
Χωρίς να υπερβάλλω, είναι υπερπολλαπλάσια ολονών σας μαζί. 😁😜🤣
Προσωπικά, ούτε για αστείο δεν θα χρησιμοποιούσα οποιοδήποτε άλλο ενισχυτή εκτός από ένα πχ encore, το σημερινό "Τέσλα" των ενισχυτικών.
Ούτε για ανέκδοτο.
Εσείς, κάντε ότι θέτε, βάλτε τις "Φεράρι" του παρελθόντος, κρελ μαρκλέβινσον και μπρίστον. Φιλ φρι. Ψοφάω στα γέλια με κάτι τέτοια, να ξερετε. 🤪
 
Last edited:



Μηνύματα
2.446
Reaction score
3.731
Ναι ρε Πέτρο. Ακόμα και το internet βγάζει άσχετα..
1733352342956.png

Άλλο στη φώτο, άλλο από κάτω και άλλη η περιγραφή και η τιμή. Ότι να' ναι.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.648
Μηνύματα
2.947.664
Members
38.217
Νεότερο μέλος
zero_IQ
Top