- Μηνύματα
- 2.682
- Reaction score
- 4.101
Να έχεις 17.000 και να μην παίζει.
Πιστεύεις ότι και ο προτζέκτορας ήταν σε vivid mode;Samsung (βγείτε από το Vivid profile
Δηλ. έντονη αδιαφορία και αμέλεια , χαρακτηριστικά που δε συνάδουν με επαγγελματισμό και συνέπεια …χύμα κατάσταση και ο,τι κάτσει, μου ακούγονται αυτά.Ακόμα δεν έχουν καταλάβει κάποιοι πως να μην... σαμποτάρουν τα προϊόντα τους.
Συσκευές σε πάγκους για... οφθαλμόλουτρο
Εντελώς αρύθμιστα μέσα.
Δωμάτια από εταιρία/κατάστημα που εμπορεύεται λύσεις ακουστικής φροντίδας... δίχως ακουστική φροντίδα στο δωμάτιο τους.
Στα περισσότερα δωμάτια πάσα έλλειψη αλληλεπίδρασης εκθέτη-κοινού.
Τόσο πολύ βαριούνται;
Κρίμα.
Θέλω να μείνω λίγο σε αυτό και να καταθέσω μια κακή εμπειρία που είχα. Βρίσκω επιτέλους "στημένα" τα LCD-X της Audeze σε σχετικό περίπτερο και αφού πιάνω μια μικρή συζήτηση με τον εκεί εκθέτη ζητάω ακρόαση.....
Στα περισσότερα δωμάτια πάσα έλλειψη αλληλεπίδρασης εκθέτη-κοινού.
Τόσο πολύ βαριούνται;
Αν πλήρωνα για να διαφημίσω την εταιρία και τα προϊόντα μου, θα καιγόμουν να μιλήσω με κόσμο, να στήσω όσο καλύτερα γίνεται τα προϊόντα μου, να είμαι προσιτός και να πιάνω κουβέντα με τους επισκέπτες.
Κρίμα.
...
Γίνεται ακριβώς το ίδιοαπό τις μαρτυρίες που διαβάζω....μάλλον το κακό φαινόμενο στην ''αγορά'' του AV είναι γενικότερο....
διακρίνω μια γενικότερη αγγαρεία....κ ειλικρινά ψάχνω να βρω λόγους που κάποιος έμπορος θα μπει στα έξοδα για να παρουσιάσει μια τέτοια εικόνα της επιχείρησης του....
μπορώ να δικαιολογήσω σε κάποιο βαθμό μια Α προχειρότητα λόγω χρόνου....αλλά κάποια πράγματα ανήκουν στην κατηγορία σημεία κ τέρατα....
αν στις εκθέσεις αντιμετωπίζουν έτσι τους πελάτες ....στα καταστήματά τους τι θα γίνεται δηλαδή?
Bill μόνο σ' αυτό διαφωνώ. Υπό τέτοιες συνθήκες ηχητικού περιβάλλοντος και για τέτοιο χρονικό διάστημα, η φωνή του εκθέτη θα είχε κλείσει το επόμενο πρωί.Στα περισσότερα δωμάτια πάσα έλλειψη αλληλεπίδρασης εκθέτη-κοινού.
Τόσο πολύ βαριούνται;
Αν πλήρωνα για να διαφημίσω την εταιρία και τα προϊόντα μου, θα καιγόμουν να μιλήσω με κόσμο, να στήσω όσο καλύτερα γίνεται τα προϊόντα μου, να είμαι προσιτός και να πιάνω κουβέντα με τους επισκέπτες.
Κάνεις λάθος,τα B&W με την έξαρση που παρουσιάζουν συνήθως στις υψηλές θα ισοδυναμούσαν με...supertweeters.το παλουκάρ στο τέλος που βάζει το χέρι στο bass reflex τι προσπαθεί να βρει? αν βγάζει μπάσα από το τουίτερ?
Ευχαριστώ για τη γνωστοποίηση... Η επιχειρηματολογία περί βελτιωμένης αντιληπτότητας για τις δυναμικές αντιθέσεις σε αρκετά χαμηλές στάθμες με τα μονοτελικά τριοδικά υπό άκρως ανεπεξέργαστο σήμα ΄΄σκαλώνει΄΄ σε δύο στοιχεία :Ναι δεν ξέρω τι ηχεία έχει ο καθένας εδώ μέσα αλλιώς θα ήμουν πιο αποτελεσματικός στα "τσιγλισματά" μου που συνήθως λόγω του λόγου αυτού παρεξηγούμαι ή οδηγούμαι ο ίδιος σε μπελάδες. Από την άλλη έχει το επιζητούμενο καλό ότι εξασκώ την φαντασία μου και σαν παιχνίδι είναι ικανοποιητικό εγκεφαλικά και διασιθητικά να επαληθεύομαι για καταστάσεις, πρόσωπα, χαρακτήρες και συνθήκες. Κάτι σαν τέχνη, ξέρεις ανεμεμειγμένο με ψυχολογία -σκηνοθεσία Είναι ένα απο τα πειράματα μου και αυτό. χα χα.
Για τα βαρετά τεχνικά θέματα τώρα. Δεν μπορώ τώρα να τα διαβάσω, μπήκα όπως πάντα με χαλαρή και αγνή αρχική διάθεση για ολίγη και από αμπελοφιλοσοφία όπως πάντα αλλά φαντάζομαι δεν λές τίποτε σε αυτά που να με διαψεύδει στα λεγομενά μου ε ; Το critical distance δεν αλλάζει καθως η εξίσωση δεν βλέπω να έχει μέσα ούτε pascal ούτε db παρά μόνο κατευθυντικότητα Q, επιφάνεια S και απορρόφηση α .... critical distance = 0.141 * square root of : Q*S*a.
Οι ανακλάσεις άλλο. Ο μόνος λόγος για να διαλέξεις ενα μικρό ηχείο είναι θέμα χώρου και δiευκόλυνσης να βρείς το sweet spot, έχοντας επιλογές μετακίνησης.
Όσον αφορά σε οικιακό περιβάλλον δυναμικά δεν έχεις δίκιο για την ένταση λόγω της καμπύλης της ψυχοακουστικής και later ego της άλλης της γνωσ΄της της κακιάς και που σου την είχα ποστάρει παλιά.
Σελίδα 4: http://pillowlab.princeton.edu/teaching/sp2015/slides/Lec03_PsychophysicsMethods.pdf
View attachment 267531
Οπότε όσο πιο σιγανά ακούς τόσο μεγαλύτερη και καλύτερη αντίληψη έχεις των δυναμικών μεταβολών, transients, τοποθέτησης οργάνων, συμπιέσης κλπ και με ένα σύστημα που αποδίδει απο χαμηλά και με την ισχύ που χρειάζεσαι λίγη αλλά και headroom εύκολα επιτεύξιμο και με λίγα βάτ με ένα σχετικά κατάλληλης ευαισθησίας ηχείο είσαι spitze, fixed. Ο καθένας μπορεί να κάνει τους υπολογισμούς του. Για αυτό εξάλλου η μίξη γίνεται σε τόσο χαμηλές εντάσεις. Δεν ζεσταίνει και τα coils χα χα. Τα λέει αυτά ο δικός μου ο αεροναυπηγός, αλλά και ο Κολούμπια χα χα.
Το κρίως ζήτημα είναι ότι με την μεγάλη ένταση δεν εξασφαλίζονται αυτά που θές. Για άλλες "χρήσεις" στο pro audio έχουμε άλλα. Για την κατευθυντικότητα εντός κάποιου συγκεκριμένου χώρου τώρα, θα απευθυνόμουν σε επαγγελματίες του pro audio.
Για το άλλο που λες σε άλλο πόστ στον φίλο @Tidal (ακόμα δεν έμαθα πως να τα ενσωματώνω χα χα, βαριέμαι να μάθω χα χα) : ++ Οι ΄΄χαμαιλέοντες΄΄ γενικώς κατεβάζουν στο γήπεδο προσεγμένα setup, έστω και αν δεν θα συμμεριζόμασταν πλήρως τη φιλοσοφία από τη σύνθεσή τους. ++ να έχουμε (έχετε και οι δύο σας) υπόψιν ότι δεν ακούμε μόνο τα ηχεία και όσο καλά και να είναι τα έν λόγω, τα καναρίνια εκεί , κελαηδάνε κατάλληλα , εαν και push pull και όχι τρίοδοι και όσον αφορά κιόλας το σκέλος που ανέφερες του τι χρειάζεται στην ακρόαση, είναι και άλλα πράγματα όπως και η ισορροπία στα δυναμικά σε όλο το φάσμα που διασφαλίζουν κάποια ηλεκτρονικά, όπως και η τοποθέτηση των οργάνων, και όχι μόνο όλα ένας αχταρμάς όσο εντυπωσιακός και να είναι αυτός και ήχοι να πετάνε σωστά μέν αλλά στο γάμο του καραγκιόζη χωρίς σκοπό, διασυνδεση, ισορροπία, scaling οργάνων κλπ. Επίσης κάποιοι προενισχυτές και τελικοί και πηγές ακόμη παρατηρώ ότι ακόμα δεν έχουν πετύχει κάτι να ακούγεται σαν μουσική και όχι αναπαραγωγή, εαν και "εξαφανίζονται", ..... και μπορεί να παίρνουν στον λαιμό τους κάποια ηχεία. Όπως επίσης και το ζήτημα decay της νότας σε χρόνο και χώρο και "διακοπές¨ στη ροή της. Γενικά ακόμη νομίζω δεν έχεις κατανοήσει σε βάθος και ουσία τις αρετές και την συνεισφορά των λυχνιακών υλοποιήσεων (που λες και εσύ) και δη των σύγχρονων χα χα Φυσικά αυτό στο χρεώνω έτσι χα χα. Εαν όχι για την επιλογή τους κάτω απο κατάλληλες συνθήκες, για την προσωμοίωσή τους ως ζητούμενο που κανένας σοβαρός άνθρωπος-κατασκευαστής δεν αμφισβητεί ως προσπάθεα και στόχο (ούτε ο Πουτζέις χα χα που το έχει δηλώσει κιόλας). Η ιδέα σου επίσης ότι αυτό έχει επιτευχθή είναι λανθασμένη. ¨εχει επιτευχθεί μόνο στο μυαλό αυτών που δεν έχουν ακούσει την λάμπα τη σωστή, την πρόστυχη ή καθόλου και μιλάνε πολυ μπαλ μπλά ή ακούνε μόνο τι γραφουν οι άλλοι για αυτές και οι μύθοι .... καλά κρατούν και θα κρατούν χα χα.
Φιλικά πάντα χα χα.
Άμα δεν χρησιμοποιείς sub και δώσεις με την καμπύλη- στόχο τόνωση στις χαμηλές οκτάβες,τότε τείνουν ν'αυξάνονται κατακόρυφα οι παραμορφώσεις από τα main, μειώνοντας παράλληλα τα δυναμικά περιθώρια ως προς τη μέση στάθμη και καθιστώντας πιο έκδηλες τις ανεξέλεγκτες συνιστώσες ιδιορρυθμών από το δωμάτιοΝα γράψω κι εγώ τη γνώμη μου για το δωμάτιο με τα Perlisten, Rotel και Trinnov.
Το μικρόφωνο στήθηκε στη μεσαία πίσω θέση, μετρήθηκαν τα ηχεία και ο χώρος. Η αντήχηση ήταν μεγάλη και έγινε τοποθέτηση των ηχοαπορροφητικών στις θέσεις τους ώστε η αντήχηση να πέσει. Μακάρι να είχαμε τον Αλέξη μέλος μας, να έλεγε τα νούμερα και σε εσάς.
Δόθηκε η καμπύλη στόχος από τον Trinnov κατηφορική και ομαλή, μια καμπύλη που ούτε εγώ ούτε ο @costas EAR χρησιμοποιούμε σπίτι μας. Εμείς έχουμε περισσότερα μπάσα. Φυσικά και αυτό ακούστηκε στο σύστημα, μου έλειψε δηλαδή το κάμποσο μπάσο, αλλά αυτό είναι τελείως προσωπική άποψη. Θεωρώ ότι η καμπύλη στόχος που επιλέχθηκε ως ευθεία καλά έκανε και επιλέχθηκε, ώστε να ακούσουν όλοι πώς μπορεί να παίξει το ηχείο flat.
Στις ακροάσεις τώρα. Μου άρεσε πολύ ο ισορροπημένος ήχος του συστήματος (με την εξαίρεση των μπάσων που θα ήθελα λίγο πιο φουσκωμένη την καμπύλη στα πρότυπα Harman curve). Επίσης, τα ηχοαπορροφητικά έκαναν δουλειά στις ανακλάσεις του δωματίου που ναι μεν ήταν παρούσες, αλλά όχι υπερβολικές ή ενοχλητικές. Στο σπίτι μου έχω λιγότερες, μιας και στη nearfield ακρόαση δε συμμετέχει τόσο ο χώρος μου. Έγινε παρουσίαση με κλειστό το EQ-Optimization του Trinnov με αισθητή τη διαφορά στην τονική ισορροπία.
Η υψηλή ένταση ερχόταν αβίαστα και το σύστημα έπαιζε δυνατά χωρίς να κουράζει. Έτσι είναι τα σωστά στημένα συστήματα, δεν ενοχλούν τον ακροατή για να τα χαμηλώσει, αλλά τον κάνουν να θέλει να δυναμώσει κι άλλο.
Δε θα έλεγα όχι και σε 2 subs.
View attachment 267577
Ακουστική φροντίδα.
Δανείζομαι αυτή τη φωτογραφία μιας και δεν έχω δική μου. Μπήκαμε σε αυτό το χώρο. Δείχνω στη γυναίκα τα πάνελς και της εξηγώ στα γρήγορα. Τη ρωτάω αν θα τα έβαζε σε σαλόνι. Απάντηση; ΟΧΙ . Τσακ μπαμ τελειώσαμε . Βασικά και η δική μου απάντηση είναι η ίδια.
Ο λόγος είναι απλός. Διαγράφω εντελώς τη χρησιμότητα τους στην ηχητική βελτίωση. Τα βλέπω ξεκάθαρα ως κάδρα, αντικείμενα διακόσμησης. Ζω με αυτά; Όχι, πάμε παρακάτω. Γιατί το λέω αυτό. Είμαι βέβαιος πως μεγάλη μερίδα του κόσμου βάζει πράγματα στο χώρο του τα οποία δεν θα έβαζε ποτέ και για κανένα λόγο, μόνο και μόνο επειδή κάτι κάνει στον ήχο. Και αναγκάζεται να ζήσει με αυτά, ενώ σε κάθε άλλη περίπτωση δεν θα το συζητούσε καν.
Να σημειώσω πως η φωτογραφία είναι τυχαία, δεν έχω τίποτα με τους ανθρώπους, ούτε τους ξέρω. Μάλιστα αν έπαιζαν Audio Solution Overture θα καθόμουν να ακούσω καθώς είναι από αυτά που θα αγόραζα άνετα. Το μοναδικό πρόβλημα μου με όλα τα παθητικά είναι η αδυναμία στήριξης των heights με "κόσμιο" τρόπο, και ότι είναι μεγάλα.
Σχετικά με τα παθητικά display.
Καλό είναι να παίζουν όλα δε λέω, αλλά είμαι ένας από αυτούς που αν δεν σου live δεν αγοράζουν. Να δεις τον όγκο, το σχεδιασμό, το χρώμα, την υφή. Αυτά δεν βγαίνουν από φωτογραφίες. Υπάρχουν ηχεία που τα βλέπεις σε φωτογραφίες να είναι με εμφάνιση ξύλου και πας από κοντά και είναι μια φλούδα μελαμίνη χιλιοστού και αν. Από μηχανήματα, σύμφωνα με reviewer που τα έχει και τα δύο (Marantz Model 40n & Marantz Cinema 50), αυτά τα δύο αν και έχουν την ίδια εμφάνιση και στις φωτογραφίες φαίνονται από τα ίδια υλικά, δεν είναι.
Marantz Model 40n
View attachment 267580
Marantz Cinema 50
View attachment 267581
Ο δικάναλος είναι σχεδόν όλος μέταλλο οπότε το βούρτσισμα στο μέταλλο της πρόσοψης θα έχει ένα ενδιαφέρον, ενώ ο AVR είναι όλος πλαστικός. Οπότε τίθεται το ερώτημα, τι είναι αυτό; Print out; Είναι καλό ή φαίνεται σαν φτηνιάρικη αηδία; Ο δια ζώσης οπτικός έλεγχος έχει πάντα τον τελευταίο λόγο.
Εννοείται, δεν τίθεται θέμα.Να φανταστώ όμως ότι δεν ζούσες και με αυτή την φροντίδα.
Βεβαίως. Ο λόγος που δεν είπα τίποτα για τα πάνελς στο συγκεκριμένο δωμάτιο είναι επειδή ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος δεν εκπροσωπεί κάποια εταιρεία ηχητικής φροντίδας. Έφερε αυτά που είχε για να φτιάξει το χώρο όσο καλύτερα γίνεται με σκοπό να παίξει το δυνατόν σωστότερα το ηχείο. Δεν έχω πρόβλημα με αυτό.Απλά να είμαστε σωστοί και να τα λέμε όλα.
Το συγκεκριμένο έπαιζε, και μια χαρά μάλιστα δεδομένων των συνθηκών. Το τι όμως αρέσει στον καθένα και κυρίως τι έχει συνηθίσει να ακούει, είναι κάτι άλλο. Η συντριπτική πλειοψηφία των επισκεπτών κρίνουν με βάση τι ακούν σπίτι τους.Παρουσιάζουν σύστηματα 50 70 100 χιλιάδων και πέρα από τα χαρτιά και τα pdf και τα γραφήματα πρέπει να παίζουν κιόλας.
Φυσικά ! αφού αυτό είναι το πιο οικείο άκουσμα .Η συντριπτική πλειοψηφία των επισκεπτών κρίνουν με βάση τι ακούν σπίτι τους