Decembered
Μαϊμού
- Μηνύματα
- 18.206
- Reaction score
- 42.401
να τοι και οι αστερισμοι ....που λεγαμε....στο πρωτο ποστ...
όχι απλά σε κάποιεςΔυστηχως η πληροφορία που περιέχει πλέον το κεντρικό ηχείο σε κάποιες ταινίες πλέον μπορεί να ξεπερνάει ακόμα και τις προδιαγραφές ενός main ηχείου.
Δεν είναι μόνο διάλογοι δυστηχως.
ισως να περιμενε κανεις το ροκ να ειναι πιο ψηλα σε δυναμικο ευρος....Πιο ωραίο είναι το παρακάτω σχεδιάγραμμα από το λινκ σου:
View attachment 180963
Το οποίο δείχνει το φόρτωμα στις 3 πρώτες οκτάβες στα μουσικά είδη.
Βεβαίως οι συνθήκες του εν λόγω paper:
Each loudspeaker pair consisted of a mid- to high-range speaker (Meyer Sound MM-4-XP) and an aligned subwoofer (Meyer Sound MM-10-XP). The output level of each music segment was normalized to 65 dB SPL to ensure realistic and comparable listening levels
Δεν είναι συνθήκες υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, δεν ήταν αυτός ο στόχος τους όμως.
Βεβαίως η φωνή, με πλούσιο όγκο στην περιοχή αυξημένης ευαισθησίας ακουστοτητας, ήταν λογικό και επόμενο να αναγνωρίζεται έτσι.
εδώ μαζί με τα στάνταρ...τονική ισορροπία και χαμηλές παραμορφώσειςΗ μέση δυναμική περιοχή ηχογραφημένης μουσικής από όλα τα είδη και για ικανό δείγμα είναι μικρότερη από μονόλογο σε ήσυχο περιβάλλον! Αυτό λέει το experiment I του άρθρου. Έκπληξη; Μάλλον όχι.
Όλα τα πολύ σωστά που γράφει το μεγάλο αυτί για τις απαιτήσεις σε δυναμικό εύρος, στάθμες, χαμηλές παραμορφώσεις, κλπ. των ηχείων μας πρέπει να τα φιλτράρετε μέσα από την πολύ περιορισμένη δυναμική περιοχή της μουσικής που θα παίζουν αυτά τα ηχεία. Θα παίζουν κάτι που στην καλύτερη θα έχει 20db δυναμική περιοχή.
Πόσο δυνατά αντέχουμε να ακούμε κάτι με 20db δυναμική περιοχή;
Πόσο ευχάριστο είναι να το ακούμε δυνατά, δηλ. να ακούμε ήχους μεταξύ 100 και 120 db για αρκετή ώρα;
Τί λένε ο Όλιβ και ο Τούλ γι αυτό;
Τα 20db δυναμικής περιοχής δε σημαίνουν βέβαια ότι τα ηχεία πρέπει να είναι χρέπια ή να μην μπορούν να αναπαράγουν χαμηλές συχνότητες με χαμηλή παραμόρφωση, σε ικανές στάθμες κατά φλετσερ μάνσον. Και να μπορύν να αντέξουν την απαραότητη ισοστάθμιση.
Αλλά, ας χαλαρώσουμε λίγο, 20db swing θα πρέπει να κάνουν, μην τρελαθούμε κι όλας!
Α, είναι πολύ απλό:Πόσο δυνατά αντέχουμε να ακούμε κάτι με 20db δυναμική περιοχή
Δεν νομίζω πως χλευάστηκε κάποιο σύστημα. Μπορεί να μην διάβασα όλα τα ποστς, ίσως μου ξέφυγε κάτι.Όσοι χλευάζουν το σύστημα του πρώτου κύριου, τους ρωτώ: το έχουν ακούσει?
Όσοι χλευάζουν το σύστημα του δεύτερου κυρίου, τους ρωτώ: το έχουν ακούσει?
Και από μένα, το διασταυρώνω. Ευγενέστατος-συμπαθέστατος.Και γ@μω τα παιδιά είναι ο Κυριάκος.
Είμαι ενήμερος, έχει κάνει πολύ καλή δουλειά με διάχυση στο ταβάνι.Το σύστημα του προφανώς και θα παίζει καλά, αυτό έλειπε. Εχει φτιάξει με treatments και τον χώρο από όσο εχω μάθει, δεν ξέρω αν είναι κοινόχρηστο σαλόνι, αλλά έχει κάνει καλή παρέμβαση. Όπως όφειλε.
Το ταβάνι του μάλιστα είναι ακριβώς το ίδιο με του @costas EAR ...τίποτα δεν είναι τυχαίο.
μην το κουράζεις πάλι....Να πας.
Οι επισκεψεις πρεπει να ανταποδιδονται.
ραντεβού σε μια βδομάδα? τον άλλο μήνα?δε μας χεζεις ρε Νταχαρη!
Παλιοπορδη που θα μας απειλησεις κι ολας!
Ενδιαφέρουσα η μελέτη πάνω στο μοτίβο δυναμικής συμπίεσης κατά την εφαρμογή σε βοηθήματα ακοής...Παρακαλώ να αλλάξει ο τίτλος του νήματος σε:
"ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ: Τα όρια του hi fidelity, τζάμπα ξοδεύτετε τα λεφτά σας σε στέρεα"
"The dynamic range of recorded music across genres based on an audio corpus of 1,000 songs was found to be smaller than the dynamic range of monologue speech in quiet."
SAGE Journals: Your gateway to world-class research journals
Subscription and open access journals from SAGE Publishing, the world's leading independent academic publisher.journals.sagepub.com
View attachment 180950
Τελικά δεν ξέρω ποιος έβγαλε αυτό το ρητό αλλά δεν αληθεύει.Ενδιαφέρουσα η μελέτη πάνω στο μοτίβο δυναμικής συμπίεσης κατά την εφαρμογή σε βοηθήματα ακοής...
Πρέπει όμως στην εκτίμηση των ανωτέρω παραστάσεων να μην παραβλέψουμε ότι κατά την αναπαραγωγή των κομματιών μετέχουν όλες οι συχνοτικές ζώνες μαζί.Αυτό συνεπάγεται ότι για κάθε καμπύλη δυναμικών αντιθέσεων οι πραγματικές απαιτήσεις ως προς το setup και την ενιαία οντότητα (μην λησμονούμε και το θόρυβο υποβάθρου) δεν περιορίζονται σε εύρος 20 dB,αλλά φτάνουν και τα 60 dB μεταξύ των επιμέρους οκτάβων...
Bitter truth and bitter chocolate...
Απο τα κρισιμα σημεια ακροασης(μην λησμονούμε και το θόρυβο υποβάθρου)