- Μηνύματα
- 57.329
- Reaction score
- 141.895
Και πάλι δε θα είναι "τέλειο".Τέλειο, μετά από... επτά service
Και είναι βέβαιο πως θα ακολουθήσουν κι άλλα σέρβις, κάποια με σοβαρές αναβαθμίσεις.
Είναι πρακτικά αδύνατον ένας πολύ νέος κατασκευαστής αυτοκινήτων να ξεπεράσει σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα όλες τις παθογένειες που θα προκύψουν, και να φτάσει καταξιωμένους κατασκευαστές στο χώρο, που παιδευονται και βελτιώνουν αυτοκίνητα και τρόπους κατασκευής εδώ και από πάντα...
Το μεγαλύτερο κατόρθωμα του ελον μασκ είναι πως όταν ένας ριβγιούερ του κάνει πολύ κακή κριτική για το αυτοκίνητο, βρίσκοντας εκατοντάδες σφάλματα, όχι μόνο δεν εκνευρίζεται, αλλά αντιθέτως λέει ένα μεγάλο ευχαριστώ, επισημαίνει ο ίδιος πως εκτιμάει ιδιαίτερα πολύ τέτοιες κριτικές και την ανάδειξη όποιων λαθών υπάρχουν, και μετά βάζει κάτω το κεφάλι και τα βελτιώνει όλα, ένα προς ένα. Σιωπηρά, μεθοδικά, ασταμάτητα.
Υπάρχουν σοβαροί ριβιουερς, που έλυσαν πλήρως το αυτοκίνητο και απορούσαν ακόμα και για τι υπάρχει ας πούμε μια βίδα, ή ένα tire up. Έκαναν πολύ σκληρή κριτική, και πολλές προτάσεις. Εισέπραξαν, προς έκπληξή τους, ευχαριστήρια μηνύματα, και πιθανώς (έτσι λένε) και χρήμα ως "δώρο" για τις πολύτιμες συμβουλές τους.
Χωρίς φανφάρες και αλλαγές μοντέλων, χωρίς καν τα παραδοσιακά face lifting, έχει περάσει εκατοντάδες βελτιώσεις στο model 3, και συνεχίζει να περνάει κι άλλες, κάθε αυτοκίνητο που βγαίνει είναι καλύτερο από τα προηγούμενα.
Το model Y είναι ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από αυτό που ήταν το model 3, και σιγά σιγά περνάει όλες τις βελτιώσεις και στο 3.
Ομοίως το x που κυκλοφορεί τώρα, δεν έχει καμία σχέση με το αρχικό, ακόμα και σε σημαντικούς τομείς. Χωρίς αλλαγή μοντέλου...
Ακόμα και η σοβαρή ηχομόνωση που μπήκε σε κάποια φάση στο Χ, καθώς άκουσε τα σχόλια για αυξημένους θορύβους σε υψηλές ταχύτητες, δεν έγινε γνωστή ως αναβάθμιση, και μάλιστα, εδώ είναι το customer support, τοποθετείται στα παλιότερα μοντέλα σε κάποιο τυπικό στα χρονικά διαστήματα που προβλέπεται προγραμματισμένο service, χωρίς καν να ζαλίζει τον πελάτη και χωρίς χρέωση..
Η αγορά ενός Τέσλα δεν είναι συμβατή με την καθιερωμένη νοοτροπία αγοράς ενός Passat, που κυκλοφορεί εδώ και ξακοσια χρόνια και "ξέρεις τι παίρνεις", αντιθέτως είναι αγορά ενός χαϊ τεκ πρότζεκτ που συνεχώς βελτιώνεται, είτε σε software είτε σε hardware.
Το model Y ακόμα δε διατίθεται στην ελληνική αγορά. Early adopters ουσιαστικά το έχουν, και ήταν ενήμεροι για αυτήν την πορεία εξέλιξης και διόρθωσης.