- Μηνύματα
- 58.285
- Reaction score
- 144.001

A Star Is Born — China EV Sales Report - CleanTechnica
A star is born in China. And it is not the flashy Xpeng P7 (1,725 units) or BYD Han EV (1,205), but something far more humble. More on that below.

Υπάρχει καμία λίστα με τις καλύτερες επιδόσεις;Έχω εντυπωσιαστεί με τις δοκιμές του km77
Δε βρίσκω... Σε κακόμαθε ο Αμίρ.Υπάρχει καμία λίστα με τις καλύτερες επιδόσεις;
Δηλαδή, πόσο τραγικό.... δείτε πως στα 77χλμ/ω βγαίνει τελείως εκτός πορείας. Παρόλο τους γιγαντο-τροχούς που έχει.
Και μετά χαζέψτε πως το jazz με τα λαστιχάκια του τα καταφέρνει περίφημα σχεδόν μέχρι τα 85 χλμ/ω.
τα σπορ μοντελα έχουν αποτομες αντιδράσειςτο απλό Golf τα πήγε καλύτερα από το GTI
το απλό Civic 5d τα πήγε καλύτερα από το R
απλό Focus καλύτερα από το ST
έστω και με μικρή διαφορά, αλλά είναι δυνατόν απλά μοντέλα να πηγαίνουν καλύτερα από τa σπορ αδέρφια τους;
κάποιο λάκκο έχει η φάβα,
δε λέω ότι λένε ψέμματα, αλλά κάτι χάνουμε, πχ διαφορετική ταχύτητα εξόδου; πιο σπορτίφ σετάρισμα ;
δεν ξέρω ούτε έχω χρόνο να ψάξω,
αλλά είναι ξεκάθαρο όταν το ίδιο μοντέλο στην έκδοση που κάνει τα διπλά λεφτά παέι χειρότερα, κάποια δεδομένα μας λείπουν
Αυτό μου προκάλεσε και μένα εντύπωση. Το τεστ γίνεται με σχετικά χαμηλές ταχύτητες και σε πολύ στενό διάδρομο. Τα βαρύτερα και μεγαλύτερα αυτοκίνητα έχουν μειονεκτημα σε αυτές τις συνθήκες. Οι γρήγορες εκδόσεις είναι συνήθως βαρύτερες, με χειρότερη κατανομη, ίσως και οριακά πιο πλατιές των απλών. Επίσης τα χιλιόμετρα ίσως να είναι σχετικά λίγα για τους μεγάλους τροχούς των γρήγορων. Γενικα, το στήσιμο των gti είναι για πιο πολλά χιλιόμετρα.το απλό Golf τα πήγε καλύτερα από το GTI
το απλό Civic 5d τα πήγε καλύτερα από το R
απλό Focus καλύτερα από το ST
έστω και με μικρή διαφορά, αλλά είναι δυνατόν απλά μοντέλα να πηγαίνουν καλύτερα από τa σπορ αδέρφια τους;
κάποιο λάκκο έχει η φάβα,
δε λέω ότι λένε ψέμματα, αλλά κάτι χάνουμε, πχ διαφορετική ταχύτητα εξόδου; πιο σπορτίφ σετάρισμα ;
δεν ξέρω ούτε έχω χρόνο να ψάξω,
αλλά είναι ξεκάθαρο όταν το ίδιο μοντέλο στην έκδοση που κάνει τα διπλά λεφτά παέι χειρότερα, κάποια δεδομένα μας λείπουν
Α?Γενικα, το στήσιμο των gti είναι για πιο πολλά χιλιόμετρα.
ας το περιγράψω λίγο πιο αναλυτικά πως το καταλαβαίνω εγώ.Αυτό μου προκάλεσε και μένα εντύπωση. Το τεστ γίνεται με σχετικά χαμηλές ταχύτητες και σε πολύ στενό διάδρομο. Τα βαρύτερα και μεγαλύτερα αυτοκίνητα έχουν μειονεκτημα σε αυτές τις συνθήκες. Οι γρήγορες εκδόσεις είναι συνήθως βαρύτερες, με χειρότερη κατανομη, ίσως και οριακά πιο πλατιές των απλών. Επίσης τα χιλιόμετρα ίσως να είναι σχετικά λίγα για τους μεγάλους τροχούς των γρήγορων. Γενικα, το στήσιμο των gti είναι για πιο πολλά χιλιόμετρα.
Δικαιολογίες υπάρχουν πολλές και διάφορες. Όπως στα τεστ του Αμιρ. Το τεσλα χορεύει ωραιότατα κι ας είναι εκατό τόνους. Τα honda e, e208 τα βρίσκουν σκούρα. Χειρότερα από τα απλά αδελφακια τους. Fail.
Αγαπητέ Μπακ, διαφωνώ καθετως. Ο οδηγός των συγκεκριμένων δοκιμών είναι ο ίδιος και σίγουρα έμπειρος μια και έχει δοκιμάσει δεκάδες αυτοκίνητα. Υπερστροφή δεν διέκρινα σε όσα αυτοκίνητα δεν τα πήγαν καλά, το αντίθετο, έφευγαν με τη μούρη εκτός πορείας αδυνατώντας να στριψουν. Ακόμη και η σούπερ μερκ του Ακη στα 85 με τη μούρη φεύγει (εντάξει, μια χαρά ουδέτερη είναι κατά τα άλλα, λέμε τωρα).ας το περιγράψω λίγο πιο αναλυτικά πως το καταλαβαίνω εγώ.
το συγκεκριμενο τεστ περιέχει αποτομες μεταφορές βαρους πράγμα που εξομοιωνη μια
αντίδραση πανικού.
ένα καθημερινό οφείλει να είναι στημένο υποστροφικά ώστε να εξομαλύνει τα λάθη του οδηγού.
ένα πιο σπορ αυτοκίνητο είναι στημένο πιο ουδέτερα με αποτέλεσμα σε τόσο αποτομες
μεταφορές βαρους να υπερστρεφει.
μπορεί να έχει μεγαλυτερα περιθώρια πρόσφυσης αλλα με την προυποθεση ότι ο αδηγος ξέρει τι
κάνει και τέτοιους χειρισμούς δεν κανεις σε ένα σπορ αμάξι παρα μονο για να διασκεδάσεις
προκαλώντας υπερστροφη.