- Μηνύματα
- 455
- Reaction score
- 571
Ρε λες τα gti να ειναι κατι σαν τα χαι εντ καλώδια ;
Δηλ;Υπάρχουν πολλές παπατζες σχετικά με το στρίψιμο.
Το χαμήλωμα είναι μια από αυτές.
ε ναι τι άλλο;Δηλαδή το να χαμηλώσεις ένα σύγχρονο αυτοκίνητο , το μόνο που δε θα πετύχεις είναι να στρίβει με περισσότερα χαω.
Όπως επίσης το να το σκληρύνεις.
μια φορα μου είχε κάτσει πριν από αιώνες σε ένα Mercedes που ήταν τόσο βαρκα ώστε το χαμήλωμα του έκανε καλο παντού.παλιότερο μπορεί και να σου κάτσει (αν μιλάμε για "αντιαθλητικά" οχήματα της δεκαετίας του 90)
για τόσο παλιά μιλάω μια w123 που είχα το 1990 διαφωνώ βεβαια μαζι σου γιατί η συγκεκριμένη ήταν εισαγωγή από γερμανιαΟι Mercedes του "λαουτζίκου", κοινώς τα μιλιούνια των φτηνών εκδόσεων W123-W124-W201 που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα (και σε άλλες συγκεκριμένες αγορές) τις δεκαετίες '80-'90 είχαν επίτηδες (από το εργοστάσιο εννοώ) ανάρτηση με μεγαλύτερες διαδρομές και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Ο λόγος απλός, ότι στις συγκεκριμένες αγορές πολλοί τις χρησιμοποιούσαν και σε κακοτράχαλους δρόμους.
Η εικόνα που μπήκε πριν κάνα δύο μέρες δείχνει το σημείο που ο οδηγός σηκώνει το γκάζι. Βέβαια εγώ προσωπικά με το δικό μου, αν σηκώσω εκεί το γκάζι και προσπαθήσω να στρίψω, ίσως να μου κάνει λίγο υποστροφή το αμάξι μου. ΘΑ έμπαινα καλύτερα με λίγο γκάζι.Στο τεστ τα αυτοκίνητα μπαίνουν με μια ταχύτητα εισόδου, μετά ξέρουμε τι γίνεται; βασικά τι κάνει ο οδηγός, κρατάει το γκάζι σταθερό, κόβει, επιταχύνει;
Στην πραγματική ζωή δεν υπάρχει περίπτωση ο οδηγός να μη σηκώσει το πόδι από το γκάζι για να μην πω ότι 7 στους 10 θα προλάβουν να πατήσουν και φρένο, που ίσως να τα κάνει χειρότερα τα πράγματα.