Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.300
Reaction score
144.072


Μηνύματα
455
Reaction score
571
Οταν θα πηγαινεις στο ''βενζιναδικο'' θα δινεις 1€ την κιλοβατορα(ενδεικτικα) και σε 3λεπτα θα φευγεις φουλ γεματος ρευμα τοτε μαλιστα
 


Μηνύματα
17.716
Reaction score
25.501
Δηλαδή το να χαμηλώσεις ένα σύγχρονο αυτοκίνητο , το μόνο που δε θα πετύχεις είναι να στρίβει με περισσότερα χαω.
Όπως επίσης το να το σκληρύνεις.
 

Μηνύματα
4.355
Reaction score
1.772
Δηλαδή το να χαμηλώσεις ένα σύγχρονο αυτοκίνητο , το μόνο που δε θα πετύχεις είναι να στρίβει με περισσότερα χαω.
Όπως επίσης το να το σκληρύνεις.
ε ναι τι άλλο;
και παλιότερο να είναι το ίδιο κάνει.
 

Μηνύματα
17.716
Reaction score
25.501
παλιότερο μπορεί και να σου κάτσει (αν μιλάμε για "αντιαθλητικά" οχήματα της δεκαετίας του 90)
 

Μηνύματα
4.355
Reaction score
1.772
παλιότερο μπορεί και να σου κάτσει (αν μιλάμε για "αντιαθλητικά" οχήματα της δεκαετίας του 90)
μια φορα μου είχε κάτσει πριν από αιώνες σε ένα Mercedes που ήταν τόσο βαρκα ώστε το χαμήλωμα του έκανε καλο παντού.

σε κάθε άλλη περίπτωση ήταν απλα ένα trade off
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.101
Οι Mercedes του "λαουτζίκου", κοινώς τα μιλιούνια των φτηνών εκδόσεων W123-W124-W201 που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα (και σε άλλες συγκεκριμένες αγορές) τις δεκαετίες '80-'90 είχαν επίτηδες (από το εργοστάσιο εννοώ) ανάρτηση με μεγαλύτερες διαδρομές και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Ο λόγος απλός, ότι στις συγκεκριμένες αγορές πολλοί τις χρησιμοποιούσαν και σε κακοτράχαλους δρόμους.
 

Μηνύματα
4.355
Reaction score
1.772
Οι Mercedes του "λαουτζίκου", κοινώς τα μιλιούνια των φτηνών εκδόσεων W123-W124-W201 που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα (και σε άλλες συγκεκριμένες αγορές) τις δεκαετίες '80-'90 είχαν επίτηδες (από το εργοστάσιο εννοώ) ανάρτηση με μεγαλύτερες διαδρομές και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Ο λόγος απλός, ότι στις συγκεκριμένες αγορές πολλοί τις χρησιμοποιούσαν και σε κακοτράχαλους δρόμους.
για τόσο παλιά μιλάω μια w123 που είχα το 1990 διαφωνώ βεβαια μαζι σου γιατί η συγκεκριμένη ήταν εισαγωγή από γερμανια
 



Μηνύματα
14.059
Reaction score
11.759
Στο τεστ τα αυτοκίνητα μπαίνουν με μια ταχύτητα εισόδου, μετά ξέρουμε τι γίνεται; βασικά τι κάνει ο οδηγός, κρατάει το γκάζι σταθερό, κόβει, επιταχύνει;
Στην πραγματική ζωή δεν υπάρχει περίπτωση ο οδηγός να μη σηκώσει το πόδι από το γκάζι για να μην πω ότι 7 στους 10 θα προλάβουν να πατήσουν και φρένο, που ίσως να τα κάνει χειρότερα τα πράγματα.
Η εικόνα που μπήκε πριν κάνα δύο μέρες δείχνει το σημείο που ο οδηγός σηκώνει το γκάζι. Βέβαια εγώ προσωπικά με το δικό μου, αν σηκώσω εκεί το γκάζι και προσπαθήσω να στρίψω, ίσως να μου κάνει λίγο υποστροφή το αμάξι μου. ΘΑ έμπαινα καλύτερα με λίγο γκάζι.
 

Μηνύματα
17.716
Reaction score
25.501
η δοκιμή αφορά την κατάσταση που θα βρεθεί ο μέσος οδηγός όταν βρεθεί εμπόδιο ξαφνικά μπροστά του.
το πρώτο πράγμα που θα κάνει θα είναι να αφήσει γκάζι και να πατήσει φρένο , ωστόσο κατά την πράξη αυτή διαπιστώνει οτι πρέπει να ελιχθεί γιατί το εμπόδιο έρχεται κοντά του και δεν προλαβαίνει να πατήσει φρένο αλλά στρίβει το τιμόνι.

επειδή είμαστε λίγο πολύ όλοι μας μέτριοι χειριστές (χωρίς αγωνιστική εμπειρία και δεν μιλάω για μια φορά πριν 10 χρόνια να έχουμε τρέξει μια χρονιά σε πίστα) ενώ επιπλέον τα ατυχήματα γίνονται γιατί προκύπτουν μεταβολές μη προβλέψιμες (άλλος οδηγός, πεζός, κλπ) κατ επέκταση οι αντιδράσεις του χειριστή δεν είναι πάντα οι καλύτερες, τα ηλεκτρονικά και η απόκριση του οχήματος σε άτσαλες επεμβάσεις όπως του συγκεκριμένου τεστ είναι εξαιρετικά σημαντικά.

γιατί όπως λες , κανονικά δε θα άφηνα το γκάζι (αλλά σε μια παρόμοια κατάσταση όχι μόνο θα το αφήσεις αλλά και θα πέσεις στα φρένα) , επίσης κανονικά δε θα έπεφτες στα φρένα σε μια στροφή που ανακαλύπτεις τελευταία στιγμή εμπόδιο αλλά τελικά τα ταρουχώνεις. Με τα ηλεκτρονικά δεν έγινε κάτι, αν υπάρχει περιθώριο την γλυτώνεις, χωρίς abs όμως τον ήπιες. χώρια που μέχρι να αφήσεις φρένο να ξεμπλοκάρει ο εσωτερικός τρόχος (αν δεν έχουν μπλοκάρει και οι δύο) θα κάνεις 2 μέτρα (το λιγότερο) μπλοκαρισμένος ακολουθόντας κάτι διαφορετικό από την στρόφη, επιπλέον θα χάσεις μεγάλο μέρος από την πέδηση των μη μπλοκαρισμένων τροχών που αφήνοντας φρένο θα τους ελφρύνεις και αυτούς.

γιατί το μεν abs ελευθερώνει επιλεκτικά (και πολύ πιο γρήγορα) τον μπλοκαρισμένο τρόχο , ο δε χρήστης θα τους ελευθερώσει όλους.

αυτό περί παπάτζας (που ευτυχώς δεν επικρατεί πλέον) οτι ο καλός οδηγός (τρομάρα του) φρενάρει καλύτερα χωρίς abs
 







Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.892
Μηνύματα
3.032.848
Members
38.517
Νεότερο μέλος
Mpermplis
Top