Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.150
Reaction score
9.116
Ήμουν αισιόδοξος γιατί τα τελευταία χρόνια έχουμε δει αρκετά μοντέλα παραγωγής να πλησιάζουν πολύ στα αντίστοιχα concept από τα οποία προέκυψαν.

Αλλα στη συγκεκριμένη περίπτωση, μόνο η Skoda ξέρει πώς κατέληξε από αυτό σε αυτό.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.300
Reaction score
144.072
μόνο η Skoda ξέρει πώς κατέληξε από αυτό σε αυτό.
Μεγάλη απογοήτευση...



Η πρώτη εικόνα του μέλλοντος είναι δω. 8-)

Ενοικίαση με το μήνα, χωρίς εξαγορά, με μίνιμουμ διάρκεια μίσθωσης μόλις 1 μήνα!

Θα φτάσει η εποχή που θα είναι προς το συμφέρον μας μόνον αυτή η επιλογή.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.300
Reaction score
144.072

Tesla’s flagship Model 3 was outsold by Volvo-owned Polestar’s Polestar 2 battery-electric model in several key markets in August. The numbers I have—from Norway’s OFV and Sweden’s BIL—show the Polestar 2 with 504 units sold in Norway in August versus the 264 Model 3s Tesla delivered there. The Polestar 2 also outsold the Model 3 in Norway's neighbor Sweden in August, with 284 deliveries versus the Model 3’s 235.



ΥΓ. 8-)
The real disruption is not happening in powertrains, but in ridesharing. Companies like Uber and Lyft may have given consumers an alternative to car ownership, and that is what the industry should be focused
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.300
Reaction score
144.072
 

Μηνύματα
684
Reaction score
2.166
Απίστευτη έκρηξη σε κινέζικο ηλεκτρικό αυτοκίνητο


Το γύρο του διαδικτύου κάνει το ερασιτεχνικό video που καταγράφει την έκρηξη σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο της κινέζικης BAIC κατά τη διάρκεια φόρτισης. [...] Αρχικά διακρίνεται καπνός ο οποίος προφανώς προέρχεται από κάποια φωτιά που είχε εκδηλωθεί κατά τη διάρκεια της φόρτισης.

Η επέμβαση της πυροσβεστικής και η ρίψη νερού στο αυτοκίνητο φαίνεται όμως πως είχε εντελώς αντίθετο από το επιθυμητό αποτέλεσμα καθώς οδήγησε στην πολύ δυνατή έκρηξη η οποία κυριολεκτικά διέλυσε το αυτοκίνητο απογειώνοντας τις πόρτες του αρκετά μέτρα μακριά. Ευτυχώς πάντως σύμφωνα με αναφορές των τοπικών μέσων ενημέρωσης δεν σημειώθηκε κάποιος τραυματισμός των ανθρώπων που βρίσκονταν κοντά στο αυτοκίνητο τη στιγμή της έκρηξης.

 


Μηνύματα
949
Reaction score
3.001
Καλά, δεν έχουν μάθει ότι δεν ρίχνουμε νερό στο ρεύμα;
Αν πρόσεξες... το fire monitor βαράει από μακριά και δίχως την παρουσία ανθρώπου.
Μάλλον ξέρουν τι κάνουν.
.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.101
Οι ταπετσαρίες, τα καθίσματα, γενικά όλο το εσωτερικό του αυτοκινήτου τι έγινε? Εξαφανίστηκε με την έκρηξη?

Κάτι μυρίζει.
 


Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.532
Reaction score
78.589
Έλα, πάμε άλλη μία τα σοβαρά αποτελέσματα:


Παρά τη φθορά της ασφάλτου, οι επιδόσεις ήταν ίδιες..
Τα αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν εξ' αρχής ως ηλεκτρικά έχουν σημαντικά χαμηλότερο κέντρο βάρους. Στα περισσότερα απ' αυτά οι μπαταρίες είναι απλωμένες στο πάτωμα ή στο τούνελ ενώ στα συμβατικά και στα διπλής επιλογής βρίσκονται στο χώρο του κινητήρα, ψηλά και μπροστά.
Η οδική συμπεριφορά έτσι είναι, παρά το μεγαλύτερο συνήθως βάρος, πολύ ευκολότερα ρυθμιζόμενη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης.


-------------------------------------------------

Κάτι που αποφεύγεται να θιγεί αφού θα εκθέσει τους περισσότερους αλλά και επειδή δεν προβλέπεται ακόμα απο τις νόρμες, είναι η ταχύτατη μείωση της αυτονομίας σε υψηλότερες ταχύτητες αφού θεωρούνται ακόμα οχήματα πόλης και μικρών/μεσαίων αποστάσεων.
Είναι ο κύριος τομέας που ο κατασκευαστής ηλεκτρικών υψηλών επιδόσεων (η Porsche) θα ωφεληθεί, γιατί το έχουν προβλέψει με το 2 ταχυτήτων σανζμάν.
Έχουμε πολύ μέλλον.
 


Μηνύματα
949
Reaction score
3.001
Οι ταπετσαρίες, τα καθίσματα, γενικά όλο το εσωτερικό του αυτοκινήτου τι έγινε? Εξαφανίστηκε με την έκρηξη?

Κάτι μυρίζει.
Απ’ ότι φαίνεται..
ταμπλό με τιμόνι κ.τ.λ. πρέπει να έφυγε μπροστά και πάνω
καταστρέφοντας το στέγαστρο,
μια πόρτα μαζί με κάτι καθίσματα φεύγουν αριστερά,
η 5η πόρτα προς τα πίσω, το καπό μάλλον δεξιά μαζί με κάτι πλαστικούρες
σκίζεται και η οροφή… τι άλλο έμεινε ? :p

.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.300
Reaction score
144.072
Κάτι που αποφεύγεται να θιγεί αφού θα εκθέσει τους περισσότερους αλλά και επειδή δεν προβλέπεται ακόμα απο τις νόρμες, είναι η ταχύτατη μείωση της αυτονομίας σε υψηλότερες ταχύτητες
Ε, και στη βενζίνη η αυτονομία μειώνεται τραγικά αν το πόδι κολλάει το γκάζι στο δάπεδο, οπότε εκτινάσσεται η κατανάλωση.

Βεβαίως θα ήταν πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε τι αυτονομία έχουν με μια σταθερή ταχύτητα ~140χλμ/ώρα, σχεδόν "τυπική" για αυτοκινητόδρομους.

Σε αυτή την ταχύτητα, το διταχυτο σασμάν της πόρσε δεν προσφέρει τίποτα, ωστόσο προσφέρει όντως σοβαρά πλεονεκτήματα ,όπως και η υψηλότερη τάση λειτουργίας.

Σε πίστα που μπήκαν Τέσλα και πόρσε, και τα δίναν για κάποιους γύρους, έφτασαν να έχουν παρόμοια πτώση στάθμης φόρτισης, με ελάχιστο προβάδισμα στην πόρσε (ξεκίνησαν 95% και τα δύο, και μετά μετρήθηκαν 56% η Πόρσε και 53% το Τέσλα, αν τα θυμάμαι καλά).
Έχουμε πολύ μέλλον
Μπα, το μέλλον είναι δω.
Ταχυφορτιστές δεν έχουμε στους δρόμους, αυτό είναι το μόνο πρόβλημα.

Έξω από το Βερολίνο, μόλις έβαλε η Τέσλα ταχυφορτιστές λεβελ 3, είναι οι πρώτοι σε όλη την Ευρώπη.
Οι λεβελ 2 φόρτιζαν 0-100% σε μια ώρα..

Το λουσιντ ερ πωσκατατολενε με τα χιλιαφεύγα άλογα, εμφάνισε αυτονομία οχτακόσια-φεύγα χιλιόμετρα...
 

Μηνύματα
17.716
Reaction score
25.501
κατά τις 9:00 κατεβαίνει κάθε μέρα (σχεδόν) ένα taycan μαύρο με κατεύθυνση πειραιά (το πετυχαίνω κοντά στο καλλιμάρμαρο)
είναι εντυπωσιακό όχημα ομολογουμένως και δεσπόζει η απουσία εξάτμισης στο πίσω μέρος.

κατά τα άλλα σήμερα είδα και ένα model s , μεταξύ μας δεν βρίσκω λόγω να μην το προτιμήσεις άλλο από τον καθαρά οπαδικό (αγαπάμε porsche) ή του να δείξεις στον γύρω κόσμο οτι ναι εγώ είμαι και έχω πάρα πολλά λεφτά.

η χρήση 2 σχέσεων στον πίσω άξονα δεν προσφέρει κανένα ουσιαστικό πλεονέκτημα καθώς αμφότερα τα οχήματα διαθέτουν περίσσεια ισχύος που δεν μπορεί να περάσει στον δρόμο στις ταχύτητες που χρησιμοποιείται η "κοντή" σχέση και φυσικά στο τυπικό οδόστρωμα των δρόμων (ακόμα και το άριστης ποιότητος)

αυτά είναι λίγο πολύ γνωστά στους κοντράκηδες από τότε που γεννήθηκα και στα 400άρια χρησιμοποιούν λάστιχα μπαλόνια για να αποκτήσουν πρόσφυση που θα ξεζουμίσει μοτέρ/μετάδοση όταν πέφτουν κάτω από τα 2 κιλά ανά ίππο και ψάχνουν επιδόσεις κάτω των 11" *

* ασχέτως αν το 2+ τόνων model s p100 έχει "μαμά" 10.4" το 400αρι με κανονικά λάστιχα, να τα λέμε και αυτά γιατί υπάρχει κόσμος που θεωρεί το tesla ακριβό για αυτά που προσφέρει (ήμαρτον)
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.532
Reaction score
78.589
Ε, και στη βενζίνη η αυτονομία μειώνεται τραγικά αν το πόδι κολλάει το γκάζι στο δάπεδο, οπότε εκτινάσσεται η κατανάλωση.
Αλλά έχεις σχεδόν πάντα 300km και άπειρα βενζινάδικα. Εδώ έχουμε πολύ μέλλον.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.300
Reaction score
144.072
Αλλά έχεις σχεδόν πάντα 300km και άπειρα βενζινάδικα. Εδώ έχουμε πολύ μέλλον.
Ναι, στα "βενζινάδικα" λέμε.

Είδα ένα χάρτη με σημεία φόρτισης στην Ελλάδα. Είναι όντως μπόλικα, αλλά είναι όλα χαμηλής ταχύτητας φόρτισης, μέχρι 50 kW.

Συγκριτικά, το τυπικό λεβελ 2 του Τέσλα, είναι 150 kW, και το λεβελ 3 φτάνει τα 250 kW, που σε 10-15 λεπτά τσιμπάει 300 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Φορτιστές μας λείπουν, δηλαδή ισχυροί ταχυφορτιστές στα βενζινάδικα. Τίποτε άλλο.

Ουσιαστικά όμως, το ίδιο "πρόβλημα" αναφέρουν και σε άλλες χώρες τις Ευρώπης.
 

Μηνύματα
3.528
Reaction score
11.681
Ναι, στα "βενζινάδικα" λέμε.

Είδα ένα χάρτη με σημεία φόρτισης στην Ελλάδα. Είναι όντως μπόλικα, αλλά είναι όλα χαμηλής ταχύτητας φόρτισης, μέχρι 50 kW.

Συγκριτικά, το τυπικό λεβελ 2 του Τέσλα, είναι 150 kW, και το λεβελ 3 φτάνει τα 250 kW, που σε 10-15 λεπτά τσιμπάει 300 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Φορτιστές μας λείπουν, δηλαδή ισχυροί ταχυφορτιστές στα βενζινάδικα. Τίποτε άλλο.

Ουσιαστικά όμως, το ίδιο "πρόβλημα" αναφέρουν και σε άλλες χώρες τις Ευρώπης.
να αυτά εννοούσα :errwhat:
όταν έλεγα ότι δεν φτάνει το οικιακό ρεύμα (σαν παροχή) και μου λέγατε για μια σουκο.

Που να έχεις στο σπίτι σου τέτοιους φορτιστές :frown: Θέλεις μεγάλη τριφασική παροχή 4 ή και 5 μη σου πω (εξαρτάται και ποσά ενεργά έχεις :whistling: :drinks:)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.300
Reaction score
144.072
Από αύριο ανοιχτή η αντιπροσωπεία της Τέσλα στην Αθήνα!



Φόρτιση στο σπίτι, γίνεται με απλή παροχή λέμε. Χαλαρά, χωρίς βιασύνη, όσο κοιμάσαι όλη νύχτα, φορτίζει.

Ταχυφορτιστές θέλουμε μόνο στα βενζινάδικα, να φορτίζει γρήγορα, ώστε να μη χρειάζεται να κάνουμε υποχρεωτικά στάση δίωρη μέχρι να φορτίσει όλο...


Ταχύτητα φόρτισης Τέσλα λεβελ 3:
(στο περίπου)

1.600+ km/h
800+ km/30'
400+ km/15'

Και η ασφάλεια της Τέσλα, το κόστος της οποίας βγαίνει από αλγόριθμο που βασίζεται σε στοιχεία από την οδηγική συμπεριφορά του εκάστοτε οδηγού!
Αργά ή γρήγορα, θα δούμε και δω την ασφάλιση αυτή, στο "πακέτο Τέσλα".
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.892
Μηνύματα
3.032.848
Members
38.517
Νεότερο μέλος
Mpermplis
Top