Most visitors online was 2872 , on 2 Jun 2025
Μεγάλη απογοήτευση...
Αν πρόσεξες... το fire monitor βαράει από μακριά και δίχως την παρουσία ανθρώπου.Καλά, δεν έχουν μάθει ότι δεν ρίχνουμε νερό στο ρεύμα;
Τα αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν εξ' αρχής ως ηλεκτρικά έχουν σημαντικά χαμηλότερο κέντρο βάρους. Στα περισσότερα απ' αυτά οι μπαταρίες είναι απλωμένες στο πάτωμα ή στο τούνελ ενώ στα συμβατικά και στα διπλής επιλογής βρίσκονται στο χώρο του κινητήρα, ψηλά και μπροστά.Έλα, πάμε άλλη μία τα σοβαρά αποτελέσματα:
Παρά τη φθορά της ασφάλτου, οι επιδόσεις ήταν ίδιες..
Απ’ ότι φαίνεται..Οι ταπετσαρίες, τα καθίσματα, γενικά όλο το εσωτερικό του αυτοκινήτου τι έγινε? Εξαφανίστηκε με την έκρηξη?
Κάτι μυρίζει.
Ε, και στη βενζίνη η αυτονομία μειώνεται τραγικά αν το πόδι κολλάει το γκάζι στο δάπεδο, οπότε εκτινάσσεται η κατανάλωση.Κάτι που αποφεύγεται να θιγεί αφού θα εκθέσει τους περισσότερους αλλά και επειδή δεν προβλέπεται ακόμα απο τις νόρμες, είναι η ταχύτατη μείωση της αυτονομίας σε υψηλότερες ταχύτητες
Μπα, το μέλλον είναι δω.Έχουμε πολύ μέλλον
Αλλά έχεις σχεδόν πάντα 300km και άπειρα βενζινάδικα. Εδώ έχουμε πολύ μέλλον.Ε, και στη βενζίνη η αυτονομία μειώνεται τραγικά αν το πόδι κολλάει το γκάζι στο δάπεδο, οπότε εκτινάσσεται η κατανάλωση.
νομιζω οτι το εχω δει...taycan μαύρο με κατεύθυνση πειραιά
Ναι, στα "βενζινάδικα" λέμε.Αλλά έχεις σχεδόν πάντα 300km και άπειρα βενζινάδικα. Εδώ έχουμε πολύ μέλλον.
να αυτά εννοούσαΝαι, στα "βενζινάδικα" λέμε.
Είδα ένα χάρτη με σημεία φόρτισης στην Ελλάδα. Είναι όντως μπόλικα, αλλά είναι όλα χαμηλής ταχύτητας φόρτισης, μέχρι 50 kW.
Συγκριτικά, το τυπικό λεβελ 2 του Τέσλα, είναι 150 kW, και το λεβελ 3 φτάνει τα 250 kW, που σε 10-15 λεπτά τσιμπάει 300 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Φορτιστές μας λείπουν, δηλαδή ισχυροί ταχυφορτιστές στα βενζινάδικα. Τίποτε άλλο.
Ουσιαστικά όμως, το ίδιο "πρόβλημα" αναφέρουν και σε άλλες χώρες τις Ευρώπης.