Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Αεροπλάνα αποκλείεται, δεν θα μπορούν να απογειωθούν από το βάρος
Ο ελον μασκ λέει πως σε 3 χρόνια θα υπάρχει λύση και για τα αεροπλάνα, ωστόσο ήδη παρουσιάστηκαν κάποια μικρά ηλεκτρικά και με πάνελ στα φτερά.

Ο ίδιος, υποστηρίζει πως η υπάρχουσα τεχνολογία μπαταριών, είναι ανεπαρκής για μεγάλες νταλίκες τριαξονικα κλπ που κουβαλάνε τεράστιο φορτίο, και η λύση θα έρθει σε 3 χρόνια, ωστόσο ήδη παρουσιάστηκε τριαξονικο τέρας νταλίκα ατελείωτη πλήρως ηλεκτρική, που μπορεί να βγάζει ~500χλμ τη μέρα, με μια στάση. Τα νούμερα αυτά, είναι λογικά για τέτοια οχήματα, με τις απαραίτητες από το νόμο στάσεις του οδηγού.
 


gid

Μηνύματα
8.880
Reaction score
10.155
Προσωπικά, ναι.
Μονοκατοικία..
Ε μα εκεί πατάει λοιπόν όλη σου η άνεση ρε άνθρωπε....

Γιατί και ταχυφορτιστή να βρεις στο δρόμο σου, και να δεχθώ πως πάντα θα θες να κάτσεις κι ένα μισάωρο (που ελάχιστοι το κάνουν και που κι εσύ δεν το κάνεις τις περισσότερες φορές που πας για βενζίνη!), ΤΙΠΟΤΕ δε σου εγγυάται πως ο ταχυφορτιστής θα είναι ελεύθερος προς χρήση.... Ως και ουρά μπορεί να βρεις από ταλαίπωρους ηλεκτρικάκηδες.....

Αλλά αν έχεις την άνεση να φορτίζεις στο σπιτάκι σου επί ώρες και ώρες, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και είσαι αραχτός με το θέμα.... Γιατί τον εξωτερικό ταχυφορτιστή μόνο στα ταξίδια θα τον χρειάζεσαι.... Και μάλιστα στα αρκετά μακρινά....
 

Μηνύματα
2.068
Reaction score
1.469
των πανιων εννοεις?
τα ηλεκτρικα εργοστασια για να τροφοδοτηθουν πως γινεται? με πρασινο περιβαλλοντικο τροπο?
γιατι και τα βεζιναδικα ηλεκτρικα ειναι...δεν καινε πετρελαιο για να βαλουν βενζινη... :lol:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Ε μα εκεί πατάει λοιπόν όλη σου η άνεση ρε άνθρωπε....
Προφανώς. ;)

Ομοίως κάποιοι γνωστοί μου, έχουν την άνεση να φορτίζουν καθημερινά στο χώρο εργασίας τους, οπότε έτσι έλυσαν το θέμα.
 

gid

Μηνύματα
8.880
Reaction score
10.155
Προφανώς. ;)
Ωραία. Εξίσου "προφανώς" λοιπόν είναι φάουλ να λες πως "το θέμα με τα ηλεκτρικά είναι μόνο η έλλειψη ταχυφορτιστών", αφού κάτι τέτοιο αφορά μια ΕΛΑΧΙΣΤΗ μειοψηφία που έχουν δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι ή στην εργασία, κι αυτοί βέβαια δεν είναι όσοι ζούν σε μονοκατοικία, γιατί κι εγώ (και μυριάδες άλλοι) σε μονοκατοικία μένω αλλά κλειστό χώρο πάρκινγκ δεν διαθέτω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.313
Reaction score
144.102
Δεν χρειάζεται κλειστός χώρος πάρκινγκ.
Ούτω γω δεν έχω.


ΥΓ. Πόρσε, 0-80 σε 22 λεπτά.


(Φόρτιση ρε..)
 
Last edited:


Μηνύματα
17.717
Reaction score
25.503
ποσο ασαφης εισαι...:)
Όλο σου το σκεπτικό είναι λάθος και βασίζεται σε απίστευτες ανακρίβειες πχ
επειδη εκτος των αλλων ειναι λιγοτερο κοστοβορο για αυτους να επενδυσει σε εξελιξη θερμικων μοτερ που θα καλυπτουν μελλοντικα τις προδιαγραφες euro 7,8 κτλ
Δεν είναι κοστοβόρο, είναι ηλίθιο .
Οι θερμικές μηχανές είναι εντελώς ακατάλληλες ως prime movers δε αυτοκίνητο καί τόσα χρόνια ξοδεύονται λεφτά και φαιά ουσία για να παρακαμφθούν τα μη συμβατά με τις απαιτήσεις προβλήματα τους, μόνο και μόνο γιατί απλά δεν υπηρχε φθηνός τρόπος να επεκταθεί η αυτονομία ενός ηλεκτρικού οχήματος.

το gla απλα μπορω να το κρατησω 10-15 χρονια και να το πουλησω στο περιπου 40-50% της
Θα το κρατήσεις ναι αλλά να έχεις απαίτηση να το πουλήσεις στο 40% της αξίας του στην δεκαετία (αφήνω ασχολιαστο τον συνδιασμό του 50% και τις 15 ετιας) είναι κάτι που αν ξυπνήσεις λίγο στραβά το πρωί δεν το χαρακτηρίζεις απλά ως ανακρίβεια.
 


Μηνύματα
2.068
Reaction score
1.469
Όλο σου το σκεπτικό είναι λάθος και βασίζεται σε απίστευτες ανακρίβειες πχ

Δεν είναι κοστοβόρο, είναι ηλίθιο .
Οι θερμικές μηχανές είναι εντελώς ακατάλληλες ως prime movers δε αυτοκίνητο καί τόσα χρόνια ξοδεύονται λεφτά και φαιά ουσία για να παρακαμφθούν τα μη συμβατά με τις απαιτήσεις προβλήματα τους, μόνο και μόνο γιατί απλά δεν υπηρχε φθηνός τρόπος να επεκταθεί η αυτονομία ενός ηλεκτρικού οχήματος.


Θα το κρατήσεις ναι αλλά να έχεις απαίτηση να το πουλήσεις στο 40% της αξίας του στην δεκαετία (αφήνω ασχολιαστο τον συνδιασμό του 50% και τις 15 ετιας) είναι κάτι που αν ξυπνήσεις λίγο στραβά το πρωί δεν το χαρακτηρίζεις απλά ως ανακρίβεια.
Οι ανακρίβειες ποιες είναι βρε παιδί μου
Διαφωτισε με για λογαριασμό του ζιζικ:D
Ότι θα πουλήσω το gla σε 10 χρόνια 25 χιλιάρικα απο 50?
Δεν εχεις ιδέα απο αγορά αυτοκινήτου ?:D

Οι θερμικής μηχανές είναι ακατάλληλες εντελώς για prime movers εως και σήμερα?
?:D

Η ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ότι άλλο θες εκτός απο οικολογική μετακίνηση
Αλλα μόνο το marketing προώθησης τους βασίζεται σε αυτο?
 

Μηνύματα
17.717
Reaction score
25.503
Έχω w211 του 08 αξία αγοράς 65000 , μπορώ να το δώσω 32?
Το ποιος είναι άσχετος με το θέμα και με την αγορά είναι εμφανές.
Έχω ξαναγράψει γιατί είναι ηλίθιο να χρησιμοποιείς θερμική μηχανή για να κινήσεις ιχ όχημα δε θα το ξανακάνω. Είναι πιο ηλίθιο ακόμα και από το να τρίβεις έναν δίσκο σε ένα βολάν και ένα πλατό προσπαθοντας να μεταδόσεις κίνηση
 

gid

Μηνύματα
8.880
Reaction score
10.155
Έχω w211 του 08 αξία αγοράς 65000 , μπορώ να το δώσω 32?
Το ποιος είναι άσχετος με το θέμα και με την αγορά είναι εμφανές.
Έχω ξαναγράψει γιατί είναι ηλίθιο να χρησιμοποιείς θερμική μηχανή για να κινήσεις ιχ όχημα δε θα το ξανακάνω. Είναι πιο ηλίθιο ακόμα και από το να τρίβεις έναν δίσκο σε ένα βολάν και ένα πλατό προσπαθοντας να μεταδόσεις κίνηση
Να σου κάνω μια αφελή ερώτηση;

Γιατί το 2008 αγόρασες αμάξι που κινείται με "ηλίθιο" τρόπο;

Τι άλλες, εξυπνότερες επιλογές είχες, και γιατί τις απέρριψες;
 

Μηνύματα
2.068
Reaction score
1.469
Έχω w211 του 08 αξία αγοράς 65000 , μπορώ να το δώσω 32?
Το ποιος είναι άσχετος με το θέμα και με την αγορά είναι εμφανές.
Έχω ξαναγράψει γιατί είναι ηλίθιο να χρησιμοποιείς θερμική μηχανή για να κινήσεις ιχ όχημα δε θα το ξανακάνω. Είναι πιο ηλίθιο ακόμα και από το να τρίβεις έναν δίσκο σε ένα βολάν και ένα πλατό προσπαθοντας να μεταδόσεις κίνηση
Σε αυτό το μήνυμα σου τα έμπλεξες ακομη περισσότερο
Το gla μου των ορίων περίπου 50 χιλιάδων το έφερα ως παράδειγμα σε αντιλογο του tesla 3 επίσης 2020...
Το δικό σου του 2008 βενζίνης τι σχέση έχει?:lolsign: Έκτος της πληροφόρησης ότι έχεις κ εσυ μερσεντε
 

Μηνύματα
17.717
Reaction score
25.503
Ευκολάκι
Το 08 πήρα ένα mazda cx7 και ο πατέρας μου ένα 211
Η ιστορία έδειξε ότι η μεταπωλητική αξία οχήματος που ξεπερνά την 7ετια είναι ένα ανέκδοτο.
Το mazda αυτή τη στιγμή πιάνει με τα χίλια ζόρια τα 10κ και το 211 τα 12.
Ενώ κατά γενική ομολογία "όλοι θέλουν μια μερσεντε" η μόνη διαφορά που έχουν στα 12 χρόνια κτήσης είναι ότι αν μπουν αγγελία το 211 θα πουληθεί με λιγότερο παζάρι από το mazda γιατί είναι μερσεντε και 1800αρι.
Λεφτά δεν βγάζουν ειναι με το ζόρι στο 20% της αξίας τους ασχέτως αν έχουν όντως αλλά 10 χρόνια ζωής άνετα (το mazda πιο άνετα )
Άρα το ανέκδοτο ότι θα πάρω σήμερα gla και σε 10 χρόνια θα το πουλήσω 25κ είναι επιπέδου Αλβανός τουρίστας το 2000.

Η εναλλακτική το 08 ήταν , να σκεφτώ λίγο , μμμ ναι πετρέλαιο
Ααα και lexus υβριδικό που στο μέγεθος του mazda ήταν απλά 30κ ακριβότερο . Αμαξαρα δεν λέω αλλά 75000 είχε ένα rx400h .
Οπότε ναι , το 08 μπορούσες να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο με ηλίθιο τρόπο κίνησης γιατί απλά η εναλλακτική ήταν πολύ ακριβότερη.
Σήμερα είναι λιιιιίγο διαφορετικά , δεν νομίζεις;
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.150
Reaction score
9.116
Σε αυτό το μήνυμα σου τα έμπλεξες ακομη περισσότερο
Το gla μου των ορίων περίπου 50 χιλιάδων το έφερα ως παράδειγμα σε αντιλογο του tesla 3 επίσης 2020...
Το δικό σου του 2008 βενζίνης τι σχέση έχει?:lolsign: Έκτος της πληροφόρησης ότι έχεις κ εσυ μερσεντε
Δηλαδή με τη λογική σου το GLA δεκαετίας πουλιέται στο 50% της αξίας του επειδή είναι αυτοκίνητο του 2020. Ενώ του @pankrok όχι, γιατί είναι παλιό.

Άρα, το 2030 θα υποστηρίζεις ότι η νέα Μερσεντές θα πουλιέται στο 50% της αξίας της όταν είναι 10ετιας, αλλά όχι φυσικά η GLA του 2020 γιατί θα είναι... παλιά.

Μόνο με χρονομηχανή (και πάλι ΑΝ) θα μπορούσε να έχει λογική το "επιχείρημά" σου.
 

Μηνύματα
2.068
Reaction score
1.469
Ευκολάκι
Το 08 πήρα ένα mazda cx7 και ο πατέρας μου ένα 211
Η ιστορία έδειξε ότι η μεταπωλητική αξία οχήματος που ξεπερνά την 7ετια είναι ένα ανέκδοτο.
Το mazda αυτή τη στιγμή πιάνει με τα χίλια ζόρια τα 10κ και το 211 τα 12.
Ενώ κατά γενική ομολογία "όλοι θέλουν μια μερσεντε" η μόνη διαφορά που έχουν στα 12 χρόνια κτήσης είναι ότι αν μπουν αγγελία το 211 θα πουληθεί με λιγότερο παζάρι από το mazda γιατί είναι μερσεντε και 1800αρι.
Λεφτά δεν βγάζουν ειναι με το ζόρι στο 20% της αξίας τους ασχέτως αν έχουν όντως αλλά 10 χρόνια ζωής άνετα (το mazda πιο άνετα )
Άρα το ανέκδοτο ότι θα πάρω σήμερα gla και σε 10 χρόνια θα το πουλήσω 25κ είναι επιπέδου Αλβανός τουρίστας το 2000.

Η εναλλακτική το 08 ήταν , να σκεφτώ λίγο , μμμ ναι πετρέλαιο
Ααα και lexus υβριδικό που στο μέγεθος του mazda ήταν απλά 30κ ακριβότερο . Αμαξαρα δεν λέω αλλά 75000 είχε ένα rx400h .
Οπότε ναι , το 08 μπορούσες να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο με ηλίθιο τρόπο κίνησης γιατί απλά η εναλλακτική ήταν πολύ ακριβότερη.
Σήμερα είναι λιιιιίγο διαφορετικά , δεν νομίζεις;
Δήλαδη δεν έχεις μερσεντε αλλα cx7?
Με μπέρδεψες πάλι :D
Οχι δεν νομίζω
Διαφωνούμε
Απλα σημείωσε και εδώ σύμφωνω και το 8 ηταν ακριβή η εναλλακτική όμως και τωρα είναι ακριβή η εναλλακτική
Ποσο κοστίζει δηλ το φθηνότερο ηλεκτρικό

Και τέλος πάντων τα ηλεκτρικά δεν τα αγοράζει ο κόσμος επειδή είναι φιλικα στο περιβάλλον...αμαν πχια
 

gid

Μηνύματα
8.880
Reaction score
10.155
Οπότε ναι , το 08 μπορούσες να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο με ηλίθιο τρόπο κίνησης γιατί απλά η εναλλακτική ήταν πολύ ακριβότερη.
Σήμερα είναι λιιιιίγο διαφορετικά , δεν νομίζεις;
Νομίζω πως το τι κάνουμε μιλάει πολύ δυνατότερα από τι λέμε ή γράφουμε.
 

Μηνύματα
17.717
Reaction score
25.503
@gid είναι προφανές ότι υποστηρίζω την ηλεκτροκίνηση και περισσότερο εμφανές ότι το κάνω όχι γιατί είναι οικολογικοτερος τρόπος μετακίνησης αλλά γιατί είναι τεχνικά ανώτερος τρόπος μετακίνησης με αμέτρητα πλεονεκτήματα έναντι των θερμικών μηχανών και μονο δύο μειονεκτήματα , το βάρος και την αυτονομία


Νομοτελειακά και αφού η tesla τάραξε τα νερά και τα δύο αυτά μειονεκτήματα σε πολύ λίγα χρόνια θα εξαλειφθούν. Σε αυτό το διάστημα οι θερμικές μηχανές αν συνέχιζαν να εξελίσσονται θα κάλυπταν ένα μικρό μέρος της ψαλίδας αλλά θα έφταναν και στο απόλυτο τελμα της εξέλιξης τους.
Η θερμοδυναμικοί νόμοι έχουν θέσει αφενός τα όρια του βαθμού απόδοσης τα πρακτικά θέματα που έχουν να κάνουν με τη μετάδοση και τον έλεγχο πρόσφυσης απαιτούν ύπαρξη ηλεκτροκινητήρα.

Δεν ξέρω τι νόημα έχει να κρίνεις πράξεις του 08 σε συνθήκες 2020 ( δηλαδή ξέρω , κανένα απολύτως)

Επιπλέον ξεχνάτε όλοι ένα θεμελιώδες αξίωμα της αυτοκίνησης
Ο κόσμος αγοράζει αυτοκίνητα που τους αρέσουν και όχι αυτοκίνητα που χρειάζεται και έτσι θα συνεχίσει να γίνεται.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.898
Μηνύματα
3.033.181
Members
38.517
Νεότερο μέλος
DimAster
Top