Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.032
Reaction score
143.453
Την εθνική οδό την είχαν κλείσει για οτιδήποτε πάνω από 3 ή 3,5 τόνους; οριακά περνούσε, αναλόγως αριθμού επιβατών και βαλιτσών!

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Φαντάσου διάλογο στο μικρό φέρι για το απέναντι νησάκι:

- Κύριε, πόσα κιλά είναι αυτό το τέρας;
- Ε, με τα πράγματα, θα'ναι 3 τόνους και κάτι ψιλά.
- Να πάτε με C130, όπως όλα τα τανκς.
- Μα τα πήγε αρκετά καλά στο τεστ ταράνδου.
- Δε μεταφέρουμε τανκς κύριε, περάστε έξω.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.021
Reaction score
11.502
Από αυτά που αγοράζονται, το avenger είναι ιδιαίτερα ελαφρύ. Πώς το χουν καταφέρει; Αρκετα πιο ελαφρύ ακόμη και από το m3rwd.

Α,και το Σπρινγκ αλλά αυτό δε μετράει.

Για να δούμε την επόμενη φουρνιά. Μικρό Τέσλα, νέο μίνι, Ρενό 5 άλπιν, κλπ.

ΥΓ. Δε μπορώ να βλέπω τα υπέρβαρα τέρατα σαν το ioniq n στο παραπάνω βίντεο να προσπαθούν να μας πείσουν ότι στρίβουν. Μόνο τους λαστιχαδες κάνουν χαρούμενους.
 

Μηνύματα
17.574
Reaction score
25.231
χάζευα χθες το ds7 etense.
ανοίγω κονφιγκουράτορ, βάζω βάζω βάζω , 81000, 1800 kg
πάω Nissan κοιτάω ariya 72000 - 2100 kg

αίσχος απλά.
το σίχαμα το XM με 30kwh μπαταρία δεν βγάζει ούτε 100 χλμ , αλλά πως να τα βγάλει με 315 λάστιχο που χρειάζεται για 2800 κιλά απόβαρο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.032
Reaction score
143.453
Από αυτά που αγοράζονται, το avenger είναι ιδιαίτερα ελαφρύ. Πώς το χουν καταφέρει; Αρκετα πιο ελαφρύ ακόμη και από το m3rwd.
Είναι 4,08 στο μήκος, μικρότερο από τα 4,35 του iD.3 (και μικρότερο στο πλάτος), έχει συνολική μπαταρία 54 kWh (51 kWh ωφέλιμη) και βάρος 1.536 κιλά.

Είναι μικρό αυτοκινητάκι, σε διαστάσεις γιάρις.

1,760 kg το μοντελ 3 RwD, σημαντικά μεγαλύτερο αυτοκίνητο και με μεγαλύτερη μπαταρία, 214 κιλά διαφορά από το avenger, 114 κιλά διαφορά από το Mégane, και πιο ελαφρύ από το iD.3..
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.659
Reaction score
32.639
Jeep Avenger 1536kg
Renault Megane e-Tech 1636kg
Renault Scenic e-Tech 1842kg

Το Renault 5EV θα είναι κάτω από 1500kg, ίσως και από 1400kg.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.021
Reaction score
11.502
Πιθανόν και το φιατ 500 να είναι ελαφρύ. Δεν το έψαξα γιατί δε με ενδιέφερε λόγω χώρων και άλλων χαρακτηριστικών.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.032
Reaction score
143.453
Πιθανόν και το φιατ 500 να είναι ελαφρύ. Δεν το έψαξα γιατί δε με ενδιέφερε λόγω χώρων και άλλων χαρακτηριστικών.
Τι πρόβλημα είχες με τους χώρους του;
Οι επιβάτες πάντως μπροστά, κάθονται άνετα, άφθονο ύψος έχει.
Πίσω, εντάξει, δεν είναι για διμετρους.
Κανένα μικρό αυτοκίνητο δεν είναι οκ στις πίσω θέσεις για διμετρους, όπως και πολλά μεγάλα αυτοκίνητα..
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.021
Reaction score
11.502
Τι πρόβλημα είχες με τους χώρους του;
Οι επιβάτες πάντως μπροστά, κάθονται άνετα, άφθονο ύψος έχει.
Πίσω, εντάξει, δεν είναι για διμετρους.
Κανένα μικρό αυτοκίνητο δεν είναι οκ στις πίσω θέσεις για διμετρους, όπως και πολλά μεγάλα αυτοκίνητα..
Το βασικό πρόβλημα του φιατ είναι το avenger. ΙΜΟ.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.021
Reaction score
11.502
Και φυσικά το πρόβλημα όλων (των προσιτών) ειναι τα τεσλα :)

Τα οποία είναι μεγάλα και όχι ιδανικά για κίνηση σε πόλη. Που κινούμαστε σχεδόν όλοι.

Προμπλεμ.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.659
Reaction score
32.639
Tο charging hub στην Αγγλία με τους 180 φορτιστές. Για να φορτίσεις AC σε έναν από τους 150 7άριδες πρέπει να πληρώσεις και parking, το οποίο κοστίζει 13 λίρες, και πρέπει να κάνεις και προκράτηση :biggrin:. Χωρίς προκράτηση 18 λίρες. Βέβαια αυτά είναι για τους επισκέπτες του NEC στο Birmingham. Έφτιαξαν και έναν υποσταθμό έτσι για να σηκώσει την εγκατάσταση. :biggrin:

Υγ: DC charge 83p/kWh :oops:

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.032
Reaction score
143.453
Και φυσικά το πρόβλημα όλων (των προσιτών) ειναι τα τεσλα :)
Και όχι μόνον των προσιτών, και όχι μόνον των EV, αλλά και των ice.

Το μέγεθος του προβλήματος, φαίνεται από το ποιο μοντέλο αυτοκινήτου είναι το πιο καλοπουλημενο σε ολόκληρη την Ευρώπη, και ποιο είναι το δεύτερο και τρίτο, και ποιο ήταν ως τώρα και σε ποιο κοστολογιο βρίσκονται όλα αυτά.

Στην παρούσα φάση, οτιδήποτε κυκλοφορεί, ασχέτως καυσίμου, θα συγκριθεί με τα Τέσλα, διότι προσφέρουν πολλά.

Και το πιο πιθανό είναι να χάσει στη σύγκριση (όπως δείχνουν οι πωλήσεις των διαφόρων μοντέλων).
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.659
Reaction score
32.639
 

TGD

Μηνύματα
10.657
Reaction score
10.298
Κρατάω το:
Το αυτοκίνητο που με εντυπωσίασε περισσότερο στην έκθεση ήταν το BYD....

Επίσης, από συνέντευξη του Έλληνα ceo της Zeekr στην Ευρώπη:
Τα 4.5 μέτρα θεωρούνται μικρό αυτοκίνητο στην Κίνα, οπότε μην περιμένετε η εταιρία μας να βγάλει μικρότερο μοντέλο.
Ας αρχίσουμε να συνηθίζουμε ότι θα κυκλοφορούμε στην πόλη με μαούνες, εκτός αν τα σκαμε για 500 μόν αμι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.032
Reaction score
143.453
Η BYD έχει πατήσει ήδη την Τέσλα, μιλάμε για τρελές πωλήσεις και ακόμα πιο τρελή παραγωγή, και επέκταση πωλήσεων σε όλο τον πλανήτη.

Είναι η μεγαλύτερη κατασκευάστρια EV. Τα νούμερα στο τέλος του έτους θα είναι εντυπωσιακά..

 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.707
Μηνύματα
3.023.900
Members
38.482
Νεότερο μέλος
marina zakalka
Top