Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


TGD

Μηνύματα
10.755
Reaction score
10.350
In the last year, the service logged 277 fires in road vehicles, 3 of which were categorised as electric or hybrid.
Ούτε 1%. Είναι 1% τα ηλεκτρικά στο UK; Είναι 1% τα ηλεκτρικά στον στόλο της τελευταίας πενταετίας στο UK;
 

Μηνύματα
1.487
Reaction score
2.295
δεν έχει νόημα να πιανόμαστε από μεμονωμένα περιστατικά, οποιαδήποτε μηχανή θα αποτύχει ή θα πάρει φωτιά κάποια στιγμή

τα ευρωπαϊκά ηλεκτρικά και υβριδικά δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο ιστορικό με θέματα ασφάλειας ή φωτιάς
τα TESLA είχαν παλιά κάποια θεματάκια αλλά φαίνεται να έχουν λυθεί
τα κινέζικα υβριδικά είχαν συχνές αστοχίες και φωτιές, τα επώνυμα ηλεκτρικά φαίνεται να πηγαίνουν καλά , αλλά ας δούμε και πως θα πάνε στο πέρασμα του χρόνου καθώς ο κινέζος έχει έμφυτη την τάση για εκπτώσεις σε σημεία που δεν φαίνονται, άλλωστε υπάρχουν και πολλά επώνυμα πχ HUAWEI με αρκετά θέματα ήδη και από κει και πάρα σε κάτι μικρότερες κινέζικες μάρκες το χάος
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.731
Reaction score
32.716
Στην Κίνα υπάρχουν 120-150 εταιρείες που φτιάχνουν ηλεκτρικά. Προφανώς δεν μας ενδιαφέρουν όλες αλλά οι 5-10-15 που θα βγουν εκτός Κίνας.

Έτσι και αλλιώς δεν θα αντέξουν όλες. Το 2016 υπήρχαν 50.000 start ups πάνω στο αυτοκίνητο. Το 2023 δεν ήταν ούτε 1000.
 




gid

Μηνύματα
8.800
Reaction score
10.060
Η κίνηση του CEO είναι βλακώδης. Αυτός, είναι ένας από "αυτούς".

Να πάρει κι ένα δίκαννο να πυροβολήσει το πόδι του...

Όταν η εταιρία που (προς το παρόν!) διευθύνει αναγκαστεί να κλείσει εργοστάσια, οι προς απόλυση εργαζόμενοι θα του την τρίψουν στη μούρη την "εξαιρετική" του κίνηση, και θα γελάνε κι οι πέτρες...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.731
Reaction score
32.716
Είναι εξαιρετική δεν τίθεται καν θέμα.

Την περίοδο 2010 - 2023 η Αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία πήρε από το κράτος σχεδόν 1 τρις δολάρια. Αυτά δεν τα λέω εγώ αλλά το Munro. Τι παρουσίασε με το 1 τρις; Τίποτα. Η Κίνα με τα 230 δις που την κατηγορούν ότι πήρε την ίδια περίοδο γύρισε τη Γη ανάποδα για πάντα στον τομέα της αυτοκίνησης.

Οι φόροι στην Αμερική παίζουν καθυστερήσεις, δεν θα καταφέρουν τίποτα παραπάνω. Οι Κινέζοι θα μπουν με κάθε τρόπο. Και ο Farley τους λέει με πανέξυπνο τρόπο να ξυπνήσουν γιατί κοιτάτε τι έρχεται. Δεν θα μείνει σάλιο.

Πρόσφατα είδα μια συνέντευξη του τέως VP της Tesla. Πριν πέντε χρόνια του είχε πει ο Musk πως ο μόνος τρόπος να επιβιώσει η Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία είναι με δραστικά πολιτικά μέτρα. Αλλιώς θα την εξαφανίσουν.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.487
Reaction score
2.295
οι κινέζοι έχουν το "πλεονέκτημα" να μην παίζουν με τους κανόνες, χάρη στην τεράστια εσωτερική αγορά

επί χρόνια αντιγράφανε τα δυτικά αυτοκίνητα βίδα προς βίδα, μέχρι και την εμφάνιση αντιγράφανε και τα πουλούσανε στην εσωτερική αγορά γράφοντας τους νόμους περί πατεντών και πνευματικής ιδιοκτησίας στα τέτοια τους
στη συνέχεια άρχισαν να αντιγράφουν τα Τέσλα

ε, φτιάξε φτιάξε, κάτι μαθαίνεις,
έχεις και πάμφθηνα εργατικά χέρια που δεν απεργούν ποτέ (χάρη στο ΚΚΚ) και με λίγη( ; ) έκπτωση στην ποιότητα
νάτο το προϊόν που θέλει ο καταναλωτής, φθηνό και με πολλά μπλιμπλίκια

δεν έχω δει και πολλές τεχνολογίες ή καινοτομίες να παρουσιάζονται στην κίνα,
αντιγραφή, αντιγραφή και κατασκευή του προϊόντος φθηνότερα από τον ανταγωνιστή
 



Μηνύματα
17.586
Reaction score
25.251
Έχει γμθει το σύμπαν να λέει για δήθεν φθηνά εργατικά χέρια στην Κίνα αγνοώντας ότι τα μεγαλύτερα έξοδα μιας βιομηχανίας που είναι η ενέργεια και η φορολογία είναι δώρο του κινεζικού κράτους στις βιομηχανίες που μπορούν να πάρουν μέρος στην εξωτερική πολιτική .

Δεν καθορίζει το κόστος του εργάτη το κόστος στο τελικό προϊόν , όχι όσο αλλά πράγματα σημαντικότερα όπως η ενέργεια (ρεύμα αέριο γουατεβερ) και το φορολογικό περιβάλλον.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.731
Reaction score
32.716
Υπάρχουν αναφορές πως απαγορεύθηκε η είσοδος ηλεκτρικών σε πλοία ανεξαρτήτως ποσοστού φόρτισης επειδή η εταιρεία αποφάσισε να μην τα δέχεται πλέον. Ίσως να πρόκειται και γενική απόφαση των εταιρειών.

Οπότε αν είναι να ταξιδέψει κάποιος ας ρωτήσει πρώτα.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.562
Reaction score
102.093
Υπάρχουν αναφορές πως απαγορεύθηκε η είσοδος ηλεκτρικών σε πλοία ανεξαρτήτως ποσοστού φόρτισης επειδή η εταιρεία αποφάσισε να μην τα δέχεται πλέον. Ίσως να πρόκειται και γενική απόφαση των εταιρειών.

Οπότε αν είναι να ταξιδέψει κάποιος ας ρωτήσει πρώτα.

Για ποια εταιρεία μιλάμε;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.731
Reaction score
32.716



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.103
Reaction score
143.568
Δεν ξέρουν οι Κινέζοι να φτιάξουν αυτοκίνητα με σοβαρή οδηγική συμπεριφορά, τι δεγκαταλαβαίνς.

Ξιαόμι αυτοκίνητο, άντε να πάρεις κινητό, ή σκούπα για το σπίτι, μέχρι εκεί.
 

Μηνύματα
7.736
Reaction score
2.197
Λογικά στην επόμενη γενιά μπαταριών, με μισό τόνο μπαταρίες λιγότερο, θα μπορούσε να βελτιωθεί περαιτέρω ο χρόνος.

Πιθανώς να δούμε και ενδιαφέροντες αγώνες αυτοκινήτου με αυτό το δεδομένο, δεν θα έχουμε φυσικά ενδιαφέρων ήχο, αλλά οπωσδήποτε θα έχει τρομερό ενδιαφέρον η στρατηγική που θα ακολουθεί η κάθε ομάδα, με βάση την ισορροπία μεταξύ ισχύος, ποσοστού φόρτισης και χρόνου φόρτισης σε πιτ στοπ.

Πάντως και οι αμετροέπειες που διαβάζει κανείς στις ομάδες ηλεκτρικών στο φβ, ότι με άλλες μπαταρίες θα ξεπεράσει το ίδιο όχημα και τον κάτοχο του ρεκόρ (που είναι ενάμιση λεπτό κάτω) είναι εκτός τόπου και χρόνου.

Σήμερα, το 95-100 kWh Xiaomi από ότι διαβάζω ξόδεψε το 35% της μπαταρίας του για το γύρο, δηλαδή αυτονομία της τάξης των 60 χλμ σε ρυθμό ρεκόρ γύρου, ή 1,5 kWh/χλμ, άρα θα μπορούσαμε θεωρητικά να δούμε "αγώνες" 3 γύρων (ή 4-5 με ένα μικρό ενδιάμεσο ανεφοδιασμό) στο Ring, ή εναλλακτικά αγώνες της τάξης των 10-12 γύρων χωρίς ανεφοδιασμό σε συμβατικές πίστες και ίσως 15 γύρων με ανεφοδιασμό.

Πιθανώς να είχε το ενδιαφέρον του, και σε περισσότερο γήινα επίπεδα π.χ. ένα ενιαίο με Tesla 3 LR 2WD (μπας και βλέπαμε και καμία πλαγιολίσθηση) και ξηλωμένα τα όποια στοιχεία πολυτέλειας για μία σχετική μείωση βάρους. Θα είχε επιπλέον ενδιαφέρον το να βλέπαμε να βρίσκουν τρόπο οι συμμετέχοντες να μην πετάνε το αυτοκίνητο ως ολική απώλεια σε κάθε μικροχτύπημα (να επιτρέπει π.χ. ο κανονισμός έως και 2 αυτοκίνητα ανά οδηγό ανά ομάδα).
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.736
Μηνύματα
3.025.764
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Gianni Tab
Top