- Μηνύματα
- 48.627
- Reaction score
- 102.290
Το customization ανοίκει πλέον στην ακριβή κατηγορία. Τα απλά οχήματα θα έχουν μια δύο διαμορφώσεις, χρώμα και έξω από την πόρτα.

Σοβιετία θυμίζει αυτό...
Το customization ανοίκει πλέον στην ακριβή κατηγορία. Τα απλά οχήματα θα έχουν μια δύο διαμορφώσεις, χρώμα και έξω από την πόρτα.
Λίγο επιλεκτικό το διάγραμμα. Πώς και δεν βάζουμε μόνο τα αυτοκίνητα με κόκκινο χρώμα ή μόνο αυτά που ανοίγει η ηλιοροφή να χαρεί και ο @pankrok
Αυτή η κατάταξη δείχνει την δύναμη των εταιριών.Αυτή η κατάταξη αντιπροσωπεύει σόμπες με Ρόδες.
Άμα θες σόμπα με Ρόδες, ναι, αυτοί βγάζουν τις καλύτερες σόμπες.
Ισχύει. Ετσι πως είναι το parking στο σπίτι μου, το ένα από τα δύο αυτοκίνητα κλείνει την έξοδο στο άλλο. Όποτε αν έχω παρκάρει το μεγάλο δεύτερο και κλείνει το ID3, και θέλει να βγει η γυναίκα, πρέπει να βγω, να κουνήσω το μεγάλο, να φύγει η γυναίκα. Και αντιστρόφως. Δεν μπορώ να πάρω αυτό που είναι έξω έξω, πρέπει να παίζω Tetris για να αφήνω πίσω το μικρό. Με δύο μεσαία ο καθένας παίρνει όποιο είναι πρώτο και φεύγει χωρίς άγχος.Εκτός και αν το οδηγάει και κάποιος που δεν έχει άνεση με το μήκος του αυτοκινήτου και νιώθει ανασφάλεια, εκεί πάσο.
99% του χρόνου οδήγησης είναι μέσα στο αυτοκίνητο 1-2 άτομα. Η μεγάλη κόρη έχει δικό της και σπανίως έρχεται μαζί μας, και ακόμα πιο σπάνια πάμε εκδρομές όλοι μαζί. Οπότε έχω δώσει 30000 χωρίς ουσιαστικό κέρδος για τους δύο μπροστά επιβάτες. Δεν είμαι τόσο άπλας με τα χρήματα. Υπάρχει σχετική άνεση, αλλά όχι για αλόγιστο ξόδεμα.Τα ενδιάμεσα μεγέθη έχουν νόημα μόνο ως οικονομική κατηγορία όπου αν δεν σε ενδιαφέρει
Πέρα από τα χρήματα, ένα αυτοκίνητο που είναι κατά βάση για 1-2 άτομα είναι το ίδιο άνετο είτε είναι 4,70, είτε είναι 5 μέτρα.Οπότε έχω δώσει 30000 χωρίς ουσιαστικό κέρδος για τους δύο μπροστά επιβάτες. Δεν είμαι τόσο άπλας με τα χρήματα. Υπάρχει σχετική άνεση, αλλά όχι για αλόγιστο ξόδεμα.
Δεν μπορώ να κάνω προβολή στο μέλλον, αλλά οι μεγάλοι κάνουν υπολογισμούς, δεν είναι τόσο βλάκες.Κοίτα να δεις δηλαδή, ότι 120 χρόνια ο κόσμος οδηγεί σόμπες (και θα τις οδηγεί για αρκετά χρόνια ακόμα)!![]()
![]()
Ακριβώς.Πέρα από τα χρήματα, ένα αυτοκίνητο που είναι κατά βάση για 1-2 άτομα είναι το ίδιο άνετο είτε είναι 4,70, είτε είναι 5 μέτρα.
Αντίθετα, τις (λίγες έστω) φορές που θα παρκάρεις έξω, τις φορές που θα στρίψεις σε ένα στενάκι, τις φορές που θα μπεις/βγεις από ένα δύσκολο parking κλπ., με το 4,70 θα δυσκολευτείς αλλά οριακά θα την παλέψεις, με το τάνκερ θα βρίζεις.
Συμφωνώ 100%.Πέρα από τα χρήματα, ένα αυτοκίνητο που είναι κατά βάση για 1-2 άτομα είναι το ίδιο άνετο είτε είναι 4,70, είτε είναι 5 μέτρα.
Αντίθετα, τις (λίγες έστω) φορές που θα παρκάρεις έξω, τις φορές που θα στρίψεις σε ένα στενάκι, τις φορές που θα μπεις/βγεις από ένα δύσκολο parking κλπ., με το 4,70 θα δυσκολευτείς αλλά οριακά θα την παλέψεις, με το τάνκερ θα βρίζεις.
Πέσε τότε. Μια χαρά επιλογή είναι το iD.3 μέχρι και σήμερα, αφού δεν έχουν βγάλει κάτι άλλο οι άλλες μάρκες. Άμα θες δες και αντίστοιχη πρόταση (ούτε ξέρω αν υπάρχει 4-κίνητο) σε κούπρα, στο ίδιο πάτωμα με το iD.3 δηλαδή.Στην περίπτωση μου, (φίλος του φίλου χωρίς πρόσβαση κτλ δηλαδή) είναι:
Tesla model 3 AWD εναντίων όλων.
Θέλουμε να βρούμε ένα BEV sedan, μεσαίο, κατασκευασμένο από σύμμαχο, που να έχει όσα έχει το Tesla, και ας κοστίζει και 20000 ευρώ παραπάνω. Software δεν με ενδιαφέρει καθόλου. ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!
Αλλά τα υπόλοιπα τα θέλω.
Παίρνω μέχρι και ID3 GTX. Ναι. Μέχρι εκεί θα πέσω.
Μα λέει SUV…άρα απορρίπτεται. Και υπάρχει polestar στην Ελλάδα;![]()
Polestar 4 – The electric SUV coupe | Polestar US
Polestar 4 combines the aerodynamics of a coupe, the space of an SUV, and the technology for the electric age. Explore a new breed of EV.www.polestar.com
Έχει αλλάξει ριζικά από το καλοκαίρι.Ωστόσο, η πλατφόρμα του iD.3 είναι σημαντικά υποδεέστερη σε κάθε μετρήσιμη παράμετρο σε σχέση με την πλατφόρμα του μοντελ 3, εν ολίγοις δεν υπάρχει καμία απολύτως σύγκριση.
Ότι και να θυμίζει αυτή είναι η νέα πραγματικότητα στα ηλεκτρικά. Οι επιλογές διαμόρφωσης προσθέτους πολυπλοκότητα στην γραμμή παραγωγής, με πρόσθετο αποτέλεσμα (εκτός του κόστους των ίδιων των εξαρτημάτων) την καθυστέρηση εξόδου των οχημάτων από το εργοστάσιο. Αυτό αυξάνει ακόμα παραπάνω το κόστος επειδή άλλο να βγαίνει ένα όχημα κάθε λεπτό, άλλο ανά δύο, ανά τρία και πάει λέγοντας. Η Tesla που σου δίνει τρείς επιλογές (εξωτερικό & εσωτερικό χρώμα συν ζάντα) φτύνει ένα όχημα κάθε 30" στην Κίνα. Η συνολική διάρκεια παραγωγής του είναι 9:30', ενώ της VW για παράδειγμα είναι 30 ώρες. ΤΡΙΑΝΤΑ ΩΡΕΣ. Λόγια του CEO της VW, όχι δικά μου.
Σοβιετία θυμίζει αυτό...
Αλλά περίπου 300€ φτηνότερο το μήνα σε leasingΝαι, είναι στα ίδια λεφτά με το Τέσλα.
Ακριβώς στα ίδια.